دلفیناریوم دبی-پارک دلفین ها ی دبی


دلفیناریوم دبی

Dubai Dolphinarium

دلفین ها به نظر برخی از محققان جزو باهوشترین حیوانات دنیا هستند و بخاطر همین هوش و حافظه قوی تر است که قدرت یادگیری انها از سایر موجودات بیشتر است.

یادگیری دلفین ها باعث شده است تا از آنها در کارهای نمایشی استفاده فراوان ببرند یکی از مراکزی که سعی در تعلیم و تربیت دلفین ها برای کارهای نمایشی دارد پارک دلفین ها ی دبی یا به عبارتی دلفیناریوم دبی میباشد.

دلفیناریوم دبی پارکی سرپوشیده و مفرح می باشد که یکی از مراکز تفریحی دبی میباشد و به طور کامل زیر نظر دولت امارات اداره میشود.

 

 

پارک دلفین های دبی با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین و جالب ترین دیدنی های دبی میباشد.

در این پارک دلفین های دبی و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العاده و زیبایی را از خودشان به نمایش میگذارند که باعث شده طرفداران بیشماری در تمامی سنین داشته باشند .

دیدن پارک دلفین های دبی یکی از شادترین و به یادماندنی ترین برنامه های تور دبی است که در این پارک شما می توانید با دلفین ها شنا کنید. که خود این امر به تفریح بیشتر کمک بسیار زیادی دارد.

هتل آپارتمان های الخلیج هالیدی دبی


آپارتمانهای الخلیج هالیدی دبی

Al Khaleej Holiday Apartments Dubai


اگر بخواهیم از یکی از بهترین هتل های دبی نام ببریم باید نام هتل آپارتمان های الخلیج هالیدی دبی را نیز متذکر شویم.

هتل آپارتمان های الخلیج هالیدی دبی 82 اتاق دارد و با امکانات وبژه ای از میهمانان و توریستهایی که با تور دبی به این امارت مسافرت کرده اند پذیرایی بعمل می آورد.




از امکانات این هتل می توان به استخر روباز نام برد که می توان در آن به شنا پرداخت. و همچنین این هتل مرکز ویژه نگهداری از کودکان و اطفال دارد .


 در صورتی که میهمانان بخواهند ترانسفر فرودگاه نیز در اختیارشان خواهد بود و همچنین در هتل آپارتمان های الخلیج هالیدی دبی کارکنان پذیرش این هتل به طور شبانه روزی به مسافرین سرویس دهی دارند.


از نکات دیگر خدمات این هتل داشتن صرافی در هتل است که مسافرین تور های دبی می توانند در آن به تبادل و تغییر پول بپردازند.

 


هتل پارک ریجیس کریس کین دبی

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی

Park Regis Kris Kin Hotel Dubai

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی که از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است دارای 392 اتاق می باشد.تمام اتاق های هتل پارک ریجیس مرتب ، تمیز و زیبا می باشد.


کارکنان هتل سعی می کنند تا با مهربانی و دقت ، از تمام میهمانان و مسافرین تور دبی به بهترین شکی خدمات ارائه دهند.


امکانات رفاهی هتل پارک ریجیس کریس کین دبی شامل جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، استخر روباز می باشد.



هتل پارک ریجیس کریس کین دبی

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی برای نگهداری اطفال و کودکان نیز آماده خدمات دهی می باشد تا با خیالی راحت برای انجام امورتان از هتل خارج شوید.


هتل پارک ریجیس کریس کین دبی فروشگاه های متعدد دارد و اینرا یک نقطه قوت برای خود می داند.


با توجه به اینکه بسیاری از گروهها و سازمانها جلسات کاری و بین المللی خود را در دبی انجام می دهند این هتل اتاق جلسه کاملا مجهز نیز آمده کرده است.



در ضمن میهمانانی که با تور دبی به این شهر مسافرت می کنند آگاه باشد که در این هتل خدمات زیبایی و  آرایشگاه  نیز قابل استفاده است.

 

دبی مال - dubai mall -بزرگترین پاساژ دنیا در دوبی

دبی مال-dubai mall



دبی مال زیبایی اقتدار عظمت و شکوهی بی همتا در میان تمام مراکز خرید دنیا و  فروشگاههای عظیم جهان . شاید این توصیف بتواند مقداری از آنچه که دبی مال در خود دارد به عنوان بزرگترین پاساژ جهان بیان کند. امکان ندارد کسی در تور دبی از دبی مال دیدن نکند.




دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان روبروی برج دبی ، به عنوان بزرگترین برج جهان قرار گرفته است. تا یک شهر کوچک بتواند به صورت کامل خودنمایی کند .


دبی مال فواره های زیبایی در خود دارد روبروی درب ورودی امارت مال فواره های زیبایی هر روز ساعت 7 به رقص در می آیند. که دیدنش خالی از لطف نخواهد بود.


در این مرکز خرید دبی آکواریوم های زیبایی نیز برای تفرج خاطر خریداران ایجاد شده است . از نکات جالب و از دیدنی های دبی این است که در دبی مال شما می توانید برف هم ببینید !


بله برف، چرا که در دبی مال یک پیست اسکی نیز وجود دارد در این پیست اسکی برف هم می بارد اما از نوع مصنوعی ! این پیست اسکی دبی مال خودش به تنهایی یک مرکز تفریح کامل به حساب می آید.


هتل امارات کنکورد دبی +عکس رزرو و نقشه موقعیت هتل

هتل امارات کنکورد دبی +عکس رزرو و نقشه

هتل امارات کنکورد دبی-Emirates Concorde Hotel & Apartments Dubai

 

هتل امارات کنکورد دبی هتلی است بسیار لوکس و شیک مطمئنا کسانی که با تور دبی  اقامت در این هتل زیبا را برگزیده اند بهترین خاطرات و لحظات را در این هتل سپری خواهند نمود.


هتل امارات کنکورد دبی استخر ، سونا و حمام ترکی را برای مسافران و میهمانان خود در نظر گرفته است. حتی از این هم فراتر میهمانان و توریست های این هتل می توانند از ماساژ درمانی ماساژورهای ماهر هتل امارات کنکورد دبی نهایت بهره را در طی اقامت شان در این هتل ببرند.


هتل امارات کنکورد دبی یکی از هتل های 4 ستاره دبی است. و یکی از خدماتی که این هتل ارائه می دهد این است که اگر طفل و کودک دارید می توانید آنرا با خیالی راحت به بخش نگهداری کودک بسپارید.


خدمات دیگر این هتل اقامتی لوکس امکانات ویژه ی زمین گلف است که در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل امارات کنکورد چندین فروشگاه برای رفاه حال مسافران دارد.


هتل امارات کنکورد دبی +عکس رزرو و نقشه موقعیت هتل


خدمات صرافی هتل نیز در خدمت شماست. اتاق جلسه ای کاملا مجهز برای برگزاری جلسات اداری و رسمی دارد.


هتل امارات کنکورد دبی در صورت تمایل مسافرین، ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار میهمانانش قرار می دهد. در ضمن این هتل خدمات زیبایی آرایشی نیز ارائه می دهد.


می توانید در تمام مدت اقامت خود در این هتل برنامه مسافرتی تور دبی خود را با ما هماهنگ کنید.

اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از تفریحات تور دبی


اتوبوس شگفت انگیز دبی

Dubai Wonder Bus


اتوبوس شگفت انگیز دبی را باید جزو تفریحات دبی به حساب آورد. به این اتوبوس شگفت انگیز می گویند چون این قدرت را دارد که هم در خشکی بصورت یک اتوبوس گردشگران را در حین حرکت به دیدن جاذبه های دبی ببرد و هم اینکه می تواند مانند یک کشتی بر سطح دریا حرکت کند و گردشگران را به یک تور دریایی نیز ببرد.

اتوبوس شگفت انگیز دبی بدلیل همین خاصیت خود تور دبی را سراسر شادی و نشاط می کند و اگر با خانواده و زن و فرزند باشید که دیگر هیچ !

اتوبوس شگفت انگیز دبی برای اولین بار در خاورمیانه انجام می شود و توانسته همواره مهیج و پر نشاط باشد.

 

اتوبوس شگفت انگیز دبی

وقتی که شما سوار اتوبوس شگفت انگیز دبی می شوید ابتدا گردشی در خیابانهای دبی خواهید داشت و همین طور که غرق در دیدن دیدنی های دبی هستید وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی آب دریا می پردازید.

در این اتوبوس جالب امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی، جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز برای مواقع ضروری و احتمالی نیز وجود دارد.تور دبی

 

اتوبوس شگفت انگیز دبی

تور دبی دیدنی های برج خلیفه دبی -3

تور دبی دیدنی های برج دبی


در چندین پست قبلی درباره تور دبی و مشهورترین برج حال حاضر دنیا یعنی برج خلیفه دبی صحبت کردیم. و حال ادامه موضوع را از سایر ویژگی های منحصر به فرد این برج عظیم شروع می کنیم:


از سایر رکوردهایی که برج خلیفه دبی در دست دارد یکی اینست مرتفع ترین رستوران دنیا در این برج است که ۴۴۲ متر ارتفاع از سطح دریا دارد . و در طبقه ۱۲۲  این برج بنا شده است.


نکته جالب دیگر درباره برج خلیفه دبی سیستم های مبتکرانه زیست محیطی است که در این برج بکار رفته است. این سیستم به گونه ای است که بخار آب هوای گرم و مرطوب شهر دبی را دریافت کرده و به تبدیل به مایع می کند.


حجم آبی که از طریع این فرایند بدست می آید سالانه  ۱۵ میلیون گالن، برابر با حجم ۲۰ استخر شنا آنهم در اندازه سایز المپیکی می رسد که از این آب برای مصارف گوناگون استفاده می شود .




 نکته جالب دیگر برج خلیفه دبی این است که در برابر باد و طوفان به گونه ای طراحی شده است که از ۳ بخش پایینی، میانی و بالایی درست شده است که هر کدام از این قسمتها دارای طراحی متفاوت هستند تا بتوانند در برابر جریان باد و تغییرات فشار و دما بهترین استحکام را مقاومت لازم را داشته باشند.

برای تست استحکام در برابر باد در ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا روی این برج ۴۰ آزمایش تونل باد انجام گرفته است .

تور دبی دیدنی های دبی و برج خلیفه-2

تور دبی و دیدنی های برج خلیفه


در چند پست قبلی درباره دیدنی های دبی و نکات منحصر به فرد برج الخلیفه دبی یا همان برج دبی مطالبی را نگاشتیم. حال در ادامه مبحث تور دبی و دیدنی های دوبی به ذکر چند نکته جالب و زیبا درباره این برج می پردازیم که امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید. 


بالاترین آتش بازی به مناسبت سال نو میلادی در کل دنیا در برج خلیفه دبی انجام گرفته است.


برج دبی یا برج خلیفه دبی دارای مجموعه بالابرهای زیادی است که از این تعداد ۵۸ آسانسور و ۸ پله برقی می باشد. که به طور مداوم و سریع جابه جایی ساکنان برج را بعهده دارند.


برج خلیفه دبی دارای چند آسانسور نیز هست که می توان گفت مخصوص توریست ها و گردشگرانی است که در قالب تور دبی می خواهند از این برج دیدن کنند.



این آسانسورها نمایی از فضای اطراف و بیرون برج را به گرشگران نشان می دهد و گنجایش هر آسانسور ۱۲ تا ۱۴ نفر است که با سرعتی برابر با ۱۰ متر بر ثانیه حرکت به سمت بالا و پائین دارند.


برج خلیفه دبی بزرگ ترین آسانسور باربری جهان را نیز به نام خود ثبت کرده است . این آسانسور باری و آتش نشانی برج خلیفه دبی می تواند ۵۵۰۰ کیلوگرم یعنی 5.5 تن بار را جابه جا کند.

نکته دیگر تمامی آسانسورهای برج دبی ، هوشمند هستند و دارای برنامه های هوشمندانه ویژه ای در زمان های تخلیه اضطراری و آتش سوزی خواهند بود که از این نظر هم در سطح جهان بی همتا می باشد .


رکورد دیگر برج دبی این است که مرتفع ترین استخر شنای جهان در آن قرار دارد یعنی در طبقه ۷۶ برج دبی.


رکورد دیگر برج خلیفه دبی مرتفع ترین رستوران جهان را در طبقه ۱۲۲ و در ارتفاعی ۴۴۲ متری از سطح دریا است را در خود جای داده است.



 

 

تور دبی دیدنی های دبی و برج خلیفه

 تور دبی-دیدنی های دبی


در پستهای قبلی درباره تور دبی و دیدنی های دبی صحبت کردیم . تا اینکه رسیدیم به دیدنی منحصر به فرد دبی یعنی برج خلیفه . چند نکته از این برج دبی که فعلا بلندترین برج جهان است (چونکه خبر رسیده است که عربستان می خواهد روی دست اماراتی ها بلند شود) نوشتیم و حالا ادامه این نکات از برج خلیفه :


در تور دبی می توانید نمازتان را در مرتفع ترین مسجد جهان که در برج خلیفه دبی قرار دارد بخوانید. در طبقه 158 این برج مسجد برج خلیفه ساخته شده که در حال حاضر به طور حتم مرتفع ترین مسجد دنیا می باشد.


از نکات دیگر جالب برج خلیفه دبی شکستن رکورد آسمانخراش تایپه ۱۰۱ با ۵۰۹ متر بلندی در کشور تایوان می باشد که قبل از برج دوبی بلندترین آسمانخراش دنیا بود.



برج خلیفه دبی بلندترین سازه ساخته شده انسان است که بدون نیاز به کابل های نگه دارنده ساخته شده و پیش از این رکورد آن در دست برج سی ان (CN) با ۵۵۳ متر ارتفاع در شهر تورنتوی کشور کانادا بوده است.

 برج خلیفه دبی با ۱۶۳ طبقه دارای بیشترین طبقه قابل استفاده است که همه مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر واحدهای  این برج چشم اندازی به سمت خلیج فارس دارند. قبل از این برج ویلیس در شهر شیکاگو آمریکا با ۱۰۸ طبقه قابل استفاده رکورد دار بوده است.

برج خلیفه دبی دارای یکی از بزرگ ترین تراس های جهان است که برای تماشای مناظر بیرون استفاده می شود که به این بالکن، سکوی تماشا نیز گفته می شود . سکوی تماشای برج خلیفه دبی در طبقه ۱۲۴ قرار دارد. در زمانی که در تور دبی هستید از این بالکن غافل نشوید!


برج خلیفه دبی سریع ترین آسانسورهای جهان را دارد که با سرعتی معادل ۶۴ کیلومتر بر ساعت بیشترین مسافت را نیز طی می کند. این برج دیدنی های دبی را با هیجان نیز همراه می کند.

تور دبی دیدنی های برج خلیفه دبی -1

برخی از نکات جذاب برج خلیفه دبی

 

هتل جورجیو آرمانی که به نام طراح مد مشهور ایتالیایی نامگذاری شده است. نام هتل برج خلیفه دبی می باشد که این هتل خودش 160 اتاق برای پذیرایی از توریستهای دبی دارد. این هتل در طبقات ابتدایی برج خلیفه ساخته شده است.


برج خلیفه این مهمترین دیدنی های دبی در ابتدا نام برج دبی داشت و هنوز هم برخی مواقع از این نام استفاده می شود اما بدلیل اینکه خلیفه دبی در روز افتتاح این برج در مراسم حضور داشت به نام برج خلیفه نامگذاری و افتتاح شد.

 برج دبی یکی از جاذبه های دبی از طرح طبیعت صحرا و گل الهام گرفته شده است. گل صحرایی که شش گلبرگ دارد مدل اصلی این برج است.

از مواردی که بسیار سنگین است این است که برج الخلیفه دبی با مبلغ 1.5 میلیارد دلار ساخته شده است که این هزینه بسیار بالایی برای ساخت فقط یک برج است . و وقتی که بدانیم فقط با 20 میلیارد دلار کل مرکز شهر دبی توسعه پیدا کرده است. رقم هزینه این برج بیشتر به چشم می آید.



نکته جالب دیگر درباره برج دبی این است که در نمای خارجی این بلندترین برج جهان 24348 قطعه شیشه استفاده شده است. که در طبقات 40 ،73و 109 شیارهایی تعبیه شده است تا بتوانند شیشه های این دیدنی دبی را تمیز کنند. که این تمیز کردن حداقل دو تا سه ماه زمان می برد. 

نکته دیگری که درباه این جاذبه تور دبی باید گفت این است که در بالای برج بزرگترین فواره آب دنیا را ساخته اند که می تواند آب را تا ارتفاع 150 متر پرتاب کند و طول خود این فواره 275 متر است.


زیبایی این فواره با استفاده از 6600 لامپ در 50 رنگ مختلف زیبایی منحصر به فردی به این فواره داده است. که خودش به تنهایی از دیدنی های دبی محسوب می شود.


در صورتی که در تور دبی شرکت کردید حتما از این بزرگترین سازه دست ساز بشر یعنی برج خلیفه حتما دیدن کنید.

تور دبی و معرفی برج خلیفه دبی-برج دبی


 برج خلیفه دبی


در مطالب قبلی گفتیم که وقتی که به تور دبی می روی باید منتظر دیدن در آمیختن تکنولوژی با تخیل باشی . یعنی آنقدر در تور دبی شما سازه های مدرن و شگفتی آور می بینی که باورت نمی شود اینجا تا چند دهه پیش بیابانی سخت و ساکت بوده است.


یکی از دیدنی های دبی که شاید مهمترین جاذبه دبی باشد. برج خلیفه دبی یا برج الخلیفه دبی میباشد. که مانند نیزه ای به آسمان حمله می کند.


برج خلیفه دبی بلندترین آسمانخراش و مرتفع ترین سازه بشری می باشد که تا کنون ساخته شده است.با ارتفاعی برابر 829/49 متر بلندی. برجی که از سراسر دنیا توریست ها و گردشگران به دیدنش خوش و خرم می شوند.


برج خلیفه دبی که به برج دبی هم شهرت دارد. در خیابان شیخ زاید دبی معروفترین خیابان و بزرگراه دبی ساخته شده است. این بلندترین سازه دنیا در دیماه 1388 شمسی به بهره برداری رسید.



شروع ساخت برج خلیفه دبی مصادف با 21 سپتامبر 2004 میلادی بود و پایان ساخت این برج در یکم اکتبر 2009 میلادی به ثبت رسیده است. که خود این مدت زمان نیز جالب است.


تعدادی از بهترین متخصصان معماری دنیا مانند اسکیدمور، اوینگز و مریل شیکاگو به عنوان تیم طراحی، آدریان اسمیت در سمت معمار ارشد و بیل بیکریه مهندس ارشد طراحی کار طراحی و ساخت این برج عظیم را به عهده داشتند.


برج خلیفه دبی دراصل آسمانخراشی با سه هدف مسکونی ، تجاری و تفریحی می باشد. این برج 163 طبقه ، حداقل 1000 واحد مسکونی ،4 استخر شنا و کتابخانه ویژه ساکنان این برج دارد.

باید متذکر شد گفتنی درباره این برج عظیم بسیار زیاد است که در پست های آینده این کار را تا حدوی انجام می دهیم. خوب تا حال فکر کنم که مشخص شد برج دبی چرا باید رفت !

مرکز خرید اربیان دبی-Arabian Center Dubai

مرکز خرید اربیان دبی



مرکز خرید اربیان دبی
را می توان یکی از بهترین و شیکترین مراکز خرید دبی دانست . این مرکز خرید بیشتر از 200 فروشگاه برای عرضه کالاهای مختلف به توریست ها دارد.


مرکز خرید اربیان دبی به غیر از خرید سعی کرده است که امکانات و گزینه های تفریحی و رفاهی مناسبی را نیز برای مشتریان خود ارایه دهد.


در این مرکز خرید دبی رستوران هایی نیز در نظر گرفته شده است که بعد از ساعتها خرید کردن می توانید در این رستوران ها غذا میل کنید.


در این مرکز خرید دوبی تفریحات و فعالیت های شادی بخش و سرگرم کننده مانند تماشای فیلمهای زیبا در سینما در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی دیگری که مرکز خرید اربیان دبی دارد این است که در این مرکز بسیاری از سرویس ها و نیازمندی های اداری و خدماتی نیز فراهم شده است. مانند انجام فعالیت های بانکی ، ارسال مرسولات پستی و ...

 

گالری هنری ایکس وی ای دبی-دیدنی های دبی

گالری هنری ایکس وی ای دبی

گالری هنری ایکس وی ای دبی-XVA Gallery In Dubai یکی از دیدنی های دبی می باشد که بسیار زیبا نیز می باشد در مرکز مسیر پیچ در پیچ بستکیه ایجاد شده است . گالری هنری XVA دبی میباشد.


گالری هنری ایکس وی ای دبی که یکی از جاذبه های دبی میباشد . در واقع سرایی بوده است که بادگیر جزء مشخصه آن بوده است.


در حال حاضر به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است و به بهره برداری مجدد رسیده.این مکان بدلیل معماری زیبایش به مکانی برای نمایش هنر محلی و بومی و همچنین هنرهای بین المللی درآمده است. 


گالری هنری ایکس وی ای دبی


این گالری بیشتر روی هنر نقاشی زوم کرده است و در طی سال میزبان نمایشگاه‌های بسیاری میباشد. این گالری از ماه سپتامبر تا ماه ژوئن میزبان نمایش فیلم در هر چهار شنبه به صورت رایگان میباشد.


گالری XVA همچنین دارای 8 اتاق پذیرایی از میهمان در طبقه بالا میباشد. که بدلیل خدمات خوبشان می توان گفت که یکی از مدرن ترین هتل های جهان است.


از نکات جالب دیگر این گالری این است که در بامش چندین صندلی سنگی ساخته شده است که محلی برای استراحت در یک فضای جالب را فراهم کرده است. 


در صورتی که در تور دبی به دیدن این گالری هنری رفتید به یاد داشته باشید که از مناره های آنهم بالا بروید. و از بالای مناره ها دوبی را نظاره کنید.

افر تور دبی ارزان 7 شب و 8 روز تیرماه 93

افر تور دبی ارزان 7 شب و 8 روز 

 


هتل این سری تور دبی هتل گرند سنترال دبی می باشد که یکی از هتل های 4 ستاره دبی است. این هتل در منطقه دیره و در خیابان رقه قرار دارد. 

قیمت تور دبی :

 قیمت این سری از تور های دبی فقط و فقط   1.290.000 تومان می باشد.

 

خدماتی که دراین سری تور دبی ارزان قیمت ارائه می گردد:

    تهیه و رزرو بلیط دبی
    مدت زمان تور 7 شب و 8 روز
    هواپیمای پرواز ایران  ایر
    همه خدمات هتل
    اخذ و دریافت ویزا دبی
    لیدر تور فارسی زبان
    بیمه حوداث مسافرتی برای هر مسافر
    ترانسفر فرودگاهی رفت دبی
    صبحانه و ناهار

چند نکته درباره تور دبی :


  • اتفاق افتاده است که مسافران تور دبی ویزای دبی یا سایر مدارک معتبر خود را به افراد ناشناسی داده اند که متاسفانه مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.
  • از به همراه داشتن قرصهای کدئین دار و مسکن های قوی خودداری کنید که داشتن این قرصها جرم است و اگر مجبور به استفاده از این قرص ها هستید حتما باید نسخه معتبر پزشک به همراه داشته باشید.
  • ما مجری مستقیم برگزار کننده تورهای دبی هستیم . برای دریافت تخصصی تر با ما تماس بگیرید.
 



تور دبی و دیدن مسجد سازگار با محیط زیست مسجد خلیفة التاجر -Dubai’s Eco-friendly Mosque

تور دبی و دیدن مسجد سازگار با محیط زیست



وقتی که به تور دبی می روی باید منتظر دیدن بناهای خاص باشی یکی از این سازه های ویژه مسجد سازگار با محیط زیست دبی است که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.


این مسجد که بزرگترین مسجد دبی نیز هست . حداقل 85 درصد پروژه این مسجد پایان یافته   است . به احتمال زیاد این مسجد نام "خلیفة التاجر" بر خود خواهد داشت .


مسجد خلیفة التاجر،اولین مسجد سبز و سازگار با محیط زیست جهان می باشد که در امارات ساخته شده است و یکی از دیدنی های دبی نیز به حساب می آید. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال 2014 به بهره برداری برسد.



درباره این مسجد بیان شده است که سقف متحرک دارد . از نمای گچ کاری شده استفاده کرده اند و درهای مسجد ، کابینت های آشپزخانه همگی از چوب می باشد.
 

در مسجد خلیفة التاجر از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده شده است ، سقف مجهز به سلول‌های خورشیدی است و شیرهای آب با استفاده از انرژی خورشیدی کار می‌کنند.


مسجد خلیفة التاجر دبی مساحت 105 هزار مترمربع دارد که زیربنای آن مساحتی برابر با 45 هزار متر مربع دارد که گنجایش  3500 نمازگزار را در خود دارد.


آب وضو خانه این مسجد دوباره بازیافت و برای فرایند کشاورزی به بهره برداری مجدد می رسد . مسجد پتانسیل تبدیل شدن به یکی از جاذبه های گردشگری دبی را دارد و به الطبع خیلی از شرکت کنندگان در تور دبی نیز از آن بازدید خواهند کرد.


تور دبی و امارات -موزه ام الشیف مجلس دبی

تور دبی-موزه ام الشیف مجلس دبی-Umm Al sheif Museum Dubai



قبل از اینکه با تور دبی مسافرت کنید . مسلما شناخت مکانهای دیدنی دبی قبل از سفر می تواند کمک کند تا برای مدت زمانی که در دبی به سر می بریم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.


یکی از دیدنی های دبی که خوب است در دبی از آن دیدن کنیم موزه ام الشیف مجلس دبی می باشد. این موزه در منطقه جمیرا و در ناحیه ساحلی بنا شده است. 


موزه ام الشیف مجلس دبی در سال 1955 میلادی ساخته شده است و در اصل این مکان استراحتگاه تابستانی شیخ راشد ابن سعید آل مکتوم بوده است.


 نام دیگر این موزه ، مجلس غریفه دبی می باشد که سالهاست این بنا به عنوان یک جاذبه توریستی و گردشگری دوبی مطرح است.


موزه ام الشیف مجلس دبی بخاطر چشم اندازهای زیبایی که نخلستان های اطرافش ایجاد کرده است و همچنین سیستم آبیاری سنتی آن مشهور است.


موزه ام الشیف مجلس دبی به صورت یک ساختمان ساده در دو طبقه می باشد. که از گچ، سنگ و مرجان با در و پنجره‌هایی از جنس چوب ساج ساخته شده است .


این بنا بصورت یک ایوان یا رواق در طبقه اول می‌باشد. در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که با فرش‌ها، بالش‌ها، چراغ‌های توری، تفنگ و قوری‌های قهوه عربی تزئین شده است.


نکته جالب دیگر این است که تراس پشت بام موزه ام الشیف مجلس دبی به دریا مشرف  بوده ، و برای خواب شبانه یا استراحت کاربرد داشته است . ورودیه این موزه یک درهم میباشد . تور دبی را بخاطر بسپارید.

افر تور دبی 5 شب و 6 روز با پرواز هواپیمایی ایران ایر

  افر تور دبی 5 شب و 6 روز - ایران ایر


ROSE  REYHAN  BY  ROTANA   4*    HOTEL   DUBAI

هتل اقامت این سری تور دبی : هتل  4 ستاره رز ریحان دبی می باشد که در اتوبان زیبای شیخ زاید در نزدیکی مترو واقع شده است . این سری تور دبی هر هفته 4 شنبه ها شروع می شود.

 

قیمت استثنایی این سری از تورهای دبی با بهترین ساعت پرواز  صبح به شب برای مسافرت به دوبی 1.300.000 تومان                                            



خدماتی که در این سری تور دبی ارزان به شما ارائه می شود بدین شرح است :

    تهیه و دریافت بلیط دبی
    5 شب و 6 روز
    دریافت پرواز از ایران ایر
    تمامی خدمات قابل ارائه هتل در
   انجام تمام کارهای ویزا دبی
    لیدر فارسی زبان
    بیمه حودات مسافرتی برای تک تک مسافران
    ترانسفر فرودگاهی در دبی
    صبحانه فری

فقط کافیست که شما به این موارد توجه داشته باشید:

  •     برای سفر دبی پاسپورت شما باید حداقل اعتبار 7 ماهه داشته باشد.
  •     برای پیشگیری از مشکلات احتمالی حداقل برنامه ریزی کنید سه ساعت زودتر در فرودگاه باشید.



به ما اعتماد داشته باشید و با خیالی راحت به مسافرت دبی بروید چون ما مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی هستیم.
  • در دبی زمانی که از هتل به بیرون تشریف می برید حتما کارت شناسایی و مدارک معتبر به همراه داشته باشید.
  • در تمام طول تور دبی حتما نشانی ، شماره تلفن هتل و محل اقامت خود را به یاد بسپارید و یا در جایی یاد داشت کنید.

  

باشگاه هوانوردی دبی با امکانات بین المللی

باشگاه هوانوردی دبی-Aviation Club Dubai




در سال 1991 میلادی باشگاه هوانوردی دبی به مدیریت و سرپرستی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم تاسیس شد . در طول چندین سال گذشته باشگاه هوانوردی دبی توانسته است که امکانات ورزشی و تفریحی همطراز با امکانات و تکنولوژی روز دنیا در اختیار مراجعه کنند قرار دهد.

 

باشگاه تنیس این مجموعه به طور مرتب میزبان ستاره های ورزش تنیس می باشد. و چندین سال متوالی این باشگاه تنیس از طرف بهترین بازیکنان تنیس دنیا بهترین مکان برای برگزاری مسابقات سالانه تنیس انتخاب شده است.


باشگاه هوانوردی دبی گذشته از اینکه یک مجموعه ورزش بین المللی می باشد یکی از دیدنی های دبی نیز محسوب می شود. 


این باشگاه در نزدیکی کالج امارات ایرلاین قرار دارد . که اکثریت ورزشکاران آن مهماندران و کارمندان خطوط هواپیمایی امارات میباشند.

باشگاه هوانوردی دبی - تور دبی


اطلاعات عمومی از دبی-مساحت دبی چقدر است ؟

مساحت دبی


صحبت از اندازه و مساحت دبی آدم را یاد ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه ! می اندازد . اخه تا وقتی که با تور دبی به این شهر کوچک پر آوازه نرفته ای خیال می کنی که دبی خیلی بزرگه !


امارت دبی مساحتی برابر با 3885 کیلومتر مربع دارد. که بعد از ابوظبی دومین امارت کشور امارات متحده عربی می شود. البته امارت دبی نه شهر دبی چرا که شهر دبی بازهم از این مساحت کوچکتر است.


شهر دبی مرکز امارت دبی است. که در کنار یک قسمتی از ساحل است که آب دریا مقداری به درون خشکی نفوذ کرده است که به آن خور دبی اطلاق می شود قرار گرفته است.


شهر دبی در حال حاضر از سمت جنوب غربی در امتداد ساحل و به جهتی که ابوظبی قرار دارد در حال گسترش یافتن است. خور دبی که شهر دبی در کنار آن قرار گرفته است 15 کیلومتر طول و فقط 500 متر عرض دارد .


جالب است که بدانید. دوبی ها از یک تونل زیبای زیرآبی در خور زده اند که دو طرف خور را به هم متصل می کند.



به دو طرف خور بخش شمالی خور را "دیره"و بخش جنوبی خور را "بردبی" می گویند.مناطق اُودمتا، ستوا، کرامه، جُمیرا و اُم سقیم در قسمت بردبی قرار گرفته اند .



اما یکی از پرآوازه ترین مناطق شهر دبی منطقه جبل علی نام دارد که در جنوبی ترین قسمت شهر دبی می باشد. و در مسیر جاده ابوظبی قرار گرفته است .


به جاده ابوظبی - جبل علی جاده شیخ زاید می گویند که یک بزرگراه هشت بانده بسیار قشنگ می باشد که وقتی در آن در حرکت هستید مجموعه بسیار بزرگی از آسمان خراش ها و سازهای بسیار مدرن و قشنگ را می بینید که شاید در کمتر جای دنیا نمونه های آنها پیدا شود. و تور دبی بدون عبور از این بزرگراه کامل نمی شود.


در بخش دیره شهر دبی نیز منطقه القرهود قرار گرفته است که به فرودگاه دبی بسیار نزدیک است. و در کنار آنهم منطقه تازه توسعه یافته مدریف خود نمایی می کند.

نام رسمی دبی یا دوبی و اصل نام دبی به نام دبا

نام رسمی دبی


امارات متحده عربی شامل هفت امارت امیرنشین یا ناحیه یا قسمت می باشد. که دبی یکی از این هفت امارت می باشد و

یا بهتر بگوییم یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است. 


شهر دبی یا امارت دبی که خیلی از وقتها به آن کشور هم اطلاق می شود پرجمعیت ترین شهر در میان این هفت امارت می باشد. و دبی که برخی هم دوبی به آن می گویند بعد از ابوظبی بزرگترین امارت در میان این هفت امارت است.


جالبه که بدانید دبی یک مزیت و برتری خاصی نسبت با سایر امارت ها دارد و آن این است که درآمد نفتی دبی تنها 6% از تولید ناخالص داخلی دبی را تشکیل می دهد و اکثر درآمد امارت دبى از منطقه آزاد جبل علی یا (JAFZ) می باشد.



دبی تمام سعیش این است که از گردشگری و صنعت توریسم و همچنین دیگر خدمات تجاری بیشترین منفعت را ببرد . که در این امر هم موفق بوده است و سالانه تور دبی از سراسر دنیا به این کشور توریستها و گردشگران را سرازیر می کند.


دبی بقدری تاسیسات هتل و سازه های مختلف و پیشرفته ایجاد کرده که در حال حاضر تمام دنیا به این شهر کوچک پرمدعا جلب شده است و بسیاری از رویدادهای ورزشی هنری و علمی را هر سال پذیرا می باشد.  


نامهای دبی در گذشته 


در گذشته های دور به این منطقه بیابانی بی آب و علف دُبا می گفته اند که بعدا به دبی تبدیل شده است . الوصل یکی دیگر از نامهایی است که این شهر را با آن می خوانده اند.


موقعیت جغرافیایی دبی


دبی از همسایگان جنوبی کشورمان ایران است که خودش جزئی از کشور امارات متحده عربی می باشد . مردم ایران و دبی قرنهاست که داد و ستد تجاری فرهنگی داشته اند. و حتی در حال حاضر هم ایرانیان زیادی به این کشور برای تجارت و کار و همچنین برای تفریح از طریق تورهای دبی مسافرت می کنند.

با تور دبی یا بی تور دبی ! کدام برای سفر به دبی بهتر است

تور دبی و هتل های دبی


 قبل از پرداختن به اینکه با تور دبی به دبی مسافرت کنیم یا به صورت شخصی . به یک سوال مهم دیگر نیز باید پاسخ بدهیم و آن اینکه در میان این همه هتل های دبی چگونه می شود که یک هتل خوب برای اقامت پیدا کنیم ؟


در دبی هتل های بسیار گرانقیمت و مجللی هست که شاید فقط افراد بسیار معروف و پولدار از عهده مخارج و هزینه های هتل برآیند. و هتل های دیگری هم به ترتیب برای سایر توریستها با انواع سطوح درآمدی و شغلی می توان پیدا کرد.


قیمت های هتل های دبی به درجه هتل و میزان کمی و کیفی امکانات و خدمات هتل و صد البته به منطقه ای که هتل در اون بنا شده است بستگی کامل دارد .


اگر تمایل داشته باشید که از قیمت هتل های دبی مانند هتل های ۳ ستاره دبی، هتل های ۴ ستاره دبی ،هتل های ۵ ستاره دبی را به روز داشته باشید می توانید که با ما تماس بگیرید تا با یک تلفن از قیمت هتل های دبی مطلع بشوید.



با تور دبی یا بی تور دبی !


برخی از هموطنان دوست دارند که بدانند برای سفر به دبی بهتر است که با تور دبی به دبی بروند یا شخصا خودشان اقدام به تهیه بلیط و رزرو هتل نمایند .


خوب این مسئله با توجه به سلیقه های افراد مختلف می تواند متفاوت باشند برخی دوست دارند با خیال راحت و کمترین دردسر و مشغله ذهنی به مسافرت بروند که خوب تور دبی می تواند بسیار عالی باشد. چون تمام کارهای اداری و رزرو هتل و باقی کارها به عهده تور می باشد. 


اما کسانی هم که دوست دارند شخصا به مسافرت به دبی بروند لازم است که برای برقراری ارتباط حتما تا حدی زبان انگلیسی و زبان عربی را بفهمند و بفهمانند ! در تورهای دبی لیدر این مشکلات رو حل می کند.


در ضمن به نظر می رسد که وقتی که شخصا برای سفر دبی اقدام می کنید . چون به جوانب این سفر مانند برگزار کنندگان تور مسلط نیستند سفر به دبی برایشان گرانتر در می آید . آژانس ها معمولا با توجه به تجربه و شناختی که از دبی پیدا می کنند راهکارهای ارزانتر شدن مسافرت را برای جذب مشتری بیشتر اعمال می کنند.



چگونه یک تور دبی خوب انتخاب کنیم ؟

 چگونه یک تور دبی خوب انتخاب کنیم


در صورتی که چند لحظه وقت بگذارید و این مطلب کوتاه را بخوانید . امیدوارم در حد بضاعت بتوانیم که چند نکته در مورد اینکه چگونه یک تور دبی خوب انتخاب کنیم ؟ را با هم مرور کنیم.



برای یک تور خوب دبی در درجه اول باید راجب چیزایی که از تور دبی و کشور دبی می خواهیم باید تحقیق کنیم.

خیلی ها در طول سفر به نوع پرواز و اینکه از چه شرکتی هست حساس هستند پس قبل از سفر از شرکت مسافرتی اطلاعات لازم را بپرسید.

اگر دوست دارید که در هتل خاصی استقرار پیدا کنید اول از کیفیت و خدمات آن مطمئن شوید حتی اگر آژانس مسافرتی هتلی پیشنهاد داد بدون تحقیق آنرا نپذیرید.
  
زمانی که برای تور دبی با آژانس مسافرتی می خواستید قرار داد ببندید. قرار داد را کامل بخوانید و بفهمید و اگر همه چیز برای شما قابل قبول بود آنرا امضاء کنید.
 
در حال حاضر گرفتن ویزای دبی مشکل تر شده است . پس اگر قرارهای کاری دارید برای گرفتن بلیط دبی زودت باید اقدام کنید.


صرفه جویی در هزینه های مسافرت خیلی خوب است اما نه به این قیمتی که تور دبی خیلی ارزان بگیرید که بعدش هم پشیمان بشید که اگر یک مقدار بیشتر هزینه می کردم بهتر می شد !


اما در مورد هزینه های مسافرت به دبی ، تور دبی

باید گفت که بلیط هواپیما و ویزای دبی حدود 750 هزارتومان می شود. که اگر بخواهیم سایر خدمات تور دبی مانند هتل دبی ،ترانسفر ،گشت و گذار ،لیدر و سیم کارت نیز به خدمات اضافه بشه قیمت ها متناسب با خدمات بالاتر هم می رود.

 



تور دبی چه خصوصیاتی دارد ؟

تور دبی و خصوصیات مهم آن


تور دبی یکی از انواع تورهای خارجی است که ما ایرانی ها باید با دقت بیشتر به انتخاب تور دبی اقدام کنیم. چرا که با  مسائلی که همسایه های جنوبی برای ما ایرانی ها ایجاد می کنند و هر روز بدتر از قبل هم می شود. حتما باید از یک آژنس مسافرتی کارآزموده و تخصصی که در عرصه تور دبی از تجربه بالایی برخوردار باشد . استفاده کرد تا کمتر به مشکل برخورد.


برگزاری تور دبی یکی از تخصصی ترین تورهای خارجی می باشد علی الخصوص با سختیها و مشکلاتی که ویزای دبی دارد اگر کانتر و آژانس حرفه ای این تور نباشند تور با مشکل روبرو می شود . مخصوصا برای هموطنانی که ملاقات ها و جلسات فیکس کاری ،آموزشی، متینگ و... در دبی دارند که لازم است که دقیقا سر وقت در جلسه حضور یابند.



سالهای سال برگزاری انواع تور دبی به ما یاد داده تا با توجه به نوع مسافرت مسافران ایرانی (مسافرت با خانواده-مسافرت  برای بیزنس من-مسافرت ارزان -وقت سفارتی هموطنان و ...) یک هتل دبی مناسب با قیمت خوب و مناسب به ایشان پیشنهاد بدهیم .

در زیر به تعدادی از ویژگی هایی که حتما در تورهای ما توجه می شود را برای شما بیان می کنیم :


    نزدیک بودن به مترو که هزینه های جابجایی و حمل و نقل را کاهش می دهد.
    میزان رضایت مسافران قبلی از کیفیت سرویس دهی آن هتل
    نزدیک بودن هتل به مراکز خرید
    شاتل روزانه
    و نکات دیگر ....

تور دبی-شناخت تاریخچه دبی-Dubai History


تور دبی-شناخت تاریخچه دبی


دانستن پیشینه تاریخی این شهر مانند شرکت در تور دبی می تواند خاطره انگیز باشد. خیلی جالب است که بدانید اصل نام دبی از دو حرف "د" و "با" شکل گرفته است و نام نوعی ملخ کوچک است که هنوز بال درنیاورده است .


زیستگاه این نوع ملخ در زمانهای دور در این منطقه بوده است ، و این علتی بوده است که به این منطقه دُبا بگویند که به مرور کلمه دُبا به کلمه دبی تغییر یافته است .


تا سال ۱۸۳۳ میلادی شهر دبا یا دبی دهکده ای از توابع شیخ نشین ابوظبی بوده است، در سال ۱۸۳۳ میلادی شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به اتفاق  ۸۰۰ نفر از اقوام و وابستگان و همراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده کوچک رخت مهاجرت می پوشند و از آن تاریخ دوران حکمرانی قبیله آل مکتوم، و ایجاد و تاسیس امارت دبی شکل می گیرد .


پیش از این تاریخ ، دبی یک روستای کوچک بیش نبود وهیچ امتیازی از سایر روستاهای اطراف خود نداشته بود. نسبت و پیشینه قبیله آل مکتوم به قبیله آل بوفلاسه یکی از شاخه های فرعی قبائل بزرگ بنی یاس می‌رسد. واصل نام این قبیله از نام فلاسة خواهر فلاح بن هلال الیاسی جد آل نهیان یکی از حکام امارت ابوظبی گرفته شده‌است.


تاریخ نگران چنین آورده اند که فلاسة به ازدواج پسر عموی خود راشد بن عامر بن هلال الیاسی تن در می دهد ، و ماحصل این ازدواج چند پسر میباشد که به الرواشد مشهوریت پیدا می کنند .


فلاسة آل نهیان شخصیت برجسته ای بین عشیره خود محسوب می شده است  و از نفوذ بسیار برخوردار بود، فرزندانش نام آل بوفلاسه برخود می‌گیرند . و به قبیله آل بوفلاسه شهرت پیدا می کنند .


 قبیله بنی یاس متشکل از چند قبیله بزرگ بوده است که به نام حلف بنی یاس مشهور شده بود. که بسیار از آنان از  نوادگان و عموزادگان بودند، که جد مستقیم آل نهیان و آل مکتوم به حساب می آمد .


قبیلهٔ بنی یاس سالهای سال نفوذ خاصی در منطقه داشته اند ، بخاطر همین قدرت و نفوذ در قیام اتحاد دولت امارات متحده عربی نقش خاصی را اجرا کرده اند.

تور دبی-برج العالم دبی-Al Alam Burj Dubai

تور دبی-برج العالم دبی

 دبی سرزمینی که تا چهل پنجاه سال پیش محلی از اعراب نداشت. حالا به یک مرکز مشهور و به نام، از زیبایی های دست ساخت بشر تبدیل شده است. و هر ساله میلیون ها توریست و گردگر با تور دبی به شهر دبی مسافرت می کنند.


یکی از جاذبه های بسیار دیدنی که در دبی ساخته شده است ، برج العالم دبی می باشد که از آسمان خراش های وحشتناک بزرگ دنیا به حساب می آید.


آسمان خراش العالم با طراحی باشکوه و بسیار زیبایی که دارد یکی از جاذبه های مهم گردشگری دبی می باشد .



برج العالم دبی دارای 108 طبقه و ارتفاع 510 متر می باشد . جالبست بدانید که این برج عظیم الجثه 30 آسانسور دارد.


برج العالم به معنای برج جهان است. طراحی استادانه این آسمانخراش به گونه ای است که نشانگر یک گل کریستالی باشد.



برج العالم دبی در اصل یک سازه چند منظوره می باشد که قسمت های مختلف با کارکردهای متنوع دارد :
  •     دفاتر اداری
  •     مراکز فروش
  •     هتل 5 ستاره
  •     طبقه بالایی آن برج برای فضا دادن به یک حمام ترکی (سونای سنتی) می باشد
  •     پارک آسمانی
  •     دیگر امکانات رفاهی


ساخت برج العالم دبی از سال 2006 میلادی شروع شد . مجموع مساحت طبقاتی که برج العالم دبی دارد  4 میلیون فوت مربع یعنی حدودا 371613 متر مربع می باشد . یک شرکت ژاپنی به نام نیکن سکی معماری این پروژ را به عهده داشت.


تور دبی نهایت لذت

تور دبی

در تور دبی با ما باشید . تا زیباییهای دنیای مدرن امروزی را به هم نظاره گر باشیم.