تاج محل دبی یا تاج عربی دبی

تاج محل دبی


خوب تا حالا همه مردم جهان از کپی کاری چینی ها می گفتند و حالا دبی نیز به روش کپی برداری از فرهنگ های دیگر کشورهای جهان شروع به ساخت کپی کوچک از یکی از زیباترین و دیدنی ترین بناهای ساخته شده به دست بشر کرده اند یعنی اماراتی ها می خواهند یک نمونه از تاج محل هندوستان را به نام تاج عربی درست کنند. خوب پس نباید تعجب کنید اگر در تور دبی شاهد این بودید که تاج محل هند به این مکان منقل شده است!!!

خوب البته خیلی دوست دارم که ببینم که آیا تاج محل قلابی دبی هم مانند تاج محل هندوستان به محبوبیت و شهرت دست پیدا می کند یا خیر !
Taj Mahal Dubai
 

قرار است یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی بسازد. قرار است این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های دبی تبدیل خواهد شد.

تاج محل دبی یا تاج عربی دبی


رئیس این شرکت سلیم الموسی گفت قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. الموسی افزود آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد.


تاج محل دبی یا تاج عربی دبی

 

قرار است بنا تاج محل دبی که از جاذبه های گردشگری دبی است تا پایان سال دو هزار و چهارده به اتمام برسد .

 

تاج محل دبی یا تاج عربی دبی

خواندن 1906 بار


گالری تصویر


هرگونه سوالی دارید می توانید بپرسید حداکثر ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد .با تشکر

تور دبی 5 شب و 6 روز با ماهان هتل ورسای

مجری برگزاری انواع تورهای دبی


بهترین تور های دبی و بهترین خدمات هتلینگ را از ما بخواهید . این سری از تور دبی با پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان انجام می گیرد و مدت اقامت در دبی نیز 5 شب و 6 روز میباشد . هتل محل اقامت نیز هتل ورسای یکی از هتل های دبی میباشد.


   

  ORCHID     3*   Hotel Dubai 

 

 

هتل  3  ستاره ارکید  دبی 

 واقع در دیره . خیابان رقه

 

قیمت تور دبی :

  • 1.580.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 5 شب و 6 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777           خط ویژه

تور دبی - اماکن تفریحی دبی

اماکن تفریحی دبی

 
مطمئنا وقتی در تور دبی هستی می خواهی از امکانات تفریحی دبی برای چند روز مسافرتی که برای تجدید قوا و جهانگردی وقت گذاشته ای نهایت استفاده را ببری.

خوب در اینجا چند تا از بهترین تفریحات دبی را برای شما لیست کرده ایم با توضیحات مختصری که می توانید ملاحظه کنید اما از قدیم گفته اند شنیدن کی بود مانند دیدن

سرزمین عجایب تور دبی

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.


پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید.


با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند.


طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد.



شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید.


این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار به عمق وادی را برای شما خلق می نماید.


این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.


 


همه چیز برای تفریح و هیجان مهیاست. از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری در محوطه پارک...


زمانی که از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور عبور می کنید، متوجه سقف هایی رنگارنگ و درخشان خواهید شد. اینجا سرزمین عجایب است. یکی از منحصر بفردترین پارک های سرگرمی در منطقه خاورمیانه.


این پارک از سه بخش تشکیل گردیده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرگرمی ها و تفریحات مختلفی ارائه می گردد. تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنین را به هیجان وا می دارد.


همه چیز برای تفریح و هیجان مهیاست. ازپرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری آرام.


در کناراینها می توانید از سایر امکانات این پارک مانند استخرها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نوشیدنی و غیره استفاده نمایید.

ورودیه: 140 درهم برای بزرگسالان و 120 درهم برای سنین 4 تا 12 سال

ساعات کار:
ژانویه تا فوریه: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر
مارچ تا می: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
جون تا آگوست: 1 بعد از ظهر تا 9 شب
سبتامبر تا اکتبر: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
نوامبر تا دسامبر: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر


سیاره سحر آمیز

یکی از محبوبترین محل ها برای کودکان در دبی، سیاره سحرآمیز درمرکز خرید سیتی سنتر می باشد. البته وجود بازیهای ویدئویی متعدد در اینجا، سایر سنین را نیز به خود جلب می کند.


این شهر بازی در مرکز خرید معروف سیتی سنتر قرار دارد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها می باشد.چرخ و فلک ، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون از جمله امکانات این شهر بازی میباشد.


هزینه بلیط هر بازی 2 درهم می باشد ولی کودکان با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.



برج دبی

برج دبی بلندترین آسمانخراش است که در  شهر دبی ساخته شده است این برج دارای بیش از ۱۶۰ طبقه‌، و تقریباً ۸۰۸ متر ارتفاع است و  بلندترین برج جهان میباشد. 


پیش‌بینی می‌شود که این برج به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهردبی تبدیل گردد. در این برج که در خیابان شیخ‌ زاید در بر دبی ساخته می‌شود، بخش‌هایی با کاربردهای تفریحی، مسکونی، تجاری، اداری و ... وجود دارد.

پارکهای دبی و مراکز تفریحی دبی

پارک آبی وادی وحشت Wild Wadi

با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادرخواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند.


یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا درانتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهوربرج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.


پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید.


با بیش از 23نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده ودر امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بودتا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند.


طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد.


شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید.


این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار به عمق وادی را برای شما خلق می نماید.


این پارک براساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختارموضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.


ورودیه: 140 درهم برای بزرگسالان و 120 درهم برای سنین 4 تا  12 سال


ساعات کار:

ژانویه تا فوریه: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر
مارچ تا می: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
جون تا آگوست: 1 بعد از ظهر تا 9 شب
سبتامبر تا اکتبر: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
نوامبر تا دسامبر: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر

 

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی برای اولین بار در سال 1967 بوسیله یکی از حکام ساکن دبی  بنام شیخ راشد بن مکتوم  در زمینی 2 هکناری که در آن زمان نقطه پایانی شهر محسوب می گردید ساخته شد که هم اکنون نیز به عنوان قدیمی ترین باغ وحش در میان باغ وحشهای کشورهای عربی می باشد.


این باغ وحش در سال 1971 تحت نظر شهرداری دبی قرار گرفت و از آن زمان تا کنون 2 مرتبه تغییرات ساختاری در آن لحاظ گردیده است.تور دبی


در اولین مرحله از ساخت این باغ وحش حیواناتی که در آن موجود بود محدود به چند نوع از نژادهای مختلف گربه ها ی بزرگ میمون سوسمار برخی از خزندگان و پرندگان و سایر حیوانات اهلی و وحشی مخصوص منطقه بود اما در فاز دوم بازسازی که از سال 1986 شروع گردید و تا سال 1989 به پایان رسید تغییراتی در قفس حیوانات محل نگهداری و زندگی آنها و افزایش نوع حیوانات آن از نقاط مختلف جهان گردید که امروزه تعداد بسیار زیادی از انواع حیوانات مختلف در این محل نگهداری می شوند همچنین اکواریوم بزرگی برای نگهداری گونه های مختلف دریایی تعبیه گردیده است که بواسطه آن گونه های گوناگونی از آبزیان در آن نگهداری میشوند.


در این باغ وحش هم اکنون 230 گونه جانوری  و 248 نمونه پستاندار مانند روباه شیر پلنگ شامپانزه میمون گوزن خرسهای متعدد زرافه و بعضی از گونه های در معرض خطر در حال نگهداری می باشد.

 



تور دبی - تور صحرا Safari

این تور یکی از معروفترین تورهای دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد. مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. تور دبی


در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است.


صرف شام و نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این قسمت می باشد.


این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامه هایی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوههای حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

 

تور دبی - پارکهای دبی و مراکز تفریحی دبی

تور دبی - پارکهای دبی


پارک ساحلی جمیرا


تور دبی : همیشه شهرها و کشورهایی که به ساحل دریا راه دارند یکی از جاذبه های خود را ساحل دریا می دانند از این رو دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ایجاد پارک های ساحلی ، مراکز تفریحی برای توریست ها و گردشگران ایجاد کرده است. 


یکی از این مراکز تفریحی دبی ، پارک ساحلی جمیرا می باشد که بسیار تمیز و مرتب نیز هست . در کنار ساحل و در امتداد آن درختان نخل بی شماری قرار دارد که سایه سار زیبایی برای شناگران و سایر بازدیدکنندگان از این پارک فراهم نموده است.تور دبی

 

این پارک با وسعتی در حدود 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع گردیده است. این پارک بسیار محبوب می باشد. دریای لاجوردی،درختان نخل، یک ساحل طویل و باریک، باغ ها و چمنزارهای زیبا ووسیع، محیط دلپذیری را برای سکنه و گردشگران بوجود آورده است.

پارکهای دبی و مراکز تفریحی دبی

تور دبی


محل هایی برای طبخ با باربی کیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک می باشند. نیروهای غریق نجات در طول ساعتهای مجاز برای شنا کردن (8 صبح تا 6 بعد ازظهر) در کنار ساحل حضور دارند. استفاده از دوچرخه و اسکیت نیز دراین پارک مجاز نمی باشد.تور دبی

ورودیه: 5 درهم (20 درهم برای ورود اتومبیل)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 10.30 شب (روزهای تعطیل: 8 صبح تا 11 شب)
روزهای شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر 5 سال) دارد.


تور دبی: پارک ساحلی الممزر
این پارک در بخش دیره شهر دبی و در کنار تالاب الممزر قرار گرفته است. ورود به این پارک با اتومبیل آزاد می باشد. امکانات خوبی برای بازدیدکنندگان از این پارک در نظر گرفته شده است. لذا این پارک در روزهای تعطیل پذیرای تعداد قابل توجه ای از سکنه دبی و مسافران می باشد.


این پارک با مساحتی حدود 106 هکتار در منطقه الحمریه بعد ازاسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده اند.تور دبی


این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیزدر این پارک وجود دارد. سواحل این پارک مجهز به سرپناه، اطاق های مخصوص تعویض لباس و دوش می باشند.


افراد غریق نجات نیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک هایی در کنارسواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج شما را در اختیارتان قرار می دهند.


آلاچیق هایی مجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می شود. شما می توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شوید.تور دبی

ورودیه: 5 درهم (30 درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 10.30 شب (روزهای تعطیل: 8 صبح تا 11.30شب)
اجاره آلاچیق: 150 تا 200 درهم
روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر 8 سال) می باشد.


تور دبی: پارک مشرف

این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده ها می باشد (شما می توانید با اتومبیل وارد پارک شوید). تور دبی


از بخش های جالب این پارک می توان به خانه های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. یک ترن نیز گردشگران را بعد از ظهرها دور تا دور پارک می گرداند.


شترسواری، اسب سواری و بازی در محوطه ویژه بازی بچه ها از دیگرسرگرمی های این پارک است. استخرهای شنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است. تور دبی


دوچرخه و اسکیت سواری ممنوع می باشد. در این پارک روزخاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده است.

ورودیه: 3 درهم (10 درهم برای ورود اتومبیل)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 11.30 شب
ترن: 2 درهم
استخر: 10 درهم بزرگسالان، 5 درهم کودکان

تور دبی: پارک صفا
این پارک از زیباترین پارک های دبی می باشد و از محبوبیت خاصی نزد اهالی دبی برخوردار است. یکی از جاذبه های این پارک، بخشی است که در آن نمادهای معروف جهان مانند تاج محل و برج ایفل درمقیاس کوچکی ساخته شده اند.


این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های دبی می باشد که در مقابل هتل متروپولیتن در خیابان الوصل قرار گرفته است. این پارک با 64هکتار مساحت در سال 1975 بنا شده است.


وجود دریاچه و یک آبشارزیبا در کنار آن جلوه خاصی به این پارک بخشیده اند. امکانات فراوانی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است از جمله:

بازیهای الکترونیکی و ماشین های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی، زمین های والیبال، فوتبال وبسکتبال، میدان موانع، بیش از 20 محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن.


شما می توانید از دوچرخه و چهارچرخه هایی که در به شما اجاره داده می شود، جهت گردش در پارک استفاده نمایید. استفاده از اسکیت نیز در اینجا آزاد می باشد.تور دبی


ورودیه: 3 درهم (رایگان برای کودکان زیر 3 سال)
ساعات بازدید: 8 صبح تا 10.30 شب
اجاره دوچرخه: 20 تا 30 درهم برای هر ساعت و 100 درهم نیز بعنوان سپرده .
روزهای سه شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر 7 سال) دارد.

با امید به اینکه در تور دبی اوقات خوشی را داشته باشید.

دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

میدان عبد الناصر( بنی یاس)


میدان عبدالناصر که به میدان بنی یاس نیز مشهور است را باید مهمترین و مشهورترین میدان شهر دبی دانست .


میدان عبدالناصر که خودش به تنهایی یکی از دیدنی های دبی است جزء مناطقی است که به طور معمول تمام کسانی که در تور دبی شرکت کرده اند حتما این میدان را خواهند دید .


میدان عبد الناصر در اصل مرکز شهر دبی نیز محسوب می شود. یک ساختمان در ضلع غربی این میدان قرار دارد که اطلاعات مورد نیاز مسافران و توریست ها را در اختیار شان قرار می دهد.


میدان عبد الناصر این منطقه معروفترین ناحیه شهر نزد مسافران ایرانی می باشد. دراطراف این میدان، بازارها فروشگاه های عرضه کننده لوازم الکترونیکی، صوتی تصویری و موبایل را به وفور مشاهده می نمایید.


چندین فروشگاه معروف ایرانی نیز در نزدیکی این میدان قرار دارند. برج دیره که بورس فروش فرش ایرانی می باشد نیز در ضلع جنوبی این میدان قراردارد.


در فاصله کمی از این میدان به مرکز خرید   تویین تاورز می رسیم که بدلیل قرار گرفتن دو رستوران معروف ایرانی در آن، مرکزرفت و آمد مسافران ایرانی می باشد. با حرکت به طرف شرق این میدان به خیابان سبخه می رسیم که نقطه شروع بازار مرشد می باشد.


دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

 تور دبی را به یاد بسپارید

Burjuman Centre

بزودی این مرکز وسعتی برابر با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مرکز اداری، سالن کنفرانس، مجموعه ای از آپارتمان ها، سالن تاتر، باشگاه بدن سازی و مجموعه ای از سالن های سینما در نظر گرفته شده است.


ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب این مرکز زیبا در سه طبقه با زیربنایی حدود 92 هزار متر مربع بنا شده است و بیش از 19 فروشگاه را در خود جای داده است.


طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد و طبقات اول و دوم آن مملو از فروشگاه های مختلف می باشد. شما بسیاری از مارک های معروف جهان را در این مرکز مشاهده خواهید کرد. مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون و غیره در این مرکز وجود دارند.


بخشی تحت عنوان Fun City برای بازی کودکان درنظر گرفته شده است. رستوران ها و بخش عرضه کننده غذاهای Fastfood نیز از بخش های پرطرفدار این مرکز می باشد. در حال حاضر،


طرح توسعه این مرکز در حال انجام می باشد. بزودی این مرکز وسعتی برابر با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه،ساخت مرکز اداری، سالن کنفرانس، مجموعه ای از آپارتمان ها، سالن تاتر، باشگاه بدن سازی و مجموعه ای از سالن های سینما در نظرگرفته شده است.

دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

تور دبی را به یاد بسپارید


City Centre
شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور ، فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل)، 11 سالن سینمای ساین استار و بخش بازی کودکان به نام سرزمین جادویی ( Magic Planet ) از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب
آدرس: خیابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور


این مرکز با زیر بنایی حدود370 هزار متر مربع و با بیش از 300فروشگاه و 13رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکزخرید در دبی و خاورمیانه می باشد.


بخش فروشگاهی این مرکز در سه طبقه ساخته شده است. بخش اعظمی از طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد.


قسمت دیگری ازهمین طبقه نیز، به فروشگاه های عرصه کننده لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است. سایر فروشگاه های این مرکز در طبقات اول و دوم قرار دارند.


البته برخی از فروشگاه های بزرگ این مرکز بدلیل وسعت بیشتر، در دو بخش متصل به هم در هردو طبقه فعال می باشند.


شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور و فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل) و 11 سالن سینمای ساین استار از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.


دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

تور دبی را به یاد بسپارید


سرزمین جادویی ( Magic Planet ) نیز با داشتن انواع وسایل بازی از جمله جدیدترین بازیهای ویدئویی و کامپیوتری از قسمت های جذاب این مرکز برای کودکان و نوجوانان و البته بزرگسالان می باشد.


در کنار این قسمت، بخش بزرگ عرضه غذاهای Fast food قرار دارد که درفضایی زیبا بصورت یک میدان بزرگ، میزبان خریداران خواهد بود.


رستورانها نیز در قسمت دیگری از این مرکز قرار گرفته اند. درکنار ساختمان بخش فروشگاهی این مرکز، ساختمان هتل معروف سافیتل(متعلق به همین مرکز) و ساختمان 11 طبقه اداری مرکز قراردارند. نمایشگاه اتومبیل های تویوتا و لکسوس نیز از جمله سایربخش های این مرکز می باشند.

Mercato

دیدار از این مرکز را به همه و حتی کسانی که قصد خرید هم ندارند،توصیه می نماییم. گردش در این مرکز خرید به مانند گردش در یک موزه ای زیبا متعلق به دوران رنسانس می باشد...
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب


این مرکز بسیار دیدنی توسط طراح معروف ایتالیایی "دانیل مورللی" و بر اساس معماری دوره رنسانس طراحی گردیده است.


تماشای معماری خیره کننده این مرکز، لذت خرید را دو چندان می نماید. این مرکز دارای بیش از 90 فروشگاه و چندین غذاخوری و کافی شاپ می باشد.


شعبه ای از سوپرمارکت بزرگ "اسپینیز" نیز در این مرکز قرار دارد.7 سالن سینما "سنچری سینما" نیز از بخش های دیگر این مرکز میباشند. معمولا در تعطیلات آخر هفته، برنامه های سرگرم کننده ای برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته می شود.

دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

 تور دبی را به یاد بسپارید

فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی

فستیوال خرید دبی



شاید یکی از پرطرفدارترین وقایع ممکن در دبی ، فستیوال خرید دبی یا همان جشنواره خرید دبی باشد که از سراسر دنیا مردم را به کشور امارات متحده عربی می کشاند تا در فستیوال خرید دبی شرکت داشته باشند.


فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی-21014-2015-2016


برنامه های گسترده و دیدنی زیادی برای این فستیوال تدارک دیده می شود. از جمله این برنامه ها می توان به کنسرت های موسیقی، رقص، فستیوال فیلم، کارناوال های خیابانی، شو های لباس (Fashion)، برنامه های ویژه کودکان، مسابقات جهانی اسب سواری، نور افشانی و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی و تفریحی اشاره کرد.


در طول این فستیوال، شهر و مراکز خرید آن به زیبایی تزیین می شود. هر شب در کنار خور دبی، برنامه های خاصی برای بینندگان تدارک دیده می شود. در طی برگزاری این فستیوال جوایز نقدی و غیر نقدی بسیاری به قید قرعه به شرکت کنندگان و خریداران اهدا می گردد.


فروشگاه ها و برند های مختلف تخفیفات  ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند. از آنجا که اکثر هتل های دبی در طول این فستیوال اتاق خالی ندارند، مسافران می بایست از قبل اتاق های خود را رزرو نمایند. این فستیوال هر ساله از دسامبر تا فوریه بمدت یک ماه برگزار می شود.


‌‌‌فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک مرکز خرده فروشی مجلل، مجموعه بی‌نظیری از رستورانها و کافه‌ها و یک تجربه تفریحی باشکوه را در داخل یک شاهکار معماری گرد هم می‌آورد.



فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی-21014-2015-2016


فستیوال واتر‌فرانت سنتر ترکیبی برجسته از مد بین‌المللی و منطقه‌ای و انواع خرده فروشان سطح بالا را همراه با جذابیت بازار قدیمی ترید‌ روتز‌ و بزرگترین غذاخوری سرباز در خاورمیانه عرضه می‌کند.


فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک تجربه سطح بالای کامل برای سلیقه بین‌المللی میهمان ارائه می‌دهد.فستیوال با چشم‌اندازهای خود مشرف بر تفرجگاه ساحلی فستیوال و دبی کریک‌، اینترکنتیننتال‌ فستیوال سیتی‌ دبی، فستیوال سیتی‌ کرون‌ پلازا‌ دبی‌ و ایونت‌ سنتر را به فستیوال سنتر‌ مرتبط می‌سازد و تا فستیوال سنتر‌ هتل چهار فصل دبی امتداد خواهد یافت.


دو منطقه متمایز فستیوال سنتر، یعنی فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌‌ و فستیوال پاور‌ سنتر‌ در دست تکمیل که بر یک آب نمای زیبا مشرف هستند، شامل بیش از 600 فروشگاه از جمله 25 فروشگاه مهم، بیش از 100 رستوران، کافه و اغذیه‌ فروشی، یک مجتمع سینمایی 12 پرده‌ای، یک مرکز بولینگ و یک مرکز تفریحی وسیع و پارکینگ با ظرفیت 13.000 اتومبیل خواهند بود.

تور دبی 4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل یورک

 تور دبی  4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل یورک


آخرین نوع از انواع تور های دبی را با شکلی جدید و هتل یورک به تمام هموطنان پیشکش می کنیم این دوره از تور دبی با پرواز ماهان انجام می گیرد . و بعید به نظر می رسد که بخواهیم شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شده برای این دوره از تور های دبی عوض شود.

   

  YORK        3*     Hotel Dubai 

 

 

هتل  3 ستاره یورک  دبی 

 واقع در دیره .

 

 

قیمت تور دبی :

  • 1.390.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 4 شب و 5 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777           خط ویژه

هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی +عکس رزرو هتل و نقشه

هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی

Arjaan by Rotana Hotel Media City Dubai 


هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی  دارای ویو مناسب و رو به دریا می باشد که میتوانید از داخل اتاق منظره دریا را داشته باشید.

باور کنید در تور دبی یک شب استراحت درست و حسابی در یک هتل 5 ستاره دبی انرژی بسیاری برای گشتن و بازدید فردای آن روز را برای شما تامین می کند.


اتاق های هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی تمیز و راحت می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا این هتل گزینه ایده آل  در میان سایر هتل های 5 ستاره دبی باشد.هتل امکانات سطح بالایی را از قبیل استخر روباز و جکوزی به میهمانان ارائه میدهد.


هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی


امکانات دیگر هتل شامل ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی 167 اتاق دارد. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.


هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی

 

هتل دارای فروشگاه های متعدد است و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.


هتل آرجان بای روتانا دبی مدیا سیتی

هتل آدرس مونتگومری دبی +عکس رزرو هتل و نقشه

هتل آدرس مونتگومری دبی

The Address Montgomerie Hotel Dubai

 

هتل آدرس مونتگومری دبی با امکانات و خدمات حرفه ای خود به طور دائم از توریستها و میهمانان تور های دبی پذیرایی می کنند.


هتل آدرس مونتگومری دبی اتاق هایی راحت و فوق العاده تمیز دارد که از این بابت اصلا نباید نگران باشید. 


کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و خوشحال می شوند به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند.


هتل آدرس مونتگومری دبی +عکس رزرو هتل و نقشه


امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.


هتل آدرس مونتگومری دبی +عکس رزرو هتل و نقشه

هتل آدرس مونتگومری دبی +عکس رزرو هتل و نقشه


هتل آدرس مونتگومری دبی 21 اتاق داردو یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسیارویژه ای نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه میدهد.


این هتل دارای فروشگاه های متعدد است.صرافی نیز در هتل وجود دارد . اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر بیلیارد شرکت کنند.


هتل آدرس مونتگومری دبی +عکس رزرو هتل و نقشه

 

تور دبی هتل آتلانتیس پالم دبی با پرواز ماهان 4 روزه

تور دبی هتل آتلانتیس پالم دبی با پرواز ماهان چهار روزه


هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از مشهورترین هتل های دبی و حتی جهان می باشد. این هتل دارای 1600 اتاق و سوئیت می باشد . این هتل بزرگترین هتل در خاورمیانه می باشد.


قیمت هتل آتلانتیس پالم دبی : قیمت هر شب اقامت در این هتل بین 700 دلار تا 25000 برآورد می شود.




تور دبی هتل آتلانتیس پالم دبی با پرواز ماهان چهار روزه

Atlantis The Palm Hotel Dubai tour

هتل آتلانتیس پالم دبی Atlantis The Palm Hotel Dubai tour یکی از بهترین هتل های تور دبی دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان و همچنین نزدیک به مراکز خرید دبی ارزان و دیدنی های دبی میباشد و بهترین گزینه برای اقامت شما عزیزان است

قیمت تور دبی 93 :

قیمت تور دبی هتل آتلانتیس برای هر نفر  1.650.000 تومان

برای اطلاع از افزایش یا کاهش قیمت تور دبی بهتر است که تماس بگیرید خوشهحال میشویم صدای شما را بشنویم

خدمات تور دبی قیمت مناسب  :

  • سرویس رفت و برگشت از هتل به فرودگاه و برعکس
  • خدمات هتل همراه با صبحانه
  • سیمکارت
  • بن تخفیف غذا
  • راهنمای فارسی زبان تور
  • ویزا دبی
  • بیمه شخصی در طول سفر
  • بلیط رفت و برگشت

نکات مهم در رزرو تور دبی و ویزای دبی

پاسپورت شما باید 7 ماه اعتبار داشته باشد
حتما سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید
پرواز ماهان به مقصد دبی همه روزه از تهران به پرواز دارد

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ده سال تجربه ضامن تخصص ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88548853 ده خط ویژه

هتل دیزرت پالم دبی+عکس نقشه و رزرو هتل

چه هتلی ؟

 وقتی در مسافرت وارد هتل می شوید باید آن هتل چنان عملکردی قوی داشته باشد که نیازهای شما را قبل از اینکه بخواهید عنوان کنید بداند و برای آن پاسخی در خور شما داشته باشد. 


هتل محل اقامت باید چنان راحت باشد که شما در طی چند روزی که در دبی هستید از لحاظ استراحت مشکلی نداشته باشید.


هتل دیزرت پالم دبی

Desert Palm Dubai


اتاق های هتل دیزرت پالم دبی پاکیزه و راحت هستند.این هتل با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد.این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.


هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

مرکز آب گرم هتل دیزرت پالم دبی، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.هتل 24 اتاق دارد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد. این هتل به خاطر خدماتی که ارائه می دهد یکی از بهترین هتل های دبی است.

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

این هتل که از هتل های 5 ستاره دبی است دارای کتابخانه نیز می باشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر اسکواش، تنیس، اسب سواری شرکت کنند.

هتل دیزرت پالم دبی

 

شما میتوانید برای رزرو هتل دبی یا اطلاع از قیمت هتل دبی با ما تماس بگیرید.

همکاران ما در زمینه رزرو هتل در دبی بدون خدمات تور دبی هم فعالیت دارند و میتوانند به شما کمک کنند.

88548853

آقای جلینی

تور دبی زمستان 93 ، بلیط دبی ، هتل دبی ، تورهای دبی زمستان 93 تور دبی زمستان 93

تور دبی زمستان 93 ، بلیط دبی ، هتل دبی


در دبی یکی از تفریحات زیبا و مهیج تماشای آبنمای برج خلیفه دبی می باشد که به صورت موزیکال و به شکل های گوناگون سعی می کند چنان بیننده را مجذوب کند که لحضاتی فقط به شادی و نشاط بگذراند و تمام مسائل و مشکلات را از یادش بیرون ببرد. این فواره موزیکال می تواند با قدرت تمام آب را تا ارتفاع 76 متر یعنی معال یک ساختمان 25 طبقه به هوا پرتاب کند .


تور دبی | هتل تاج پالاس * 5 | پرواز آسمان | زمستان 93
هتل تاج پالاس * 5
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی : 1408000 تومان
تور دبی | هتل شرایتون کریک
تور دبی | هتل فورچون بوتیک * 4 | پرواز آسمان | زمستان 93
هتل فورچون بوتیک * 4
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه و ناهار – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی  : 1040000 تومان
تور دبی | هتل هال مارک * 4 | پرواز آسمان | زمستان 93
هتل هال مارک * 4
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه و ناهار – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی  : 1123000 تومان
تور دبی | هتل مارکوپولو * 4 | پرواز آسمان | زمستان 93
هتل مارکوپولو * 4
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه و ناهار – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی  : 1157000 تومان
تور دبی | هتل سیتی سیزن * 4 | پرواز آسمان | زمستان 93
هتل سیتی سیزن * 4
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی : 1160000 تومان
تور دبی | هتل دبی پالم * 3 | پرواز آسمان | زمستان93
هتل دبی پالم * 3
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه و ناهار – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی : 957000 تومان
تور دبی | هتل دلمون * 3 | پرواز آسمان | بهار 43
هتل دلمون * 3
خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز آسمان – ویزا – 3 شب و 4 روز اقامت در هتل صبحانه و ناهار – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل – بیمه مسافرتی
قیمت تور دبی : 1027000 تومان


تور دبی پاییز 93 ، بلیط دبی ، هتل دبی ، تورهای دبی پاییز 93 تور دبی پاییز 93

تور دبی ارزان قیمت 93

تور دبی ارزان قیمت

تور دبی هوائی


تاریخ زمان برگزاری تور دبی : 13 آذر 1393 تاریخ پایان تور : 04 دى 1393

مدارک لازم :

   گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار

خدمات آژانس مسافرتی :

بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان و ایران ایر-اقامت - ویزای عادی -لیدر فارسی زبان -ترانسفر فرودگاهی - بیمه مسافرتی


توضیحات تور دبی

  1.پروازها چارتر و هتل گارانتی می باشد و در صورت کنسلی مبلغ سوخت می شود .

در صورت تغییر تاریخ و تغییر نام با توجه به قرار داد هتل و بلیط شامل جریمه می باشد.
2. به نفر سوم تخت اضافه سفری تعلق می گیرد.
3.فرزند بالای 18 سال حتما باید پاسپورت جداگانه داشته باشد. ویزا برای خانم هایی که همراه پاسپورت همسرانشان هستند، غیر قابل اقدام و موظف به اخذ پاسپورت جداگانه هستند.
4.مسئولیت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور بر عهده مسافر می باشد.
5.نرخ ویزای مرفوضی عادی 250 درهم و فوری 350 درهم می باشد.
6. نرخ کودک زیر 2 سال 200.000 تومان می باشد.
7. به افراد تا 12 سال که دارای پاسپورت جدا دارند , مبلغ 250.000 تومان بابت ویزای عادی اضافه میگردد.

* پکیج در تاریخ 3 آذر مبلغ 100.000 تومان افزایش نرخ دارد *

**در صورت درخواست با پرواز ایران ایر مبلغ 200.000 تومان به پکیج اضافه میشود

**پرواز تابان رفت ساعت 16.00 , برگشت ساعت 18.30

***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 19. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 14.***


********************************************


مدارک لازم  :

گذرنامه با حداقل 7ماه اعتبار

خدمات آژانس :

بلیط رفت و برگشت - ترانسفر فرودگاهی - 3 شب و 4 روز اقامت در هتل - لیدر فارسی زبان

توضیحات     * پروازها چارتر بوده و در صورت کنسلی هیچ مبلغی استرداد نمیگردد
* چک کردن گذرنامه بابت هرگونه ممنوعیت خروج به عهده مسافر می باشد.
* نرخ کودک زیر 2 سال 200.000 تومان می باشد.
*به افراد دارای پاسپورت ، 0 تا 12 سال مبلغ 250.000 تومان اضافه میگردد.
*در صورت درخواست ویزا مبلغ 250.000 تومان به پکیج اضافه میشود.

***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 18. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 14.***

هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی+رزرو هتل+عکس

هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل های 5 ستاره دبی

Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina Hotel Dubai

 

هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی از تفریحگاه های ساحلی دبی میباشد ،این هتل که اقامت بی نطیری را برای میهمانان رقم میزند از هتل های 5 ستاره دبی است.


از نظر موقعیت جغرافیایی ، خوب است و امکان دسترسی سهل الوصول به مراکز خرید دبی و تفریحگاه های دبی را نیز فراهم می کند

.

هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی

 

هتل دارای 211 اتاق می باشد و تمامی اتاق های بسیار تمیز و راحت می باشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.


امکان آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی برای میهمانان فراهم شده است. اسن هتل از بهترین هتل های دبی است.

 

هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی

 

در هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکانبه شما اجازه می دهد با خاطری آسوده به کار های خود رسیدگی کنید.


این هتل اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسیارویژه ای نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه میدهد.


هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی


فروشگاه های متعددی دارد که خرید را برای مسافران راحت میکند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.


اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.


میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، موج سواری، ماهیگیری شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.


هتل ساحلی و تفریحگاه لمردین مینا سیاحی مارینا دبی


زیبایی های دبی را با انواع تور دبی که مجری برگزاری آنها ما هستیم درک کنید. یک درک متفاوت!

امکانات تفریحی دبی- بالون سواری در دبی


امکانات تفریحی دبی

بالون سواری در دبی


کشورهایی که در امر توریست و گردشگر توانسته اند حرفی برای گفتن داشته باشند حتما با نگاه به درون و توجه به ویژگی های منحصر به فرد و یا حتی استفاده از خصوصیات بومی موجود در کشور خودشان توانسته اند در صنعت توریسم موفق باشند .


یکی از شهرهایی که توانسته از خصوصیاتی که تا چند وقت پیش یک نکته منفی تلقی می شد به نحو احسن استفاده کند دبی است . دوبی توانسته با توجه به وسعت بیابان هایش تور دبی را برای بسیاری از کشورهای خوش آب و هوا و سرسبز به یک مکان شاد تبدیل کند.


دبی توانسته با طرح تور بالون سواری در کویر ، بیابان خشک و بی آب و علف را به یک مکان تفریحی دبی تبدیل کند.

اما مکان های تفریحی دبی بسیار زیاد است و امکانات تفریحی دبی که در این مراکز تفریحی دبی موجود است متنوع و مفرح هستند. یه سری از این مکان های تفریحی رو اینجا ذکر کردم که امیدوارم به بتونید با رفتن به این مراکز تفریحی لذت ببرید.

امکانات تفریحی دبی -امکانات تفریحی دبی- بالون سواری در دبی

تفریحات دبی

  • پارک خور دبی
  • جت اسکی در دبی
  • شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی
  • پارک سگا دبی
  • پارک آبی ام القوین(دریم) دبی
  • کافی شاپ یخی دبی
  • تور هلیکوپتر دبی
  • استودیو یونیورسال دبی لند
  • شهر ورزشی دبی
  • اتاق گمشده آتلانتیس دبی
  • شهر بچه ها دبی
  • بالون سواری در دبی
  • رقص آب موزیکال دبی
  • پارک ساحلی الممزر دبی 
  • پارک صفا دبی
  • تور صحرا دبی
  • اتوبوس شگفت انگیز دبی
  • پیست اسکی دبی‌
  • پارک خور دبی
  • پارک آبی وایلد وادی دبی
  • سرزمین عجایب دبی  
  • تور صحرای دبی 
  • پارک ساحلی الممرز دبی

 امکانات تفریحی دبی- بالون سواری در دبی

 

تور دبی 4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل گرند سنترال


تور  4 شب و 5 روز در دبی - پرواز ماهان هتل گرند سنترال


این سری از تور های دبی تماما با پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان انجام می گیرد. در دبی نیز برای شما یکی از بهترین هتل های دبی یعنی هتل گرند سنترال را برای اقامت راحت و آسوده شما در نظر گرفته ایم تا بتوانیم بهترین امکانات و خدمات را در طی روزهای اقامت تان در دبی به شما ارائه دهیم . 


تور های دبی در تعداد روزهای مختلف ، کیفیت هتل ها و شرکت هواپیمایی که با آن مسافرت می کنید دارای قیمت های مختلف می باشد که ما همیشه سعی کرده ایم بهترین ها را به لحاظ قیمت و کیفیت برای شما در نظر بگیریم می توانید امتحان کنید و یک بار تور دبی را با ما همراه شوید تا همیشه در یادتان بمانیم !!


  GRAND   CENTRAL        4*      Hotel Dubai 

 

تور دبی 4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل گرند سنترال

 

هتل  4  ستاره گرند سنترال  دبی 

 واقع در دیره .

 

 تا قبل  از  ژانویه

قیمت تور دبی :

  • 1.595.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • 4 شب و 5 روز
  • بلیط دبی
  • پرواز ماهان
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • تمام خدمات هتل
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید
  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

دیدنی های دبی دو نمونه متفاوت

دیدنی های دبی

در این قسمت به معرفی دو نمونه از دیدنی های دبی که بسیار زیبا و جذاب هستند می پردازیم اول : برج الماس دبی و دوم : بندرهای دبی میباشد. شاید تعجب کنید که بندرهای دبی را به عنوان یکی از دیدنی های دبی و یکی از جاذبه های ناملموس دبی معرفی می کنم اما ... بهتر است خودتان مطلب را بخوانید و عکس ها و تصاویر این دو مکان های دیدنی دبی را ببینید تا وقتی که خودتان به دبی مسافرت کنید و از نزدیک حرف های مرا تصدیق کنید.


برج الماس دبی

Almas Tower Dubai



 یکی دیگر از برج های معروف دبی  که 360 متر ارتفاع دارد و 74 طبقه است، برج الماس دبی است. این برج یکی از دیدنی های دبی است و در واقع یکی از بلندترین ساختمان های دبی و جهان می باشد.


دیدنی های دبی دو نمونه متفاوت


برج الماس دبی 35 آسانسور دارد. این برج برای مشاغل اداری بنا شده است. در سال 2005 میلادی کار ساخت آن شروع و در سال 2009 میلادی با گذشت فقط 4 سال به اتمام رسید.


برج الماس دبی +دیدنی های دبی دو نمونه متفاوت

بندرهای دبی

 Dubai Ports


در دبی بندرهای مهمی وجود دارد، بنادر اصلی دبی عبارتند از بندر راشد و بندر جبل علی که جزو دیدنی های دبی میباشند. بزرگ‌ترین بندر دبی بندر جبل علی بزرگ‌ترین بندر خاورمیانه و هفتمین بندر شلوغ جهان است.

بندرهای دبی

بندرهای دبی

با قایق میتوان از بردبی به دیره رفت این قایق ها که عَبرَه نامیده می شوند در خور دبی هستند، همچنین اتوبوس‌های دریایی نیز در این رودخانه فعالیت می‌کند.


بندرهای دبی +دیدنی های دبی دو نمونه متفاوت


این بنادر که تعدادشان هم کم نیست جزو جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آیند، حتی اگر نمیخواهید با قایق در خور دبی به تفریح بپردازید، لذت گشت وگذار در این بندرهای بزرگ دبی را از دست ندهید.

 

ام‌القیوین از مناطق شیخ‌نشین دبی

ام‌القیوین

Umm al-Quwain

مسلما کسی که به یک کشور دیگر می خواهد مسافرت کند هر چه بیشتر با فرهنگ ، جغرافیا و سایر مطالب مربوط به آن کشور آشنا باشد بهتر و با دیدی باز تر می تواند از آن کشور برای زندگی خودش تجربه ای با پشتوانه علم همراه سازد.

 به همین منظور نیز ما به معرفی ام‌القیوین می پردازیم :

ام‌القیوین یکی دیگر از مناطق شیخ‌نشین دبی که در کنار امیرنشینهای هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است. ام‌القیوین در ساحل خلیج فارس واقع می‌باشد بطول ۲۴ کیلومتر، از مغرب امارت عجمان و از سمت مشرق به امارت رأس الخیمه محدود می‌گردد. اما عرض خاک ام القیوین در داخل صحرا تا حدود ۳۲ کیلومتر است. مساحت کلی امارت ام القیوین ۷۷۷ کیلومتر مربع می‌باشد.

ام‌القیوین از مناطق شیخ‌نشین دبی


شیخ مجید المعلی، سردودمان خاندان امیران المعلی از قبیله العالی در سال ۱۷۷۲ شیخ‌نشین ام‌القیوین را بنیاد نهاد.حاکم امارت ام القیوین شیخ سعود بن راشد بن أحمد المعلا ویکی از اعضاء هفت‌گانه مجلس ملی اتحادی هستند.چند مناطق آباد از توابع امارت ام القیوین است که عبارت‌اند از: فلج المعلا در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ام القیوین واقع شده‌است، و جزیره السینیة در یک کیلومتری شمال شرقی ام القیوین قرار دارد، مساحت این جزیره ۹۰ کیلومتر مربه می‌باشد.

ام‌القیوین از مناطق شیخ‌نشین دبی



با توجه به آمار سال ۲۰۰۰ میلادی جمعیت ام القیوین ۶۲ هزار نفر پیش بینی شده‌است. آب زیر زمینی ام القیوین شور است بنا براین آب آشامدنی در گذشته از شارجه تأمین می‌شده‌است، اما حالا مدت چند سال است که از فلج المعلا به وسیله لوله کشی آب به‌ام القیوین رسانده‌اند.

موقعیت جغرافیایی ام‌القیوین از مناطق شیخ‌نشین دبی

هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی-هتل های 2 ستاره دبی


هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی


تقریبا تمام هتل های دبی در هر سطح و ستاره ای که باشند از کیفیت انواع مشابه ایرانی آن بهتر هستند مثل هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی که با اینکه دو ستاره است اما انگار که کیفیت بیشتری اراده می دهند. از طرفی ما نیز هر هتلی را برای شما در تور دبی در نظر نمی گیریم .


Holiday Inn Express Dubai Airport

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که دارای اتاقهای پاکیزه است و بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی است.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.


هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی

هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی


هتل 2 ستاره فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی 381 اتاق دارد. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.


هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی-هتل های 2 ستاره دبی

هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی


از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.


هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی-هتل های 2 ستاره دبی

هتل فرودگاه هالیدی اکسپرس دبی

مجری برگزاری انواع تور دبی به صورت هفتگی فقط کافی است که با ما تماس بگیرید.

درباره ما بشتر بدانید
شرکت سعادت سیر گیتی با شماره مجوز 399385 تحت نظارت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ایران می باشد شرکت ما با ارائه بهترین خدمات و پاسخگویی سریع و به موقع برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرده است و با توجه به نظر مشتریانمان تاکنون در این زمینه موفق بوده ایم.ارائه تورهای بدون واسطه،رزرو پراوز با قیمت مناسب،رزرو هتل متناسب با درخواست مشتریان، ساپورت مسافران تا زمان برگشت، همه و همه خدماتی هستند که موجبات اعتماد شما به ما را فراهم خواهد کرد

2 نکته برای عکاسی در تور دبی

2 نکته برای عکاسی در تور دبی

مسافرت به دبی با تور دبی یکی از هیجان انگیزترین مسافرت هایی می تواند باشد که هر انسانی انجام دهد چرا که بقدری دیدنی های دبی زیاد می باشند که حیف است خاطرات سفر به دبی را تا جایی که می توان حفظ نکرد . یکی از کارهایی که برای حفظ و جاودانه کردن این سفر زیبا کرد عکاسی در تور دبی است یعنی بتوانیم از آن همه جاذبه دبی تصاویر ماندگار و با کیفیتی بگیریم که برای تمام عمرمان باقی و جاودانه باشند.


عکاسی در تور دبی

مارسل پروست رمان نویس فرانسوی در بیوگرافی خودش نوشته است: سفر برای اکتشاف دنیاهای جدید بازدید از سرزمینهای جدید نیست، بلکه یافتن چشمهایی جدید است. این نصیحت پروست، پندی برای زندگی بوده، ولی میتوان آنرا به عکاسی در سفر نیز تعمیم داد. اخیرا من دارم سعی میکنم که با چشمهایی جدید یا نگاهی تازه، عکاسی کنم. در این مقاله شرح خواهم داد که برای یک سفر عکاسی یا گرفتن عکسهایی جالب در یک سفر چه باید کرد.

2 نکته برای عکاسی در تور دبی


چند سال قبل، من از کارم کناره گرفتم تا به صورت تمام وقت به گرفتن سلسله عکسهایی بپردازم که برای نوشتن کتابی در زمینه راهنمایی عکاسان در سفر بنام اسرار عکاسی احتیاج داشتم. انجام این کار ابتدا خیلی سر راست و راحت به نظر می رسید، من تنها نیاز داشتم تا از نماهای کلاسیک در مناطق مورد نظرم عکاسی نمایم. ولی به زودی فهمیدم که دیدگاه آماتوری من برای انتشار یک راهنمای مناسب، کافی نیست! یک کتاب عکاسی به عکسهایی بالاتر از یک آلبوم شخصی نیاز دارد و من می بایست عکسهایم را قویتر، رنگینتر، مهیج‌تر و امیدوارکننده‌تر می‌کردم. در طی این مطالعه و بررسی، من توانستم ابعاد مختلف این مهارت را که برای حرفه‌ای شدن نیاز بود کشف نمایم و بتوانم عکسهایی بگیرم که برای انتشار مناسب باشد، نه اینکه تنها به درد ثبت خاطرات گذشته بخورد. همانند آنچه که پروست گفت، من به مناظر و مکانهای جدید برای عکاسی نیاز نداشتم، بلکه نیاز به چشمهایی جدید یا نگاهی تازه داشتم.

 
2 نکته برای عکاسی در تور دبی

2 نکته برای عکاسی در تور دبی


اولین گام این بود که هدف خودم را بهتر بشناسم. من شروع به مطالعه کتابهای سفرنامه و مجلات راجع به مسافرت نمودم تا دریابم چه جور عکسهایی به نظرم جالبتر می آیند. بقول معروف کار را از انتها آغاز کردم. من بهترین عکسهایی را که می بافتم تجزیه و تحلیل می کردم تا بفهمم که راز زیبایی و جذابیت آن کار در چیست و چرا این عکسها، از عکسهایی که من می‌گیرم جذابترند. این کار خیلی وقت‌گیر بود ولی من این کار را برای بهبود عکاسی‌اتان به شدت توصیه می‌کنم. عکسهایی که من را جذب می‌کرد رنگهایی زنده، ترکیب‌بندی ساده، استفاده مناسب از نور، نمایش عمق سه بعدی و نگاهی غیر معمول و جالب به یک مکان معروف و شناخته شده داشتند.


بعد از اینکه دریافتم به دنبال چه چیزی هستم، به مطالعه کتابها و مجلات عکاسی پرداختم تا مهارتهای مورد نیازم را یاد بگیرم. قدم نهایی این بود تا آموزه‌هایم را به عمل برسانم، و با انجام تمرین و گرفتن عکسهای فراوان به مهارت عملی لازم برسم. مانند بسیاری از مهارتها، در عکاسی نیز تمرین کار را کامل می کند و تمرین بخش لذتبخش کار است. من در این مرحله مرتب از نتیجه کار خود نکات جدیدی می‌آموختم و با مقایسه کارهایم با کارهای دیگران که برایم جالب بودند، نکات قوت و ضعف عکسهای خودم را مشخص می کردم. در این نوشتار به پنج نکته که شما را در بهبود عکسهای سفرتان کمک می‌نماید اشاره خواهم نمود.

2 نکته برای عکاسی در تور دبی


1- تاثیرگذاری عکس


یک عکس عالی چشمها را می‌رباید و شما را مجبور می‌کند از مرق زدن کتاب دست برداشته و به عکس خیره شوید. در حالی که ممکن است یک عکس هزاران کلمه حرف داشته باشد ، ولی من فکر می‌کنم یک عکس خوب عکسی است که بیننده با دیدنش بی اختیار و از روی تعجب بگوید :وای!


کلید تاثیرگذاری بصری در 4 چیز است: سادگی، رنگ، نور و عمق


1- 1- سادگی. من وقتی به بسیاری از عکسها نگاه میکنم، چیزی که بیشتر از بقیه فدا شده است سادگی است و عکس درهم و برهم است. برای القای یک پیام واضح باید یک عبارت ساده و موجز بگویید: کم گوی و گزیده گو! بخشهای غیر ضروری عکسهایتان را ببرید و توجه بیننده را به سمت اساسی‌ترین اجزاء عکستان معطوف نمایید. تنها برای اینکه سوژه مورد نظرتان پس زمینه ای داشته باشد، بخشی از اطراف آنرا باقی بگذارید. درهم ریختگی را از عکستان دور کنید، بخصوص آنرا از لبه‌های عکس دور نمایید. به سادگی با گرفتن عکسی از فاصله نزدیکتر به سوژه و استفاده از یک لنز زاویه باز و یا زوم بیشتر با یک لنز تله میتوانید المانهای ناخواسته را از کادرتان خارج کنید.
مثلا من هنگام عکاسی از یک بنای زیبا دوست دارم از یک پیش زمینه قوی و یک لنز 28 م.م. استفاده نمایم. ساختمان را در یک سوم بالای عکس قرار می دهم و دو سوم باقیمانده عکس را با گلهای رنگی یا استخر جلوی آن پر می‌کنم. من دوست دارم که پایین کادر را با آن زیبایی بی پایان ببندم. ضمنا با استفاده از یک دیافراگم کوچک مثل f22 همه چیز را در فوکوس نگاه می دارم.


1-2 - رنگ. راه مورد علاقه من برای افزایش تاثیر پذیری عکسها، پررنگ و زنده کردن رنگها است. من عکسهایی که در آن قرمزی ماشینهای مسابقه‌ای، آبی آرام بخش آسمانی، زردهای با طراوت و سبزهای دلپذیر دارند را دوست دارم. باز تاکید میکنم، سادگی کلید تاثیر گذاری است، سعی نمایید برای تاثیرگذاری بیشتر تعداد و نوع رنگهای موجود در عکستان را حداقل نمایید. بطور کلی عکس، یک موضوع اصلی دارد و یک رنگ اصلی. تنها بر روی یکی از سه رنگ اصلی تمرکز نمایید:قرمز، آبی یا زرد. این رنگهای غالب بهترین توازن را با رنگهای مکمل خود برقرار می نمایند:قرمز با سبز، آبی با نارنجی و زرد با بنفش.


2 نکته برای عکاسی در تور دبی


برای سالهای متمادی، من از رنگهای چشمگیر در عکسهایم استفاده نمی کردم و این بسیار مخرب بود. از انواع فیلتر و محدوده بندی نور استفاده میکردم، ولی هیچکدام درست کار نمی کرد. ولی بالاخره راز کار را پیدا کردم که در یک کلمه نهفته بود: رنگهای شاداب و زنده (Velvia). با استفاده از اسلاید رنگی با رنگهای شاداب و اشباع ناگهان عکسهای آماتوری بی رمق من به عکسهای حرفه ای با رنگهای زنده تبدیل شد. این دریافت شبیه یک الهام حیات بخش بود. (در دوربین های دیجیتال معمولا یک مد رنگی Velvia وجود دارد که رنگهایی با اشباع بیشتر و غنی تر ایجاد میکند.- م.)
دو حربه دیگر برای زنده‌تر کردن رنگها وجود دارد که هر دو بسیار ساده‌اند. اول این از یک فیلتر پلاریزه استفاده نمایید که قیمت بالایی هم ندارد. من در بیشتر عکسهای روز در هوای آزاد، از فیلتر پلاریزه برای پررنگ تر کردن آبی آسمان استفاده می‌کنم. ضمنا این فیلتر انعکاس سطوح را کم می ‌کند و باعث می شود تا رنگ سطوح درخشان و زنده‌تر به نظر آید. دوم اینکه عکستان را در طیف‌های متوسط تنظیم نمایید. برخلاف چشم انسان، فیلم عکاسی دارای محدوده دینامیکی کوچکی است که فقط می تواند محدوده باریکی از سطوح روشنایی را ثبت نماید. بنابر این سعی نمایید اجزائی را که از سایرین خیلی روشن تر یا تیره تر هستند در نظر نگیرید و طیفی متعادل در میان کادر را برای نورسنجی استفاده نمایید.

2 نکته برای عکاسی در تور دبی


1- 3- نور. استفاده خوب از نور رمز عکسهای برنده است. استفاده موثر از نور روز می تواند رنگهای عکستان را نیز بهبود بخشد. رمز عکسهایی مانند عکسهای نشنال جئوگرافیک این است که وقتی نور خورشید طلائی است - ساعات ابتدایی بعد از طلوع آفتاب یا نور قبل از غروب – عکس بگیرید. عکاسان حرفه‌ای این زمان را ساعات جادوئی می‌نامند. با نزدیک شدن خورشید به افق، نور خورشید مجبور است مسیر بیشتری را در هوا و از جمله از میان لایه ازون، گرد و غبار و بخار آب عبور نماید. بنابراین طول امواج واقع در انتهای طیف آبی پراکنده شده بیشتر از امواج واقع در انتهای طیف قرمز جذب می‌شوند. بنابر این نور خورشید ابتدا به زردی و سپس رفته رفته به سرخی می‌گراید. این نور طلایی منظره شما را با رنگی آتشین نقاشی نموده و تصاویری حیرت‌انگیز ایجاد می کند. ضمنا نور کمتر محدوده روشنایی منظره را کمتر نموده و به دوربین امکان ثبت بهتر رنگها را می دهد.


1- 4- عمق. در عسکهایتان اجزایی که عمق را نشان می‌دهند بگنجانید تا عکسهای دو بعدی را به سه بعدی تبدیل نمایید. مثلا با ترکیب یک پس زمینه جداگانه با یک سوژه بسته، سوژه و زمینه آن را در صفحات جداگانه‌ای قرار دهید. دنبال یک سری خطوط راهنما همانند یک دیوار، نرده یا جاده بگردید تا بیننده را به درون عکس بکشید. با عکاسی در ساعات جادوئی با ایجاد سایه‌های طویل‌تر شکل و بافت بهتری ایجاد نموده و به جدایی سوژه از زمینه کمک می‌نماید.

2 نکته برای عکاسی در تور دبی


2- تحقیق نمایید.


هر چه بیشتر در مورد محل مورد عکاسی تحقیق نمایید عکسهایتان بهتر خواهد شد. قبل از بازدید از یک محل، دنبال مطالبی در مورد آنجا بگردید. بسیاری از شهرها و کشورها و مناطق توریستی دارای سایت یا دفاتر خاصی هستند که میتوانند اطلاعات خوبی به همراه عکسهایی از مکان مورد نظر در اختیار شما قرار دهند. دفترچه‌های رنگی راهنمای مسافرین و کتابهای عکس مکانهای مورد نظر دارای عکسهای زیادی از آن منطقه خواهد بود. ضمنا می توانید با استفاده از چند کلمه کلیدی خاص، به جستجوی مطالب و عکسهای منطقه مورد نظر در اینترنت بپردازید.
وقتی به محلی وارد می‌شوید، قفسه عکسهای کارت پستال، کتابهای عکس یادگاری، دفاتر محلی اطلاعات توریستی را جستجو کنید و با رانندگان تاکسی و خدمه هتل صحبت نمایید تا اطلاعات بیشتری در مورد محل به دست آورید و آماده بکارگیری دوربینتان شوید.
من قبل از بازدید از هند، یک کتاب عکس پیدا کردم با عکسی فریبنده از تاج محل که از روی رودخانه گنگ گرفته شده بود. وقتی من به آن محل معروف رسیدم هیچکس حتی کارکنان اطلاعات توریستی نمی دانستند که چگونه می‌توان به رودخانه دسترسی پیدا کرد. بطور اتفاقی یک راننده تاکسی اطلاع داشت و توافق کرد که قبل از طلوع آفتاب مرا به آنجا ببرد. ما از میان یک کوچه باریک گذشتیم و به لب رودخانه رسیدیم که در آنجا همه چیز ویرانه و متروکه بود و جز یک خانه کوچک چیزی وجود نداشت. درست هنگامی که خورشید شروع به طلوع کرد، مردی از آن خانه برای سیگار کشیدن بیرون آمد. بعد از اجازه گرفتن از او، چند عکس از او که از طلوع آفتاب و پک زدن به سیگار لذت می‌برد گرفتم. این عکس که در آخرین سفر آماتوری‌ام گرفتم یکی از عکسهای مورد علاقه من است و در زمره یکی از عکسهای مورد توجه و پرمباحثه نشنال جئوگرافیک قرار گرفت

نوشته: Andrew Hudson

2 نکته برای عکاسی در تور دبی

بازار مدینه الجمیرا دبی - Madinat Al Jumeirah Bazaar Dubai

بازار مدینه الجمیرا دبی

Madinat Al Jumeirah Bazaar Dubai

اگر دوست دارید در مسافرتتان به دبی به یکی از مراکز خرید دبی سر بزنید که نه تنها بسیار رنگارنگ و جذاب باشد بلکه از یک معماری زیبای سنتی نیز بهره برده باشد باید حتما به بازار مدینه الجمیرا دبی بازدید کنید . چون این گزینه همان چیزی است که دنبالش هستید خرید آنچه که دوست دارید از یک مکان دیدنی و جذاب در دبی

این بازار  بسیار جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. اینجا مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.


بازار مدینه الجمیرا دبی - Madinat Al Jumeirah Bazaar Dubai

بازار مدینه الجمیرا دبی - Madinat Al Jumeirah Bazaar Dubai

این بازار که از بازارهای دبی پرطرفدار دبی است،کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است.


بازار مدینه الجمیرا دبی - Madinat Al Jumeirah Bazaar Dubai


بازار مدینه الجمیرا دبی معمولا اجناس سنتی، از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.

بازارهای دبی

سقف بازار مدینه الجمیرا دبی تماما طاق های چوبی و چراغ های سنتی دستی چوبی است. حیاط این بازار پر است از کافی شاپ ها و رستوران های معروف و نماهای دریاچه و برج العرب و عبور قایق های تفریحی مناظر بدیعی را پدید آورده اند.


بازار مدینه الجمیرا دبی

 

برخی از مطالب تصادفی :

  • برج چرخان داوینچی دبی-برج چرخان دبی (سه‌شنبه 25 شهریور 1393 13:45)
    برج چرخان داوینچی دبی قبلا هم گفته ایم که دبی چند دهه ای است که سعی می کند سازه های عجیب و غریبی که در کمتر جایی پیدا می شود را در خودش بوجود بیاورد و به نمایش بگذارد . از همین رو است که تور دبی از تمام جهان طرفداران پروپا قرصی دارد که به این شهر مسافرت می کنند : شرکت Dynamic Architecture برجهایی دوار و پویایی در...
  • مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان (دوشنبه 24 شهریور 1393 09:03)
    مسجد الشیخ زاید اگر به امارات عربی متحده سفر کردید خوب است که یکی از عظیم ترین مساجد جهان نیز بازدید کنید. این مسجد ویژگی های خاص خودش را دارد و تبدیل به یکی از مکان های دیدنی امارات شده است. مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان مسجدی در کشور امارات در شهر ابوظبی است. این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی بزرگ ترین در...
  • برجی مدرن در امارات عربی متحده (یکشنبه 23 شهریور 1393 21:39)
    برجی مدرن در امارات عربی متحده این سازه مدرن شامل دو برج چند کاربردی و چند منظوره در ساحل خلیج فارس در کشور امارات متحده عربی می باشد. فرم زیبای این سازه به این گونه است که برخی از واحدهای یکی از این دو برج از زیر دریا شروع می گردد و در ساحل مشخص و تا بالا ادامه پیدا می کند. این دو برج در میان خود فضای سبز عمومی را در...
  • دبی اسپورت سیتی دبی قسمت دوم (شنبه 22 شهریور 1393 22:37)
    دبی اسپورت سیتی در پست قبلی درباره دبی اسپورت سیتی کمی صحبت کردیم و در این پست قسمت دوم مبحث رو برایتان بازگو می کنیم : شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی ، در کنار بزرگراه امارات در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برای تمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن ، پیش بینی شده...
  • معرفی دبی اسپورت سیتی دبی-Dubai Sports City (جمعه 21 شهریور 1393 09:20)
    معرفی دبی اسپورت سیتی Dubai Sports City منطقه دبی اسپورت سیتی در منطقه بزرگ دبی لند توسط Dubai Tourism Development Company در زمینی به مساحت 46.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. دبی اسپورت سیتی منطقه ای زیبا با کاربردهای تجاری مسکونی میباشد بهمراه امکانات و تجهیزات بسیار عالی و قابل قبول ورزشی و رفاهی . در مجموع این...

سفرنامه تور 3شب دبی

 تور 3شب دبی

 سفرنامه هایی که مسافران تور دبی برای به یادماندن در حافظه جمعی از خود به جا گذاشته اند بسیار مناسب برای مطالعه کسانی می باشد که تصمیم دارند تا با انواع تور دبی به این سرزمین مسافرت کنند. چرا که وقتی که نویسنده از اشتباهاتش در یک کشور غریب می نویسد می تواند برای بسیاری دیگر عبرت آموز باشد و یا زمانی که از تجربیات خود در گشت و گذار ها و خرید ها می نویسد نکاتی بکر نهفته است که در سفرمان به دبی می تواند کمکمان باشد.

حال به یکی از این سفرنامه های دبی می پردازیم که تور دبی خود را به رشته تحریر درآورده است :

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید


بعد از گشت و گذار فراوان در سایتهای مختلف و کسب اطلاعات لازم از خدمات و قیمتهای پروازها و هتلها وبا نیم نگاهی به جیب مبارک با مراجعه به یک آژانس مسافرتی و تحویل مدارک(پاسپورت و عکس) و تعریف بازه زمانی مورد نظر،انجام امور بعدی را به آژانس سپرده و با هماهنگی که با ایشان داشتم بالاخره تور 3شب دبی با پرواز ماهان رفت 19.30شنبه19نوامبرو برگشت 23.20 سه شنبه 22نوامبر2011 و هتل(H.B) 3 ستاره(sun & sand)انتخاب شد. چون از شهرستان دو ساعتی تا فرودگاه امام فاصله داشتیم و می خواستیم یکی دو ساعت قبل از پرواز در سالن فرودگاه حاضر باشیم ساعت 15 سوت شروع مسافرت به صدا در آمد و با حضوری به موقع در فرودگاه و انجام تشریفات لازم راس ساعت مقرر سوار هواپیما شدیم و تهران را به مقصد دبی ترک کردیم و با پروازی خوب و راحت وبا پذیرایی خوب هواپیمایی ماهان و بعد از گذشت حدودیک ساعت و چهل دقیقه در فرودگاه 50ساله دبی به زمین نشستیم.خروج از آسمان ایران و گذر از هوای سرد و زمستانی آن و ورود به هوای گرم و مطبوع دبی در آن فصل سال تنها دلیل ما برای خروج لباسهای زمستانی مان بود.


از راه تونلی طویل وارد بزرگترین فرودگاه خاورمیانه از نظر تعداد پروازو دوازدهمین فرودگاه جهان از لحاظ شمار مسافر شدیم. سیستم ورود به فرودگاه تا خروج آن طوری طراحی شده بود که مسافران بتوانند در حین طی مسیر بخش های مختلف آن را ببینندو از تماشای رنگ های شاد و متنوع به کار رفته در آن و تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مدرن و فروشگاه های شیک و لوکس (که برای مسافران خروجی قابل دسترس است)و ساخت مدرن آن لذت ببرند.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

حضور تعداد انبوهی از مسافران با ملیتها و رنگها و لباسهای متنوع در پشت باجه های زیاد کنترل پاسپورت برای همه ما تازگی داشت.با اشتباهی که مرتکب شدیم و در ابتدا به صف های چشم نگاری که در آخر سالن مخصوص مسافران ایرانی و دیگر کشورهای آسیایی بود نرفتیم حدود یک ساعتی وقت را ازدست دادیم واین باعث شد تاخیر زیادی در خروج از فرودگاه داشته باشیم و سرویس هتل را ازدست داده و با تاکسی خود را به هتل رساندیم.


سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

لازم به ذکر است تاکسی های کرم رنگی که در خیابانهای دبی تردد می کنند شاید بهترین وسیله برای جابه جایی توریست ها باشند چرا که اتوبوس ها ،مترو و قطار برای حمل و نقل بین مناطق مسکونی و مسیرهای طولانی استفاده می شوند و تا بخواهی مسیر ها و ایستگاهها را شناسایی کنی مدت کوتاه سفر تمام شده است. البته برای گروه چهار نفره ما به دلیل تقسیم مبلغ کرایه تاکسی مقرون به صرفه بود.

سفرنامه دبی

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

شب از نیمه گذشته بود که خسته و کوفته به هتل رسیدیم( که علیرغم اختلاف نیم ساعته ساعت تهران و دبی تاخیر زیادی داشتیم )که خوشبختانه زود پذیرش شده وبه اتاقهایمان راهنمایی شدیم..
صبح روز اول در رستوران هتل از ما با صبحانه ای کامل و فراتر از انتظار ما از یک هتل سه ستاره شامل انواع نان،آب میوه،چای،قهوه،مرباجات،عسل،سوسیس و کالباس،لبنیات،تخم مرغ و...پذیرایی شد.سپس در لابی معمولی هتل با لیدر تور ملاقات کردیم که او ضمن توضیح پیرامون قوانین داخلی هتل مانند ساعت سرو صبحانه و نهار،نحوه استفاده از سرویس های هتل جهت مراکز خرید و ساحل دریا و...لیستی از تورهایی که ما می توانستیم با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنیم به ما ارائه کرد که همانجا با مشورت لیدر و دوستان و با اطلاعاتی که از قبل از گردشگری دبی از طریق سایتهای مختلف مخصوصا سایت lastsecendپیدا کرده بودم برای سه روز اقامت مان در دبی برنامه ریزی کردم.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

نیم روز اول را با گشت و گذار و خرید در سیتی سنتر و دی تودی ویک فروشگاه دیگر که نزدیک هتل بود سپری کردیم.مرکز دیره سیتی سنتر مکان مناسبی برای احساس چند ملیتی بودن دبی است و دارای سه طبقه شامل انواع کامل فروشگاه هاست و اغلب مارک های معروف مانند gapو adidasو river islandرا در خود جای داده است. روبروی سیتی سنتر یکی از شعبه های دی تو دی قرار دارد که اغلب ایرانی ها از آنجا خرید می کنند و تنوع کالا و قیمت ها نسبتا مناسب است.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه تور 3شب دبی

در بازگشت از خرید تنی به آب استخرو سونای موجود در پشت بام هتل زدیم و بعد از صرف نهار که به صورت بوفه و ترکیب کاملی از پیش غذا،غذای اصلی و دسر و سالاد بود مدت کوتاهی در اتاقهای نسبتا تمیز هتل استراحت کردیم و با تلفن لیدر تور برای شرکت در تور گشت شهربه لابی هتل رفتیم .این تور برای هر نفر حدود 25 دلار هزینه داشت.اولین مقصد ما بلوار های سرسبز اطراف کاخ شیخ دبی بودکه حضور تعداد زیادی طاووس که آزادانه در حال چریدن بودند توجه همه را به خود جلب کرداما این سوال که چرا همه تورها را به آنجا می بردند بی جواب ماند!

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه تور 3شب دبی

بعد از مدتی سرگرم شدن با طاووس ها و عکس گرفتن از آنها به طرف شهر جمیرا حرکت کردیم.قدم زدن در پیچ و خم های بازار سنتی عربها،وگذر از کنار بادگیرهای سنتی که آدمی را تا گذشته دبی می بردو نظاره آنهایی که در خور به آرامی با قایقهای سنتی در حال حرکت بودند و نظاره برج العرب،شاهکار معماری عصر مدرن، در کنار غروب دل انگیز خورشید از دستاوردهای این بخش از گشت شهری بود.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه تور 3شب دبی

سفرنامه تور 3شب دبی

مقصد بعدی مرکز خرید ابن بطوطه بود که ساختمان آن به شش قسمت تقسیم شده و هر قسمت بیانگر فرهنگ و تمدن یکی از تمدن های کهن چین،هند،مصر،تونس،اندلس و ایران است ودر هر قسمت فروشگاه های فراوانی وجود دارد.نام این مرکز خرید از محقق عرب قرن 14 گرفته شده که 29 سال عمر خود را صرف سفر در سرتاسر خاورمیانه کرده است.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

تماشای برج خلیفه بلند ترین ساختمان دنیا با 160 طبقه و828متر ارتفاع مرحله بعدی گشت بود که قدرت و اقتدار آدمی را اثبات میکرد و تماشای برنامه هر نیم ساعت یکبار رقص فواره ها در آبهای اطراف این برج و در کنار مرکز خرید امارات جمعیت زیادی را که به تماشا ایستاده بودند به تشویق و تحسین وا می داشت.

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

علیرغم خستگیهای فراوانی که در ساقهای پایمان موج میزد قدم زدن در مرکز خرید امارات و تماشای آکواریوم کم نظیرو پیست اسکی سرپوشیده و فروشگاه های متنوع و رنگارنگ موجود در آن را از دست ندادیم و بالاخره تور گشت شهر با صرف شام در یک رستوران ایرانی به همراه موسیقی زنده به پایان رسید.

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

صبح روز دوم(از ساعت 11به بعد)به پارک آبی Wild Wadi(دره وحشی)اختصاص یافت. این مجموعه در بیش از 12 آکر در کنار هتل جمیرا و برج العرب واقع شده و دارای 23 سواری آبی و جاذبه هایی مناسب کلیه سنین و سطوح شجاعت است . ورودی برای هرنفر فکر می کنم 150 درهم امارات بود.عصر همان روز به گشت و گذار در خیابانها و بازارهای تودرتو و سنتی میدان جمال عبدالناصر،بازار طلا و ادویه ،بازار مرشدو... در همان اطراف گذشت که خاطرات دوستانم را که سالهای خیلی قبل از دبی دیدن کرده بودند وآن را برای من تعریف کرده بودند یاداوری می کرد.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

و شب در تور کشتی ( باهزینه 25 دلار) سوار بر قایقی بزرگ که با چراغهای زیبایی مزین شده بود به همراه موسیقی زنده و شادمانی هموطنان، صرف شام درعرشه کشتی و روی آبهای نیلگون خلیج فارس را تجربه کردیم.

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

صبح روز سوم بوسیله سرویس رایگان هتل به پارک ساحلی الممزار رفتیم. این پارک با فضای آزاد چمن و انبوهی از گیاهان مکان مناسبی برای تفریح است و دارای یک آمفی تاتر بزرگ و منطقه ای برای پیک نیک و زمین بازی کودکان و ساحلی شنی و تمیز برای شنا و اتاقهای رختکن همراه با دوش آب شیرین با ورودی 5درهم برای هر نفر میباشد.در آن فصل سال که درشهرخودمان شاهد هوای سرد بودیم شنا در آبهای خلیج فارس و حمام آفتاب در ساحل، خالی از لطف نبود.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

تور دبی به یادماندنی و خاطره انگیز

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

بعد از ساعت 12 بود که به هتل رسیدیم و سریع نسبت به تحویل اتاق ها اقدام کردیم چرا که عدم تحویل اتاق در ساعت CHECK OUT منجر به پرداخت هزینه یک شب اضافی به هتل میشد. وسایل و چمدانهایمان را تحویل امانتداری هتل داده و بعد از صرف نهار ساعاتی را که تا قبل از اعزام به فرودگاه وقت داشتیم به گشت و گذار در سطح شهر ، کنار خور و چند فروشگاه پرداختیم. باغ وحش پارک ساحلی جمیرا، پیست اسکی، تور صحرا ،تور بالن سواری و مراکز خرید متنوع از قبیل برجومان،فستیوال سیتی،وافی و ...از دیگر برنامه هایی بود که در دبی می توانستیم داشته باشیم اما مگر می توانستیم در این مدت اقامت کوتاه دردبی همه آنها را تجربه کنیم.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

سفرنامه دبی-سفرنامه تور 3شب دبی

بالاخره زمان بازگشت فرا رسیدو با سرویس رایگان هتل به فرودگاه دبی رفته و با تشریفاتی به مراتب کمتر از زمان ورود مقدمات پرواز انجام شد .قبل از سوار شدن هواپیما ساعتی را که وقت داشتیم در Free Shop فرودگاه دبی که مجموعه ای کم نظیر از فرشگاه های مختلف لوازم صوتی تصویری ، موبایل ،نوشیدنی ها ، مواد غذایی و ... بود به گشت و گذار و خرید مشغول شدیم. دست آخر هم با پروازی به موقع و راحت در فرودگاه امام به زمین نشستیم.

سفرنامه های تور دبی را برای ما ارسال کنید

منبع: لست سکند

 

لیست بهترین هتل های 5 ستاره دبی

بهترین هتل های 5 ستاره دبی 

Five 5  Star hotels Dubai


هتل های پنج  ستاره دبی را به حق باید جزو بهترین و مجللترین هتل ها نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا دانست . هتل های 5 ستاره دبی با امکانات و تجهیزات فوق العاده خود سالانه پذیرای توریستها و گردشگران از سراسر دنیا حتی اروپا و آمریکا به شکل تور دبی باشند . رزرو هتل های 5 ستاره دبی مورد توجه گردشگران ایرانی تور دبی نیز میباشد . 


هتل های پنج ستاره دبی بیشتر بر مبنای درجه لوکس بودن و موقعیت جقرافیایی خوب دسته بندی می شود،هتل های قدیمی تر عمدتا ارزانتر و هتل های جوانتر عمدتا لوکس و بسیار مجلل هستند و هر هتلی که ساخته می شود از نظر مجهز شدن به تجهیزات و طراحی لوکس با یکدیگر رقابت می کنند و از یکدیگر سبقت می گیرند.


هتلهای 5 ستاره دبی عمدتا در مرکزشهر دبی و در منطقه رقه و میدان ماهی و میدان ساعت متمرکز وهتل های لوکس و مدرن عموما در امتداد بزگراه شیخ زاید و هتل های لوکس پنج ستاره مدینه الجمیرا و هتل های 5ستاره نو ساز و لوکس جزیره مصنوعی پالم مستقر می باشند.


هتل های پنج ستاره پالم و هتل های پنج ستاره جمیرا جزء بهترین و گرانترین و لوکسترین هتل های دبی محسوب می شوند. در دبی قیمت هتل های پنج ستاره معمولی و قدیمی از شبی یکصد درهم شروع و در هتل های لوکس و سوئیتهای مجلل این هتل ها به شبی بیست هزار درهم ختم می شود. و تور دبی را برای همه و باهر بودجه ای قابل استفاده می نماید.


با ما تماس گرفته و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از ما مشاوره بخواهید گروه سعادت سیر گیتی با کادری مجرب امکان رزرو هر هتل که مد نظر شماست در هر منطقه از دبی را برای شما فراهم میآورد 777 447 88 دفتر تهران

لیست بهترین هتل های 5 ستاره دبی  
هتل الغریر بای ریحان روتانا
هتل آتلانتیس
هتل برج العرب
هتل جمیرابیچ
هتل زعبیل سرای
هتل امارات تاور
هتل کرون پلازا
هتل هیلتون جمیرا
هتل فیر مونت
هتل القصر
هتل گرند حیات
هتل هبتور گرند
هتل حیات ریجنسی
هتل مینا سلام
هتل جبل علی
هتل اینتر کنتینانتال
هتل آرمانی
هتل دی آدرس
هتل کمپیسکی
هتل تاج پالاس
هتل ریکسوس

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفارت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما ارائه دهند. رضایت شما افتخار ماست

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی