تور دبی آبان - پاییز در دوبی

تور دبی با پرواز بوئینگ تابان ایر و ایرباس های ماها

 

با شروع پاییز و زمستان می توان گفت بهترین فصل های برگزاری تور دبی فرارسیده است. و در این فصول دبی از لحاظ آب و هوا بسیار مطلوب و مناسب برای سفر و اقامت می شود.

پس در صورتی که می توانید در همین ایام برنامه مسافرت به دبی را بریزید و لذت ببرید.

 

========(*** دیدنی های دبی***)=========
مجری مستقیم تورهای دبی
رزرواسیون هتلهای دبی و خدمات ویزا دبی

هتلهای دبی 3 تا 5 ستاره
DREAM PALACE دریم پالاس

comfort in کامفورت این

orchid-fortune ارکید-فورچون

coral oriental-ramada کورال اورینتال-رامادا

avari-lotus آواری-لوتوس

metropolitan-concord متروپلیتن-کنکورد

moven pick موون پیک

crown plaza کرون پلازا

taj palace تاج پالاس

 

سایر تورهای ویژه نوروز 94

 

تور دبی  نوروز 94, تور دبی تعطیلات پاییز 94, تور مصر و تور سواحل شرم الشیخ مصر تعطیلات پاییز 94, تور ترکیه تعطیلات پاییز 94, تور اسکی در ترکیه تعطیلات پاییز 94, تور عجایب ترکیه تعطیلات پاییز94, تور سریلانکا تعطیلات پاییز 94, تور تایلند تعطیلات پاییز 94, تور مالزی تعطیلات پاییز 94, تور آنتالیا تعطیلات پاییز 94, تور استانبول تعطیلات پاییز 94, تور اروپا تعطیلات پاییز 94, تور ازمیر تعطیلات پاییز 94, تور فرانسه تعطیلات پاییز 94, تور ایتالیا تعطیلات پاییز 94, تور چین تعطیلات پاییز 94, تورهای نمایشگاهی تعطیلات پاییز 94, تور ارمنستان زمینی و هوایی تعطیلات پاییز 94, تور گرجستان زمینی و هوایی تعطیلات پاییز 94, ویزای توریستی و تجاری چین, تور اسپانیا تعطیلات پاییز 94, تور آفریقا تعطیلات پاییز 94, تور طبیعت گردی کنیا تعطیلات پاییز 94, تور مالدیو تعطیلات پاییز 94, تور هند تعطیلات پاییز 94, تور طبیعت گردی نپال تعطیلات پاییز 94, تور باکو تعطیلات پاییز94 , تور تاجیکستان تعطیلات پاییز 94, تور بلغارستان تعطیلات پاییز 94, تور لهستان تعطیلات پاییز 94, تور آلمان تعطیلات پاییز 94, تور مجارستان تعطیلات پاییز 94,تور کیش تعطیلات پاییز 94, تور قشم تعطیلات پاییز 94, تور مشهد تعطیلات پاییز 94, تور شمال تعطیلات پاییز 94, تور شیراز تعطیلات پاییز 94, تور چابهار تعطیلات پاییز 94, تور تهرانگردی تعطیلات پاییز 94, تور یک روزه تعطیلات پاییز 94, تور طبیعت گردی تعطیلات پاییز 94, تور یزد تعطیلات پاییز 94, تور کرمان تعطیلات پاییز 94, تور خوزستان تعطیلات پاییز 94, تور کویر تعطیلات پاییز 94, تور اصفهان تعطیلات پاییز 94, تور بوشهر تعطیلات پاییز 94, تور همدان تعطیلات پاییز 94, تور کرمانشاه تعطیلات پاییز 94, تور کردستان تعطیلات پاییز 94

 

 

در تور دبی وسط بیابان! در میان یخ و برف اسکی و بازی کنید !


عجیب ترین ها در تور دبی

تمام هموطنانی که با تور دبی مسافرت کرده اند می دانند که شهر دبی که یک شهر بیابانی خشک و بی آب و علف است. از خودش چیزی ندارد اما مسئولان دوبی برای جذب گردشگران به این شهر هر چیز عجیب و غریبی را که بتوانند به لطف دلارهای نفتی ایجاد کنند را حتما خواهند ساخت مانند این مطلب عجیب که در وسط بیابان خشک و بی آب و علف و در گرمای بالای 50 درجه بتوانی در تور دبی اسکی بازی و برف بازی کنی !



در تور دبی وسط بیابان! در میان یخ و برف اسکی و بازی کنید !


مسئولان دبی، یکی از شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی به هر کاری دست می‌زنند تا فارغ از هوای گرم و طاقت فرسایش بر عجایب و جاذبه های گردشگری دبی بیفزایند. از احداث  مراکز خرید دبی   , هتل های دبی ,جزایر مصنوعی دبی گرفته تا ساخت پیست اسکی دبی با برف مصنوعی ... آنها امیدوارند با صرف هزینه هنگفتی بر جاذبه‌های گردشگری دبی و بالطبع بر شمار گردشگران‌ تور دبی بیافزایند.


در تور دبی وسط بیابان! در میان یخ و برف اسکی و بازی کنید !


پیست اسکی دبی مال اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده، قیمت پیست اسکی دبی که در مرکز خرید مول امارات واقع شده یکی از دیدنی های دبی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دوبی اداره می شود.


در تور دبی وسط بیابان! در میان یخ و برف اسکی و بازی کنید !


پیست اسکی سرپوشیده دبی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، داخل پیست اسکی مصنوعی دبی اما دمای بین منهای ۳ تا منهای ۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.


در تور دبی وسط بیابان! در میان یخ و برف اسکی و بازی کنید !


هزینه بلیط پیست اسک دبی بسیار مناسب است تله‌کابین‌ها هستند که ورزشکاران را از پایین به بالای پیست منتقل میشوند.  هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.


پیست اسکی دبی مال - تور دبی


یکی از نکات خوب این پیست اسکی در دبی امکان اجاره وسائل اسکی از جمله لباس، چوب،… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی با تور دبی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.


عکس و تصاویر پیست اسکی دبی


پیست اسکی دبی مال - تور دبی
پیست اسکی دبی مال - تور دبی
پیست اسکی دبی مال - تور دبی
پیست اسکی دبی مال - تور دبی
پیست اسکی دبی مال - تور دبی
پیست اسکی دبی مال - تور دبی


برای اینکه تور دبی ارزان رزرو کنید و از فرصت کوتاه بیشترین لذت را ببرید از کارشناسان گردشگری ما مشاوره بگیرید خوشحال میشویم راهنمای شما در تور دبی باشیم

تور دبی آبان 93 - پاییز در دوبی

تور دبی آبان  93


برای مسافرت به دبی بهترین زمان، پاییز و زمستان می باشد که هوای گرم دبی به صورت هوایی لطیف و بهاری در می آید.


تور دبی آبان  93

تور دبی مهر و آبان 93

با برواز ماهان و ایران ایر و آسمان و کاسپین

.
.
.
.
.
.

تور 4 روزه دبی

پرواز آسمان-پرواز کاسپین-پرواز  ماهان-پرواز  ایران ایر-پرواز  امارات


صدف میدان ماهی 3* HB 1260000
صدف میدان ماهی 3* HB 1040000
ارکید رقه 3* TOP HB 1135000
فورجون پریل دیره 3* TO
HB 1140000
اونیو رقه 4* HB 1270000
شرایتون دیره 4* TOP
BB 1330000
تریدرز دیره 4* TOP BB 1335000
امارات گرند شیخ زائد 4* BB 1465000
وارویک شیخ زائد 4* TOP BB 1465000
پولمن سیتی سنتر 5* BB 1625000
اوح هتل شیخ زائد 5* TOP BB 1725000
فرمونت شیخ زائد 5* TOP BB 1860000

خدمات تور دبی پاییز:

پرواز رفت و برگشت ایر باس جدید آسمان /کاسپین/ ویزا عادی/ترانسفر فرودگاهی /راهنمای فارسی زبان/صبحانه ونهار با توجه به جدول خدمات/گشت طبق برنامه هتل ها به مراکز خرید و ساحل.

توضیحات:

-1.نرخ کودک زیر دو سال100.000 تومان می باشد.

2. به کودک دارای پاسپورت جداگانه مبلغ 220.000 تومان بابت ویزا اضافه می گردد.

3. مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد و کنترل تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس می باشد.

4. پرواز و هتل به صورت چارتر می باشد . در صورت عدم صدور ویزا ازسوی اداره مهاجرت هزینه ی کنسلی دریافت می گردد.



****************************************

تور 4روزه دبی


با پرواز آسمان-تابان-کاسپین-ماهان-ایران ایر-امارات


فورچون رقه 3* T HB
1080000
دیرم پالاس رقه 3* T HB
1110000
صدف میدان ماهی 3* T HB
1133000
ارکید رقه 3* T HB 1177000
الجواهر کراند سیتی سنتر 4* T HB 1199000
متروپلیتن دیره دیره 4*T HB 1233000
هالیدی این DOWN TOWN 4*T BB 1240000
شرایتون دیره 4* T BB 1268000
مسکو مکتوم 4* T BB 1272000
کرون پلازا شیخ زاید 5*T BB
1299000
فلورا گرند رقه 4*T HB 1300000
هال مارک رقه 4*T HB 1300000
نووتل البرشا/رز ریحان شیخ زاید 4* T BB 1355000

خدمات تور دبی آبان  93  :

پرواز رفت و برگشت ایر باس جدید آسمان/تابان /کاسپین/ ویزا عادی/ترانسفر فرودگاهی /راهنمای فارسی زبان/صبحانه ونهار با توجه به جدول خدمات/گشت طبق برنامه هتل ها به مراکز خرید و ساحل.


توضیحات تور دبی آبان  93  :

1.نرخ کودک زیر دو سال100.000 تومان می باشد.

2. به کودک دارای پاسپورت جداگانه مبلغ 220.000 تومان بابت ویزا اضافه می گردد.
3. مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد و کنترل تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس می باشد.
4. پرواز و هتل به صورت چارتر می باشد . در صورت عدم صدور ویزا از سوی اداره مهاجرت هزینه ی کنسلی دریافت می گردد
****************************************


قیمت: 1080000 تومان

اطلاعات قبل از تور دبی

اطلاعات قبل از تور دبی


    در این پست از تور دبی می خواهیم به نکاتی که باید قبل از تور دبی از آنها آگاه باشیم تا همواره سفر خوب و خوشی را به دبی داشته باشیم به عرضتان می رسانم :


دبی چند سالی است که به یک شهر مشهور در زمینه جذب توریست و گردشگر تبدیل شده است . هر چند که برای مسافرت شهرهای بهتری نیز وجود دارد اما این شهر بخاطر نزدیکی به کشورمان یک گزینه خوب به حساب می آید.

دوبی جزء یکی از شهرهایی است که از لحاظ گردشگری و توریسم در رتبه بالایی قرار دارد و برای همه جهانگردان دنیا دبی نامی آشناست. چنانچه در رده بندی سایت یاهو در سال 2011 اشاره گردیده دبی از لحاظ جاذبه خرید و بهترین 20 مکان و شهرهای معروف دنیا برای خرید مکان اول را دارا می باشد و بهترین مکان برای خرید است.


بهترین زمان تور دبی


بهترین زمان مسافرت به دبی فصل پاییز و زمستان است بین ماه نوامبر تا مارچ و یا همان ماه های آبان تا اواخر اسفند.دمای هوا در این زمان از 20 درجه بیشتر نمی شود و از گرمای کشنده خبری نیست.

به یاد داشته باشید که ماه رمضان اصلا ماه خوبی برای سفر به دبی نیست.مردم دبی بسیار به این ماه و آداب آن پایبندند . کلیه فست فود ها کافی شاپ ها و رستوران ها تا موقع اذان تعطیل است و کمتر جایی برای خرید غذا حتی برای مسافران پیدا می شود. ضمنا خوردن و آشامیدن در ملا عام قدغن است حتی برای مسافران و توریست ها و پلیس با این مورد جدا برخورد می کند . حتی فست فود های سالن بیرونی فرودگاه ها هم تعطیل است. معمولا دبی در ماه رمضان خیلی خلوت است چون توریست ها خیلی کم می آیند و افراد مقیم اروپایی هم معمولا در این ماه دبی را ترک می کنند.

همراه داشتن ویزا برای ورود به دبی ضروری است.تنها افراد با پاسپورت چند کشور خاص نیاز به ویزا ندارند مانند شهروندان آمریکایی انگلیسی و استرالیایی و.....پس لازم است حتما قبل از سفر با سفارت مربوطه کشور خودتان تماس داشته باشید.

تلفن های ضروری را در دبی همراه داشته باشید.

از پاسپورت و ویزای خود حتما کپی به همراه داشته باشید تا اگر آنها را گم کردید سفارت راحت تر کمکتان کند.

پول رسمی امارات درهم است اما اکثر فروشگاه ها دلار هم قبول می کنند ولی سایر ارزها اینجا کاربردی ندارد.

کرایه تاکسی

کرایه تاکسی ها در دبی گران است و معمولا مقرون به صرفه نیست، قبل از سفر با آژانس توریستی خود می توانید جهت ترانسفر خود هماهنگ کنید.

زبان محاوره ای

با اینکه زبان محاوره در دبی عربی است اما خیلی هم به عربی نیاز ندارید. همه جای دبی به صورت وسیع انگلیسی و اردو صحبت می شود و اگر کمی هم انگلیسی بدانید به مشکل عمده بر نمی خورید تقریبا همه جا انگلیسی کار شما را راه می اندازد.
تعطیلات

از تعطیلی ها در دبی آگاه باشید.مخصوصا اگر برای کار تجاری و یا اداری به دبی می آیید، جمعه ها دبی تعطیل رسمی است و شنبه ها هم ادارات دولتی و مدارس و دانشگاه ها در دبی تعطیل هستند. روزهایی چون شب معراج پیامبر و یا تولد پیامبر و روز اول ماه رمضان تعطیل هستند همچنین روزهایی چون اعیاد بزرگ مثل عید قربان و یا عید فطر و یا عید وطنی(روز ملی امارات)و یا روزهای آغازین سال میلادی از مناسبت هایی هستند که گاهی چندین روز تعطیل رسمی است.


اطلاعات قبل از تور دبی


آگاهی از شماره ترمینال

از شماره ترمینال ورودی و خروجی خود آگاه باشید دبی 3 تا سالن فرودگاه و ترمینال دارد که مسافتشان هم زیاد به هم نزدیک نیست و هر پرواز و هر شرکت هواپیمایی در یک ترمینال خاص پذیرش مسافر و فرود دارند. پس اینرا حتما قبلا با آژانس تان هماهنگ کنید. معمولا پروازهای آسمان و کیش ایر از ترمینال 2 انجام می شود. ماهان و ایران ایر ترمینال 1 هستند و همه پروازهای هواپیمایی امارات از ترمینال 3 انجام می شود. همچنین پروازهای ایر عربیا نیز از فرودگاه شارجه است.

جریمه های رانندگی

جریمه های رانندگی در امارات بسیار سنگین هستند. پس بدون گواهینامه امارات رانندگی نکنید.برای داشتن اجازه رانندگی در دبی 2 راه دارید:

 1- گواهینامه بین المللی 2- گواهینامه صادر شده در یکی از این کشورهای: استرالیا، اطریش، بلژیک، کانادا، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج، آلمان، یونان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسلوواکی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، انگلستان و آمریکا. دارندگان یکی از این دو نمونه گواهینامه مجاز به رانندگی در دبی می باشند.برای داشتن گواهینامه بین المللی در امارات از طریق آژانسهای مسافرتی در ایران می توانید اقدام کنید و گواهینامه ایران را بین المللی کنید اما به خاطر داشته باشید که با این گواهینامه فقط می توانید با ماشین اجاره رانندگی کنید.

اجاره ماشین

برای اجاره ماشین ارایه پاسپورت الزامی است.از جایی ماشین اجاره کنید که مطمین باشید ماشین های مطمین و سالم به همراه بیمه کامل بدنه به شما ارایه می دهند و برگه اجاره نامه را همه جا با خودتان در ماشین داشته باشید.

وارد کردن و حمل داروهای غیر مجاز


دولت امارات در مورد حمل و وارد کردن داروهای ممنوعه قوانین بسیار سخت گیرانه ای دارد. لیست این داروها را در زیر ارایه می کنیم. مواظب باشید که اگر مجبورید این داروها را با خود حمل کنید و این داروها را باید حتما مصرف کنید نسخه پزشکتان را ختما با خود همراه داشته باشید البته نسخه باید معتبر و تایید شده باشد. در صورتی که مسافران با همراه داشتن داروهای مورد اشاره به همراه نسخه معتبر و تأیید شده در فرودگاه های امارات با مشکلی برخورد نمودند سریعا باید با سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و یا کنسولگری جمهوری اسلامی در دبی تماس حاصل نمایند. بر اساس این گزارش فهرست داروهای ممنوعه عبارتند از :

متادون، فنتانیل، مورفین، پتیدین، کدئین، دکسترومتورفان، فنوباربیتال، باربیتالها، دیفنوکسیلات، آمفتامینها، متیل فنیدیت، مپربامات، آتینامات، پنتازوسین، آلپرازولام، کلنازپام، کلوبازام، دیازپام، استازولام، فلورازپام، لورازپام، میدازولام، اگزازپام، تمازپام، کلودیازپوکساید، استامینوفن کدئینه، آلپرازولام، آمانتادین، آمی تریپتیلین، آسپرین کدئینه، آتراکوریم، باکلوفن، بی پریدین، بی پریدین (قرص)، کلونازپام، دکسترومتورفان، کلرپرومازین، کلیدینیم سی، کلومیپرامین، دیازپام، دیفنوکسیلات، دکسپین، فلووکسامین، فلوکستین، فلوفتازین، فلوفنازین، هالوپریدول، هیدروکسی زین، ایمی پرامین، کتامین، لیتیوم کربنات، لورازپام، مپروبامات، متوکاربامول، میدازولام، نورتریپتیلین، اگزازپام، پانکورونیوم، تونیم کمپاند، پریمیدون، پروپوفول، رمیرون، تیوپنتال، تیوریدازین، تیوتیکس، ترامادول، تری فلوپرازین، تری هگزیفنیدیل، تریمیپرامین، والپروات سدیم.

حمل مواد مخدر و داروهای روان گردان


در کشور امارات متحده عربی به همراه داشتن مواد مخدر و داروهای روانگردان دارای مجازات های سنگینی در دادگاه های این کشور می باشد حتی حمل و مصرف هرگونه داروهای مسکن کدئین دار و قرص های آرامبخش که در داروخانه های کشورمان به وفور یافت می شود نیز جزو موادمخدر محسوب شده و دارای محکومیت های قضایی زندان، حبس ابد و در مواردی حکم اعدام است؛ لذا توصیه می شود مسافرانی که به دلایل پزشکی، مجبور به مصرف قرص های آرامبخش می باشند قبل از ورود به کشور امارات نسخه پزشک معالج رابه زبان عربی ترجمه و به تأیید وزارت بهداشت، قوه قضاییه، وزارت امور خارجه ایران و سفارت امارات در تهران رسانده و همراه داشته باشند.

ورود به خاک امارات متحده عربی


زمانی که وارد خاک امارات متحده عربی می شوید با شما طبق قوانین امارات برخورد خواهد شد. اگر مشکلی برای دولت امارات ایجاد کنید شما باید تابع قوانین امارات باشید و در این مورد ملیت شما کمک چندانی به شما نمیکند ... هستند بسیاری از ایرانیان عزیر و حتی شهروندان انگلیسی که سالهاست در زندان های امارات بلا تکلیف هستند.

جریمه بعد از اتمام ویزا


در موقع سفر تاریخ ورود و خروج خود را به دقت بررسی نمایید.اگر ویزای شما توریستی و یا خدماتی است شما برای اقامت در دبی محدودیت دارید و اگر بیشتر از آن تاریخ بمانید با ازای هر روز باید بین 200 تا 250 درهم جریمه پرداخت کنید ضمن اینکه اگر روزهای اضافه شما خیلی زیاد باشد برای سفر بعدی و دریافت ویزا کمی مشکل پیدا خواهید کرد.

دبی شهر امنی نیست


دبی شهر امنی نیست ، اگر هتل و یا محل اقامت شما در نواحی سطح پایین و پر تردد شهر است و مخصوصا اگر شما یک خانم تنها هستید از پیاده روی در ساعات دیر وقت شب پرهیز کنید هر چند که سایر مکان های دبی اگر نیمه شب های شب هم به تنهایی بیرون بروید کسی برایتان مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد ضمنا اشیا قیمتی خود را در بدو ورود به هتل بسپارید و سعی کنید در اتاق جا نگذارید.

هتل های دبی


هتل های دبی از لحاظ کیفی و قیمتی بسیار متفاوتند در انتخاب هتل و محل اقامت خود مخصوصا اگر خانم هستید خیلی دقت کنید. محله های دبی خیلی با هم متفاوتند، مکانی که هتل شما در آن قرار دارد بسیار با اهمیت است.

اشتباهات توریستها در تور دبی

اشتباهات توریستها در تور دبی

Mistakes tourists on Dubai tours


بسیاری از دوستان و هموطنان گرامی دفعه اولشان است که قصد استفاده از تور دبی را دارند پس باید به عرض این هموطنان برسانیم که برای شما تجربیات سایر توریستها و گردشگران که قبلا بارها و بارها از تور دبی استفاده کرده اند آماده کرده ایم تا شما سفر خوب و خوشی به دبی را تجربه کنید.


1-همرا داشتن چند چمدان بزرگ در تور دبی
یکی از بارز ترین اشتباهات مسافران تور دبی ارزان همراه داشتن چمدان های بزرگ و دستو پا گیر است در خانه که هستید چند بار در روز لباستان را عوض میکنید. ولی وقتی قرار باشد لباس های سفر خود را در یک چمدان جا کنید. لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده نشان میدهد که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده اند.

همرا داشتن چند چمدان بزرگ در تور دبی

2-در نگاه اول میخرید
بازار های دبی خیلی متنوع هستند وقتی چیزی را می بینید که خوشتان می آید همان لحظه آن را نخریدشاید در بازدید از مراکز خرید دبی چیزهای ارزانتری با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نمی شود. وقتی در سفر هستید و چیزی را می بینید که خیلی چشمتان را می گیرد حتماً آن را همانجا بخرید، وگرنه بقیه عمرتان هرگز آن را فراموش نمی کنید. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

3-در تور دبی برای سیم کارت و تلفن برنامه ریزی نمی کنید
یک هفته پیامک زدن از یک دبی به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی کنند.

در تور دبی برای سیم کارت و تلفن برنامه ریزی نمی کنید

4-معنی هتل های دبی نزدیک به مرکز شهر چیه؟
 عبارت "نزدیک به مرکز شهر"  برای هتل های دبی هزار و یک تفسیر و تعبیر دارد. وقتی هتلی در نزدیکی شهر پیدا می کنید و در پولتان صرفه جویی می کنید، در واقع آن پول را خرج حمل و نقل و کرایه تاکسی و ... می کنید و این مورد یکی از گناهان کبیره مسافرت محسوب می شود!

5-سوار ماشین های فرودگاه می شوید
بیشتر گردشگران تور دبی ارزان میخواهند پول کرایه تاکسی را در جیبشان بگذارند و سوار این ماشین ها می شوید. ولی در واقع اصلاً معلوم نیست که شما را اول پیاده کند یا آخر و همیشه به یاد داشته باشید که چیزی که در سفر از همه چیز مهمتر است وقت شماست. پس تاکسی بگیرید و به فکر صرفه جویی نباشید.

سوار ماشین های فرودگاه می شوید

6-در شامپوها را در کل مسیر محکم نکرده اید
شامپوهای کوچک اشانتیون و بطری های حالت دهنده مو شاید خیلی به درد بخور باشند، ولی تا وقتیکه درب آنها در مسیر باز نشود و کل کیف یا چمدان شما را شامپویی نکند.

7 -بهترین زمان برای رزرو بلیت دبی چه زمانی است

تحقیقات نشان داده اند که بهترین زمان  تور دبی برای خرید بلیت دبی ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین المللی 34 روز قبل از حرکت است. ولی در واقع ارزان ترین بلیت ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده اند که 80 روز قبل از پرواز باید بلیط  دبی را تهیه کرد.

8-سخت تلاش می کنید تا در خرید چانه بزنید
بله می دانیم که چانه زنی یکی از اصل های خرید کردن است، ولی آیا واجب است که بخاطر مقدار کمی پول برای یک کیف دستی که قرار است ته کمدتان بماند، این قدر وقت تلف کنید؟ هرگز کام خود را با رو در رو شدن با یک بازار پر از فروشنده و مغازه دار گرسنه تلخ نکنید و به دیدنی های دبی   فکر کنید.

9-در فرودگاه پولتان را چنج نمی کنید
عقیده عموم مردم این است که فقط آماتورها در فرودگاه پول چنج می کنند، زیرا در شهر نرخ ارز خارجی بهتر است. ولی اغلب اینطور نیست و در اکثر فرودگاه ها از شما برای کمتر از 300 دلار کمیسیون نمی گیرند. در ضمن برای پول چنج کردن در شهر باید حداقل یک ساعت بگردید و جای قابل قبولی را پیدا کنید و پولتان را چنج کنید. پس همیشه سعی کنید در فرودگاه پول چنج کنید و زحمت، ریسک و اتلاف وقت شهری را به جان نخرید.


http://dubaitor.ir

 10-جهنم از فرودگاه دبی بهتر است !
صحبت از دبی که می شود، هرگز نباید فرودگاه دبی را دست کم گرفت. زیرا احتمالاً مجبور می شوید چندصد متر راه بروید و در بخش بازرسی امنیتی و در صف های طولانی آن وقت تلف کنید.

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفرت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما ارائه دهند

تور دبی - بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی

Textile Bazaar Dubai


 

تور دبی - بازار پارچه دبی یکی دیگر از مراکز خرید دبی که جزو شلوغ ترین بازارهای دبی به شمار می آید ،بازار پارچه دبی است. در این بازار پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه میتوان یافت.

 

تور دبی - بازار پارچه دبی

تور دبی - بازار پارچه دبیدر این مرکز خرید دبی می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .این بازار در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد. معمولا توریست هایی که قصد خرید پارچه دارند به این بازار میروند.البته ساکنان دبی نیز پارچه های مورد نیاز خود را از این بازار تهیه می کنند.

 

بازار کرامه دبی- Karama Bazaar در امارات متحده عربی

بازار کرامه دبی در امارات متحده عربی


بازار کرامه دبی دارای اجناس زیادی در رنج 10 تا 25 درهم می باشد که بخاطر وجود این چنین اجناس با قیمت مناسب برای سوغاتی مسافران تور دبی از این بازار کرامه استقبال خوبی به عمل می آورند.


بازار کرامه دبی دارای چندین مجموعه فروشگاهی است که در کنار هم قرار گرفته اند ، این بازار در منطقه کرامه شهر دبی واقع گردیده است . در این بازار ، کالاهایی مانند لباس و پوشاک ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، صنایع دستی ، کالاهای تزئینی و برخی دیگر از کالاها به خریداران عرضه میشود.

 

                بازار کرامه دبی- Karama Bazaar در امارات متحده عربی

                                          ******************************

بازار کرامه دبی- Karama Bazaar در امارات متحده عربی

                                        *********************************

                 رستوران-بازار کرامه دبی- Karama Bazaar در امارات متحده عربی


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

ده مکان از بهترین جاذبه های توریستی دبی

ده جاذبه اول تور دبی

 

دبی که تا سه دهه قبل حرفی برای گفتن نداشت و اصلا شاید در دنیا کسی آنرا نمی شناخت در حال حاضر تبدیل به یکی از معروفترین شهرهای دنیا شده است . در این شهر بقدری آثار دیدنی و جاذبه های محیر العقول ایجاد کرده اند که واقعا سخت است که چند تا از آنها را انتخاب کرد. اما به هر حال برخی ده جاذبه اول گردشگری دبی را به شرح زیر انتخاب کرده اند. که ما برای  شما بازگو می کنیم :


۱. برج العرب
برج العرب، تنها هتل ۷ ستاره جهان می‌باشد که شبیه به یک بادبان مواج طراحی شده که با ارتفاع 321 متر و مسلط به افق دبی، چهارمین هتل بلند بالا در جهان است. این بنا در واقع یکی از سمبل های شاخص دبی میباشد. هیچ سفری به دبی بدون دیدن این ساختمان سلطنتی کامل نیست! چشم‌انداز‌های گوناگونی برای گرفتن عکس در اطراف این بنا هست که یکی از بهترین های آن در ساحل عمومی در جوار این ساختمان است. در این محل می توانید عکس خود را در کنار ساحل و با پس زمینه برج داشته باشید. از این هتل عکس‌های فراوانی گرفته شده و همواره در ردیف لوکس ترین هتل های جهان انتخاب می شود. شب ها این هتل رقص نور‌ زیبایی دارد که آن را تبدیل به ساختمانی پر ابهت در روز و شب کرده است.
هتل برج العرب دبی
توردبی


۲. برج خلیفه
برج خلیفه بلندترین برج جهان و شاهکاری در مهندسی است، زمانی که تصمیم دارید به بالای برج بروید با چشمان خود شاهد مرتفع ترین چشم انداز در سراسر دنیا خواهید بود. نقطه اوج چشم انداز برج خلیفه بالاترین نقطه آن است. این چشم انداز بلند بالا در طبقه 124 این برج واقع شده است، این چشم انداز چنان است که شاه بیت دیدار هر کسی از سفر به خاورمیانه میباشد. بازدیداز این برج از زیر زمین مرکز خرید دبی آغاز می شود. در طول گردش، بازدید کنندگان با تاریخ شگفت‌انگیز دبی که گوهر آن ساخت برج خلیفه است ، آشنا می شوند. توصیه ما برای این بازدید اینست که بلیت خود را آنلاین، از پیش خرید کنید چون با این کار ۳۰۰ درهم به ازای هر فرد صرفه جویی کرده اید. البته تورها خیلی زود پر می شوند ، مخصوصا تورهایی که زمان غروب آفتاب انجام میشود، لذا حتما تور خود را از پیش رزرو کنید!


برج خلیفه
تور دبی


۳. آبنمای دبی
در پایه بلندترین برج جهان ،یکی از شگفت‌انگیزترین فواره‌های جهان قرار دارد! در‌واقع این بزرگترین فواره رقصان جهان است! مجموعه‌ای در کنار دریاچه ۳۰ هکتار برج خلیفه، که فواره‌های آن، آب را تا ارتفاع ۵۰۰ فوت، معادل یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا می‌برد . فواره ۹۰۰ متر طول ودارای پنج دایره و دو قوس است. این فواره بوسیله "مقر کالیفرنیا وت" طراحی شده است که فواره های بلاجیو را در لاس وگاس ساخته اند. فواره های دبی بصورت روزانه، برنامه اجرا می کنند که شامل سما دبی؛ بابا یتی، آهنگی معروف در زبان سواحلی؛ بهترین رقص دنیای عرب شیک شک شوک؛ و شاهکار خواننده معروف ایتالیایی آندره بوچلی یعنی کونته پترو مان ( زمان خداحافظی) میباشد. بیش از ۶۰۰۰ نورافکن وت و ۲۵ پروژکتور رنگی بیش از۱۰۰۰ جاذبه انتزاعی بر پایه طیفی از نور ایجاد کرده‌اند. نور درخشان ساطع شده از فواره‌ها را می توان از فاصله بیش از۲۰ مایلی دید، و همچنین از آسمان هم قابل رویت بوده بطوریکه آن را به روشن ترین نقطه در خاور میانه و احتمالا جهان تبدیل کرده است. زمان های اجرای برنامه فواره در دبی:
یکشنبه تا چهارشنبه
۱ تا ۱/۵ بعد از ظهر
۶ عصر تا ۱۱ شب هر ۳۰ دقیقه
پنجشنبه تا شنبه
۱ تا ۱/۵ بعد از ظهر
۶ عصر تا ۱۱ شب


آب نمای دبی
تور دبی


۴. هتل آتلانتیس
آتلانتیس هتلی با شکوه در دبی و واقع در جزیره نخل که ساخت دست بشر است که مقیاس با شکوه و نبوغ بکار رفته در آن، تخیل جهانیان را اسیر خود کرده است. از لحظه ای که وارد این جزیره می شوید، غرق در جهان خیره کننده ای از تخیل، لذت در هتل های ۵ ستاره لوکس می شوید. این مکان برای زوج‌ها و خانواده‌ها آرامش و هیجان فراهم می‌کند از قبیل:
زیستگاه دریایی منحصر به فرد - حفره‌های گمشده
پارک آبی هیجان انگیز- اکواونچر
سواحل سفید و بکر
خوراک هایی در سطح جهانی در ۱۸ رستوران
چشمه آب معدنی (شیخی) برای حواس شما
بوتیک های لوکس و با محصولات برند


هتل آتلانتیس دبی
تور دبی

۵. دهکده جهانی
در 15 سال گذشته، دهکده جهانی، سرگرمی‌های فرهنگی، همراه با تجربه بهترین خرید، را برای میلیون‌ها بازدید کننده فراهم کرده است. اجرای زیبای برنامه‌های زنده، غذاهای خوشمزه، صنایع دستی اصیل و کالاهایی از کشورهای مختلف در انتظار شما در بسیاری از غرفه‌های ملی دهکده جهانی است. جاذبه‌های بسیار دیگری از جمله سواری‌های هیجان انگیز، بازی‌ها و نمایش‌های آتش بازی هستند تا مسافرت شما را کامل کنند. دهکده جهانی هر سال از ماه نوامبر تا مارس باز است، برخی از سال‌ها برنامه‌ها تا آوریل ادامه می‌یابد - اگر سفر شما در طول ماه مارس تا آوریل واقع شد وب سایت دهکده جهانی را برای جزئیات بیشتر چک کنید.


دهکده جهانی دبی
تور دبی

۶. جزیره نخل
پالم جمیرا همه چیز برای لذت بردن از تعطیلاتی فوق العاده را دارد. هتل‌هایی با نام‌های جهانی و مشهور، جاذبه‌های توریستی شگفت ‌انگیز، و مراکز خرید با مدل‌های لوکس که در آن مشغول به فعالیت شده‌اند. اینجا مکانی واقعا الهام بخش برای گذراندن تعطیلات چه برای استراحت و چه برای لذت بردن از مسافرت می‌باشد. بازدیدکنندگان برای دیدن غروب با شکوه، استراحت در چشمه های معدنی، استخرها و باغ‌ها وغذا خوردن در مجموعه‌ای از رستوران‌های خوب به اینجا می‌آیند. فعالیت‌های متنوعی در طول روز، از جمله ورزش‌های آبی، آکواریوم، پارک‌های بازی و البته مایل‌ها سواحل زیبا وجود دارند. و در شب، کافه ها، کلوپ ها وشوها، سرگرمی و تفریح فراونی را ارائه می دهند.


جزیره نخل دبی
تور دبی


۷. راه آبی دبی
ورودی آب دریا که از مرکز شهرمی گذرد قسمت تاریخی دبی است. جایی که بازدید کنندگان می توانند یک ابرا (تاکسی آبی) کرایه کنند و بندر قدیم تجاری و لنج ها را مشاهده کنند. سفری به پل آل مکتوم از بسیاری از مکان‌های تاریخی و مدرن شهر می گذرد. قدم زدن در اطراف اسکله نگاه اجمالی زیبا از میراث تجاری در دبی ارائه می‌دهد ، مکانی که لنج ها از مسیر‌هایی دور، درآن لنگر می انداختند و بارهای خود را خالی می کردند. این راه آبه ، یک ورودی طبیعی آب دریا که مرکز شهررا قطع می کند و نقطه کانونی و تاریخی از زندگی در دبی است. قدم زدن در امتداد سواحل آن تداعی‌گر سنت های تجاری چند صد ساله این شهر است. از بارگیری و تخلیه بازدید کنندگان، مسحور رنگ و شلوغی بارگیری لنج هایی می‌شوند که هنوز مسیرهای قدیمی و طولانی تجاری به هند و شرق آفریقا را طی می کنند.


راه آبی دبی
تور دبی

۸. اسکی در دبی
اسکی دبی اولین پیست اسکی داخل سالن در خاورمیانه است و مکان برفی شگفت انگیزی برای لذت بردن از اسکی، اسنوبورد و سورتمه و یا برف بازی ارائه می دهد. در این مکان سرگرمی برای همه از جوان تا پیر، و از مبتدی تا علاقه‌مندان ورزش اسکی وجود دارد. اسکی دبی یکی از جاذبه‌های بی نظیر با منظره زیبای کوهستانی به شما ارائه می دهد تا از برف واقعی در تور دبی در تمام طول سال لذت ببرید. لازم نیست که در مورد لباس اسکی و یا تجهیزات نگران باشید. مجموعه اسکی دبی فکر این را کرده و به مهمانان استفاده از لباس‌های زمستانی، و تجهیزات اسکی و اسنوبرد را ارائه می دهد. چوب اسکی تان شما را از سراشیبی به پایین می آورد و طناب و صندلی بالا بر ما، شما را برای دور دیگری از اسکی به بالا می‌برد.


دهکده اسکی دبی
تور دبی

۹. دبی مارینا
یکی از جاذبه‌های جدید توریستی دبی، مارینا دبی است. مارینا در دید زیبایی از ساختمان های شگفت انگیز وساحل جمیره در چشم‌اندازی عالی واقع شده و گردشگاه‌های زیبا و قایق سواری درآن مهیاست. این مکان در طول شبانه روز فوق العاده است. این تفرجگاه ساحلی بزرگترین ساخت دست بشر است و ماوی قایق‌های بزرگ و فروشگاه مارینا دبی است. مارینا دبی در قلب شهر دبی است و باشگاه قایقرانی آن به عنوان باشگاهی خصوصی در منطقه، شهرت جهانی کسب کرده است. این باشگاه آگاهانه درمرکز چهار تفرجگاه ساحلی ساخته شده است. این تفرجگاه در طول کانال ۳/۵ کیلومتری ساخته شده و پناهگاه بیش از پانصد قایق، در چینشی بی رقیب است. با وجود رستوران‌هایی معمولی یا مجلل، مکان‌هایی برای استرحت ورزشکاران ، این اطمینان حاصل می شود که باشگاه پناهگاهی امن در طول هفته باشد. برای علاقه‌مندان به مسافرت با قایق تفریحی ، باشگاه به سازماندهی تور مسافرتی و مشهور "سفر باشگاهی" کرده که منحصرا برای اعضای ( DMYC) است تا مقاصد قایقرانی محلی را شناسایی کنند و سپس به کارگاههای منظم و سمینارها با اعضای باشگاه بپردازند.


دبی مارینا
تور دبی

۱۰. وایلد وادی پارک آبی
وایلد وادی واقع در مقابل برج العرب،۳۰ نوع سواری و جاذبه را برای همه خانواده ارائه می دهد. وایلد وادی بر اساس داستان جوها شکل گرفته که شخصیتی معروف در فولکلور عرب است. اوقات بازدید از وایلد وادی :
نوامبر تا فوریه: ۱۰ صبح تا ۶ عصر
مارس تا مه: ۱۰ صبح تا ۷ شب
ژوئن تا اوت: ۱۰ صبح تا ۸ شب
سپتامبر و اکتبر: ۱۰ صبح تا ۷ شب


وایلد وادی

تور دبی

معرفی مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی

مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی

وقتی صحبت از تور دبی می شود دیگر فقط ایرانی ها طرف صحبت نیستند بلکه تمام مردم دنیا منظور می باشد چرا که تور دبی از تمام کشورهای دنیا برگزار می شود . به همین خاطر هم هست که در دبی بهترین و مجلل ترین هتل های دنیا را می توان یافت که خود هتل های دبی به عنوان دیدنی های دبی نیز محسوب می شود در زیر به معرفی مجللترین و بهترین هتل های دبی پرداخته ایم .

هتل برج العرب دبی
burj al arab hotel

هتل برج العرب دبی یکی از لوکس ترین ومجلل ترین و تقریبا بهترین هتل های امارات متحده محسوب می شود.که با 321 متر ارتفاع چهارمین هتل بلند دنیا می باشد و بر روی  جزیره ای مصنوعی ساخته شده که با فاصله 280 متری ساحل جمیرا توسط پل منحنی شکلی به ساحل جمیرا متصل شده است.شکل ساختاری آن از بادبان کشتی الهام گرفته شده در برخی موارد به عنوان تنها هتل هفت ستاره نیزشناخته می شود.

 معرفی مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی

 معرفی مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی 1

[divider margin="0 2em 0 2em"]

هتل آتلانتیس پالم دبی

Atlantis The Palm Hotel
هتل آتلانتیس دبی در جزیره مشهور نخل جمیرای دبی واقع شده و از چشم انداز فوق العاده ای نسبت به خلیج فارس برخوردار میباشد.دارای اتاق های بزرگ, رستوران های با غداهای متنوع دنیا ,مراکزتفریحی دبی و آکواریوم زیر آبی , پارک آبی و استخر دلفین  میباشد

معرفی مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی هتل آتلانتیس پالم دبی

معرفی مجلل ترین هتلهای دبی در تور دبی هتل آتلانتیس پالم دبی2

[divider margin="0 2em 0 2em"]

هتل حیات ریجنسی دبی

HYATT REGENCY Hotel
این هتل لوکس و مدرن در کورنیش دیره واقع شده است و بر خلیج فارس در دهانه‌ی رود دبی خور دبی مشرف است و فقط چند قدم تا بازار طلا  فاصله دارد. هتل فقط دو دقیقه تا مناطق تجاری و مراکز خرید دبی و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‏ المللی دبی و مرکز همایش بین‏ المللی دبی  فاصله دارد. امکانات متنوعی مانند زمین پاتیناژ, استخر , رستوران زیبای گردان

هتل حیات ریجنسی دبی

[divider margin="0 2em 0 2em"]

هتل تاج پالاس دبی
taj palace hotel dubai
هتل 5 ستاره تاج پالاس دبی  در تور دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند هتل مثال زدنی تاج پالاس در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .که ازاین حیث ونزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دبی منحصر بفرد می باشد. امکانات رفاهی و ورزشی و انواع رستوران استخر هتل تاج پالاس را به هتلی تبدیل کرده که هر مسافری که در آن اقامت می کند

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

[divider margin="0 2em 0 2em"]

هتل سامایا دیره دبی
Samaya Hotel Deira
هتل ۵ ستاره سامایا دیره در منطقه اصلی  اداری و تجاری دیره واقع شده و نمایی زیبا رو به آبنمای دبی دارد موقعیت مناسب، امکانات تفریحی , رستوران ها با غذاهای متنوع ,خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل باعث گردیده  تا هتل سامایا دیره دبی در میان هتلهای دبی به هدف عالی برای  تمام مسافران توردبی تبدیل شود. از این هتل به آسانی میتوان به مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن و برخی از دیدنی های دبی معروف شهر دسترسی داشت.

هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا دیره دبی

[divider margin="0 2em 0 2em"]

هتل ساحلی جمیرا دبی
Jumeirah Beach Hotel
هتل ۵ ستاره ساحلی جمیرا در تور دبی یک تفریحگاه زیبای در کنار ساحل شنی جمیرا در قسمت دبی مارینا واقع شده و باغ‏های عربی استوایی زیبا دور تا دور آن را پوشانده است.این هتل زیبا و بسیار مدرن داری ۲۵۶ اتاق است که در ۱۰ طبقه ساخته شده اند هتل یک لابی بزرگ و بسیار زیبا مجموعه‌ای از بهترین رستوران‏ها و کافه های دبی میباشد

هتل ساحلی جمیرا دبی

http://dubaitor.ir

[divider margin="0 2em 0 2em"]

کراون پلازا دبی دیره
Crowne Plaza Hotel Dubai
هتل کرون پلازا دبی،درست روبروی مرکز تجارت جهانی و مرکزهمایشات بین المللی در خیابان شیخ زاید در موقعیتی عالی، شهر قرار گرفته است. به آسانی میتوان از هتل، به جاذبه های گردشگری دبی از قبیل تفرجگاه امارات ،  ساحل جمیرا ، برج العرب و برج خلیفه دست یافت

کراون پلازا دبی دیره

کراون پلازا دبی دیره

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفارت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما ارائه دهند. رضایت شما افتخار ماست

چگونه مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی را انتخاب کنیم ؟

انتخاب مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی

Best Hotels in Dubai

شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین چیزها بر سفر دبی و تور دبی ما نوع و کیفیت هتل انتخابی ما است. که خود این موضوع یعنی انتخاب هتل با توجه به اینکه در دبی انواع و اقسام مسافرخانه ، هتل ، ویلا و سوئیت و همچنین هتل آپارتمان و انواع هتل های ستاره دار مانند :  هتل‌های 5 ستاره‌ی دبی , هتل های 4 ستاره دبی ، هتل های سه ستاره دبی و... بسیار مشکل و وقت گیر است.

به همین خاطر در این مطلب درباره اینکه چگونه مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی را انتخاب کنیم ؟ صحبت می کنیم.

مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی

شرایط اقامت در هتل با اقامت در هتل‌آپارتمان‌ها یا ویلاها تفاوت دارد. اگر بصورت دسته‌جمعی سفر می‌کنید، به دنبال سفری ارزان هستید، و یا اینکه ترجیح می‌دهید در طول سفر هم خودتان به آشپزی بپردازید سوئیت‌ها یا ویلاهای اجاره‌ای برای شما مناسب‌ترند. اما اگر به‌ قصد تفریح  و خوش‌گذرانی سفر می‌کنید و ترجیح می‌دهید بجای آشپزی به گشت‌ وگذار و خرید بپردازید و در پایان روز به استراحتگاه امن و آرام خود بازگردید اقامت در هتل‌های دبی بهترین گزینه برای شماست.

نوع سرویس‌دهی هتل های دبی در تور دبی

با توجه به نکات زیر مناسب‌ترین محل اقامت را در تور دبی انتخاب کنید.

  مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی    هدفتان از سفر چیست؟

با توجه به هدفتان از سفر به دبی، معیارهای انتخاب هتل تغییر می‌کند. سفر به دوبی را می‌توان به دو دسته‌ی کلی تقسیم کرد:

سفرهای کاری و تجاریبه دبی: در سفرهای کاری احتمالاً بیشتر اوقات خود را در اتاق هتل هستید و یا در حال آماده شدن برای جلسات. بنابراین هتلی را انتخاب کنید که اتاق‌های بزرگ و جاداری داشته باشد، تسهیلات رفاهی مناسبی ارائه دهد، و آرامش را برایتان فراهم کند.

سفرهایی تفریحی توریستی به دبی :اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که بیشتر لحظه‌های سفر را به گشت و گذار می‌پردازند و فقط به دنبال مکانی امن و آرام برای استراحتند و فرصت استفاده از امکانات هتل را ندارند، انتخاب هتلی ساده با اتاق‌های تمیز و آرام برای شما مناسب‌تر است.

 مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی   قصد سفر برای چند روز را دارید؟!
هرچه تعداد روزهای تور دبی بیشتر باشد، بالا بودن کیفیت هتلهای دبی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. توصیه ما این است که جاذبه‌های گردشگری دبی ، بازارهای دبی ، و سایر دیدنی‌های دبی مقصد خود را بشناسید و برنامه‌ای جامع برای سفر خود داشته باشید تا بتوانید برآورد درستی از زمان مورد نیاز برای اقامتتان را داشته باشید. در سفرهای بیشتر از 4 یا 5 روز ممکن است خستگی و بی‌حوصلگی به سراغتان بیاید. توجه داشته باشید که با افزایش روزهای اقامت، زمان ماندن شما در هتل و اتاقتان بیشتر می‌شود. بنابراین هتلی را انتخاب کنید که سرویس‌ مناسبی داشته باشد، خدمات خانه‌داری ارائه دهد، و حتی‌الامکان یک یا دو وعده از سه وعده غذای اصلی را سرو کند. همچنین اتاقی را انتخاب کنید که جادار باشد و در آن احساس راحتی می‌کنید.

مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی    چقدر بودجه دارید؟
مسلماً تعیین‌ کننده‌ترین نکته در انتخاب هتل، قیمت هتل های دبی و مقدار هزینه ایست که برای آن در نظر می‌گیرید. هرچه بودجه‌ی بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید، محل اقامتتان لوکس‌تر و خدمات و سرویس‌دهی هتل بیشتر می‌شود. معمولاً هتل‌های 3 ستاره دبی  به بالا خدمات مناسبی ارائه می‌دهند، اما اگر مشکلی در پرداخت هزینه نداشته باشید، هرچه بیشتر بپردازید لحظاتی دل‌چسب‌تر خواهید داشت.

 مناسب ترین هتل های دبی در تور دبی   موقعیت هتل کجا باشد؟
با توجه به نوع سفرتان، موقعیت هتل خود را انتخاب کنید: اگر به سفری کاری می‌روید هتلی در نزدیکی مرکز شهر یا محل موردنظر خود انتخاب کنید؛ اگر به سفری تفریحی می‌روید، و قصد گشت‌ و گذار در بازار و دیدنی‌ها را دارید محلی آرام و نزدیک به اماکن دیدنی دبی و مراکز خرید دبی را انتخاب کنید. اگر از آن دسته مسافرینی هستید که ترجیح می‌دهید کمتر از تاکسی‌ها در جابه‌جایی استفاده کنید نزدیکی به ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی مانند مترو و اتوبوس یکی دیگر از معیارهای مهم است. فاصله هتل از فرودگاه محل پرواز را هم در نظر بگیرید.

آیا به همراه کودک به سفر می‌روید   آیا به همراه کودک به سفر می‌روید؟
بعضی از هتل‌ها بیشتر مناسب زوج‌های جوان و یا گروهی دوستانه است که برای تفریح به سفر آمده‌اند. این هتل‌ها معمولاً قدری پرانرژی‌تر و شادتر هستند. اگر ترجیح می‌دهید بعد از گشت‌وگذار روزانه‌ی خود در محلی آرام به استراحت بپردازید این هتل‌ها برای شما مناسب نیستند.
بیشتر هتل‌های 4 و5  دبی ستاره امکان نگه‌داری از کودک را در محیطی مناسب فراهم می‌کنند. بنابراین اگر با کودکتان به سفر می‌روید و ترجیح می‌دهید لحظاتی را به‌ دوراز نگرانی در استخر هتل بگذرانید و یا به گردش بپردازید، هتل‌هایی را انتخاب کنید که این تسهیلات را ارائه می‌دهند.

 خدمات رایگان هتل های دبی در تور دبی   خدمات رایگان هتل های دبی در تور دبی
بسیاری از خدماتی که از طرف هتل ارائه می‌شوند در ازای پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند. خدماتی مانند اسپا، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی‌سیم، استفاده از مینی بار اتاق، ساحل اختصاصی، سونا، ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل‌ونقل درون‌شهری. معمولاً هرچه هتلی که انتخاب می‌کنید لوکس‌تر باشد خدمات رایگانش بیشتر است. قبل از استفاده از هریک از تسهیلات ارائه‌ شده ابتدا از رایگان بودن آن اطمینان حاصل کنید.
معمولاً اینترنت بی‌سیم، سرویس چای، حوله و شامپوی حمام، و تلفن بصورت رایگان در اختیار مسافرین قرار می‌گیرند، اما بازهم کسب اطلاع قبل از مصرف یا استفاده برای پیشگیری از پرداخت هزینه اضافی به‌شدت توصیه می‌شود.

نوع سرویس‌دهی هتل های دبی در تور دبی   نوع سرویس‌دهی هتل های دبی در تور دبی
سرویس‌های مختلفی از طرف هتل ارائه می‌شود که B.B. (فقط صبحانه)، H.B. (صبحانه و یک وعده اصلی دیگر)، All-Inclusive (شامل همه‌چیز)، و UAll-Inclusive (فراتر از شامل همه‌چیز) پرطرفدارترین آن‌ها هستند. بسته به مقصد موردنظرتان معمولاً نوع سرویس‌دهی هتل‌ها تغییر می‌کند. به‌عنوان‌مثال سرویس‌دهی هتل‌های دبی معمولاً بصورت B.B و یا H.B. است، اما در آنتالیا و به علت زمان زیادی که در طول روز در هتل می‌گذرانید، خدمات معمولاً به شکل All یا UAll ارائه می‌شود. بنابراین با توجه به هدف خود از سفر نوع سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر در طول روز بیشتر به گشت‌وگذار می‌پردازید، B.B. و یا H.B. برایتان مناسب است، اما اگر قصد دارید بیشتر اوقات خود را در هتل بگذرانید، هتلی را انتخاب کنید که سرویس All یا UAll ارائه می‌دهد.

لیست تمام مکان های دیدنی دبی

لیست تصویری تمام مکان های دیدنی دبی


در زیر اسم و نام بیشتر مکان های دیدنی دبی که برای شرکت کنند گان در تور دبی می تواند پرجاذبه و زیبا باشد را آورده ایم . تا هموطنان به طور فهرست وار با نام مکان های دیدنی دبی آشنا شوند.
آسمان‌ خراش‌ چرخان - برج چرخان دبی
آسمان‌ خراش‌ چرخان - برج چرخان دبی
آکواریوم دبی
آکواریوم دبی
امارات مال
امارات مال
بازار عطر و ادویه
بازار عطر و ادویه
بازار کرامه دبی
بازار کرامه دبی
بازار مرشد دبی
بازار مرشد دبی
برج العرب دبی
برج العرب دبی
برج خلیفه دبی
برج خلیفه دبی
برج های رقصان دبی
برج های رقصان دبی
برجمان دبی
برجمان دبی
پارک آبی
پارک آبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی ام القوین(دریم) دبی
پارک آبی ام القوین(دریم) دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک ساحلی جمیرا دبی
پارک ساحلی جمیرا دبی
پارک صفا دبی
پارک صفا دبی
پیست اسکی سر پوشیده دبی
پیست اسکی سر پوشیده دبی
پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی
تورصحرا-سافاری دبی
تورصحرا-سافاری دبی
جزایر پالم‌ دبی
جزایر پالم‌ دبی
دانشگاه استرالیایی ولونگانگ در دبی
دانشگاه استرالیایی ولونگانگ در دبی
دانشگاه امریکایی دبی
دانشگاه امریکایی دبی
دانشگاه امریکایی شارجه دبی
دانشگاه امریکایی شارجه دبی
دانشگاه هوانوردی امارات دبی
دانشگاه هوانوردی امارات دبی
دبی فستیوال سیتی
دبی فستیوال سیتی
دبی لند
دبی لند
دبی مال
دبی مال
دلفیناریوم دبی
دلفیناریوم دبی
سایت مرجع اطلاع رسانی توریسم دبی
سایت مرجع اطلاع رسانی توریسم دبی
سرزمین عجایب دبی
سرزمین عجایب دبی
سواحل دبی
سواحل دبی
سیتی سنتر دبی
سیتی سنتر دبی
فستیوال واتر فرانت دبی
فستیوال واتر فرانت دبی
کالج گلف مدیکال عجمان دبی
کالج گلف مدیکال عجمان دبی
لامسی پلازا دبی
لامسی پلازا دبی
لیست اجناس ممنوعه
لیست اجناس ممنوعه
مدینه الجمیرا دبی
مدینه الجمیرا دبی
مرکز خرید ابن بطوطه دبی
مرکز خرید ابن بطوطه دبی
مرکز خرید اژدها دبی
مرکز خرید اژدها دبی
مرکز خرید الغریر دبی
مرکز خرید الغریر دبی
مرکز خرید حمرین سنتر دبی
مرکز خرید حمرین سنتر دبی
مرکز خرید وافی سیتی دبی
مرکز خرید وافی سیتی دبی
نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس
نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس

تور ارزان دبی - همین الان دبی

تور ارزان دبی،تور دبی

مجری مستقیم تور دبی
دبی شهر کوچک اما پرآوازه که از تمام دنیای کنونی توریستها و گردشگران را به انواع و اقسام بهانه ها به سمت خود می کشاند. تا در این دنیا ثابت کند فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه !

از ایران هم سالانه هزاران نفر با انواع تور دبی به این شهر مسافرت می کنند . ما نیز مقدمات سفر شما را همین الان هم می توانیم آماده کنیم کافیست که فقط بخواهید تا خودتان را در دبی ببینید.

تور دبی همه روزه, دبی بلیت و ویزا - دیدنی های دبی - شگفتی های دبی - سازه های اعجاب انگیز دبی را با ما تجربه کنید.
تور دبی هتل های 3 و 4 و 5 ستاره
تور دبی با پرواز ماهان, تور دبی با پرواز آسمان, تور دبی با پرواز امارات, تور دبی با پرواز ایران ایر
تور ارزان دبی, مجری توردبی, تور امارات, تور شارجه, تور ارزان خارجی, تور دبی با پرواز ماهان





-----------------------------------------------------------------------------------

قسمتی از انواع تور های خارجی که برگزار می شود :

تور دبی پاییز 93, تور دبی ارزان , تور فرانسه پاییز 93, تور ایتالیا پاییز 93, تور چین پاییز 93, تورهای نمایشگاهی پاییز 93, تور ارمنستان زمینی و هوایی پاییز 93, تور گرجستان زمینی و هوایی پاییز 93, ویزای توریستی و تجاری چین, تور اسپانیا پاییز 93, تور آفریقا پاییز 93, تور طبیعت گردی کنیا پاییز 93,تور مصر و تور سواحل شرم الشیخ مصر پاییز 93, تور ترکیه پاییز 93, تور اسکی در ترکیه پاییز 93, تور عجایب ترکیه پاییز93, تور سریلانکا پاییز 93, تور تایلند پاییز 93, تور مالزی پاییز 93, تور آنتالیا پاییز 93, تور استانبول پاییز 93, تور اروپا پاییز 93, تور ازمیر پاییز 93,  تور مالدیو پاییز 93, تور هند پاییز 93, تور طبیعت گردی نپال پاییز 93, تور باکو پاییز93 , تور تاجیکستان پاییز 93, تور بلغارستان پاییز 93, تور لهستان پاییز 93, تور آلمان پاییز 93, تور مجارستان پاییز 93,آژانس مسافرتی در تهران, تور دبی

لیست برخی از مراکز و فروشگاه هایی که در تور دبی می توانید خرید کنید

در تور دبی از کجا خرید کنیم ؟

 برای خرید کامپیوتر در دبی ، قطعات کامپیوتر  ، وسایل و تجهیزات الکترونیکی میتوانید به این مراکز مراجعه کنید.

برای هموطنانی که می خواهند خرید در دبی داشته باشند .لیست برخی از مراکز و فروشگاه هایی که در تور دبی می توانند رایانه و لوازم جانبی آنرا خرید کنند را آورده ایم :



  • مرکز ویرجین مگا استور دبی (Virgin Megastore Dubai):   این فروشگاه در مرکز خرید بورجومان قرار دارد.
  • مرکز شرف دی جی دبی ( Sharaf DG Dubai):     این فروشگاه در مرکز تایم اسکور قرار دارد.
  • مرکز سون سیاس دبی (Seven Sea Dubai) :       این فروشگاه در مرکز ساختمان بن لاحج-عودمثا قرار دارد.
  • مرکز ردینگسون میدل ایست دبی ( Redington Middle East Dubai ) : این فروشگاه در مرکز اتریوم بر دبی قرار دارد.
  • مرکز پلاگین دیسکروبشن دبی  ( Plug – Ins Dubai ):   این فروشگاه در  مرکز الغریر قرار دارد.
  • مرکز پک دبی:  این فروشگاه در کرامه دبی قرار دارد.
  • مرکز جومبو الکترونیک دبی:   این فروشگاه در  مدیا سنتر بلوار  قرار دارد.
  • مرکز ایستایل دبی:   این فروشگاه در  بر دبی قرار دارد.
  • مرکز اینتردو اینفورمیشن سیستم دبی:   این فروشگاه در  در خیابان کامپیوتر – بر دبی قرار دارد.
  • مرکز جی بی ام دیسکروبشن دبی :   این فروشگاه در جبل علی قرار دارد.
  • مرکز خرید اکسپلورر دبی :   این فروشگاه در دیره قرار دارد.
  • مرکز خرید کامپو-می دبی : این فروشگاه در القرهود قرار دارد.

 

همه چیز درباره خرید در تور دبی

 درباره خرید در تور دبی


استقبال مردم در ایران و در سایر کشورها از دبی و تور دبی بیشتر به خاطر این است که دبی یک مرکز خرید بزرگ جهانی محسوب می شود که گردشگران و توریست های بسیاری را برای خرید کردن به خود جلب کرده است . به هرگوشه کنار که نگاه میکنی فروشگاه ها حس خرید به آدم تزریق میکنن و آدم دوست داره چیزهای متنوعی رو بخره .


متنوع بودن مراکز خرید دبی ، وجود برندهای معروف پوشاک، خودرو، مواد غذایی، مد، الکترونیک، وجود بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های خرید در خاورمیانه، حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار بزرگ مانند کارفور Carrefour، هایپرپاندا HyperPanda، جیان (Geant) و همچنین وجود بازارهای سنتی خرید که امکان چک و چانه‌زدن و خرید عمده در آنها وجود دارد، باعث شده که بسیاری از گردشگران برای خرید به دبی سفر کنند.


همه چیز درباره خرید در تور دبی


بین فروشندگان رقابت بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود خرید همیشه به نفع مشتری باشد. احترام به مشتری مساله‌ای کاملا عادی و شاید بتوان گفت اجباری است. چون اگر مغازه‌ای مشتری را تحویل نگیرد، فقط خودش ضرر می‌کند. به هرحال خریدار می‌تواند به ده‌ها مغازه دیگر هم سر بزند.


همه چیز درباره خرید در تور دبی

فروشگاه‌ها مختلف با برنامه‌های جنبی اقدام به جذب مشتری می کنند، تخفیف دوره‌ای روی کالاهای خاص، پایین‌آوردن قیمت‌ها در ایام فستیوال، برگزاری برنامه‌های تفریحی مانند موسیقی و نمایش و برنامه‌های ورزشی و آموزشی … که باعث جلب مشتری به مرکز خرید شود، ارائه کوپن‌های تخفیف، دادن هدیه به کودکان یا برپایی نمایشگاه نقاشی و کاردستی برای آنها، قرعه‌کشی‌های مداوم با جوایز متعدد برای خریداران، همگی نمونه‌هایی از فرهنگ خرید رایج در این شهر را نشان می‌دهد.

همه چیز درباره خرید در تور دبی

بهترین زمان‌ خرید در تور دبی


  • فستیوال زمستانی دبی- Dubai Shopping Festival

هرسال اواسط ژانویه تا اواسط فوریه زمان برگزاری فستیوال زمستانی دبی است. در این زمان هوا عالی است و برنامه‌های شاد زیادی برگزار می‌شود.

 

  • جشنواره تابستانی دبی - Dubai Summer Surprises 

سالانه در اواخر ژوئن تا اواخر جولای جشنواره تابستانی دبی برگزار می‌ شود. هوا بسیار بد و گرم است، ولی قیمت‌ها بسیار مناسب است.

  • ماه رمضان

قیمت کالاها به‌ ویژه مواد غذایی بسیار مناسب می‌شود.

  • بازگشایی مدارس - Back to school

قبل از شروع مدارس لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

  • بازار سفر عربی - Arabian Travel Market

بازار سفر عربی معمولا در ماه می برگزار می‌شود.


نکات مهم درباره خرید در تور دبی


نکات مهم درباره خرید در تور دبی  نکات مهم درباره خرید در تور دبی


نکات مهم درباره خرید در تور دبی  خوب ! با توجه به اینکه یکی از مهمترین قسمت های تور دبی که برای ما ایرانی ها از جذابیت خاصی هم برخوردار است خرید از دبی می باشد یعنی وقتی که وارد فروشگاه های رنگارنگ پر از اجناس مارکدار می شوید دوست دارید که فقط بخرید و بخرید و بخرید .

خرید کردن از دبی اشکالی ندارد اما خوب است که دقت کنید پول خودتان و ارز کشورمان را هدر ندهید ! باز هم می گویم:

بخرید اما با دقت بخرید حواستان باشد که هر چیزی ارزش خرید را ندارد حتی در دبی !



نکات مهم درباره خرید در تور دبیاگر میخواهید لوازم الکترونیکی بخرید ، بهتر است مطمئن شوید که گارانتی آن در ایران معتبر باشد که دچار مشکل نشوید. اگر فقط گارانتی امارات باشد می‌خواهید چه کنید؟ اگر کالای مورد نظر شما مربوط به شرکتی است که در ایران شعبه دارد، خوب از همان ایران بخرید. نکته مهم دیگر آنست که خرید از نمایندگی اصلی برایتان گران‌تر از توزیع کنندگان رده دوم خواهد بود. مثلا اگر شما از نماینده اصلی سونی در دبی چیزی بخرید و بعد به مغازه‌های دیگر سر بزنید، خواهید دید قیمت آن خرده‌فروش، پایین‌تر است. (چرا؟ اگر این کار را نکنند همه از نماینده اصلی خرید خواهند کرد  و توزیع‌کنندگان رده‌های بعدی، فایده‌ای از فروش نخواهند برد. با این سیاست، کالا بهتر فروخته می‌شود.)


نکات مهم درباره خرید در تور دبی اگر به دنبال خرید کالاهای چرمی اصل، مانند کیف و کفش هستید بهتر است بدانید این کالاها در دبی بسیار گران هستند. بهتر است در همان ایران خودمان کالای چرمی بخرید.

نکات مهم درباره خرید در تور دبی سفرتان را برنامه ریزی کنید و برای خرید عجله نکنید. مگر آن که حراج بسیار خوبی ببینید. اول خوب کالاها را ببینید، بعد خرید کنید. هنگام حراج معمولا کلمه Sale یا Special Offer روی کالا می‌بینید. دقت کنید که معمولا کلمه نوشته‌شده سقف تخفیف است. مثلا از دور نگاه می‌کنید و می‌بینید نوشته‌شده ۵۰ درصد تخفیف. ولی اگر از نزدیک به تابلو نگاه کنید می‌بینید که خیلی ریز نوشته Up to 50% (یعنی تا سقف ۵۰%). این بدان معناست که تنها برخی کالاهای آن فروشگاه ۵۰% تخفیف دارند، ولی بیشتر آنها تخفیف کمتری دارند! در تور دبی هم باید مراقب برخی کلکها باشید!



بازارهای منطقه دیره و بردبی

   بازارهای منطقه دیره و بردبی بازار دبی بیشتر در 2 منطقه دیره و بردبی قرار دارند.در دو سوی خور دبی، در بخش دیره و بردبی، بازار سنتی دبی گسترده شده است.اگر دنبال چک و چانه هستید، حوصله راه‌رفتن دارید، قصد خرید عمده دارید و روحیه‌ی بازاری دارید، به جای رفتن به مراکز خرید شیک و خوش‌ظاهر، به بازار دبی بروید.

  بازارهای منطقه دیره و بردبی اگر دنبال اجناس کامپیوتری هستید هم بازار اصلی کامپیوتر در منطقه بردبی، خیابان خالد بن ولید، به‌ویژه حوالی چهارراه مصلاست. (Musalla intersection) دهها مغازه و پاساژ کامپیوتری در این بخش وجود دارد.

  بازارهای منطقه دیره و بردبی تا جایی که می‌توانید، از رفتن با خودرو شخصی به بازارهای سنتی دبی پرهیز کنید. به‌سختی می‌توان پارکینگ پیدا کرد. از اتوبوس، تاکسی یا قایق عبره استفاده کنید.


نکاتی درباره خرید در شارجه:


اگر به شهر شارجه هم سر زدید، فروشگاه‌های ایرانی و غیرایرانی زیادی در آن هم هست که از آن جمله می‌توان به انصارمال (Ansar Mall در اوائل خیابان الوحده)  و مرکز تخفیضات (تمام کالاها بین ۱ تا ۱۰ درهم، خیابان الوحده، کنار سیتی سنتر شارجه) اشاره کرد.

 

  • شارجه جای خوبی برای خرید اجناس مختلف دست دوم مانند کامپیوتر و لپتاپ و لوازم خانه است، ولی حتما باید با شخصی که منطقه را می‌شناسد بروید.
  • مرکز اصلی خرید لوازم یدکی خودرو هم شارجه است، در دبی به‌زحمت می‌توانید لوازم یدکی پیدا کنید.
  • فروشگاه های لوازم خانگی مانند مبل و میز و صندلی و … هم در شارجه بسیار بزرگتر و متنوع‌تر از دبی هستند. به طور کلی، قیمت کالاها در شارجه به دلیل اجاره‌بهای کمتر مغازه‌ها، بهتر از دبی است.


فروشگاه‌های ایرانی دبی


مشهورترین بازارهای دبی برای ایرانیان، منطقه دیره، حوالی میدان جمال عبدالناصر باشد. این منطقه، شبیه مناطق جمهوری و بازار تهران هستند. در مغازه‌های این ناحیه، همه نوع جنس هست. از عالی تا بدردنخور. باید هنگام خرید از این ناحیه، زرنگ باشید. از خرید لوازم خیاطی تا روسری و طلا و موبایل و تلویزیون در این منطقه ممکن است. روبروی میدان جمال در آن سوی آب، بازار سنتی بردبی با همین ساختار وجود دارد که بیشتر برای خریدلباس، پارچه و طلا مناسب است. یک بازار سنتی ارزان هم در منطقه کرامه (Karama) وجود دارد.

 

فروشگاه‌های ایرانی دبی


فروشگاه‌های ایرانی در دبی زیاد نیستند اما تقریبا همه آنها ساختاری مشابه دارند و معمولا در آنها می‌توان کالاهایی با کیفیت متوسط را با صرف هزینه کم و متوسط تهیه کرد. معمولا همه این فروشگاه‌ها در یک طبقه خود اجناس متنوع غیرپوشاک و در یک بخش دیگر خود (معمولا طبقه دوم) پوشاک را قرار می‌دهند.


فروشگاه‌های ایرانی دبی
تقریبا همه این فروشگاه‌های ایرانی در منطقه دیره، دور و بر میدان جمال عبدالناصر (ایرانی‌ها می‌گویند میدان جمال، به انگلیسی بهتر است بگویید ناصر اسکور Nasser Square) ) یا در خیابان ابوبکر صدیق، ضلع شمالی میدان ساعت قرار دارند.



لیست فروشگاه های ایرانی دبی عبارتند از:

  • ارض الهدایا (Gift land) (میدان جمال عبدالناصر)
  • البسام سنتر (Bassam Centre) (روبروی تقاطع خیابان رقه با خیابان ابوبکر صدیق)
  • القبائل (Al Qabail) (تقاطع خیابان ابوبکر صدیق با خیابان مرقبات)
  • بیت الاخضر (Green House) (دیره، نزدیک سیتی سنتر، تقاطع اتحاد و مکتوم)
  • دی تو دی (Day to Day) (میدان جمال عبدالناصر، روبروی سیتی سنتر دیره، نزدیک اداره پست کرامه)
  • رویال درهم (Royal Dirham)، (بردبی، خیابان خالد بن ولید، چهارراه مصلی، جلوی ایستگاه مترو)
  • قریة الهدایا (Gift Village) (میدان جمال عبدالناصر)
  • گرندمارت (Grand Mart) (ابتدای خیابان مرقبات)
  • گیفت گالری (Gift Gallery) (درست جلوی ایستگاه مترو خیابان رقه)
  • ناین تاون (Nine Town): (دیره، خیابان آل مکتوم، حدودا یکصدمتر پایین تر از تقاطع اتحاد و آل مکتوم)
  • یونایتد هایپرمارکت (United Hyper Market)  (خیابان ابوبکر صدیق، روبروی خیابان مطینه، ۲۴ساعته)

 

 

تور دبی-تور کشتی کروز دبی قسمت دوم

تور دبی | تور کشتی کروز دبی



تور دبی-تور کشتی کروز دبی قسمت دوم


یکی از انواع تور دبی ، تور کشتی کروز دبی فقط یکی از انواع تور کشتی کروز در سراسر دنیا می باشد.


مسیرها ، مناطق و مقاصد گردشگری کشتیهای کروز شرکت کاستا کروز در نقاط مختلف دنیا :

1-مسیر تور کشتی کروز کاستا در اقیانوس اطلس ( Atlantic Ocean) شامل :

جزیره (Arrecife) از جزایر قناری اسپانیا ، بندر اگادیر (Agadir) مراکش ، کازابلانکا مراکش ، بندر کادیز ( Cadiz) اسپانیا ، جزایر دو ور و گرنسی( Dover And Guernsey) انگلستان .


2-مسیر تور کشتی کروز کاستا در منطقه کاریبین (Caribbean) شامل جزایر :

جزیره تاریخی آنتیگوا (Antigua (، جزیره باربادوس (Barbados) و جزیره مارتینیک (Martinique) از کشور آنتیلس ( Antilles) . جزیره کاتالینا ( Catalina Island) جمهوری دومنیکن ، جزیره کوزومل ( Cozumel) مکزیک ، بندر دومینیکا .


3-مسیر تور کشتی کروز کاستا در دریای سرخ ( Red Sea) شامل :

شهر عقابا (Aqaba) اردن ، شهرهای سافاگا (Safaga) ، سخنا (Sokhna) و شرم الشیخ ( Sharm El Sheik) کشور پهناور و تاریخی مصر .


4- مسیر تور کشتی کروز کاستا در مدیترانه شرقی ( Eastern Mediterranean) شامل :

شهرهای آنکونا (Ancona) و باری (Bari) ایتالیا ، بنادر کورفو ( Corfu) و آتن (Athens) یونان و شهر آلانیا در ترکیه .


5-مسیر تور کشتی کروز کاستا در شرق دور ( Far East) شامل :

بنادر بمبئی و کوچین در کشور هند ، شهر کلومبو سریلانکا ، جزیره جی جو ( Cheju) کره جنوبی ، دانانگ ( Da-Nang) ویتنام ، جزیره فوکو اکا (Fukuoka) ژاپن .


6- مسیر تور کشتی کروز کاستا در کروزهای بلندمدت شرقی (Great Eastern Cruises) شامل :

بندر بمبئی هند ، بندر کلومبو سریلانکا ، بنادر فجیره و دبی در کشور امارات ، شهر عقابا (Aqaba) اردن ، بندر الکساندریا کشور مصر .


7-مسیر تور کشتی کروز کاستا در کشورهای اسکاندیناوی ( Norwegian Fjords) شامل :

بنادر آلساند (Alesund) ، برگن (Bergen) ، آندالس نس (Andalsnes) نروژ ، آمستردام هلند و کپنهاگ دانمارک .


8- مسیر تور کشتی کروز کاستا در شمال اروپا شامل (Northern Capitals) شامل :

کپنهاگ دانمارک ، آمستردام هلند ، دو ور انگلستان ، Gdynia لهستان ، هامبورگ آلمان ، Cherbourg فرانسه .


9- مسیر تور کشتی کروز کاستا در اقیانوس آرام (Pacific Ocean) شامل :

شهر آکلند نیوزلند ، جزیره Cabo San Lucas مکزیک ، شهرهای Honolulu و لس آنجلس در امریکا ، شهرهای پرت و ملبورن در استرالیا .


10-مسیر تور کشتی کروز کاستا در سواحل جنوبی خلیج فارس (Dubai / United Arab Emirates) شامل : شهرهای دبی ، ابوظبی و بندر فجیره کشور امارات ، بنادر مسقط و خصاب در کشور عمان .

11-مسیر تور کشتی کروز کاستا در امریکای جنوبی ( South America) شامل :

شهر بوینس آیرس آرژانتین و شهرها و بنادر Angra Dos Reis ،Buzios ، Fortazela ، Iihabela ، Iiheus کشور پهناور برزیل .


12- مسیر تور کشتی کروز کاستا در آنطرف اقیانوس اطلس (Transatlantic) شامل :

مالاگا و بارسلونا اسپانیا ، کازابلانکا مراکش ، جزیره کاتالینا جمهوری دومنیکن و جزایر آنتیگوا و باربادوس کشور آنتیلس .


13-مسیر تور کشتی کروز کاستا در مدیترانه غربی (Western Mediterranean) شامل :

جزیره کالیاری ایتالیا ، جزیره مالاگا اسپانیا ، بارسلون اسپانیا ، مارسی فرانسه ، رم و ساوونا ایتالیا .


****************************************
****************************************

تور دبی-تور کشتی کروز دبی

تور دبی | تور کشتی کروز دبی  | امارات | عمان | MSC CRUISE | سواحل خلیج فارس


تور دبی-تور کشتی کروز دبی


با تور کشتی کروز دبی می توانید با یک تور چندین کشور دنیا در حاشیه سواحل خلیج همیشه فارس را به سیاحت و گشت و گذار در عرض چند روز ببینید و لذت ببرید.


تور دبی| کشتی کروز | سواحل جنوبی خلیج فارس | امارات | دبی | ابوظبی | فجیره | عمان | مسقط | خصاب


تمامی کشتی ها در تمامی مسیرها میباشد :


*******************************************
تور 8 روزه سواحل کشور امارات و سواحل کشور عمان با یکی از مجلل ترین ، باشکوهترین و بزرگترین کشتی کروزهای دنیا شامل : بازدید از بنادر دبی | مسقط | خصاب | ابوظبی | فجیره |


*******************************

خدمات تور کشتی کروز :
پرواز هواپیمایی امارات / ماهان ، 2 فقره ویزای دبی ، بیمه نامه مسافرتی ، 7 شب و 8 روز اقامت در کشتی کروز با خدمات All-Inclusive در سواحل نیلگون خلیج فارس .

مسیرحرکت کشتی کروز :
بندر دبی امارات- بندر ابوظبی امارات- بندر فجیره امارات- بندر مسقط عمان-بندر خصاب عمان-بازگشت به بندر دبی

خدمات کشتی کروز :
علاوه بر وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و شام شامل انواع نوشیدنیها بصورت 24 ساعته و نامحدود All-Inclusive میباشد .

****************************************

برنامه کامل تور 7 شب و 8 روز کشتی کروز MSC ORCHESTRA :

روز اول : پرواز از تهران ، ورود به فرودگاه دبی ، حرکت به سمت بندر دبی ، تحویل کابین، استفاده از امکانات کشتی، ساعت 22:00 (10شب) حرکت به سمت بندر ابوظبی .

روز دوم : ساعت 08:00 صبح ورود به بندر ابوظبی، وقت آزاد جهت بازدید از شهر و یا استفاده از امکانات کشتی، ساعت 19:00 (7 شب) حرکت به سمت بندر فجیره امارات .

روز سوم : ساعت 08:00 صبح پهلو گرفتن در بندر فجیره ، وقت آزاد جهت بازدید از شهر و یا استفاده از امکانات کشتی، ساعت 18:00 (6 بعداز ظهر) حرکت به سمت بندر مسقط در عمان .

روز چهارم : ساعت 08:00 صبح ورود و پهلو گرفتن کشتی در بندر مسقط، وقت آزاد جهت بازدید از شهر و استفاده از امکانات کشتی، ساعت 17:00 (5 بعداز ظهر) حرکت به سمت بندر خصاب عمان .

روز پنجم : ساعت 09:00 صبح پهلو گرفتن در بندر خصاب ، وقت آزاد جهت بازدید از شهر و استفاده از امکانات کشتی ، ساعت 18:00 حرکت به سمت بندر دبی امارات .

روز ششم : ساعت 08:00 صبح پهلو گرفتن کشتی در بندر دبی، وقت آزاد، تمام روز و شب توقف در ساحل دبی .

روز هفتم : تمام روز و شب توقف در بندر دبی و وقت آزاد، ساعت 22:00 (10 شب) مراجعه به پذیرش کشتی و انجام امور تصفیه حساب، قبل از ساعت 24:00 (12 شب) قرار دادن چمدانها پشت درب کابین .

روز هشتم : پس از صرف صبحانه در کشتی، تحویل کابینها(چک اوت) ، حرکت به سمت فرودگاه جهت بازگشت به تهران .

****************************************

مدارک لازم :

1- اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز به همراه اسکن 1 قطعه عکس مطابق عکس پاسپورت . به همراه 70 درصد مبلغ تور کشتی کروز دبی

****************************************

شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان ، نمایندگی رسمی فروش شرکت بین المللی کشتیهای کروز کاستا COSTA CRUISE و MSC CRUISE در ایران :

شرکت کشتی کروز کاستا به عنوان بزرگترین اپراتور کروز دریایی در قاره اروپا ، قادر است یکی از بزرگترین مجموعه برنامه های سفر با کشتیهای تفریحی در سراسر دنیا که در دسترس است را به شما ارائه دهد . ایتالیا مهد هنر و طراحی در دنیاست و کشتیهای کروز کاستا با ترکیبی از راحتی ، سرگرمی و لذت ، نماد سبک زندگی ایتالیایی و هنر در ایتالیا می باشند.

 ما آماده ارائه اطلاعات هستیم با ما تماس بگیرید، ارائه پکیجهای مختلف تورهای کشتی کروز ، رزرو کشتیهای کروز در تمامی مسیرهای مختلف در تمامی دنیا از قبیل مسیر کشتی های کروز در مدیترانه غربی (ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، جزیره ایبیزا ، جزایر قناری ، پرتغال و ... ) ، کشتی کروز در مسیر مدیترانه شرقی ( ترکیه ، یونان ، کرواسی و ...) ، کشتی کروز در مسیر آسیای جنوب شرقی ( تایلند ، مالزی ، سنگاپور ) ، کشتی کروز در مسیر قاره اقیانوسیه ( استرالیا ، نیوزلند ، و ...) ، کشتی کروز در مسیر منطقه دریایی کاریبین در امریکای مرکزی ، کشتی کروز دور دنیا ( کشتی کروز از 21 روز تا 6 ماه دور دنیا ) میباشد .
از دیگر خدماتی که شرکت در اختیار علاقمندان سفرهای تفریحی کشتی کروز کاستا قرار میدهد : اخذ ویزای ایتالیا جهت مسافرین تورهای کشتی کروز کاستا کروز که نیاز به ویزای شنگن دارند ، ارائه خدمات در کشتی کروز کاستا بصورت ALL-Inclusive (علاوه بر وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و شام انواع نوشیدنیها نیز بصورت 24 ساعته و نامحدود به مسافرین شرکت آوای بورالان ارائه میگردد ) و ...

****************************************

در اینجا جهت آشنایی بیشتر با شرکت کاستا کروز ایتالیا نام کشتیهای کروز این شرکت را ذکر میکنیم :

1- کشتی کروز کاستا دیادما Costa Diadema : هنوز به بهربرداری نرسیده است .

2-کشتی کروز کاستا فاسینوسا Costa Fascinosa: مشخصات کلی کشتی کروز فاسینوسا شامل 290 متر طول ، 35.5 متر عرض و سرعت 21.5 ناخ ،19 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 14 نوع کابین که در مجموع شامل1508 کابین میباشد ، 5 رستوران و 13 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، سینمای 4 بعدی ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

3-کشتی کروز کاستا فاوو لوسا Costa Favolosa: مشخصات کلی کشتی کروز فاوو لوسا شامل 290 متر طول ، 35.5 متر عرض و سرعت 21.5 ناخ ،18 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 14 نوع کابین که در مجموع شامل1508 کابین میباشد ، 5 رستوران و 13 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، سینمای 4 بعدی ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

4-کشتی کروز کاستا دلیزیوسا Costa Deliziosa : مشخصات کلی کشتی کروز دلیزیوسا شامل 294 متر طول ، 32.25 متر عرض و سرعت 21.6 ناخ ،17 طبقه که کابینها در 6 طبقه آن قرار دارند ، دارای 13 نوع کابین که در مجموع شامل1130 کابین میباشد ، 4 رستوران و 11 بار ، 3 استخر ، 4 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، سینمای 4 بعدی ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، زمین گلف ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

5-کشتی کروز کاستا پسیفیکا Costa Pacifica : مشخصات کلی کشتی کروز پسیفیکا شامل 290 متر طول ، 35.5 متر عرض و سرعت 21.5 ناخ ،18 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 13 نوع کابین که در مجموع شامل1504 کابین میباشد ، 5 رستوران و 13 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

6-کشتی کروز کاستا لومینوسا Costa Luminosa : مشخصات کلی کشتی کروز لومینوسا شامل 294 متر طول ، 32.25 متر عرض و سرعت 21.6 ناخ ،17 طبقه که کابینها در 6 طبقه آن قرار دارند ، دارای 13 نوع کابین که در مجموع شامل1130 کابین میباشد ، 4 رستوران و 11 بار ، 3 استخر ، 4 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، سینمای 4 بعدی ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، زمین گلف ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

7-کشتی کروز کاستا سرنا Costa Serena : مشخصات کلی کشتی کروز سرنا شامل 290 متر طول ، 35.5 متر عرض و سرعت 21.5 ناخ ،18 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 14 نوع کابین که در مجموع شامل1504 کابین میباشد ، 5 رستوران و 13 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

8-کشتی کروز کاستا مجیکا Costa Magica : مشخصات کلی کشتی کروز مجیکا شامل 272 متر طول ، 36 متر عرض و سرعت 20 ناخ ،18 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 9 نوع کابین که در مجموع شامل 1358 کابین میباشد ، 4 رستوران و 11 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

9-کشتی کروز کاستا فورچونا Costa Fortuna : مشخصات کلی کشتی کروز فورچونا شامل 272 متر طول ، 36 متر عرض و سرعت 20 ناخ ،18 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 9 نوع کابین که در مجموع شامل 1358 کابین میباشد ، 4 رستوران و 11 بار ، 4 استخر ، 5 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

10-کشتی کروز کاستا مدیترانا Costa Mediterranea : مشخصات کلی کشتی کروز مدیترانا شامل 292 متر طول ، 32 متر عرض و سرعت 22 ناخ ،15 طبقه که کابینها در 6 طبقه آن قرار دارند ، دارای 9 نوع کابین که در مجموع شامل 1057 کابین میباشد ، 4 رستوران و 12 بار ، 4 استخر ، 4 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

11-کشتی کروز کاستا آتلانتیکا Costa Atlantica : مشخصات کلی کشتی کروز آتلانتیکا شامل 292 متر طول ، 32 متر عرض و سرعت 22 ناخ ،15 طبقه که کابینها در 6 طبقه آن قرار دارند ، دارای 9 نوع کابین که در مجموع شامل 1057 کابین میباشد ، 4 رستوران و 12 بار ، 4 استخر ، 4 جکوزی و سقف متحرک شیشه ای جهت ایام زمستان ، آمفی تئاتر 3 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، استخر کودکان و شهربازی کودکان میباشد .

12-کشتی کروز کاستا ویکتوریا Costa Victoria : مشخصات کلی کشتی کروز ویکتوریا شامل 253 متر طول ، 32 متر عرض و سرعت 22 ناخ ،12 طبقه که کابینها در 9 طبقه آن قرار دارند ، دارای 9 نوع کابین که در مجموع شامل 964 کابین میباشد ، 5 رستوران و 10 بار ، 1 استخر ، آمفی تئاتر 2 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید ، شهربازی کودکان میباشد .

13-کشتی کروز کاستا نئو رومانتیکا Costa neoRomantica : مشخصات کلی کشتی کروز نئو رومانتیکا شامل 221 متر طول ، 31 متر عرض و سرعت18.5 ناخ ،13 طبقه که کابینها در 8 طبقه آن قرار دارند ، دارای 14 نوع کابین که در مجموع شامل 789 کابین میباشد ، 4 رستوران و 5 بار ، 2 استخر ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید شهربازی کودکان میباشد .

14-کشتی کروز کاستا کلاسیکا Costa Classica : مشخصات کلی کشتی کروز کلاسیکا شامل 220 متر طول ، 31 متر عرض و سرعت 18.5 ناخ ، 9 طبقه که کابینها در 5 طبقه آن قرار دارند ، دارای 5 نوع کابین که در مجموع شامل 654 کابین میباشد ، 2 رستوران و 7 بار ، 2 استخر ، 4 جکوزی ، آمفی تئاتر 2 طبقه ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید و شهربازی کودکان میباشد .

15-کشتی کروز کاستا وویاگر Costa Voyager : مشخصات کلی کشتی کروز وویاگر شامل 180 متر طول ، 25.5 متر عرض و سرعت 27 ناخ ،8 طبقه که کابینها در 5 طبقه آن قرار دارند ، دارای 6 نوع کابین که در مجموع شامل 418 کابین میباشد ، 3 رستوران و 4 بار ، 1 استخر ، 2 جکوزی ، آمفی تئاتر ، امکان اتصال به اینترنت ، دیسکو ، کازینو ، کتابخانه ، مرکز خرید و شهربازی کودکان میباشد .


****************************************

شرکت در نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی

نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی

نمایشگاه Big 5  دبی

exhibition big 5 dubai 2014

دبی مدت هاست که تبدیل شده است به مرکزی معروف و معتبر برای برگزاری انواع نمایشگاه ها و همایش ها و فستیوال ها در تمام دنیا.

نمایشگاه Big 5  دبی عنوان نمایشگاه صنعت ساختمان دبی می باشد که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان جهان است همچنین این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه و شمال آفریقا ،  همه ساله پذیرای تجا ر, بازرگانان , نخبگان و گردشگران تور دبی میباشد.

شرکت در نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی

نمایشگاه  بیگ فایو  دبی بزرگترین نمایشگاه ساختمان  دبی در خاورمیانه است و  که در محل نمابشگاهای دبی برگزار میشود همه ساله با حضور شرکت های ساختمانی معتبر دنیا برگزار می گردد.وجود سمینارها و کارگاه های آموزشی متعدد این نمایشگاه را به رویدادی مهم تبدیل کرده است.  

 http://www.dubaitor.ir


نمایشگاه بیگ 5 دبی 2014 در شرق میانه به عنوان یک پایگاه شبکه ای برای تامین کنندگان محصولات وساخت و ساز و خریداران که با بیش از 2747 غرفه دار از 58 کشور، – 74،385 شرکت کننده از 124 کشور، با148 برنامه های آموزشی رایگان و با 7 محصول که به یک پایگاهی برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز وبا رویداد های آموزشی و حتی بیشتر فراهم گردیده، از جمله کنفرانس ها ، سمینارها، کارگاه های آموزشی و خیلی بیشتر.


شرکت در نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی


شرکت کنندگان نمایشگاه  big 5 دبی 2014 عبارتند از:

ساختمان و ساخت و ساز، صنعت آب و محیط زیست، هوا و تهویه و تبرید، تمیز کردن و نگهداری،مواد و محصولات شیشه ای و فلزی، حمام و سرامیک، سنگ مرمر و ماشین آلات مربوطه را شامل می شود.

در زیربه معرفی بخش های مختلف نمایشگاه بیگ فایو  دبی که هر بخش مربوط به یکی از زیرشاخه های صنعت ساختمان است میپردازیم .

ساخت و ساز عمومی
دراین بخش تکنولوژی های جدید ساخت و ساز معرفی می شود که ماشین آلات سنگین ساختمانی تا ابزارهای ریزه کاری را در برمی گیرد.
تکنولوژی های آب
سالن های ۴ وAl Multaqa Ballroom این نمایشگاه به مباحث مربوط به اهمیت آب و تکنولوژی های جدید آن درصنایع ساختمان می پردازند.
صنایع پوششی چسب و دزدگیر
دراین بخش صنایع پایه و وابسته به صنایع پوششی معرفی می گردند.

سنگ مرمر و سرامیک
این بخش به معرفی صنایع مربوط  به سنگ و سرامیک که درنمای داخلی و خارجی ساختمان ازآن ها استفاده می شود، می پردازد. که در سالن های Maktoum وRashid برگزار می گردد.
گرمایش ، سرمایش ، تهویه مطبوع
سالن های ۲ و ۳ این نمایشگاه بطور اختصاصی به صنایع گرمایشی،هواساز، خنک کننده وتهویه تعلق دارد.
آشپزخانه و حمام
این بخش به معرفی محصولات شرکت های معتبر ساختمانی برای قسمت های داخلی ساختمان می پردازد.
استیل
این بخش به معرفی صنایع استیل و لوازمی که با آن ساخته می شود، می پردازد که در سالن Saeed قرار دارد.
در،پنجره و روکش ها
با توجه به اهمیتی که بکاربردن درها و پنجره های عایق صوت و رطوبت و دما درساختمانهای جدید این بخش به معرفی جدیدترین تکنولوژی ها دراین حوزه می پردازد.

مجری برگزاری تور دبی در خدمت هموطنان گرامی می باشد برای اطلاع بیشتر تماس بگیرید.

خدمات ما در تور دبی

خدمات ما در دبی


شرکت مسافرتی ما برای گردشگران و مسافران دبی و امارات عربی متحده خدمات کاملی ارائه می دهد که در زیر به قسمتی از خدماتی که آژانس مسافرتی ما به مسافران ارائه می دهد ذکر شده است.


خدمات ما در تور دبی


خدمات مربوط به هتل :


ما بهترین خدمات هتل را با توجه به خواسته های شما فراهم خواهیم نمود.هرچه شما بخواهید را در نظر می گیریم و در نهایت بهترین گزینه را به شما معرفی می کنیم.

  • رزرو هتل با توجه به هزینه های شما
  • رزرو هتل های نزدیک به مراکز خرید
  • رزرو هتل های نزدیک به سفارت
  • رزرو هتل های نزدیک به دریا
  • معرفی هتل های ساحلی
  • رزرو هتل در دیگر شهرهای امارات
  • معرفی هتل های افری

خدمات سفارت در دبی :


یکی از راه اقدام برای گرفتن ویزای امرکا ،اقدام از طریق سفارت امریکا در دبی است، ما در این راه به شما کمک خواهیم کرد و تلاش میکنیم که بتوانیم مراحل را برای شما راحتر بکنیم.

  • پر کردن فرم و گرفتن بارکد
  • واریز پول برای گرفتن وقت سفارت
  • گرفتن وقت سفارت امریکا

خدمات تور دبی :


با توجه به تجربه که ما در زمینه تور دبی داریم ،ارائه امکانات و خدمات را به بهترین صورت در برنامه کاری خود قرار داده ایم .دغدغه ما فراهم کردن آسایش و خوشی مشتریانمان است.

  • بیمه مسافرتی در توردبی
  • تور لیدر
  • رزرو هتل
  • رزرو پروازهای چارت و سیستمی
  • تورهای روزانه با سرویس بسیار عالی(در صورت درخواست مشتریان)
  • مترجم (در صورت درخواست مشتریان)راننده و خودرو (در صورت درخواست مشتریان)

 

مراکز خرید دبی و آدرس مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی  و آدرس مراکز خرید دبی

Dubai Shopping Center


لیست مراکز خرید دبی برای هموطنانی که در تور دبی قصد خرید توی دبی رو دارند براتون لیست کردم سعی کردم آدرس تمام مراکز را پیدا کنم اما همه رو نتونستم اما اونایی رو که تونستم پیدا کنم براتون در پایین ذکر کرده ام.


امیدورام بتونید استفاده کنید. در ضمن اینم بهتون بگم که ساعت کاری مراکز خرید دبی در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هستش و در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۲ یا ۴ عصر تا ۱۰ شب هست.



۱- مرکز خرید مارینا دبی

۲- بازار مرشد دبی 

۳- مرکز خرید پالم استریپ دبی

آدرس مرکز خرید پالم استریپ دبی : خیابان جمیرا – مقابل مسجد جمیرا

 

مراکزخرید دبی

۴- مرکز خرید الواحه دبی : 

آدرس مرکز خرید الواحه دبی : در کنار جاده شیخ زاید

۵- مرکز خرید مزایا دبی

آدرس مرکز خرید مزایا دبی : جاده شیخ زاید ، پس از تقاطع شماره 1

مراکز خرید دبی

۶- بازار کرامه دبی

آدرس بازار کرامه دبی : منطقه دارالکرامه دبی

۷- مرکز خرید اوت لت دبی

۸- مرکز خرید امارات دبی

آدرس مرکز خرید امارات دبی : خیابان شیخ زاید

۹- مرکز خرید وافی سیتی دبی

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی : خیابان القطاعیات

مراکز خرید دبی

۱۰- ‌‌‌مرکز خرید فستیوال واترفرانت‌ سنتر‌ دبی

۱۱- مرکز خرید ایکا دبی

۱۲- مرکز خرید الغریر دبی

آدرس مرکز خرید الغریر دبی : تقاطع خیابان رقه و عمر بن الخطاب

۱۳- مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی

آدرس مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی : واقع در دیره ،جاده ابو هایل

مراکز خرید دبی

۱۴- مرکز خرید برجمان دبی

آدرس مرکز خرید برجمان دبی : تقاطع خیابان مرکز تجاری و خیابان خالد بن ولید

۱۵- مرکز خرید لامسی پلازا دبی

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا دبی : منطقه عود میثاء – خیابان زعبیل

۱۶- مرکز خرید دراگون دبی :

آدرس مرکز خرید دراگون دبی : جاده عمان ،منطقه آل ورسان ،حتی

۱۷-مرکز خرید ابن بطوطه دبی

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه دبی : جبل علی ، بین تقاطع 5 و 6

 

مراکز خرید دبی



۱۸- مرکز خرید دبی مال

آدرس مرکز خرید دبی مال : بزرگراه شیخ زاید، مرکز شهر دبی، نزدیک برج خلیفه

۱۹-مرکز خرید سیتی سنتر دبی

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دبی : خیابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور

۲۰- مرکز خرید مرکاتو دبی

 آدرس مرکز خرید مرکاتو دبی : خیابان ساحلی جمیرا – نزدیک باغ وحش دبی

۲۱- مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر :

آدرس مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر : خیابان بنی یاس – نزدیک میدان جمال عبدالناصر

تور دبی 7 شب و 8 روز با پرواز قشم ایر هتل گرند سنترال

تور دبی ارزان و عالی

مسافرتی عالی و لذت بخش به مهمترین شهر حاشیه جنوبی خلیج فارس به شهر مدرن و امروزی که برای بسیاری از گردشگران و توریستهای دنیا به یکی از شهرهای ایده آل برای زندگی تبدیل شده است.


توردبی 7 شب و 8 روز با پرواز قشم ایر هتل گرند سنترال

   

  GRAND   CENTRAL     4*   Hotel Dubai 

 

 

هتل  4 ستاره گرند سنترال دبی 

 واقع در دیره . خیابان رقه

 

 

قیمت تور دبی :

  • 1.970.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 4 شب و 5 روز
  • پرواز قشم ایر
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای تور دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

قیمت تور دبی پاییز 93 | تور دبی | تور ارزان دبی 93

قیمت تور دبی پاییز 93 | تور دبی | تور ارزان دبی


با توجه به فرارسیدن ایام پاییز می توان گفت که یکی از بهترین فصل ها برای مسافرت به دبی و تور دبی فرا رسیده است هموطنان گرامی می توانند از این فرصتی که ایجاد شده است استفاده نمایند و از آب و هوای خنک تر و مطبوع تر دبی که آب و هوایی خشک و کویری دارد لذت ببرند.




توضیحات تور دبی :


نرخ ها و قیمت های فوق شامل ایام خاص و نمایشگاهی نمی شود.
پرواز چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
مسئولیت کنترل پاسپورت برعهده شخص ثبت نام کننده می باشد و
آژانس تور دبی هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوعیت خروج از کشور مسافر ندارد.
در صورت عدم صدور روادید ویا تاخیر در صدور آن از طرف کشور امارات،کلیه مبلغ تور از مسافر اخذ می گردد.
در صورتیکه افراد 2-12 سال دارای پاسپورت همراه باشد مبلغ 200000 تومان کسر می گردد.

خدمات تور دبی :


بلیط رفت وبرگشت با هواپیمایی ماهان ، ویزای عادی، 3شب اقامت در هتل با صبحانه و ناهار براساس سرویس هتل
، سرویس به مراکز خریدو دریا،ترانسفر فرودگاهی،راهنمای فارسی زبان.


مدارک لازم برای تور دبی :


گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

________________________________________________________________


دبی را بشناسیم


امارت دبی با مساحت 3885 کیلومتر مربع بعد از ابوظبی، دومین امارت بزرگ کشور امارات متحده عربی می باشد. شهر دبی که مرکز این امارت می باشد، در کنار خور دبی (یک ورودی آب از دریا به داخل خشکی) قرار دارد. این شهر در اطراف این خور گسترش یافته است ولی اکنون شهر در امتداد خط ساحلی و در جهت جنوب غربی به سمت ابوظبی در حال گسترش می باشد. خور دبی با طولی برابر 15 کیلومتر تنها 500 متر عرض دارد. دو پل و یک تونل زیر آبی ارتباط بین دو طرف خور را فراهم می سازند. این خور شهر را به دو بخش "دیره" در شمال و "بردبی" در جنوب تقسیم کرده است.
بخش بردبی شامل مناطق اُودمتا، ستوا، کرامه، جُمیرا و اُم سقیم می باشد و کمی دورتر در راه ابوظبی به منطقه جبل علی می رسیم که جنوبی ترین بخش شهر می باشد و به خاطر اسکله و منطقه آزاد تجاری واقع در آن معروف می باشد. جاده ای که شهر را به ابوظبی و جبل علی وصل می نماید، جاده معروف شیخ زاید می باشد. یک بزرگراه هشت بانده که در دو طرف آن، آسمان خراش های فراوانی مشاهده می شوند. بخش دیره نیز شامل منطقه القرهود در نزدیکی فرودگاه و منطقه تازه توسعه یافته مدریف می باشد
دبی در سال 1830 یک آبادی کوچک بود با ساکنینی که از راه ماهیگیری، استخراج مروارید و کشاورزی در مقیاسی کوچک امرار معاش می کردند. در آن زمان، دبی توسط شاخه ای از قبیله بنی یاس از وادی لیوا در جنوب، جایی که هم اکنون شهر ابوظبی قرار دارد، اداره می شد. خانواده آل مکتوم که اکنون نوادگان آنها کشور را اداره می کنند، رهبری این قبیله را به عهده داشتند. تا سال 1800 تغییر خاصی در دبی بوجود نیامد تا اینکه شیخ مکتوم بن حشر آل مکتوم، حاکم وقت، معافیتهای مالیاتی را برای تجار خارجی وضع نمود و این باعث گردید تا تجار زیادی محل تجارت خود را از ایران و منطقه شارجه به دبی منتقل نمایند. بعدها انگلیس یک خط کشتیرانی بین دبی و هند و سایر بنادر مهم منطقه برقرار نمود.
دورنگری و روشنفکری حاکمان وقت باعث گردید تا تجار ایرانی و هندی زیر بنای توسعه دبی را بعنوان مهمترین بازار تجاری منطقه فراهم نمایند. شیخ راشد بن سعید آل مکتوم، پدر حاکم فعلی دبی، کمک شایانی به رشد این شهر نمود و زمینه را برای جذب هر چه بیشتر تجار فراهم نمود.

دبی به صورت یک مرکز تجاری مهم بخصوص در زمینه صادرات مجدد در آمد. دبی و سایر امارتها در سال 1892 در قیمومیت انگلیس قرار گرفتند. انگلیس این منطقه را بسیار مهم می دانست و تلاش می نمود تا جلو نفوذ سایر قدرت های وقت مانند روسیه و فرانسه را در این نقطه از جهان بگیرد. بالاخره در سال 1968، انگلیس خروج خود را از این منطقه آغاز نمود و سعی نمود تا یک کشور واحد شامل بحرین، قطر و سایر قبایل منطقه تشکیل دهد اما این طرح با جدا شدن بحرین و قطر و تشکیل این دو کشور منتفی شد. ولی سایر امارتها در سال 1971 به یکدیگر ملحق شده و کشور امارات متحده عربی را بوجود آوردند.

این کشور از پیوستن امارتهای ابوظبی، دبی، عجمان، فجیره، شارجه و اُم القوین و راس الخیمه تشکیل گردید. با توافق حکام، هر امارت قسمتی از قدرت خود را برای اداره آن امارت حفظ می نمود. شیخ زاید بن سلطان آل نهیان بعنوان رهبر این کشور برگزیده شد که هنوز نیز اداره کشور را به عهده دارد. ابوظبی نیز بعنوان پایتخت برگزیده شد. با اکتشاف نفت در سال 1958در منطقه ابوظبی، این کشور به یکی از ثروتمندتین کشورهای منطقه تبدیل شد. در سال 1966 در دبی نیز نفت کشف شد. اکتشاف نفت به پیشرفت و توسعه زیربناهای اقتصادی و اجتماعی که از اصول اولیه جوامع مدرن می باشد، کمک بسیاری نمود. آموزش، بهداشت، توسعه جاده ها، خانه سازی و رفاه اجتماعی در تقدم قرار گرفتند. امتیاز و اعتبار این پیشرفتها را می توان تا حد زیادی به حکام پیشین و فعلی دبی نسبت داد.

قیمت های تور دبی :


دو تخته هر نفر  11,160,000 ریال

قیمت تور دبی پاییز 93 | تور ارزان دبی 93

قیمت تور دبی پاییز 93

تور ارزان دبی 93


دبی را باید شهری دانست که بسیار بسیار بیشتر از کشوری که به آن تعلق دارد یعنی امارات متحده عربی مشهور و شناخته شده است . دبی بقدری معرفتر از امارات است که خیلی ها فکر می کنند که دبی برای خودش یک کشور است.

امارت دبی در کنار آبهای نیلگون ساحل غربی خلیج فارس و پشت به صحرایی با عظمت واقع شده است. دبی در تمام طول سال تابش نور آفتاب را همراه با تفریحات بسیار لوکس و همچنین یک تجربه بی همتا در کشوری عربی را به بازدید کنندگانش پیش کش می کند. دبی جای تضادهای جذاب و فریبنده و ترکیب متمایزی است از شهری مدرن و کویری بی انتها،غرب و شرق، نو و کهنه.


چه برای افرادی که برای تفریح و استراحت به اینجا می آیند تا به دور از شلوغی و آسمان ابری استراحت کنند و چه گردشگرهای پر جنب و جوشی که به دنبال تجربه های مهیج می آیند، در این شهر امکاناتی فوق العاده مهیا می باشد. مانند ورزش، خرید، خوراک و تفریح.

هوای دبی گرم و خشک می باشد. درجه حرارت در زمستان از 10 درجه سانتی گراد تا 30 درجه متغییر بوده و در تابستان به 48 درجه می رسد.
بارش باران در زمستان نیز به صورت دوره ای اتفاق می افتد که مقدار سالانه آن به 13 سانتی متر می رسد.

دبی یا همان پایتخت خرید خاورمیانه دارای مراکز خرید مدرن و مجهز، بازارهای فراوان و خیابانهایی با فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان است . فستیوال خرید دبی هر ساله در زمستان برگزار می شود.


در دبی مالیات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پائینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود، لذا قیمت بسیاری ازکالاها برابر با قیمت آنها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد.


مسافران می توانند هر کالایی اعم از ساعت، جواهرآلات، عطر و ادکلن، لوازم آرایش، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، کیف وکفش، اسباب بازی، لباس های طراحی توسط معروفترین طراحان لباس جهان و غیره را خریداری نمایند.


دبی دارای مراکز خرید مدرنی در منطقه است که این مراکز همگی دارای پارکینگ ، سیستم های خنک کننده قوی، رستورانها، کافی شاپ ها متعدد می باشند. مراکز بزرگ تر از امکانات بیشتری برخوردارند.


محل ویژه بازی برای بچه ها، سالن های متعدد سینما، پارکینگ های وسیع و رایگان از جمله این امکانات می باشند.تمامی امکانات برای یک خرید لذت بخش در این مراکز در نظر گرفته شده است.


در هنگام برگزاری فستیوال خرید و یا جشنواره تابستانی در دبی، برنامه های جذاب و دیدنی بسیاری مانند رقص گروه های مختلف از سراسر جهان، شعبده بازی ، اجرای موسیقی زنده و غیره در این مراکز برگزار می شود.


در طول این ماهها جوایز ویژه ای که معمولا اتومبیل می باشد به خریداران از این مراکز بصورت قرعه کشی اهدا می شود. اکثر مراکز خرید بصورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشند. ساعت کار این مراکز در روزهای جمعه از ساعت2 بعد از ظهر تا 10 شب می باشد.


قیمت تور دبی پاییز 93 :

دو تخته هر نفر  11,160,000 ریال

اقامت در هتل المحا دبی

هتل المحا دبی


در بسیاری از کشورها و شهرهایی که صنعت گردشگری در آن رونق دارد. شاهد آن هستیم که برخی از سازه های جدید به سبک و سیاق قدیم و سنتی ساخته می شوند و یا با طبیعت آن منطقه همخوانی پیدا می کنند تا مسافران در حالی که خدمات هتل های مدرن را دریافت می کنند. حال و هوای بومی آن منطقه را نیز کاملا در طی اقامتشان احساس کنند.


کسانی که با تور دبی مسافرت می کنند حتما می توانند نمونه ای از اینگونه هتل ها را در دبی ببینند.


اقامت در هتل المحا دبی



هتل المحا دبی هتلی است که به جای اینکه در داخل شهر باشد در دل کویر جای گرفته است تا میهمانانش حال و هوای کویر را از نزدیک درک کنند. که این امر برای توریست های اروپایی که هیچ قرابتی با کویر ندارند بسیار هیجان انگیز و خوشایند است.


این هتل زیبا  به طرفداران طبیعت و به خصوص کویر توصیه  میشود المحا در واقع کاروان‌ سرایی مجهز است که در دل کویر ساخته شده و اطرافش را تا چشم کار می‌کند تپه‌های شنی و نخل فرا گرفته است .


اتفاقاً این تبدیل شده به مشخصه و نقطه‌ی قوت هتل. سکوت و آرامش کویر، امکان دیدن گله‌های بزهای وحشی ِ صحرایی، ماشین سواری در صحرا و شتر سواری از امکانات ویژه‌ی هتل المحا هستند.


در هتل المحا 37 سوییت بسیار معروف به نام  بِدویین(Bedouin) وجود دارند که هر کدام از آن‌ها مشخصه‌ی خود را دارا هستند و از لحاظ نوع و شکل مبلمان و وسایل و طراحی و رنگ دیوار و اثاث با هم متفاوتند.


این یعنی برای هر سلیقه ای که توریست های  دبی داشته باشند سوییت دلخواهش را پیدا خواهد کرد.

خانه اپرا دبی - جاذبه های گردشگری دبی

خانه اپرا دبی


Opera House Dubai


وقتی که با تور دبی همسفر می شوی باید برای لحظه لحظه وقتت برنامه ریزی داشته باشی چون آنقدر مکان های دیدنی دبی جذاب و خارق العاده هستند که نباید بگذاری هیچ کدام آنها از تیررس چشمان شما دور بمانند.

یکی از برترین جاذبه های گردشگری دبی خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص برای هدفی خاص طراحی گردیده است

خانه اپرا دبی - جاذبه های گردشگری دبی
نمای بیرونی خانه اپرا دبی دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.

ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.


خانه اپرا دبی - جاذبه های گردشگری دبی

خانه اپرای دبی بسیار زیباست و از دیدنی های دبی است که از ساحلهای شنی و امواج اقیانوس این منطقه برگرفته شده است آرامش اقیانوس را به ذهن می آورد و هماهنگی فوق العاده ای با طبیعت منطقه ایجاد کرده است.

 

برج العالم دبی یکی از دیدنی های تور دبی

برج العالم دبی - alalam tower


برج العالم دبی یا برج جهان دبی یکی از دیدنی های دبی می باشد که چند وقتی است که سر از زمین کویری و ساحلی دبی درآورده است.

برج العالم دبی یک سازه عظیم و حیرت آور یا به عبارتی یک آسمانخراش 108 طبقه ای با ارتفاع 510 مترمی باشد که در شهر دبی – امارات متحده عربی در حال ساخت می باشد.



برج العالم دبی یکی از دیدنی های تور دبی

برخی از خصوصیات برج العالم دبی


آسمانخراش برج العالم دبی به نوعی طراحی شده است که بیانگر یک گل کریستالی باشد.

این برج چند منظوره بوده و قسمت های مختلف آن به شرح زیر است:

1. برای دفاتر اداری (74 طبقه)

2. مراکز فروش (طبقات پایینی)

3. یک هتل 5 ستاره ( 27 طبقه بالایی )

4. طبقه بالایی آن برج برای فضا دادن به یک حمام ترکی (سونای سنتی) می باشد(احتمالا 6 طبقه بالا)

5. پارک آسمانی و دیگر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

ساخت این برج در سال 2006 شروع شده و قرار است در سال 2012 به اتمام برسد.لازم به ذکر است که پروژ هایی که در کشور های عربی اجرا می شوند معمولا بدون تاخیر به اتمام رسیده اند.

برج العالم در دبی

برای این برج 30 آسانسور در نظر گرفته شده است.

مجموع مساحت طبقاتی که در برای این برج ساخته خواهد شد 4 میلیون فوت مربع یعنی حدودا 371613 متر مربع است.

معمار برج Nikken Sekkei  می باشد.
در تور دبی دیدن این بنای عظیم در شهر کوچک دبی را فراموش نکنید.

تور دبی هر هفته با پروازهای اماراتی و ایرانی

تور دبی هر هفته 

برگزاری انواع تور دبی با انواع پرواز های اماراتی و ایرانی هرهفته

تور دبی در بهترین هتل های توریستی و 5 ستاره دبی

دیدن برجسته ترین مکان های دیدنی دبی و خارق العاده و منحصر به فرد جهان


تور دبی هر هفته با پروازهای اماراتی و ایرانی




معرفی برج العرب دبی

برج‌العرب دبی یکی از زیباترین و مجلل ترین هتلهای دبی  است. بسیاری از هتل‌های دبی مشرف به آن هستند و در چشم‌انداز بهترین اتاق‌های آن‌ها برج‌العرب دیده می‌شود.


بیشتر مهمان‌های هتل از طبقه‌ی پولدارومرفه هستند، شاید برای همین است که در صورت رزرو اتاق در برج‌العرب در فرودگاه یک لیموزین از طرف هتل به دنبال شما خواهد آمد تا همه چیز از همان ابتدا لوکسبرگزار شود.


تعداد سوییت‌های هتل ٢٠٢ عدد  شش عدد رستوران بسیار شیک و مجلل در این هتل قرار دارند که مشخصاً رستوران دریایی معروف‌ترین آن‌هاست.


نقطه‌ قوت این رستوران‌ها علاوه بر کیفیت بسیار بالای غذا، چشم‌اندازی است که از شهر دبی و همچنین اقیانوس به مهمانها ارایه می‌دهند.


اما جاذبه‌ای که شاید در هیچ هتل دیگری در خاورمیانه پیدا نکنید وفور ستارگان هالیوودی در این هتل است. این هتل خیلی خانوادگی نیست و برای زوج‌های جوان و مسافرت‌های کاری ایده‌آل است.


از لحاظ موقعیت قرارگیری برج‌العرب در جای خوبی قرار دارد دسترسی‌اش به تمامی نقاط مهم دبی آسان است. هتل استخر با امکانات ویژه هم دارد و همچنین ساخل اختصاصی، امکانات برگزاری کنفرانس و جلسات کاری، سالن ورزش، پارکینگ مجانی و تسهیلات برای معلولین از دیگر امکانات آن است.تور دبی را از ما بخواهید.