بهترین تفریحات دبی



شهر دبی در سال های اخیر تقویت صنعت گردشگری را در اولویت کارهای خود قرار داده و امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متعددی را برای گردشگران تور دبی فراهم نموده است به نحوی که در حال حاضر معروف ترین اشخاص جهان دبی را برای سفر انتخاب می کنند لذا در این شهر مجموعه هایی ساخته شده که دبی را به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است .


پارک آّبی وایلد وادی دبی

رفتن به پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Water Park) می تواند یکی از بهترین بخش های سفرتان به دبی باشد مخصوصا اگر با فرزندان خود به این شهر توریستی سفر کرده باشید . در این پارک با سرسره ها و استخر های متعددی مواجه می شوید که شما را به وجد می آورد . این پارک با مساحتی 5 هکتاری بین دو هتل معروف  برج العرب و جمیرا واقع شده و با بیش از ۲۳ نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که در امتداد هم قرار دارند ، این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده تا از حرکت پیوسته بر روی آب لذت ببرند . اگر در تور دبی نوروز برای اقامت هتل جمیرا را انتخاب کرده باشید نیازی به تهیه بلیط ندارید در غیر این صورت هزینه ورودی به این پارک برای بزرگسالان و کودکان به ترتیب 275 و 225 درهم می باشد . از ویژگی هایی که وایلد وادی را به یکی از پیشرفته ترین پارک های جهان تبدیل کرده می توان به امکان سرد و گرم کردن آب ، سرسره‌ های متنوع ، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا اشاره نمود .


چتر بازی در دبی

چتر بازی یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات دبی است . این ورزش برای کسانی که از کودکی علاقه زیادی به پرواز ، سقوط آزاد و تماشای مناظر از ارتفاع را داشتند لذت بخش خواهد بود . در دبی با پرش از ارتفاع 210 کیلومتری در منطقه ای با وسعت 260000 متری که در نزدیکی جزیره جمیرا و دبی مارینا واقع شده لحظاتی فوق العاده را پشت سر خواهید گذاشت پرش همراه  با وزش باد ، ارتفاع زیاد ، لحظات نفس گیر ، ترشح زیاد آدرنالین و تماشای دبی از ارتفاع همه و همه در منطقه چتر بازی دبی که دارای استاندارد های جهانی است و تحت نظر فدراسیون ورزش های جهانی فعالیت می کند امکان پذیر می باشد .


اسکی در دبی

شاید وجود پیست اسکی در شهری کویری مانند دبی غیر قابل باور باشد اما بد نیست بدانید این شهر به منظور گسترش صنعت گردشگری و تامین نیاز طیف گسترده ای از توریست ها در سال 2005 پیستی مصنوعی با تمام قابلیت های یک پیست اسکی طبیعی به بهره برداری رساند که در حال حاضر یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می گردد . در این مجموعه 5 مسیر اسکی به طول 400 متر که نقطه شروع و پایانش به اندازه یک ساختمان 20 طبقه است تعبیه شده و 6000 تن برف سفید خالص و تمیز در این پیست وجود دارد . هر روز صبح یک برف روب برفها را صاف می کند تا سطحی یکنواخت برای اسکی بوجود آورد سپس درهای پیست باز می شود و با آغاز روز اسکی بازها وارد پیست می شوند. نگران لباس یا تجهیزات اسکی نباشید چرا که در این پیست که از بهترین تفریحات دبی می باشد همه چیز در نظر گرفته شده و امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌برد برای میهمانان فراهم شده است .


بالن سواری بر فراز دبی

فراهم بودن امکانات تفریحی و رفاهی نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری هر کشور ایفا می نماید . کشور امارات با مدنظر قراردادن این امر تلاش نموده تا حداکثر امکانات تفریحی و رفاهی را برای گردشگران مهیا نماید . یکی از این امکانات سوار شدن بر بالن است . بدون شک سوار شدن بر بالن می تواند بر لذت سفر اضافه نموده و تجربه ای خاطره انگیز برای گردشگران خلق نماید. چیزی بهتر ، زیباتر ، آرامش بخش تر و لذت بخش تر از بالن سواری بر روی صحرا ها و مناطق حیرت انگیز دبی نیست. بالن سواری 5 ساعته برفراز کویر همراه با تماشای طلوع زیبای خورشید بسیار لذت بخش است.