معرفی دبی اسپورت سیتی دبی-Dubai Sports City

معرفی دبی اسپورت سیتی 

Dubai Sports City



منطقه دبی اسپورت سیتی در منطقه بزرگ دبی لند توسط Dubai Tourism Development Company در زمینی به مساحت 46.5 میلیون متر مربع ساخته شده است.


دبی اسپورت سیتی منطقه ای زیبا با کاربردهای تجاری مسکونی میباشد بهمراه امکانات و تجهیزات بسیار عالی و قابل قبول ورزشی و رفاهی .


در مجموع این منطقه  از استادیوم های بسیار نوین و بی نظیر در خاور میانه برای مسابقات بین المللی و دارای استادیوم های کریکت - فوتبال - راگبی - بسکتبال - والیبیال - هاکی و ...میباشد تشکیل شده است.


همچنین در این منطقه باشگاه منچستر یک مدرسه فوتبال تاسیس خواهد کرد . همچنین باتچ هارمن مدرسه گلف و دیوید لیود باشگاه تنیس و دریاچه آب معدنی تاسیس خواهد کرد . همچنین مراکز آموزشی بین المللی زیادی در این منطقه تاسیس خواهد شد .


همچنین زمینهای گلف این منطقه توسط نیکلاس دیزاین طبق استاندارد های بین المللی طراحی خواهد شد .به دلیل وجود این موسسات ورزشی پیش بینی میشود قیمت فروش و اجاره در این مناطق رشد خوبی داشته باشد.


شهر ورزشی دبی در زمینی به وسعت 5/46 میلیون متر مربع (4650 هکتار) در محدوده سرزمین عجایب دبی یا دبی لند (Dubailand) بر گرفته از نام دیزنی لند تعریف شده است و در شرق آن موتور سیتی یا پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار دارد. این شهر ورزشی عظیم نامزد بازیهای آسیایی 2014 و المپیک 2016 خواهد بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.