تور دبی ، 6 شب و 7 روز مرداد و شهریور 93

تور دبی مرداد و شهریور 93




تور دبی هتل ۵ ستاره مونپیک دیره

تور دبی هتل ۵ستاره  متروپلیتن پالاس
تور دبی هتل ۵ ستاره  حیات ریجنسی

توردبی هتل ۴ ستاره کورال اورینتال
توردبی هتل ۴ ستاره  هال مارک
توردبی هتل ۴ ستاره دلمون
توردبی هتل ۴ ستاره رز ریحان
توردبی هتل ۴ ستاره آواری
توردبی هتل ۴ ستاره فورچون بوتیک
توردبی هتل ۴ ستاره کارلتون تاور
توردبی هتل ۳ ستاره می فر

تور دبی هتل ۳ ستاره دیره تاون


خدمات تور دبی :

بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان – ویزا عادی - ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل همراه با صبحانه و ناهار به جز هتل های ۵ ستاره دبی - ترانسفر فرودگاهی توردبی – راهنمای فارسی زبان – سرویس به مراکز خرید و ساحل

تور دبی ارزان و با کیفیت را از ما بخواهید

جزیره‌های نخلی دبی یکی از مهمترین دیدنی های دبی

جزایر پالم-جزایر نخلی دبی


جزایر نخلی دبی که به عربی به آن جزر النخیل می گویند و به انگلیسی Palm Islands نام گرفته است . جزایر پالم یا جزایر نخلی از سه مجمع‌الجزایر مصنوعی تشکیل شده است که به دست انسان به طور مصنوعی در آبهای خلیج فارس در سواحل دبی ایجاد شده است.


جزایر پالم یکی از جاذبه های دبی است که تمام توریست هایی که با تور دبی به این شهر مسافرت کرده اند حتما از آن بازدید می کنند.


 این سه جزیره که از آسمان به شمایل یک درخت نخل هستند، نخل جمیرا، نخل دیره و نخل جبل علی نام گرفته اند. کاربرد این جزایر مسکونی، سرگرمی و تجاری است. این جزایر براستی که یکی از مهمترین دیدنی ها دبی می باشد.


با تکمیل پروژه جزایر نخلی دبی ، ۵۲۰ کیلومتر به خط ساحلی دبی اضافه خواهد شد و بیش از ۱۰۰ هتل لوکس، ۱۰،۰۰۰ ویلای لوکس ساحلی، ۵،۰۰۰ آپارتمان و همچنین ده‌ها پارک آبی، مارینا، رستوران، مرکز خرید، امکانات تفریحی و ورزشی، اسپا، سینما و مراکز ویژهٔ غواصی را به وجود می‌آورد.



جزیره‌های نخلی دبی یکی از مهمترین دیدنی های دبی

نخل جمیرا


نخل جمیرا یکی از ۳ مجمع‌الجزایری است که در دبی ساخته شده است. نخل جبل علی در سمت چپ و مجمع‌الجزایر جهان و نخل دیره در سمت راست آن قرار دارند.


نخل جمیرا دارای ۱۷ شاخهٔ عظیم است که توسط یک حصار ۱۲ کیلومتری حفاظت شده می‌باشد. ساخت این جزیره در سال ۲۰۰۱ آغاز شده و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید.


مساحت این جزیره ۵ در ۵ کیلومتر است و دارای ۸۶۰ ویلای ساحلی است. مونوریل نخل جمیرا با طول ۵.۴ کیلومتر و ظرفیت حمل ۲ تا ۳ هزار مسافر در روز در اواسط سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. ابتدای این مونوریل به متروی دبی وصل است و انتهایش نیز به هتل آتلانتیس ختم می‌شود.


نخل دیره


نخل دِیره (به انگلیسی: Palm Deira) یکی از سه جزیرهٔ نخلی شهر دبی، امارات متحده عربی است. این نخل بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر از مجموعهٔ جزیره‌های نخلی دبی است و بیش از ۸،۰۰۰ ویلای مسکونی و لوکس بر روی آن ساخته خواهد شد که هر کدام دسترسی خصوصی به ساحل خواهند داشت.


ساخت نخل دیره از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و برنامه‌ریزی شده بود که تا سال ۲۰۱۵ به اتمام برسد اما با وقوع بحران‌های مالی گسترده در جهان که از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد، کار بر این پروژه در سال ۲۰۰۸ به صورت موقت متوقف شد و همچنان نیز ادامه دارد.


نخل دیره که در ساحل منطقهٔ دیره قرار دارد، دارای ۴۱ شاخه می‌باشد و ۸ برابر نخل جمیرا و ۵ برابر نخل جبل علی است و در صورت تکمیل، ۱ میلیون نفر را در خود جای خواهد داد. نخل جمیرا، مجمع‌الجزایر جهان و نخل جبل علی، همگی در سمت چپ نخل دیره قرار دارند.

طول این جزیره ۱۴ و عرض آن ۸،۵ کیلومتر است و ۸۰ کیلومتر مربع مساحت کل آن است. نخل دیره در کورنیش دیره در بخشی از آب که دارای ۶ متر عمق می‌باشد ساخته می‌شود و تا عمق ۲۲ متری زیر خلیج فارس ادامه می‌یابد.


نخل جبل علی


ساخت جزیره علی در سال ۲۰۰۲ آغاز شد و برنامه‌ریزی شده بود تا در سال ۲۰۰۸ به پایان برسد اما هم اکنون به صورت موقت متوقف شده است.


جزیره علی ۵۰٪ از جمیرا بزرگ‌تر است و شامل ۶ مارینا (ساحل تفریحی)، یک پارک آبی، دهکده دریا و موج‌شکن‌ها می‌باشد. این جزیره دارای ۱۷ شاخه می‌باشد.


نخل دیره، نخل جمیرا و مجمع‌الجزایر جهان، همگی در سمت راست و دبی واترفرونت در سمت چپ نخل جبل علی قرار دارند. نخل جبل علی در ساحل منطقهٔ آزاد جبل علی قرار دارد.


ویژگی منحصربه‌فرد این نخل این است که در بین شاخه‌های نخل و حصار دورش، بیتی از محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی قرار دارد که در رویش خانه‌های ویلایی ساخته خواهد شد.

تور دبی 93

تور دبی 93 را با ما تجربه کنید


 
تور دبی 93 ، با پروازهای هواپیمایی های امارات ،هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ایران ایر و آسمان بهار پرستوها

.
تور دبی 93
.
تور 4روزه دبی با پروازهای هواپیمایی های امارات ،هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ایران ایر و آسمان بهار پرستوها

فورچون رقه 3* T HB
889000

دیرم پالاس رقه 3* T HB
911000

صدف میدان ماهی 3* T HB
9334000

ارکید رقه 3* T HB 977000

الجواهر کراند سیتی سنتر 4* T HB 998000

متروپلیتن دیره دیره 4* T HB 1034000

هالیدی این DOWN TOWN 4*T BB 1041000

شرایتون دیره 4* T BB 1069000

مسکو مکتوم 4* T BB 1073000

کرون پلازا شیخ زاید 5*T BB
1098000

فلورا گرند رقه 4*T HB 1110000

هال مارک رقه 4*T HB 1110000

نووتل البرشا/رز ریحان شیخ زاید 4* T BB 1154000

ملنیوم پلازا شیخ زاید 5*T BB
1140000

هیلتون کریک کریک 5* T BB
1189000

شرایتون کریک کریک 5* T BB
1230000

رادیسون DOWN TOWN 5* T BB
11998000

متروپلیتن پالاس دیره 5* T BB
1198000

امواج روتانا جمیرا 5* T BB
1298000

سوفیتل جمیرا 5* T BB
1321000

جمیرا کریک سیتی سنتر 5* T BB
1398000

هیلتون ریزورت جمیرا 5* T BB
1420000

ریکسوس باب البحر 5* T BB
1598000

خدمات تور دبی 93 :


پرواز رفت و برگشت ایر باس جدید آسمان/تابان /کاسپین/ ویزا عادی/ترانسفر فرودگاهی /راهنمای فارسی زبان/صبحانه ونهار با توجه به جدول خدمات/گشت طبق برنامه هتل های دبی به مراکز خرید و ساحل.


توضیحات تور دبی 93  :


-1.نرخ کودک زیر دو سال101.000 تومان می باشد.

2. به کودک دارای پاسپورت جداگانه مبلغ 221.000 تومان بابت ویزا اضافه می گردد.
3. مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد و کنترل تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس می باشد.
4. پرواز و هتل به صورت چارتر می باشد . در صورت عدم صدور ویزای دبی از سوی اداره مهاجرت هزینه ی کنسلی دریافت می گردد

تور دبی یا تور هندوستان

تاج محل دبی

Taj Mahal Dubai


 

این تصویر تاج محل واقعی می باشد.


تا به حال همیشه اسم چینی ها بد در رفته بود که همه چیز رو کپی می زنند . مثلا پاریس و برج ایفل چینی که درست مثل پاریس و برج ایفل فرانسه کپی کرده اند.


اما حالا می بینیم که دبی ها هم به پشتوانه غنی پول های نفتی و درآمد حاصل از تور دبی که از اقصی نقاط دنیا توریستها را به این شهر می کشاند. در نظر دارند که تاج محل که معرفترین و زیباترین بنای هندوستان است را در ابعادی بزرگتر کپی کنند !


قرار است یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی بسازد. قرار است این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های دبی تبدیل خواهد شد.


رئیس این شرکت سلیم الموسی بیان کردند قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. الموسی افزود آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد.

 

قرار است این تاج محل دبی که از جاذبه های گردشگری دبی است تا پایان سال دو هزار و چهارده به اتمام برسد .

 


بستکیه از نقاط دیدنی دبی

بستکیه از نقاط دیدنی دبی

بستکیه با تلفظ صحیح ، بَستَکیه در عربی به آن البستکیة می گویند. بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در امارت دبی و می توان گفت که یکی از مکانهای دیدنی دبی و امارات متحده عربی مباشد.


بوجود آمدن بنای محله بستکیه توسط بستکی‌های مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان کشور خودمان از سال ۱۸۹۰ میلادی به بعد صورت گرفته‌است.


«محلهٔ قدیمی بستکیه» در مجاور موزه دبی در منطقهٔ بر دبی و در خیابان فهیدی قرار دارد. خانه‌ها و بناهایی با معماری قدیمی به سبک معماری ایرانی متعلق به جنوب کشور ، کوچه‌های باریک و بادگیرهای مرتفع، نشان از نوع زندگی مردم در دبی قدیم دارند.


بادگیرهای منازل بستکیه فقط جنبه تزئینی ندارند و کاملا به صورت یک کولر طبیعی از آنها استفاده می شود . از آنها برای خنک کردن منازل (قبل از بهره گیری از انرژی الکتریکی) استفاده می‌شده‌است. حکومت دبی در حال مرمت این محله می‌باشد تا از آن بعنوان یک دهکده توریستی استفاده نماید.

وسعت محلهٔ بستکیه


وسعت این محله در حدود ۳۸۰۰۰ هزار متر مربع می‌باشد و دارای تعداد ۵۲ خانه مسکونی قدیمی می‌باشد. خانه‌ها باسبک خاصی ساخته شده‌است.

محلهٔ بستکیه درکنار «خور دبی» و در جنوب غربی خور در بر دبی» قرار دارد. اما منطقهٔ «بر دیره» در مقابل محلهٔ بستکیه در سمت شمال خور واقع شده‌است. محلهٔ «بستکیه » در حدود ۳۰۰ متر در امتداد طول خور از مغرب رو به مشرق و ۲۰۰ متر عرض در عمق داخل شهر دبی ادامه یافته‌است. قسمت شمالی «محله بستکیه » در لب خور دبی قرار دارد.


محدودهٔ بستکیه

محدودهٔ بستکیه، از شمال: «خور دبی»، از جنوب «فلکه بستکیه»، از مغرب «بازار و قلعه فهیدی»، و از سمت مشرق به «مقبره و خور» محدود می‌گردد.

سرزمین عجایب دبی-مرکز تفریحی در تور دبی

سرزمین عجایب دبی


سرزمین عجایب دبی-مرکز تفریحی در تور دبی



سرزمین عجایب دبی یکی از مکان های تفریحی دبی می باشد و تمام کسانی که با تور دبی یا شخصا به این شهر مسافرت کرده اند می توانند از وسایل و امکانات تفریحی و مهیج این مکان نهایت استفاده را ببرند.


برای رفتن به سرزمین عجایب دبی از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور دبی عبور می کنید، متوجه سقف هایی زیبا ، قشنگ ، رنگارنگ و درخشان خواهید شد. و این نشانه این است که شما به سرزمین عجایب رسیده اید.


سرزمین عجایب دبی یکی از منحصر بفردترین پارک های سرگرمی در منطقه خاورمیانه می باشد. این پارک از سه بخش تشکیل گردیده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرگرمی ها و تفریحات مختلفی ارائه می گردد.


در این مرکز تفریحی دبی تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنین را به هیجان وا می دارد.


در سرزمین عجایب دبی همه چیز برای تفریح و هیجان مهیا میباشد. از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری آرام. و در کنار اینها می توانید از سایر امکانات این پارک مانند استخرها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نوشیدنی و غیره استفاده کنید.

ناهار تور دبی ، را در زیر دریا میل کنید ! - رستوران المحاره

تور دبی - رستوران المحاره


یکی از دیدنی های دبی و یکی از خاطره انگیز ترین تفریحات در تور دبی می تواند غذا خوردن در دهها متر زیر آب دریای همیشه فارس باشد.


رستوران المحاره که می توان آنرا رستوران صدف ترجمه کرد به واقع یکی از دیدنی ترین و جالب ترین رستوران های دبی بلکه یکی از مهیج ترین رستوران های کل دنیا است.


زمانی که برای صرف غذا به این رستوران زیردریایی می روید برخلاف سایر رستوران ها برای رسیدن به سالن غذا خوری باید از یک زیردریایی شبیه سازی شده که آکواریوم های زیبایی را در اطراف شما به نمایش می گذارد عبور کنید.


ناهار تور دبی را در زیر دریا میل کنید ! - رستوران المحاره



آکواریوم های رستوران المحاره بیشتر از یک میلیون لیتر آب در خود جای داده است که همین امر باعث شده این رستوران در میان 10 رستوران برتر دنیا قرار گیرد.


رستوران المحاره با این عظمت خودش جزء کوچکی از هتل برج العرب دبی می باشد که اگر در تور دبی بخواهید به این رستوران بروید باید به هتل برج العرب مراجعه کنید.


هتل برج العرب نماد دبی و دارای 60 طبقه با کارکردهای متفاوت است و ستون بندی این هتل تا 40 متر زیر دریا انجام شده. برج العرب از لحاظ ارتفاع بزرگتر از برج ایفل میباشد .

خور دبی یکی از جاهای دیدنی که در تور دبی باید برویم

خور دبی در تور دبی


اگر در تور دبی بخواهیم بدانیم که چه جاهای دیدنی دبی را ببینیم مطمئنا یکی از دیدنی های دبی خور دبی است . 


خور دبییک توررفتگی در ساحل دریا می باشد که آب از دریا به داخل خشکی از طربق آن هدایت می شود. خور دبی باعث شده تا دبی به دو بخش دیره و بردبی تفکیک شود . 


از جاذبه های توریستی دبی این مورد است که برای جابجایی و تردد بین این دو بخش خور دبی از یک تونل زیر آبی و دو پل احداث شده روی خور دبی استفاده می شود.


طول خور دبی در حدود 15 کیلومتر و عرض آن 500 متر می باشد. قایق هایی که در زبان محلی در دبی به آن ها "ابرا" گفته می شود مردم محلی ،گردشگران و توریست ها را از یک سمت خور به سمت دیگر منتقل می کنند.



خور دبی یکی از جاهای دیدنی که در تور دبی باید برویم


این قایق های چوبی که به شکل سنتی و قدیمی ساخته شده اند در حدود 30 سرنشین ظرفیت دارند البته به غیر از خدمه قایق ها و بطور مرتب تا پاسی از شب بین دو طرف خور در حرکتند.


قایق سواری کردن و دیدن نمای شهر و لنج هایی که در کنار خور پهلو گرفته اند، از داخل این قایق ها بسیار جذاب است.


کرایه این قایق ها 50 فلس است و حتی می توانید یک قایق را کاملا اختصاصی فقط با پرداخت 30 تا 50 درهم برای یک ساعت گردش در خور دبی کرایه کنید. و در تور دبی از خور دبی لذت ببرید.

تور دبی -تور سافاری - تور صحراگردی

تور دبی -تور سافاری

در تور دبی یکی از پیشنهادهای هیجان انگیز همیشگی که به شما توریست و گردشگر محترم می شود، تور صحراگردی یا تور سافاری  است.

تور سافاری که هدف آن نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی صحرا نشینان به گردشگران است و معمولا شما در آن حدود ساعت 3 یا 4 بعد از ظهر به طرف صحرا محل واقعی زندگی اعراب حرکت می کنید.


در اولین قسمت با خودرو های چهار دیفرانسیل(4WD) به گشت و سیاحت در میان تپه های شنی کویر می پردازید.


بعد از مدتی به یک اردوگاه می رسید که به صورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و پایکوبی عربی در زیر آسمان زیبای کویر از برنامه های این قسمت است. این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد.


تور های چند روزه سافاری

 در تورهای یک روزه و یا چند روزه صحراگردی هم برنامه های متنوعی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوه های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است. بدون چنین توری سفر شما به دبی نیمه کاره خواهد ماند!


تور دبی -تور سافاری - تور صحراگردی

سافاری چیست ؟

در فرهنگ گردشگری، مسافرتی که با هدف دیدن و تهیهٔ فیلم و عکس از جانوران بزرگ‌جثهٔ حیات وحش انجام می‌شود را سافاری (safari) می‌گویند. فرهنگستان زبان فارسی برای سافاری واژه وحش‌گشت را نیز پیشنهاد کرده‌است.

به طور سنتی، معمولاً از سافاری به عنوان تورهای بیابان‌گردی و دشت‌گردی در آفریقا یاد می‌شود و بنیان‌گذاران غربی این تورها برای نامیدن این تورها از واژه عربی سفر که در زبان‌های آفریقایی به صورت سافاری تلفظ می‌شود استفاده کرده‌آند.

در سافاری، شرکت‌کنندگان در تور توسط انواع خودروها یا چهارپایان با طی مسیری مشخص از مکان‌های دیدنی و جذاب بازدید می‌کنند. انواع وسیله نقلیه مورد استفاده در این تورها هم شامل خودروهای دو دیفرانسیل و حتی شتر است.

تور دبی تجربه ای جدید و متفاوت از سفرهای خارجی

تور دبی تجربه ای جدید

کشور امارات متحده عربی به خاطر همسایگی با کشورمان ایران و امکانات و سازه های پیشرفته ای که در طی چند دهه اخیر در امارت دبی ایجاد کرده است.


دبی را به یکی از اولین های مقاصد سفرهای خارجی هر ایرانی تبدیل کرده است. دبی که گشت و گذار در آن مستلزم صرف هزینه زیادی نخواهد بود اما کیفیت بالا و هیجان زیادی را به کسانی که با تور دبی به آن سفر کرده اند منتقل می کند.



تور دبی تجربه ای جدید و متفاوت از سفرهای خارجی


اگر قرار است با تور دبی راهی دبی شوید، پیشنهاد می کنیم تمام وقتتان را به بازارگردی و خرید اختصاص ندهید. سرزمین شیوخ خلیج فارس دیدنی های دیگری هم دارد که  ( در قسمت دیدنی های دبی لیستی از آنها وجود دارد) که وقت گذاشتن برای آنها سفر شما را متفاوت خواهد کرد.


هرچند دبی سرزمینی که طبیعت و چشم اندازهای چشم نواز داشته باشد نیست و طبیعت گردی در آن معنا ندارد. اما  صحراهای این شهر به عنوان یکی از جلوه های طبیعت می تواند جالب باشد.


به غیر از صحرا های دبی این شهر هیچ جاذبه طبیعی برای گردشگران نخواهد داشت. با این حال جای خالی طبیعت را دست سازه های بشری و جذابیت های مدرن دبی پر می کند.


به هر حال تور دبی گزینه بسیار مناسبی برای مسافرانی است که می خواهند یک سفر نزدیک، کم هزینه، لوکس و پر از تجربه های مدرنی را تجربه کنند که شاید در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا هم مثل آنها کمتر دیده شود.

جزایر پالم‌ دبی-دیدنی های تور دبی

جزایر پالم‌ دبی :

جزایر پالم‌ دبی یکی دیگر از مهمترین مکان های دیدنی دبی است. جزایر پالم‌ به جزایر مصنوعی در دبی گفته می شود که کاملا به صورتی مصنوعی توسط انسان ساخته می شود.


در راستای جذب توریست توسط تور دبی از تمام مناطق دنیا دولت دبی چند سالی پیش تصمیم گرفت که جزایر پالم را احداث کند.


جزایر پالم‌ دبی عظیم ترین پروژه‌های احیاء زمین در جهان به محسوب می شود که قصد دارند بزرگترین جزایر مصنوعی جهان را ایجاد کنند . این جزایر توسط شرکت املاک نخل احداث گردید.


جزایر پالم‌ دبی به سه جزیره مصنوعی تقسیم شده است :

  1. جزایر پالم‌ جمیرا‌
  2. پالم‌ جبل‌ علی
  3. پالم دیره‌


جزایر پالم‌ دبی-دیدنی های تور دبی


جزایر پالم‌ دبی توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی توسط برگزاری تور های دبی راه‌اندازی شدند.

 

پالم‌ دیره:

از تقریباً 1 میلیارد متر مکعب‌ تخته سنگ و ماسه تشکیل خواهد شد. کلیه مصالح از معادن امارات‌ متحده عربی استخراج خواهند شد. بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود خواهد داشت.


پالم‌ جمیرا‌:

به شکل یک درخت نخل است که از یک تنه ، یک تاج با 17 ساقبرگ‌ و یک جزیره هلالی پیرامون که به شکل یک موج شکن 11 کیلومتری است، تشکیل می‌شود. این جزیره 5 کیلومتر در 5 کیلومتر بوده و مساحت کل آن بیشتر از 800 زمین فوتبال است. تاج با یک پل 300 متری به منطقه اصلی متصل می‌شود و هلال با یک تونل‌ زیر دریا به بالای نخل وصل می‌گردد. این جزیره به عنوان‌ "هشتمین عجایب جهان"‌ شناخته شده است.


 

موزه دبی-مکان های دیدنی دبی

موزه دبی

در تمام دنیا موزه ها جزء مکان های دیدنی محسوب می شوند و درباره دبی نیز همین امر صادق است و موزه دبی یکی از مکان های دیدنی دبی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد.


موزه دبی در درون قلعه الفهیدی‌ که در سال 1800 بنا شده است گنجانده شده است ، بسیاری معتقد هستند که موزه دبی قدیمی ترین بنای تاریخی موجود در دبی است.


موزه دبی کارکرد اصلی و هدف اولیه ساخت بنا و ساختمان موزه و قلعه الفهیدی برای دفاع از شهر دبی در برابر قبایل جنگجوی همسایه بوده است.


همچنین موزه دبی در زمانهای مختلف تاریخی، به عنوان مقر حکومت، اقامتگاه امیر، انبار مهمات و زندان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. 



موزه دبی-مکان های دیدنی دبی


دیوارهای قلعه الفهیدی و موزه دبی از مرجان و صدف دریا ساخته شده‌اند که با آهک به هم چسبیده‌اند. تیرهای چوبی به نام نگهدارنده اشکوب‌ بالایی را نگه می‌‌دارند و سقف از ساق برگهای‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است.


یک در بزرگ قلعه با میخهای‌ آهنی و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن گواه جنگ و درگیری هستند.هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی  بود که بخش عمده‌ای از آن با سرعت در حال محو شدن است.


بازدید‌کننده می‌تواند هنگام ورود به قلعه در قسمت ورودی مجموعه‌ای از نقشه‌های قدیمی خلیج فارس و امارات‌ را همراه با عکسهای هوایی که توسعه شهری قابل ملاحظه دبی را بین سالهای 1960 و 1980 نشان می‌دهند، مرور نماید.

در این قلعه موزه می توان آلات موسیقی و طبل، فلوت، چنگ، نی انبان که ساخته شده از پوست بز است و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفتند را از نزدیک دید.


از نکات جالب موزه دبی خنجرهای‌ معروف به هنجر‌ بیشتر قابل توجه هستند و همچنین شمشیرها، نیزه‌ها، کمانها‌ و پیکانها، زره‌های ساخته شده از پوست کوسه، تپانچه‌ها و تبرها به نمایش گذاشته می‌شوند.


در نزدیکی موزه دبی یک خیمه که نمونه ای از یک خانه تابستانی عربی است و قایقهای‌ محلی  وجود دارد. دیدنی این موزه در صورتی که در تور دبی تمایل داشتید توصیه می شود.


 

پارک خور دبی - دیدنی های دبی - تور دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی را می توان یکی از دیدنی های دبی که بسیار مشهور هم هست دانست. طول این پارک برابر 2.6 کیلومتر در امتداد خور دبی می باشد که نامش را نیز به همین علت برایش انتخاب کرده اند.


پارک خور دبی مابین دو پل المکتوم و القرهود در بخش برِ دبی واقع شده است. یکی از مراکز تفریحی دبی یعنی شهر بچه ها که مجموعه است برای تفریح کودکان و بزرگسالان در این پارک قرار دارد.


پارک خور دبی را باید یک مکان تفریحی و سرگرمی نیز دانست چرا که سرزمین عجایب نیز در کنار این پارک واقع شده است.


پارک خور دبی در بخش بردبی و در ساحل خور دبی قرار گرفته است .در پارک شما می توانید حال و هوای یک ییلاق را تجربه کنید. 


پارک خور دبی - دیدنی های دبی - تور دبی



پارک خور دبی مشتمل شده است از :چندین هکتار باغ، اسکله های ماهیگیری، مسیر های ویژه دو و پیاده روی، محل هایی برای طبخ بریانی (باربی کیو)، مناطق ویژه بازی بچه ها، رستوران ها و کیوسک ها فروش غذا و نوشیدنی از جمله امکانات این پارک می باشند.


پارک خور دبی یک آمفی تئاتر بزرگ نیز در خودش جای داده است که محل برگزاری کنسرت ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت های خاص می باشد.


در طول 2.3 کیلومتری پارک در امتداد خور، یک ماشین کابلی ، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع 30 متری از سطح زمین) به تماشای پارک و خور دبی بپردازند.


در ورودی شماره یک پارک خور دبی نیز یک شهرکودک و یک موزه برای کودکان قرار دارد. اگر تمایل به موتور سواری داشته باشید در ورودی شماره 2 نیز شما می توانید یک موتورسیکلت چهارچرخ به مبلغ 20 درهم برای یک ساعت گردش در پارک خور دبی اجاره کنید.


راستی اگر در تور دبی خواستید به این پارک بروید بدانید که در پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع می باشد ولی می توانید موتور سواری و اسکیت سواری کنید.

خانه شیخ سعید در دبی یکی از دیدنی های دبی در تور دبی

خانه شیخ سعید یکی از دیدنی های دبی در تور دبی


 


خانه شیخ سعید در دبی یکی از دیدنی های دبی در تور دبی



یکی از جاهای دیدنی دبی منزل و خانه شیخ سعید آل مکتوم می باشد که این خانه اقامتگاه رسمی شیخ سعید بوده است شیخ سعید در سالهای 1912 تا 1958 میلادی امیر دبی بوده است.


شیخ سعید پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم است . این خانه مرمت شده است تا برای بازدید و دیدنی توریستهای تور دبی آماده باشد.


خانه شیخ سعید در انتهای تونل شندغه دبی قرار گرفته است . از نکات مهم این مکان دیدنی دبی این است که طراحی و ساخت این خانه براساس معماری و طراحی خانه های قدیمی ایران در نواحی کویری و جنوب ایران برگرفته شده است.


خانه شیخ سعید دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج قسمت مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . 


بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند.


خانه شیخ سعید قدمتش به سال 1896 میلادی می رسد ، امروزه می توان گفت که موزه ای است که کلکسیون های نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود جای می‌دهد.

جاذبه های توریستی دبی در تور دبی

جاذبه های توریستی دبی

Dubai Attractions


دیدنی های دبی ، مراکز تفریحی دبی و اماکن تاریخی دبی را می توان مجموعا جزئی از جاذبه های توریستی دبی دانست.

 

با داشتن لیستی از مهمترین جاذبه های دبی شما در تور دبی برای گشت و گذار و تفریح بهتر می توانید تصمیم بگیرید که چگونه از تمام اوقاتتون در تور دبی استفاده کنید.

 

 

اماکن دیدنی دبی

  • برج العرب دبی
  • برج خلیفه دبی
  • پالم‌ جمیرا‌ دبی
  • برج های رقصان دبی
  • دلفیناریوم دبی
  • آب نمای دبی 
  • نهر دبی
  • باغ وحش دبی
  • باغ معجزه دبی
  • جزیره جهان دبی
  • موزه دبی
  • گالری هنری ایکس وی ای دبی

دیدنی های دبی

تفریحات دبی

  • جت اسکی در دبی
  • پارک آبی وایلد وادی دبی
  • پارک خور دبی
  • پارک سگا دبی
  • استودیو یونیورسال دبی لند
  • پارک آبی ام القوین(دریم) دبی
  • کافی شاپ یخی دبی
  • تور صحرای دبی
  • تور هلیکوپتر دبی
  • شهر ورزشی دبی
  • اتاق گمشده آتلانتیس دبی
  • رقص آب موزیکال دبی
  • شهر بچه ها دبی
  • بالون سواری در دبی
  • پارک ساحلی الممزر دبی 
  • پارک صفا دبی
  • تور صحرا دبی
  • پارک خور دبی
  • اتوبوس شگفت انگیز دبی
  • پیست اسکی دبی‌
  • سرزمین عجایب دبی  
  • پارک ساحلی الممرز دبی
  • شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی

 

مراکز تفریحی دبی


مناطق تاریخی مذهبی دبی

  • خانه شیخ سعید آل مکتوم دبی
  • مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان ابوظبی
  • برج ساعت دیره دبی
  • میدان عبد الناصر( بنی یاس)
  • دهکده میراثی دبی
  • مسجد الفاروق دبی
  • بازار طلای دبی
  • مسجد جمیرا دبی
  • محله بستکیه دبی
  • موزه هنر خاورمیانه دبی

 

اماکن تاریخی دبی

 

 

برج العرب دبی-برج العربی دوبی-برج عربی در تور دبی

برج العرب در تور دبی

وقتی که در تور دبی به سر می بری بلاشک یکی از دیدنی های دبی که باید آنرا ببینی و الا تور دبی ات یک چیزی کم دارد. برج العرب دبی می باشد.


برج العرب دبی در اصل یک هتل 7 ستاره می باشد که در یک جزیره مصنوعی کوچک در آبهای خلیج همیشه فارس قرار گرفته است.


برج العرب دبی روی آب قرار دارد و نمای این برج شبیه به بادبان کشتی طراحی شده است . ارتفاع برج عربی  ۳۲۱ متر است.


برج العرب دبی دارای هفت طبقه در زیر دریا میباشد که این هفت طبقه به صورت یک آکواریم بزرگ می باشد. کوچک‌ترین اتاق برج العربی دوبی ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند.



برج العرب دبی-برج العربی دوبی-برج عربی در تور دبی

امکانات هر سوئیت برج العرب دبی یک لپتاپ، اسکنر و پرینتر مخصوص به خود را دارد. این هتل دارای چندین رستوران میباشد.


یکی از رستوران های برج العرب دبی ، رستوران المهارا (به معنی صدف) می‌باشد که نکته جالب درباره این رستوران این است که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد.


این آکواریوم‌ها دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب است. شیشه آکواریوم از اکریلیک ساخته شده و برای کاهش تاثیر بزرگ نمایی حدود ۱۸ cm ضخامت دارد.رستوران المهارا دبی یکی از ۱۰ رستوران برتر دنیا میباشد. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند.


هزینه اقامت در برج العرب دبی

برای یک شب اقامت در یک اتاق یک نفره در این هتل باید حدودا چهار و نیم میلیون تومان پول بدید! (با نرخ دلار 3000 تومان).

هزینه اقامت در سوئیت سلطنتی حدودا شبی 75میلیون تومان می شه! برای این که فقط وارد لابی و یا رستوران هتل بشید، و محیطش رو تماشا کنید، باید 150هزار تومان ورودی پرداخت نمایید!



تور دبی -دیدنی های دبی- مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا مسجدی زیبا و قشنگ می باشد. که سالهاست به عنوان یکی از دیدنی های دبی مورد توجه گردشگران و مسافران تور دبی قرار گرفته است.


مسجد جمیرا دارای یک گنبد بسیار زیبا به ارتفاع ۱۶ متر  و دو مناره بطول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار قشنگ و مجلل که مثالی از معماری مدرن و به روز دنیا می باشد.


مسجد جمیرا از چنان اهمیتی برخوردار است که تصویرش بعنوان نمادی از دبی بر روی اسکناسهای 500 درهمی چاپ شده است.



تور دبی -دیدنی های دبی- مسجد جمیرا دبی



مسجد جمیرا دارای نمایی بسیار زیبا می باشد که با سنگهای بسیار مرغوب به رنگ کرمی مایل به صورتی کار شده است.


مسجد جمیرا در زمان غروب آفتاب و شبانگاهان بدلیل نورپردازی بسیار عالی جلوه ای خاص پیدا می کند که بسیار دیدنی و جذاب است .


مسجد جمیرا می تواند یکی از مکانهای دیدنی دبی باشد که در تور دبی برای خود بر می گزینید سفارش می کنیم در صورتی که می توانستید در شب نظاره گر این مسجد باشید.

پیست اسکی دبی‌ یک دیدنی شاد در تور دبی

پیست اسکی دبی‌


یکی از مکانهای دیدنی دبی و جاذبه های مهیج در دبی پیست اسکی معروف آن و یا پارک برفی دبی است.پیست اسکی دبی‌ مکانی مناسب برای کسانی است که با تور دبی مسافرت کرده اند و می خواهند اوقات خوشی را بگذرانند .


دبی یک منطقه به طور کامل خشک است.که  با صرف هزینه هنگفت یک پیست اسکی سرپوشیده با دمای زیر صفردرجه سانتیگراد که گنجایش 1500 نفر را دارد و دائما مملو از برف می باشد را بوجود آورده است.


که خانواده ها نیز از آن می توانند استفاده کنند. لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد، تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده و... برای میهمانان آماده است و فقط باید شما هزینه بلیط را بپردازید اگر به دبی سفر کردید . برف را در بیابان تجربه کنید.



پیست اسکی دبی‌ یک دیدنی شاد در تور دبی


اطلاعات بیشتر درباره پیست اسکی دبی‌پیست اسکی دبی‌دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور ‌آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد. مهارتهای خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان آزمایش کنید یا شیبهای‌ آرام مبتدی را دور بزنید.


اسکی‌بازها و اسنو‌بورد سواران در کلیه سطوح مهارتی از این شیبهای‌ گوناگون لذت خواهند برد و اسنو‌‌بورد سواران همچنین می‌توانند پرشهای‌ خود را در منطقه سبک آزاد تمرین کنند.


بچه‌ها و والدین می‌توانند به طور یکسان در پارک برفی دبی دوطرفه‌ بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان است، تفریح کنند.


اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشند؛ چرا که در پیست اسکی دبی‌، همه چیز در نظر گرفته شده است و مکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود دارد.


آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدک‌کش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند.


ویژگی های پیست اسکی دبی‌:


مساحت 22.500 مترمربع پوشیده از برف واقعی در تمام سال – (معادل سه زمین فوتبال)

دمای بینº1- تا º2- سانتی گراد

85 متر ارتفاع (تقریباً 25 طبقه) و 80 متر عرض

5 دور مختلف با میزان دشواری و طول متفاوت که طولانی‌ترین دور آن 400 متر است

ظرفیت کامل 1500 میهمان

منطقه سبک آزاد

رزرو شرکتی و گروهی

پارک برفی با مساحت 3.000 مترمربع با یک غار بزرگ برفی

تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده

رستوران پاتوق کوه

اجاره تجهیزات کیفی و لباس که در قیمت بلیط گنجانده می‌شود

مربیان حرفه‌ای واجد شرایط

سیستم صدور بلیط جدید

مناطق در حال تغییر با اجاره کمد

اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ها در دوبی

فروشگاه خرده‌ فروشی انحصاری – اسنو‌ پرو

‌کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه‌


 
پیست اسکی دبی‌ مفرح ترین و شادترین گزینه در تور دبی می باشد.

پارک ویلد وادی-پارک آبی دبی-پیشرفته ترین پارک آبی دنیا

پارک ویلد وادی-پارک آبی دبی

پارک آبی دبی یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی می باشد که به طور یقین می توان این پارک آبی را  پیشرفته ترین پارک آبی دنیا دانست .


پارک آبی دبی یا پارک آبی Wild Wadi  بر اساس افسانه بسیار زیبا و مشهور سند باد در دبی طراحی و ساخته شده است .


پارک آبی دبی چنان طراحی و ساخته شده است که بتواند به عنوان پیشرفته ترین پارک ابی دنیا بتواند به تمام هیجان خواهی انسان ها از آب و آب بازی را براورده سازد.


پارک آبی دبی بیشتر از 23 وسیله تفریحی آبی پیشرفته را در خود جای داده است. به گونه ای که می توان ساعتها در این پارک بازی کرد و بازهم لذت برد. 


در این پارک سرسره ای وجود دارد با ارتفاع 33متر یعنی برابر با ارتفاع یک ساختمان 11 طبقه که بعد از سرسره آبی آمریکا از نظر ارتفاع در تمام سرسرههای آبی جهان مرتفع تر می باشد .



پارک ویلد وادی-پارک آبی دبی-پیشرفته ترین پارک آبی دنیا



این سرسره طویل و مرتفع به گونه ای طراحی شده است که آدم را با سرعتی معادل 80 کیلومتر در ساعت به طرف یک آبشار عمیق سر دهد . تجسم این سر خوردن از این ارتفاع و با این سرعت خودش ضربان قلب را بالا می برد و می توانید صدای تپش قلبتان را بشنوید.


پارک آبی دبی جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از انجمن نوآوری جهانی را کسب کرده است.اگر به دبی مسافرت کردید به این گزینه نیز فکر کنید .

 از مهیج ترین دیدنیهای دبی در تور دبی دیدن کنید و لذت ببرید.


ی از مهیج ترین دیدنیهای دبی و یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی را می توان پیشرفته ترین پارک آبی دنیا ! به نام پارک آبی Wild Wadi که بر اساس افسانه سند باد در دبی ساخته شده است دانست . این پارک می تواند پاسخگوی کسانی . که عاشق لذت بردن ،هیجان ،داشتن بهترینها و بازیهای آبی می باشند باشد. این پارک آبی بیشتر از 23 وسیله تفریحی می باشد. که ساعتها می تواند انسان را غرق در لذت نماید.در این پارک سرسره ای وجود دارد با ارتفاع 33متر یعنی برابر با ارتفاع یک ساختمان 11 طبقه که مقام دوم  بعد از سرسره آمریکا از نظر ارتفاع در تمام سرسرههای آبی جهان را دارد . و می تواند انسان را با سرعتی معادل 80 کیلومتر در ساعت به طرف یک آبشار عمیق سر دهد . تصور آن نیز هیجان انگیز است. و موجب افزایش ضربان قلب می شود. به هر حال این پارک آبی دبی  جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک آبی دبی، را کسب کرده است.اگر به دبی مسافرت کردید به این گزینه نیز فکر کنید .

 

سواحل دبی یکی از جاذبه های دبی و تور دبی

سواحل دبی.Beaches Dubai

سواحل دبی در حال حاضر تبدیل به مراکز تفریحی دبی شده است. و همواره توانسته توریستهای زیادی را به سمت خودش بکشاند.


سواحل دبی که همواره یکی از جاذبه های دبی بوده است. مقرارت خاص خودش را برای دیدن و تفرج در آن دارد. مثلا بردن حیوانات اهلی و سگ به سواحل دبی ممنوع می باشد.


همچنین از سایر ممنوعیت ها در سواحل دبی بردن ماشین و رانندگی کردن، روشن کردن آتش و طبخ غذا، چادر زدن و تشکیل مجلس بزم و پارتی‌های بزرگ نیز در سواحل عمومی دبی مجاز نمی‌باشد.


سواحل دبی یکی از جاذبه های دبی و تور دبی



سواحل دبی جزو مراکز تفریحی دبی محسوب می شود و مردم بسیاری برای شنا و تفریح به این سواحل  می آیند.


اما نکته بسیار مهمی نیز در این میان وجود دارد و آن این است که اگرچه ظاهرا آبهای ساحلی دبی بسیار آرام و کم تلاطم به‌ چشم می آیند اما موج‌های زیر سطحی آن می‌تواند شناگران را به آسانی از ساحل دور نماید. 


لطفا مراقب باشید و در صورتی که نجات غریق وجود داشت در آبهای خلیج همیشه فارس شنا کنید.


مسافران و توریست هایی که بخواهند در آب شنا کنند می توانند از گزینه های مختلف استفاده کنند .اولین گزینه این است که از سواحل عمومی استفاده کنید.


گزینه بعدی برای شنا، پارک‌های ساحلی می باشند .امکانات این پارک های ساحلی دبی مناسبند :اتاق تعویض لباس، استخرهای متعدد و زمین‌های ورزشی در آنها در نظر گرفته شده است و در ازای آنها ورودیه می گیرند.


گزینه سوم برای شنا کردن در سواحل دبی این است که برای دریافت امکانات عالی از سواحل خصوصی متعلق به هتل های دبی استفاده کنید.


 سواحل عمومی دبی از کنار تالاب الممزر در شمال شرقی دبی آغاز می‌شود. این تالاب شامل منطقه مخصوص برای شنا، جت اسکی و کلبه‌های چوبی می‌باشد.


اگر به طرف جنوب حرکت کنیم به ساحل کرنیش جمیرا می‌رسیم. این ساحل مورد علاقه بسیاری از گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن مردم می‌باشد.


در این ساحل امکاناتی از قبیل نیمکت‌ها و میزهای دارای سایه بان، محل‌های ویژه بازی بچه‌ها، دوش آب و مناطق حفاظت شده برای شنا ایجاد شده است.این ساحل مکانی مناسب برای علاقه مندان به ماهیگیری می‌باشد.


به سمت قسمت‌های جنوبی تر که حرکت می کنیم سواحل کوچکتر نزدیک به باشگاه دریانوردی دبی، دانشگاه وولن گونگ و ساحل هتل ساحلی جمیرا می‌رسیم.


بعد از تمام این سواحل به ساحل عمومی مابین هتل متروپولیتن و هتل ساحلی شرایتون می رسیم که از دیگر ساحل‌های مورد علاقه توریست های تور های دبی می باشد که از زیباترین دیدنی های دبی است.

دبی مارینا-Dubai Marina-دیدنی های دبی

دبی مارینا

Dubai Marina

 
دبی مارینا از دیدنی های دبی می باشد که پیشرفت آن انگار متوقف شدنی نیست. هر روز ساختمانی جدید و پیشرفتی بیشتر .

 

دبی مارینا را براساس طرح منطقه فالس کریک در ونکوور کانادا طراحی و بنا شده است. وقتی که دبی مارینا به اتمام برسد در اصل بزرگترین مارینای جهان ساخته شده توسط انسان آماده شده است.


دبی مارینا که معادل عربی مرسی دبی می باشد. نام یک محله در دبی است . که توانسته گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این ناحیه بکشاند.


دبی مارینا-Dubai Marina-دیدنی های دبی


یکی از جاذبه های دبی مارینا احداث کانالی مصنوعی به طول سه کیلومتر در امتداد ساحل زیبای خلیج همیشه فارس است. که در نوع خود یکی از دیدنی های منحصر به فرد دبی است.


کانال آب مصنوعی احداثی در دبی مارینا به مثابه یک رودخانه برای اهالی امارت دبی می باشد که با آبهای خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی آمده است و برج‌های مسکونی در اطراف این رودخانه مصنوعی بنا شده‌اند.

دبی مارینا به گونه ای طراحی شده است که 120000 نفر می توانند در ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی اطراف آن ساکن شوند.


مرکز خرید دبی مارینا مال امکان خرید از دبی را را برای مردم و  سرمایه گذاران فراهم کرده است.


یکی از تفریحات جالب در تور دبی می تواند پیاده روی و قدم زدن در دبی مارینا باشد.


 

تور مجازی در برج خلیفه دبی

تور مجازی در برج خلیفه دبی

آنقدر درباره دیدنی های دبی و مخصوصا برج خلیفه نوشته شده است. که حسابی ادم هیجانی می شود برای اینکه زودتر برود یک تور دبی مناسب پیدا کند و این برج را بیند.

 

اما اگر فعلا امکان مسافرت به دبی را ندارید تا دیدنی های دبی را از نزدیک ببینید می توانید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به گردش مجازی در برج خلیفه بپردازید.


برای ورود به دنیای مجازی این برج کافی است تا بروی این آدرس www.burjdubai.com کلیک کنید.




این سایت از یک بدنه اصلی با عکس هایی زیبا از محیط برج ساخته شده که در سمت چپ آن دو منوی اختصاصی درباره سکوی تماشا و رکوردهای این برج قرار گرفته است اما اطلاعات اصلی برج در منوی بالایی آن قابل دسترسی خواهد بود.

 این منو به ترتیب شامل موارد زیر خواهد بود:

برج: در این گزینه می توان به زیرگزینه های متعددی دست یافت که مهم ترین آنها ساختار، زاویه دید و گالری عکس هستند که دیدن این گالری عکس با توجه به زاویه های عکاسی و کیفیت بالای عکس ها بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

 ▪ سکوی تماشا: در این قسمت از منو می توان به اطلاعات مفیدی درباره نحوه خرید بلیط، دستیابی به سکو، اطلاعات تکمیلی و گالری تصاویر مربوطه دسترسی داشت که این آلبوم تصویر نیز در نوع خود برای مدت ها مراجعان سایت را سرگرم خواهد کرد.

خانه ها و دفاتر اداری: در این قسمت از سایت، اطلاعات بخش اقامتی برج در اختیار شما قرار می گیرد، این اطلاعات دارای دامنه وسیعی بوده و شامل مواردی مانند درخواست خرید و اطلاعات مربوط به خدمات و خود خانه و دفتر اداری است.

هتل آرمانی: با کلیک کردن روی این گزینه به صفحه ویژه هتل جورجیو آرمانی منتقل می شوید که به عنوان یکی از شیک ترین هتل های دنیا تنها برای دیداری مجازی ارزش خواهد داشت.

تور دبی ارزان-تور دبی ، ویزا دبی ، هتل دبی ، وقت سفارت

تور دبی ، ویزا دبی ، هتل دبی ، وقت سفارت



تور های ارزان قیمت و با بهترین کیفیت دبی را با ما تجربه کنید


قیمت های عادی تور دبی تابستان 1393

با هواپیمایی آسمان از 440000 تومان شروع می شود.
با هواپیمایی ماهان از 630000 تومان شروع می شود.
با هواپیمایی ایران ایر از 580000 تومان شروع می شود.

قیمت تور دبی تابستان 93 با پرواز آسمان



تور دبی ارزان-تور دبی ، ویزا دبی ، هتل دبی ، وقت سفارت


لیست هتل های دبی که برای اقامت شما بر اساس انتخاب شما در نظر گرفته شده است.

رویال گاردن 2 ستاره

هتل 2 ستاره اسکای ویز

سیتی استار 3 ستاره
سنت جرج 3 ستاره
ارکید 3 ستاره
دبی پالم 3 ستاره
فرچون گران 4 ستاره
دلمون 4 ستاره
سیتی سیزن 4 ستاره
رز ریحان 4 ستاره
نوو هتل 4 ستاره
شرایتون کریک 5 ستاره
کراون پلازا 5 ستاره
حیات ریجنسی 5 ستاره

برای دریافت قیمت هرکدام از هتل های دبی با ما تماس بگیرید

خدمات تور: پرواز ، ویزا دبی

خدمات هتل: صبحانه ، ناهار به تعداد شب های اقامت(هتل های 5 فقط صبحانه) و ترانسفر فرودگاهی سرویس به مراکز خرید ، دریا و راهنمای فارسی زبان


خدمات وقت سفارت:

وقت سفارت در دبی (فارسی زبان) با بهترین نرخ و قیمت

هزینه : 210 دلار


پیکاپ ویزا در دبی

هزینه : 200/000 تومان

پیکاپ ویزا در ابوظبی

هزینه : 550/000 تومان

بهترین قیمت - بهترین خدمات

برای اطلاع از قیمت ها و هزینه ها و تغییر نرخ با ما در تماس باشید.


دهکده الغوص دبی-یکی از دیدنی های دبی

دهکده الغوص دبی

Diving Village Dubai

 
دهکده الغوص دبی-یکی از دیدنی های دبی



دهکده الغوص دبی همسایه شرقی دهکده میراثی می باشد که در نزدیکی ورودی خور دبی در منطقهٔ شندغه دبی قرار گرفته است.


دهکده الغوص دبیدر کناردست خانه شیخ سعید آل مکتوم به صورت روستایی قدیمی و کهن برای خود نام و نشانی دست و پا کرده است .


دهکده الغوص دبیبه این خاطر جزئی از جاذبه های دبی شده است که توریست ها و گردشگران خارجی که با تور دبی به این روستا سفر می کنند می توانند بصورت زنده روش‌ها و فرهنگ زندگی انسانهای قدیم امارت دوبی را در قرنها قبل تر به عینه ببینند. و این از نظر توریست اروپایی آمریکایی یعنی آخرت گردشگری !


دهکده الغوص دبی زندگی مردم دبی را در دورانی به نمایش می گذارد که دبی برای هیچ کشوری مهم نبوده است دورانی که مردم دبی با ماهیگیری و یا از راه غواصی و استخراج مروارید از اعماق آب دریا به سختی زندگی خود را تامین می‌کرده‌اند. 


دهکده الغوص دبی با شناخت دقیق دولت دبی از ذائقه توریستهای خارجی در حال تبدیل شدن به یک منطقه فرهنگی و تاریخی و صد البته توریستی می‌باشد.


 

باشگاه هوانوردی دبی-Aviation Club Dubai

باشگاه هوانوردی دبی

Aviation Club Dubai

باشگاه هوانوردی دبی قریب 23 سال است که از تاسیس آن می گذرد این باشگاه در سال 1991 میلادی تحت نظر و هدایت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به بهره برداری رسید.


باشگاه هوانوردی دبی در طول 23 سال گذشته توانسته امکانات ورزشی و تفریحی بسیاری را آنهم در بالاترین سطح استاندار بین المللی به مراجعه کنندگان و ورزشکاران ارائه دهد.


باشگاه هوانوردی دبی به طور مرتب در ماه فوریه هر سال میلادی رقابت های قهرمانی جهان را میزبانی و مدیریت می کند.


باشگاه هوانوردی دبی-Aviation Club Dubai



باشگاه هوانوردی دبی بقدری امکانات آن قوی می باشد که توانسته همیشه مرکزی برای گرد آمدن قهرمانان مسابقات تنیس به دور هم در این باشگاه باشد.


باشگاه هوانوردی دبی باشگاه تنیس مدرنی دارد که سال پیاپی توسط بازیکنان تنیس بعنوان بهترین باشگاه برای برگزاری سالانه تور تنیس ATP  برگزیده شد.


 

کلوپ هوانوردی دبی از دیدنی های دبی و جاذبه های آن به حساب می آید. کلوپ ورزشی هوانوردی به کالج امارات ایرلاین بسیار نزدیک است.


قابل ذکر است که اکثر ورزشکارهای این باشگاه مهمانداران خطوط هواپیمایی امارات هستند که خودش به عنوان یک جاذبه دبی مطرح است.


قیمت تور دبی 4 شب و 5 روز

قیمت تور دبی 4 شب و 5 روز با ایران ایر 



اقامت در هتل گرند سنترال دبی از هتل های 4 ستاره دوبی


 هتل گرند سنترال دبی در دیره دوبی در خیابان رقه واقع شده است.


زمان برگزاری تور دوبی از  13 مرداد ماه 93 به بعد

قیمت تور دبی فقط و فقط   1.290.000 تتومان

 این تور در بهترین ساعت پرواز صبح به شب انجام خواهد گرفت.


قیمت تور دبی  4 شب و 5 روز
 

خدماتی که در این تور دبی ارزان به شما هموطن گرامی ارائه می شود :

  •     رزرو و تهیه بلیط دبی
  •     مدت اقامت 4 شب و 5 روز
  •     نوع پرواز ایران ایر
  •     تمام خدمات هتل ارائه می شود
  •     ویزا دبی را به ما بسپارید
  •     سرگروه تور فارسی زبان
  •     بیمه حودات مسافرتی برای حوادث ناخوشایند در مسافرت
  •     ترانسفر فرودگاهی دبی به هتل اقامت
  •     صبحانه ناهار تماما با تور 

بهتر است بدانید :

    برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
    برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

 

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

سیستم شرکت مسافرتی ما مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

    • مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
    • داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس با خود حمل نکنید حتی در فرودگاه در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
    • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
    • اگر خریدی کردید تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
    • یک نسخه کپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود داشته باشید و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ......با ما تماس بگیرید▆ ▅ ▄ ▃ ▂

خطوط خودکار مترو دبی- Dubai Metro


مترو دبی

Dubai Metro

خطوط خودکار مترو دبی ارزان ترین خط مترو جهان البته پس از خط متروی تهران می باشد (امیدواریم که مسئولان مربوطه نخوانند والا گرونش می کنن ! به بهونه اینکه بنزین در جاهای دیگه دنیا گرونتر از ایرانه !).


شبکهٔ خطوط خودکار مترو دبی، از ۴۷ ایستگاه پیاپی و مرتبط به هم تشکیل شده است .این شبکهٔ مترو دبی دارای ۴ خط به رنگهای قرمز، سبز، آبی و بنفش است .


تمام ایستگاه‌های خطوط خودکار مترو دبی دارای سیستم پیشرفتهٔ تهویهٔ هوا است. استفاده از مترو دبی بدلیل اینکه ارزان‌ترین خطوط متروی جهان پس از متروی تهران است برای آنهایی که با تور دبی به این شهر مسافرت کرده اند سفارش می شود.



خطوط خودکار مترو دبی- Dubai Metro

اولین فاز خطوط خودکار مترو دبی با ۱۰ ایستگاه در ۹ سپتامبر سال ۲۰۰۹ میلادی توسط محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی افتتاح و به بهره برداری رسید و از فردای آن روز از صبح شروع به جابجایی مسافر نمود.


نکته حائز اهمیت درباره مترو دبی این است که اولین شبکهٔ خطوط مترو در کل شبه جزیره عربستان است. مطلب جالبتر اینکه بیش از ۱۰ درصد کل جمعیت دبی که حدود ۱۱۰،۰۰۰ نفر است در دو روز اول آغاز به کار این مترو، از آن استفاده کردند .