تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث

تور نمایشگاهی دبی تور نمایشگاه پزشکی عرب هلث دبی

arab health exhibition in dubai


تور نمایشگاه های دبی یکی از مهمترین انواع تور دبی می باشد که در سال چندین بار و در چندین عنوان مختلف به طور مرتب برگزار می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که از جمله وقایع و رویداد های مهم دبی که تاثیر زیادی در رشد و توسعه دبی داشته و توانسته از سرتاسر جهان گردشگر تور دبی را جذب کند تور نمایشگاه های دبی میباشد یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه تجهیزات پزشکی در دبی arab health exhibition in dubai ....


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


نمایشگاه پزشکی در دبی  که به نمایشگاه عرب هلث دبی معروف است همه ساله در اواخر ژانویه یعنی از تاریخ 27الی 30ژانویه مصادف با 7الی 10بهمن ماه بصورت سالیانه در زمینه تجهیزات و تکنولوژیهای نوین پزشکی ، دندانپزشکی ، جراحی و دارو در شیخ نشین امارات متهده عربی و امیر نشین دبی برگزار می گردد.


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


هر سال شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از جراحان ، پزشکان ، پیراپزشکان ، دندانپزشکان ، مدیران داروخانه ها ، داروسازان ، اساتید دانشگاه و بازرگانان امور پزشکی و مدیکال برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی  از تور دبی استفاده میکنند . نمایشگاه پزشکی دبی بر توسعه بخش های پزشکی و مراقبت های بهداشتی با انگیزه کشف موفقیت کسب و کار خود است. آخرین تجهیزات در صنعت که فوق العاده حرفه ای ومرتبط با این صنعت است. بیش از 3000 غرفه دار در این نمایشگاه عرب هلتث دبی شرکت کرده اند.


نمایشگاه عرب هلث دبی


از موضوعات نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دبی میتوان به فناوری پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تشخیص و فیزیوتراپی و فن آوری های ارتوپدی، کالا و لوازم مصرفی بیمارستان ها، فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی، محصولات جراحی و خدمات، مدیریت تسهیلات، محصولات یکبار مصرف پزشکی، فن آوری ساختمان بهداشت و درمان ، خدمات پزشکی، رادیولوژی، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی، قلب و عروق، انتشارات پزشکی اشاره کرد.


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


همچنین 18 کنگره در کنار برگزاری نمایشگاه پزشکی دبی2014,15در زمینه های مختلف پزشکی برگزار می گردد که می تواند برای بازدید  کنندگان نمایشگاه عرب هلث و شرکت کنندگان در نمایشگاه عرب هلث مفید واقع گردد و از نزدیک با علم جدید روز آشنا گردند .


نمایشگاه عرب هلث


طی سالیان اخیر علاقمندان زیادی از ایران برای بازدید از نمایشگاه عرب هلث به سمت دبی سفر کرده وضمن بازدید از نمایشگاه پزشکی عرب هلتس  دبی از جاذبه های گردشگری دبی استفاده واز مراکز خرید دبی نیز دیدن می نمایند.

هزینه ها در دبی برای افرد کم تجربه بسیار زیاده مخصوصا در ایام خاص , بهتر  قبل از رزرو هتل های دبی برای شرکت در نمایشگاهای دبی با کارشناسان باتجربه ما مشاوره رایگان بگیرید تا سفری راحت  و کم هزینه داشته باشید. مطمئن باشید ضرر نمیکنید

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور دبی

ده موردی که شما را در هتل های دبی ناراحت می کند

 
وقتی شما در تور دبی وارد هتلی می شوید خیلی مهم است که این هتل مایه آرامش شما باشد و بتواند قوای تحلیل رفته شما را در طی روز در دیدن ها و گشت و گذارهای مختلف به شما برگرداند تا با یک شب استراحت بتوانید با آمادگی کافی و انرژی بالا فردا را از خواب بیدار شوید. اما بسیار اتفاق می افتد که متاسفانه هتل شما نه تنها محیطی برای آرامش شما نیست بلکه خیلی هم روی اعصاب شماست . در مطلب زیر به ده مورد از مسائلی که می تواند در تور دبی شما را ناراحت کند می پردازیم :
مسافرت به یک کشور دیگر به خودی خود حتی بدون اینکه از بتوانید با افراد آزار دهنده کنار بیایید، پر دغدغه است. هتل شما باید محیط آرامی در باشد که شما به آنجا بروید، اما بسیاری اوقات این طور نیست چرا ؟
ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور دبی
 

1- استفاده بی مورد از دکمه آسانسور


در هر هتل  افرادی هستند که برای جلوگیری از فشار دادن دکمه آسانسور  توسط بچه ها برای سرگرمی خودشان این کار را انجام می دهند، که امری خنده دار  است! بعضی از بچه ها همه دکمه ها  را در بین طبقه اول و آخر فشار می دهند .  اگر شما با این بچه ها روبرو شوید، در یک تور بین طبقات هتل  که آزار دهنده هم است  قرار گرفته اید. البته ، والدین از این کار فرزندشان بسیار شرمنده می شوند.

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور دبی
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی

2- افرادی که با همه دعوا دارند

شما هم افرادی را که دائم در حال مسابقه دادن  هستند و عجله می کنند را دیده اید. و همین سسب می شود که مدام با دیگران درگیر باشند و دعوا کنند. هیچ چیزی بد تر از ایجاد وقفه در یک مسافرت سریع پر استرس نیست. اتفاقی هم نمی افتد اگر به جای خشمگین شدن به حرف دیگران هم کمی گوش دهیم. ما به شما می گوییم که خونسرد باشید و به سفرتان ادامه بدهید حداقل تا زمانی که شما و همسفرتان  تنها هستید.

مالکین بی توجه حیوانات
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی
3- مالکین بی توجه حیوانات

ایرادی ندارد که شما حیواناتتان را به تعطیلات ببرید، البته با این فرض که شما در هتل اجازه داشته باشید که حیوان نگهدارید. به این نکته توجه داشته باشید که آیا می توانید حیوانتان  را در مسافرت بسته بندی کنید و جلوی پارس کردن و فریاد زدن ان را در هتل بگیرید، در حالیکه افراد فضول همه جا پرسه می زنند. به این نکته ساده و پیش پا افتاده توجه کنید که اگر شما همراه خود سگ داشته باشید ، آن را باید همه جا همراه خود ببرید.

خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند.
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی

4- خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند


علامت « مزاحم نشوید» برای این گونه افراد است. شاید تنها دلیل آن این باشد که ما اتاق نامرتب را دوست داریم. یا شاید ما از  تاخیر هواپیما خسته شده ایم و نیاز به یکی دو ساعت خواب بیشتر داریم. یا اینکه، فقط ما می خواهیم تنها باشیم.

 کارکنان بی ادب
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی
5- کارکنان بی ادب

آیا شما از ان دسته از کارکنانی هستید که از عذاب دادن مسافرین لذت می برند؟ آیا نمی خواهید که امروزی باشید و از آزار و اذیت دیگران  حتی با وجود کوچکترن مشکلات دست بردارید؟ ما به شما توصیه می کنیم که  این کار به سادگی کنار بگذارید زیرا سبب تحمل خسارت زیادی برای شما خواهد شد و شاید حتی کار خود را از دست بدهید.

پیشخدمت و پادو قدرتمند
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی

6- پیشخدمت و پادو قدرتمند

نه، ما نمی خواهیم که شما چمدان چرخدار ما را تا اتاقمان ببرید، خیلی خیلی متشکریم.  ما خودمان ان را می کشیم.  چرا شما فکر می کنید که این ۲۰۰ متر اخر را نیز خودتان باید ان را حمل کنید؟  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید.

همسایگان پر سر و صدا
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی

7- همسایگان پر سر و صدا

بیشتر هتلها  عایق صدا ندارند. یعنی ما می توانیم چیزهایی را که دیگران با صدای بلند می گویند ر ا بشنویم، هر چیزی را… . پس لطفا صدای خود ر ا بلند نکنید و آهسته صحبت کنید.

 

8-  گروهها

نظرتان در باره سفر در گروههایی که افراد خوب را وادار می کند تا به گونه ای بد رفتار کنند چیست؟ مانند گروههای دانشجویی یا مسافرتهای گروه با دوستان مجرد .  مواظب باشید احترام خودتان را حفظ کنید و پا را از گلیم خود فراتر نگذارید. ما همه دوست داریم  که از زندگی لذت ببریم،  اما آیا می توانید  حضورتان را کمی بی سرو صدا تر  اعلام کنید؟ متشکریم

دربانهای پر افاده
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی
9- دربانهای پر افاده

ما تقریبا این افراد را این گونه صدا می کنیم حتی اگر  انها افاده های زیادی هم داشته باشند .ما در مسافرت با این گونه رفتارها زیاد مواجه می شویم. مغرور بودن و باد در سر داشتن قسمتی از شرح وظایف آنها است. پس از این کارها ناراحت نشوید، انها وظیفه شان را انجام می دهند.

والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

10- والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

برخی از بچه ها دکمه های آسانسور را فشار می دهد، و بعضی ها هم در لابی هتل به این طرف و آن طرف می دوند. و بعضی دیگر هم آشغال ها را در اطراف  رستوران پرتاب می کنند.  بچه ها باید حتما بچه خوبی باشند. زیرا والدین از کار آنها واقعا شرمنده می شوند. مردم هم سرزنش آمیز به آنها نگاه می کنند که مثلا شما به تعطیلات آمده اید. اما به تعطیلات رفتن به این معنی نیست که وظیفه پدری و مادری خود را نیز تعطیل کنیم. ما باید بچه های خود را کنترل کنیم.
تور دبی.سفر به دبی.توردبی.هتل های دبی

مترجم: معصومه صالحی وزیری
منبع:www.smartertravel.com

تور دبی 4 شب و 5 روز - معرفی کافی شاپ یخی در دبی


 تور  4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل امارات گرند


این سری از تور های دبی در هتل 4 ستاره امارات گرند دبی که شیخ زاید دبی واقع شده است برگزار می شود.  

  EMIRATES   GRAND     4*    TOP    Hotel Dubai 

 

 

قیمت تور دبی :

  • 1.875.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 4 شب و 5 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777           خط ویژه



  کافی شاپ یخی در دبی

پیش از ورود، به مشتریان لباس‌های گرم داده می‌شود تا سرما نخورند و از محیط لذت ببرند. کافی شاپ برای 40 نفر ساخته شده و در طول روز حدود 100 مشتری دارد.


در قلب دبی کافی شاپ یخی معروف است و اغلب عروس ودامادها به این مکان سر می زنند.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از لایو جورنال، این اولین کافی شاپ مدرن در منطقه است که در دمای زیر صفر و از یخ ساخته شده است. میز و صندلی ها از یخ بودن و روی آنها پوست مخصوص انداخته تا مشتری یخ نزند!

پیش از ورود، به مشتریان لباس‌های گرم داده می‌شود تا سرما نخورند و از محیط لذت ببرند. کافی شاپ برای 40 نفر ساخته شده و در طول روز حدود 100 مشتری دارد.
و این در حالی است که هوای بیرون حدود 40 درجه بالای صفر است!

کافی شاپ یخی در دبی
کافی شاپ یخی در دبی
کافی شاپ یخی در دبی

 

بوگاتی ویرون در پلیس دوبی+عکس


بوگاتی ویرون، به صورت رسمی به ناوگان پلیس دوبی پیوست+عکس


تا به حال در تور دبی، سازه های ایجاده شده در دوبی آنهم در شکل و شمایل و خصوصیات منحصر به فرد به عنوان دیدنی های دبی محسوب می شد . از این پس دیدن خودروی پلیس دبی نیز به آمار جاذبه های دبی اضافه شده است . چرا که حالا خودروی پلیس دوبی را با یکی از گرانترین خودروهای اسپرت دنیا خواهید دید!


سرانجام شایعه حضور یکی از جنجالی‌ترین خودروهای پلیس دنیا رنگ واقعیت به خود گرفت. باز هم پلیس دوبی محصولی دیگر را به کلکسیون رنگارنگ سوپراسپرت‌های خود اضافه کردند.


 آتشفشانی که تقریباً شش ماه پیش فوران کرده بود، چندی پیش داغ‌ترین گدازه خود را به آسمان پرتاب کرد. طی این ایام ناوگان نیروهای پلیس دوبی با به کارگیری گران‌ترین و سریع‌ترین خودروهای اسپرت دنیا، در صدر اخبار قرار گرفته بودند.


داستانی که با آستون مارتین One-77، فراری FF، بنتلی کانتیننتال، و شورولت کامارو آغاز شد و با لامبورگینی اونتادور، مک‌لارن 12C، برابوس B63S، آئودی R8، نیسان GT-R و مرسدس‌بنز SL63 ادامه پیدا کرد. در آخرین اخبار هم دیدیم که ب‌ام‌و  M6 و فورد ماستنگ به لیست اضافه شدند.

این آخرین افسر این نیروی پلیس دبی، داستانی دیگر دارد. او برای خود اسم و رسم فوق‌العاده‌ای به هم زده است.
تور دبی و دیدنی جدید
چندی پیش شنیده شده بود که پلیس دوبی قصد دارد از حضور بوگاتی Veyron بهره بگیرد. شایعه‌ای که تصور می‌شد هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگیرد.

اما ناگهان خبر حضور رسمی این خودروی رویایی در لباس «شرطه‌ها» در دنیا پیچید.

این خودرو دارای یک موتور 8000 سی‌سی 16 سیلندر Wشکل به قدرت 987 اسب‌بخار است. سرعت نهایی آن 408 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت آن تنها 2.5 ثانیه است.

قیمت این خودرو چیزی حدود 1 میلیون و 700 هزار دلار است.

تور دبی و دیدنی جدید

 

بوگاتی ویرون در پلیس دوبی+عکس

 

تور دبی و دیدنی جدید

 

بوگاتی ویرون در پلیس دوبی+عکس

تور دبی - سفرنامه دبی

سفرنامه تور دبی

در این پست نیز برای شما سفرنامه تور دبی در نظر گرفته ایم و جالب تر این که ما همیشه به هموطنان خود می گوییم که در انتخاب شرکت مسافرتی که تور دبی را برگزار می کند دقت کنند ! بسیاری از آژانس های مسافرتی هستند که متاسفانه برای هموطنان ما که به ایشان اعتماد کرده اند و تور دبی را از آنها گرفته اند ارزش قائل نمی شوند و هموطنان ما را دچار برخی از مشکلات می کنند.

در سفرنامه دبی که در زیر مطالعه می کنید به طور بسیار ضمنی به مشکلاتی که عدم انتخاب تور دبی مطمئن و با کیفیت ایجاد می کند اشاراتی دارد.


دوستان گرامی امروز سراغ سفرنامه ای دیگر از دوبی می رویم به نوشته سرکار خانم شکوفه شفیعی :

سفر دوبی

با کلی بلایی که آژانس هواپیمایی سرمون آورد بالاخره ساعت ۱۱ روز چهارشنبه بلیط هامون رو گرفتیم و فقط تا ساعت ۱۲ ظهر وقت داشتیم که ارز بگیریم. البته این به شرطی بود که بخوایم از بانک ارز بگیریم. ۴-۵ تا بانک رفتیم اما هیچ کدوم ارز نداشتن یا به مشتری های خودشون میدادن یا میگفتن ۷ صبح همون روز باید ثبت نام میکردین تا بهتون بدیم. اونم فقط به ۳۰ نفر در هر روز. خلاصه که در نهایت از صرافی ارز مسافرتی گرفتیم و نکته ی جالب این که علاوه بر این که محدودیت زمانی نداشتن ارزون تر از بانک هم بود قیمتشون. صرافی ۱۰۵۰ حساب میکرد اما بانک ۱۰۵۴. شاید به دلیل کارمزد. به هر مسافر هم ۲۰۰۰ دلار میدادن با بلیط و پاسپورت و کارت ملی و عوارض خروج و کپی همه شون. شانس هم که نداریم! تا روز سه شنبه بانک های خصوصی ۳۰۰۰ تا به هر مسافر میدادن اما انگار از صبح چهارشنبه بانک مرکزی بخشنامه کرده بود که هر مسافر فقط میتونه ۲۰۰۰ تا ارز بگیره.

با وجود تمام دوندگی ها و حرص خوردن ها چهارشنبه روز بسیار خوبی بود. بعد از این که ارزها رو گرفتیم ۳۰۰ تاشو ۱۱۱۵ تومن فروختیم تا دوربین بخریم. قیمت فروش شون ۱۱۲۰ بود در روز چهارشنبه. امروز قیمت دلار ۱۱۵۰ تومنه. ۳۰۰ درهم هم گرفتیم که برای پول تاکسی و نیازهای خرده ریز درهم داشته باشیم. میخواستیم دلارهامون رو عوض کنیم و درهم بگیریم اما صرافی مون که آشنا بود و همیشه با اون کار میکنیم گفت که به نفعمونه همون جا عوض کنیم. اگه ایران عوض کنیم باید درهم رو گرون تر بخریم. امارات هر ۱ دلار ۳.۶۶ درهمه اما اینجا کم تر بهتون میدن. حرفشو گوش کردیم و رفتیم نهار خوردیمو بعد رفتیم تا مدلهای دوربین های عکاسی رو ببینیم. بعد رفتیم خود نمایندگی مرکزی کانن و دوربینمونو خریدیم .

شب هم صرف بستن چمدون شد و ساعت ۵ از خواب بیدار شدیم و ۵/۵ رفتیم فرودگاه. پروازمون ۸ صبح بود با ایران ایر. تا ماشین رو بگذاریم توی پارکینگ و بریم داخل فرودگاه ۷ شد. گفتند که پرواز پر شده و صندلی خالی ندارند!!! ما هم شاکی که آقا ما بلیط داریم. خیلی ریلکس گفتند با اولین پرواز بعدی میفرستیمتون!!! پرواز بعدی ۶ صبح جمعه بود و ما بعدازظهر پنج شنبه ارائه ی مقاله مون بود. بالاخره جا باز کردند و سوار شدیم. با این که با ایران ایر پریدیم اما کیفیت سرویس و صبحونه شون افتضاح بود. ساعت ۱۰ به وقت ایران رسیدیم فرودگاه بین المللی دوبی. بر خلاف توصیفاتی که می کردند و می گفتند که با ایرانی ها خیلی بدرفتاری می کنند اصلا اینطور نبود و خیلی راحت ویزا رو نگاه کردند و اسکن چشم کردند و ویزا رو مهر زدند و حتی برامون آرزوی اقامت خوب در دوبی کردند.

چمدون هامون رو تحویل گرفتیم و ترانسفر هتل رو پیدا کردیم. هتل ۴ ستاره لوتوس در خیابون رقه.

هتل جای خوبی بود و دسترسی خوبی هم به همه جا داشت. این هم منظره ی خیابان های اطراف از اتاق هتل:
.

تور دبی - سفرنامه دبی

.تور دبی

تور دبی - سفرنامه دبی

تور دبی

.
هزینه ی تورمون ۴۵۶ تومن شد برای ۴ روز و ۳ شب با پرواز ایران ایر. اما واقعا راضی ام. ساعت ۹ صبح پرواز تابان هم بود که ۱۰۰ تومن کمتر میشد هزینه ی تور اما هواپیما خراب شده بود و ملت ۱۲ شب رسیده بودند دوبی و چون اون ساعت ترانسفر وجود نداشت سرگردون شده بودن توی فرودگاه. پرواز ما به موقع پرید و همه چیز طبق برنامه پیش رفت. هتل لوتوس هتل نسبتا خوبی بود و واقعا همونی بود که عکس هاش رو روی سایت شون گذاشتن. تمیز بود و هرچی که میخواستی با نهایت خوش رفتاری و لبخند بهت میدادن. پرسنل خوبی داشت و غذاش هم نسبتا خوب بود اما عالی نبود. پرسنل هتل واقعا به نیازها و خواسته های مهمون هاشون توجه میکردن و واقعا کمک کننده بودن.

بعد از خوردن نهار از لیدر تور پرسیدیم که چطور بریم هتل کنفرانس. ایستگاه متروی الاتحاد نزدیک هتل بود و کلی از جاهایی که میخاستیم بریم رو با اون رفتیم و هیچ نیازی به تاکسی پیدا نکردیم. این هم یکی از مزیت های بزرگ هتل بود. بعد از ظهر ارائه ی مقاله بود و تموم که شد با مترو رفتیم سیتی سنتر. اما فقط تماشا کردیمو چیزی نخریدیم. ساعت نزدیک ۱۲ شب بود که برگشتیم سمت هتل. شعبه های مک دونالد و پیتزا هات و کی اف سی و استار باکس و بسکین رابینز و کلی چیزای دیگه دقیقا روبروی هتله و ما تصمیم گرفتیم  که برای شام بریم پیتزا هات و بعد بریم بسکین رابینز یا استار باکس. اما این قدر پیتزاشون بزرگ بود که اضافه هم اومد! شب هتل دیسکوی روسی داشت که نرفتیم و نکته ی خوبش این بود که صدای دیسکو توی طبقات نمیومد و مزاحم مسافرها نمیشد.


تور دبی - سفرنامه دبی

صبح جمعه بعد از صبحونه رفتیم استخر هتل روی پشت بوم. استفاده از استخر و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی کلا مجانی بود. مرکز خرید الغریر هم روبروی هتله که سر ظهر یه سری به اون جا زدیم و چیزمیزهاشو تماشا کردیم. تو این سفر قصدمون واقعا تفریح کردن بود نه خرید کردن برای همین هم با این که کلی پول همراه خودمون برده بودیم هیچی نمیخواستیم بخریم. بعد از ظهر با تور رفتیم سافاری یا در واقع همون تور صحرا. هزینه اش ۱۵۰ درهم بود. با لکسوس رفتیم تا لب صحرا بعد با لندکروز روی شن ها رانندگی مثلا ترسناک میکردن تا برسیم به کمپ.

وقتی رسیدیم کمپ اولش رفتیم شترسواری . بعد رفتیم چایی خوردیم. یه گوشه ی کمپ یه خانومی بود که طرح حنا میکشید. ما هم رفتیم ذوق زده طرح حنا کشیدیم. یه کم منتظر موندیم و بعد برنامه های رقص عربی و رقص آتیش اجرا شد.

عصرونه هم ساندویچ دادن و نوشابه و آب اگه میخاستی. شام هم باربیکیو بود که بد نبود. با این که باید صف میکشیدی تا شامتو بدن اما صفش زود جلو میرفت. بعد از شام هم رقص مصری بود.
.

تور دبی - سفرنامه دبی


تور دبی
برنامه که تموم شد باز با لندکروز برگشتیم لب صحرا و با لکسوس قرار بود بریم هتل که راننده مون لطف کرد و ما رو رسوند تا دی تو دی. دی تو دی هم خیلی نزدیک هتل بود و پیاده برگشتیم. از دی تو دی توپ بدمینتون خریدیم و برگشتیم سمت هتل و دیدیم بسکین رابینز هم ایده ی خوبیه. منم که عاشق شکلات تلخ و پرتقال و آلبالو.

یکی بهمون گفته بود بازار کرامه جای خوبیه و اشتباه کردیم و صبح شنبه رفتیم اون جا. البته با مترو باز هم. برگشتیم هتل و نهار خوردیم و رفتیم هتل کنفرانس تا با کنفرانس بریم تور شهر و تور کروز. ۷۵ دلار بود هزینه اش. تور شهر جاهای دیدنی شهر بود از جمله کاخ شیوخ و دوبی جدید و مارینا و برج عرب و برج خلیفه و هتل پالاس و هتل آتلانتیس و موزه ی دوبی و ساحل و بازار و بازار طلا و کلی جای دیگه و تور کروز هم کشتی سواری Description: http://www.millan.net/minimations/smileys/loveboat.gif و صرف شام توی کشتی و در نهایت برنامه ی شعبده بازی بود . شب که برگشتیم هتل کلی خسته شده بودیم Description: Night.

نمایی از مسجدی در دوبی که بسیار تمیز و زیبا به نظر می رسید:

.

تور دبی - سفرنامه دبی


تور دبی
برج العرب:

.

تور دبی - سفرنامه دبی

.

سردر هتل آتلانتیس:

.

تور دبی - سفرنامه دبی


تور دبی
مارینا:

.

تور دبی - سفرنامه دبی

تور دبی

تور دبی - سفرنامه دبی

تور دبی


تور دبی - سفرنامه دبی

.
تور دبی خور دوبی:

.

تور دبی - سفرنامه دبی

تور دبی

تور دبی - سفرنامه دبی




یکشنبه آخرین روزمون بود. بعد از صبحونه رفتیم گرین هاوس که یه میدون تا هتل مون فاصله داشت. جنس هاش خوب بود و قیمت هاش عالی. سوغاتی هامون رو از اون جا خریدیم. وقت زیادی نداشتیم که توش بگردیم. فقط ۱ ساعت. ساعت ۱۰.۵ باید هتل میبودیم برای تور وایلد وادی که پارک آبیه. نفری ۲۱۰ درهم بود هزینه اش. البته تور آکوا ونچر هتل آتلانتیس هم بود که ۲۳۰ درهم میشد. آکوا ونچر جدیدتره و تو هتل آتلانتیسه اما بازی های آبیش کم تر از وایلد وادیه. برای همین هم ما تصمیم گرفتیم بریم وایلد وادی. قبل از رفتن اتاق مون رو تحویل دادیم و ساک ها رو گذاشتیم انبار هتل تا عصر بیایم ببریمشون. وایلد وادی کلی بازی کردیم و خیلی خوش گذشت اما حسابی پوست مون سوخت .تور دبی : دم در ورودی بهمون ساعت دادن که شارژش کنیم برای هزینه هایی که ممکنه توی وایلد وادی داشته باشیم. همون اولش ۲۵ درهم برای کمد لباس کم میشد. نهارش هم نفری ۵۰-۶۰ درهم میشد اما واقعا خوشمزه بود. تا ۷ وایلد وادی بودیم و ۷.۵ رسیدیم هتل. ترانسفر هتل ساعت ۶.۵ رفته بود و ترافیک مزید علت شده بود برای دیر رسیدن ما. لیدر تور مون مرام گذاشت و با ماشین خودش ما رو رسوند فرودگاه. با ایران ایر برگشتیم و من در تعجبم که چرا این قدر کیفیت خدمات شون بد شده. فقط یک نوع غذا داشتند و اون هم به شدت بد. ساعت ۱ صبح دوشنبه رسیدیم فرودگاه امام خمینی و ماشین رو از پارکینگ برداشتیم و رفتیم خونه. هزینه ی پارکینگ شبی ۳ تومن بود و ۵۰۰ تومن هم ورودی پارکینگ. کلا ۱۲.۵ دادیم و این درحالی بود که اگه میخاستیم آزانس بگیریم هزینه مون ۶۰ تومن میشد حداقل.

سفر (تور دبی) بسیار خوبی بود و کلی هم خوش گذشت. خلاصه که جای همه تون خالی.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه ...


وقتی که صحبت از مسافرت و تور دبی است قسمت زیادی از کارهم مربوط به سفرنامه های هموطنان ما می باشد که یا خودشون و یا از طریق تور دبی به کشور امارات متحده عربی سفر کرده اند و در این سفرنامه های سعی کرده اند تا خاطرات و احساساتشون از سفر دبی را در قالب سفرنامه دبی برای دیگران تشریح کنند.

سفرنامه دبی که در زیر ملاحظه می کنید توسط آقای اکبرزاده نوشته شده که از وبسایت 7thsky.org نقل می شود.


چگونه دبی،دومین شهر بزرگ امارات متحده عربی، توانسته بعد از گذشت فقط چها ر دهه از استقلال چنین پیشرفتهای خیره کننده ای داشته باشد و با داشتن آب و هوایی گرم و خشک و خاکی لم یزرع سالیانه حدود 50میلیون مسافر را جذب خود  کرده و در سالیان اخیر در اوایل جدول شهر های پر بازدید جهان باشد؟ چگونه علیرغم اینکه از نظر ذخایر نفتی در رتبه های برتر جهانی است ولی درآمد حاصل از نفت آن کمتر از 6 درصد درآمد ناخالص ملی است و درآمد اصلی دبی از طرق دیگری مانند گردشگری، ساخت و ساز،ترانزیت مسافر و کالا و... می باشد؟


یافتن پاسخ این سوالات می توانست انگیزه خوبی برای مسافرت به این شهر توریستی را در من ایجاد کند که البته حس دیدن شهری با ساختمانهای شیک و منحصر به فرد،هتل هایی با امکانات فراوان،بازه ای گسترده برای قیمت تورها،نزدیکی و کوتاهی طول پرواز و صد البته استفاده از تفریحات و سرگرمیهای زائدالوصف دبی نقش زغال خوب و رفیق بد را بازی کردند و من و سه نفر از دوستانم را مجاب کردند تا سفری به دبی داشته باشیم.سفر دبی


بعد از گشت و گذار فراوان در سایتهای مختلف و کسب اطلاعات لازم از خدمات و قیمتهای پروازها و هتلها وبا نیم نگاهی به جیب مبارک با مراجعه به یک آژانس مسافرتی و تحویل مدارک(پاسپورت و عکس) و تعریف بازه زمانی مورد نظر،انجام امور بعدی را به آژانس سپرده و با هماهنگی که با ایشان داشتم بالاخره تور 3شب دبی با پرواز ماهان رفت 19.30شنبه19نوامبرو برگشت 23.20 سه شنبه 22نوامبر2011 و هتل(H.B) 3 ستاره(sun & sand)انتخاب شد.

چون از شهرستان دو ساعتی تا فرودگاه امام فاصله داشتیم و می خواستیم یکی دو ساعت قبل از پرواز در سالن فرودگاه حاضر باشیم ساعت 15 سوت شروع مسافرت به صدا در آمد و با حضوری به موقع در فرودگاه و انجام تشریفات لازم راس ساعت مقرر سوار هواپیما شدیم و تهران را به مقصد دبی ترک کردیم و با پروازی خوب و راحت وبا پذیرایی خوب هواپیمایی ماهان و بعد از گذشت حدودیک ساعت و چهل دقیقه در فرودگاه 50ساله دبی به زمین نشستیم.خروج از آسمان ایران و گذر از هوای سرد و زمستانی آن و ورود به هوای گرم و مطبوع دبی در آن فصل سال تنها دلیل ما برای خروج لباسهای زمستانی امان بود .


از راه تونلی طویل وارد بزرگترین فرودگاه خاورمیانه از نظر تعداد پروازو دوازدهمین فرودگاه جهان از لحاظ شمار مسافر شدیم. سیستم ورود به فرودگاه تا خروج آن طوری طراحی شده بود که مسافران بتوانند در حین طی مسیر بخش های مختلف آن را ببینندو از تماشای رنگ های شاد و متنوع به کار رفته در آن و تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مدرن و فروشگاه های شیک و لوکس (که برای مسافران خروجی قابل دسترس است)و ساخت مدرن آن لذت ببرند.


حضور تعداد انبوهی از مسافران با ملیتها و رنگها و لباسهای متنوع در پشت باجه های زیاد کنترل پاسپورت  برای همه ما تازگی داشت.با اشتباهی که مرتکب شدیم و در ابتدا به صف های چشم نگاری که در آخر سالن مخصوص مسافران ایرانی و دیگر کشورهای آسیایی بود نرفتیم حدود یک ساعتی وقت را ازدست دادیم واین باعث شد تاخیر زیادی در خروج از فرودگاه داشته باشیم و سرویس هتل را ازدست داده و با تاکسی خود را به هتل رساندیم.


لازم به ذکر است تاکسی های کرم رنگی که در خیابانهای دبی تردد می کنندشاید بهترین وسیله برای جابه جایی توریست ها باشند چرا که اتوبوس ها ،مترو و قطار برای حمل و نقل بین مناطق مسکونی و مسیرهای طولانی استفاده می شوند و تا بخواهی مسیر ها و ایستگاهها را شناسایی کنی مدت کوتاه سفر تمام شده است. البته برای گروه چهار نفره ما به دلیل تقسیم مبلغ کرایه تاکسی مقرون به صرفه بود

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
شب از نیمه گذشته بود که خسته و کوفته به هتل رسیدیم( که علیرغم اختلاف نیم ساعته ساعت تهران و دبی تاخیر زیادی داشتیم )که خوشبختانه زود پذیرش شده وبه اتاقهایمان راهنمایی شدیم..

صبح روز اول در رستوران هتل از ما با صبحانه ای کامل و فراتر از انتظار ما از یک هتل سه ستاره شامل انواع نان،آب میوه،چای،قهوه،مرباجات،عسل،سوسیس و کالباس،لبنیات،تخم مرغ و...پذیرایی شد.سپس در لابی معمولی هتل با لیدر تور ملاقات کردیم که او ضمن توضیح پیرامون قوانین داخلی هتل مانند ساعت سرو صبحانه و نهار،نحوه استفاده از سرویس های هتل جهت مراکز خرید و ساحل دریا و...لیستی از تورهایی که ما می توانستیم با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنیم به ما ارائه کرد که همانجا با مشورت لیدر و دوستان و با اطلاعاتی که از قبل از گردشگری دبی از طریق سایتهای مختلف پیدا کرده بودم برای سه روز اقامت مان در دبی برنامه ریزی کردم.

نیم روز اول را با گشت و گذار و خرید در سیتی سنتر و دی تودی ویک فروشگاه دیگر که نزدیک هتل بود سپری کردیم.مرکز دیره سیتی سنتر مکان مناسبی برای احساس چند ملیتی بودن دبی است و دارای سه طبقه شامل انواع کامل فروشگاه هاست و اغلب مارک های معروف مانند gapو adidasو river islandرا در خود جای داده است. روبروی سیتی سنتر یکی از شعبه های دی تو دی قرار دارد که اغلب ایرانی ها از آنجا خرید می کنند و تنوع کالا و قیمت ها نسبتا مناسب است.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
در بازگشت از خرید تنی به آب استخرو سونای موجود در پشت بام هتل زدیم و بعد از صرف نهار که به صورت بوفه و ترکیب کاملی از پیش غذا،غذای اصلی و دسر و سالاد بود مدت کوتاهی در اتاقهای نسبتا تمیز هتل استراحت کردیم و با تلفن لیدر تور برای شرکت در تور گشت شهربه لابی هتل رفتیم .این تور برای هر نفر حدود 25 دلار هزینه داشت.اولین مقصد ما بلوار های سرسبز اطراف کاخ شیخ دبی بودکه حضور تعداد زیادی طاووس که آزادانه در حال چریدن بودند توجه همه را به خود جلب کرداما این سوال که چرا همه تورها را به آنجا می بردند بی جواب ماند!

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
بعد از مدتی سرگرم شدن با طاووس ها و عکس گرفتن از آنها به طرف شهر جمیرا حرکت کردیم.قدم زدن در پیچ و خم های بازار سنتی عربها،وگذر از کنار بادگیرهای سنتی که آدمی را تا گذشته دبی می بردو نظاره آنهایی که در خور به آرامی با قایقهای سنتی در حال حرکت بودند و نظاره برج العرب،شاهکار معماری عصر مدرن، در کنار غروب دل انگیز خورشید از دستاوردهای این بخش از گشت شهری بود.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
مقصد بعدی مرکز خرید ابن بطوطه بود که ساختمان آن به شش قسمت تقسیم شده و هر قسمت بیانگر فرهنگ و تمدن یکی از تمدن های کهن چین،هند،مصر،تونس،اندلس و ایران است ودر هر قسمت فروشگاه های فراوانی وجود دارد.نام این مرکز خرید از محقق عرب قرن 14 گرفته شده که 29 سال عمر خود را صرف سفر در سرتاسر خاورمیانه کرده است.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

تور دبی

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
تماشای برج خلیفه بلند ترین ساختمان دنیا با 160 طبقه و828متر ارتفاع مرحله بعدی گشت بود که قدرت و اقتدار آدمی را اثبات میکرد و تماشای برنامه هر نیم ساعت یکبار رقص فواره ها در آبهای اطراف این برج و در کنار مرکز خرید امارات جمعیت زیادی را که به تماشا ایستاده بودند به تشویق و تحسین وا می داشت.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

دیدن آبنما در تور دبی


علیرغم خستگیهای فراوانی که در ساقهای پایمان موج میزد قدم زدن در مرکز خرید امارات و تماشای آکواریوم کم نظیرو پیست اسکی سرپوشیده و فروشگاه های متنوع و رنگارنگ  موجود در آن را از دست ندادیم و بالاخره تور گشت شهر با صرف شام در یک رستوران ایرانی به همراه موسیقی زنده به پایان رسید.


سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
صبح روز دوم(از ساعت 11به بعد)به پارک آبی Wild Wadi(دره وحشی)اختصاص یافت. این مجموعه در بیش از 12 آکر در کنار هتل جمیرا و برج العرب واقع شده و دارای 23 سواری آبی و جاذبه هایی مناسب کلیه سنین و سطوح شجاعت است . ورودی برای هرنفر فکر می کنم 150 درهم امارات بود.عصر همان روز به گشت و گذار در خیابانها و بازارهای تودرتو و سنتی میدان جمال عبدالناصر،بازار طلا و ادویه ،بازار مرشدو... در همان اطراف گذشت که خاطرات دوستانم را که سالهای خیلی قبل از دبی دیدن کرده بودند وآن را برای من تعریف کرده بودند یاداوری می کرد.
تور دبی

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
 و شب در تور کشتی ( باهزینه 25 دلار) سوار بر قایقی بزرگ که با چراغهای زیبایی مزین شده بود به همراه موسیقی زنده و شادمانی هموطنان، صرف شام درعرشه کشتی و روی آبهای نیلگون خلیج فارس را تجربه کردیم.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.
صبح روز سوم بوسیله سرویس رایگان هتل به پارک ساحلی الممزار رفتیم. این پارک با فضای آزاد چمن و انبوهی از گیاهان مکان مناسبی برای تفریح است و دارای یک آمفی تاتر بزرگ و منطقه ای برای پیک نیک و زمین بازی کودکان و ساحلی شنی و تمیز برای شنا و اتاقهای رختکن همراه با دوش آب شیرین با ورودی 5درهم برای هر نفر میباشد. در آن فصل سال که درشهرخودمان شاهد هوای سرد بودیم شنا در آبهای خلیج فارس و حمام آفتاب در ساحل، خالی از لطف نبود.

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.

سفرنامه دبی - تور دبی را همیشه به خاطر خواهید سپرد !

.

بعد از ساعت 12 بود که به هتل رسیدیم و سریع نسبت به تحویل اتاق ها اقدام کردیم چرا که عدم تحویل اتاق در ساعت CHECH OUT منجر به پرداخت هزینه یک شب اضافی به هتل میشد. وسایل و چمدانهایمان را تحویل امانتداری هتل داده و بعد از صرف نهار ساعاتی را که تا قبل از اعزام به فرودگاه وقت داشتیم به گشت  و گذار در سطح شهر ، کنار خور و چند فروشگاه پرداختیم. باغ وحش پارک ساحلی جمیرا، پیست اسکی، تور صحرا ،تور بالن سواری و مراکز خرید متنوع از قبیل برجومان،فستیوال سیتی،وافی و ...از دیگر برنامه هایی بود که در دبی می توانستیم داشته باشیم اما مگر می توانستیم در این مدت اقامت کوتاه دردبی همه آنها را تجربه کنیم.تور دبی

بالاخره زمان بازگشت فرا رسیدو با سرویس رایگان هتل به فرودگاه دبی رفته و با تشریفاتی به مراتب کمتر از زمان ورود مقدمات پرواز انجام شد .قبل از سوار شدن هواپیما ساعتی را که وقت داشتیم در Free Shop فرودگاه دبی که مجموعه ای کم نظیر از فرشگاه های مختلف لوازم صوتی تصویری ، موبایل ،نوشیدنی ها ، مواد غذایی و ... بود به گشت و گذار و خرید مشغول شدیم. دست آخر هم با پروازی به موقع و راحت در فرودگاه امام به زمین نشستیم.

تور 4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل سامایا

 تور  4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل سامایا


پکیج تور دبی در قالب 4 شب و 5 روز اقامت در هتل سامایا با پرواز ماهان انجام می گیرد. هتل سامایا یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در قسمت دیره دبی واقع شده است. مطمئنا یکی از نشانه های تور خوب داشتن محل اقامت مناسب و در شان هموطنان گرامی می باشد.   


  SAMAYA    4*      Hotel Dubai 

 

تور  4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل سامایا

 

هتل  5  ستاره سامایا  دبی 

 واقع در دیره

 

قیمت تور دبی :

  • 1.750.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 4 شب و 5 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی توردبی
  • صبحانه

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن مسافرتی خوب و بهتر ،  به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه تور دبی :

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777              خط ویژه

تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی

تور دبی نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی

 Tour Dubai Exhibition Dubai reached and Snacks

نه تنها در تور دبی بلکه در هر زمان و شرایطی می توان گفت که شیرینی می تواند کام انسان را واقعا شیرین کند. چه برسد به اینکه شما در یک جا انواع و اقسام بهترین شیرینی ها را در شکل ها و اندازه های مختلف ببینید . واقعا تور دبی با نمایشگاه تخصصی شیرینی و اسنک رنگ و بو و مزه خاصی به خود می گیرد.


یکی از پر بازدید ترین نمایشگاهای دبی که در  علاقه مندان زیادی از بین گردشگران تور دبی دارد نمایشگاه شیرینی و شکلات دبی است توانسته جایگاه مناسبی را برای خریداران عمده این صنعت در کل منطقه خلیج فارس ایجاد نماید

نمایشگاه تخصصی شیرینی جات و اسنک دبی از تاریخ 9 تا 11 نوامبر 2014 مصادف با یکشنبه 18 آبان ماه 93 در مرکز تجارت جهانی دبی امارات متحده عربی برگزار می شود .

تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


نمایشگاه شیرینی و اسنک  دبی ، نمایشگاه مواد غذایی دبی امارات متحده عربی با گرایش صنعت نان، شیرینی و تنقلات در منطقه امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه مواد غذایی دبی برای پردازش، ساخت و بسته بندی برای شیرینی و تازه ها، شیرینی و اسنک وصنایع غذایی است.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


نمایشگاه شیرنی جات و اسنک دبی فرصتی برای دیدار  تمام صنایع مرتبط درزیر یک سقف می باشد. این رویداد پایگاهی برای تمام شرکت کنندگان جهت تبادل دانش خود راجع به این صنعت می باشد. در این رویداد میان وعده ها، محصولات مرتبط در صنعت قنادی، شکلات، غلات، حبوبات، شیرینی، کاکائو، بیسکویت، بادام و دیگر محصولات نانوایی برخی از مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


شرکت کنندگان نمایشگاه شیرینی و مواد غذایی دبی از کارشناسان وماشین آلات از تولید صنعت شیرینی سازی، ایمنی و مدیریت کیفیت کارکنان، مدیران از بخش بسته بندی و ارائه دهندگان مواد خام در این بخش می باشند.

تنوع محصولات شیرینی، شکلات، بیسکویت، کیک، اسنک، بستنی و مواد اولیه آنها و همچنین ماشین آلات مربوطه از کشورهای متنوع اروپایی، خاور میانه و خاور دور فرصت های جدیدی را برای غرفه داران و خریداران در نمایشگاه شیرنی دبی ایجاد نمود.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


این نمایشگاه از مهمترین نمایشگاهای دبی و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی جات و اسنک در منطقه ی خاورمیانه و شمال آفریقا MENA می باشد و در آن شرکت ها و موسسات معروف حضور دارند می کنند .

برای رزرو تور نمایشگاهی دبی از تجربه کارشناسان مجرب ما استفاده کنید تا از بین هتل های دبی گزینه ای را که به محل نمایشگاهای دبی , مراکز خرید دبی و دیدنی های دبی  دسترسی داشته باشد به شما معرفی کنند


مطالب جالب و خواندنی نمایشگاهای دبی

عجیب ترین ها در تور دبی
نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی
تور دبی و نمایشگاه جیتکس دبی
بهترین رستوران های دبی در تور دبی

خدمات ما در تور دبی به هموطنان گرامی

خدمات ما در تور دبی


تمام خدمات ما در تور دبی را می توانیم در سه بخش کلی تقسیم نماییم :

  1. خدمات مربوط به هتل های دبی
  2. خدمات سفارت در دبی
  3. خدمات تور دبی


خدمات مربوط به هتل :

شرکت مسافرتی ما سعی کرده است با بهره گیری از تجربیات سالهای سال برگزاری تور های خارجی بهترین خدمات هتل را با توجه به خواسته های شما فراهم خواهیم نمود . هر چه شما بخواهید را در نظر می گیریم و در نهایت بهترین گزینه را به شما معرفی می کنیم.

  • شرزرو هتل با توجه به هزینه های شما
  • رزرو هتل های نزدیک به مراکز خرید
  • رزرو هتل های نزدیک به سفارت
  • رزرو هتل های نزدیک به دریا
  • معرفی هتل های ساحلی
  • رزرو هتل در دیگر شهرهای امارات
  • معرفی هتل های افری

خدمات سفارت در دبی :

یکی از راه اقدام برای گرفتن ویزای امرکا ،اقدام از طریق سفارت امریکا در دبی است، ما در این راه به شما کمک خواهیم کرد و تلاش میکنیم که بتوانیم مراحل را برای شما راحتر بکنیم.

  • پر کردن فرم و گرفتن بارکد
  • واریز پول برای گرفتن وقت سفارت
  • گرفتن وقت سفارت امریکا

خدمات تور دبی :

با توجه به تجربه که ما در زمینه تور دبی داریم ،ارائه امکانات و خدمات را به بهترین صورت در برنامه کاری خود قرار داده ایم .دغدغه ما فراهم کردن آسایش و خوشی مشتریانمان است.

  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر
  • رزرو هتل
  • رزرو پروازهای چارت و سیستمی
  • تورهای روزانه با سرویس بسیار عالی(در صورت درخواست مشتریان)
  • مترجم (در صورت درخواست مشتریان)راننده و خودرو (در صورت درخواست مشتریان)

 

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی+ عکس


تور دبی - نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی+ عکس



Dubai International Exhibition Expo 2020

برای نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020  پنج شهر از کشورهای مختلف دنیا کاندید شده بودند تا در آن شهرها این نمایشگاه برگزار شود. اما در این میان یکی از این شهرها از دور رقابت کنار رفت و فقط 4 شهر ، دبی از امارات متحده عربی ، اکاترینبرگ از روسیه، ازمیر از ترکیه، و سائو پائولو از برزیل.


دبی برای نخستین بار از خاور میانه این رویداد را میزبانی خواهد کرد. حاکم دبی و مسوولان فرهنگی و سیاسی برای کسب میزبانی نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی با سه کشور برزیل، ترکیه و روسیه وارد رقابت شده‌اند.


نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ یک نمایشگاه جهانی ثبت و تایید شده توسط دفتر بین‌المللی نمایشگاهها در پاریس ۲۷ نوامبر ۲۰۱۳ است. بر همین اساس، دبی در امارات متحده عربی حق داشتن و برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ را به دست آورد.


نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی


پیش‌بینی شده که دبی با  موفقیت در گرفتن این میزبانی می‌تواند ۲۳ میلیارد دلار بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ برایش سود داشته باشد. این معادل یک‌ چهارم تولید ناخالص داخلی دبی است. مراسم جشن میزیانی این نمایشگاه که یکی از دیدنی های دبی است بسیار باشکوه برگزار شد.


تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

  
دبی در این مرحله از امتیازات زیادی برای کسب این میزبانی برخوردار است، از جمله قدرت اقتصادی، موقعیت استراتژیک، سازمان و ادارات زیربنایی، تجارب اجرایی و آرامش سیاسی و امنیتی و هم‌چنین کشور انگلیس نیز به تازگی از میزبانی دبی حمایت کرده است.


تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی


دبی از کسب میزبانی این نمایشگاه قصد دارد یک شهر کاملا پیشرفته را بسازد. برپایی این نمایشگاه منافع اقتصادی و مالی زیادی به ویژه در بخش هواپیمایی، گردشگری، هتل‌داری، تجارت و حمل‌و نقل برای شهر میزبان به دنبال دارد.


تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی


این نمایشگاه در واقع قدیمی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه جهان است که از سال 1851 در لندن با عنوان «نمایشگاه بزرگ تولیدات صنعتی کشورهای جهان» آغاز به کار کرد.آخرین دوره این نمایشگاه معتبر شهر شانگهای چین در سال 2010 برگزار شد و 166 کشور در این نمایشگاه شرکت کردند و در غرفه‌های خود تمام تولیدات و خدمات جدید خود را ارائه کردند.

 

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی

 

تور دبی ویژه نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 دبی


این نمایشگاه حدود 280 هزار شغل ایجاد می‌کند و در حدود 25 میلیون بازدیدکننده دارد و درآمد حاصل از آن در حدود 38 میلیارد دلار تخمین‌زده شده است.این نمایشگاه یکی از مهمترین جاذبه های توریستی دبی است.

تور دبی - امکانات و مراکز تفریحی دبی

امکانات تفریحی دبی

Recreational Amenities Dubai


بسیاری از هموطنان ایرانی ما که به دبی با تور دبی مسافرت می کنند یکی از اهداف مهم مسافرتشان به این کشور امارات عربی متحده تفریح و گذراندن چند روز تعطیلی با هیجان و تفریحات سالم می باشد. دوست دارند هزینه کنند و تفریح و شادی کنند. برای این دسته از هموطنان باید گفت :

مکان های تفریحی دبی بسیار زیاد است و امکانات تفریحی دبی که در این مراکز تفریحی دبی موجود است متنوع و مفرح هستند. یه سری از این مکان های تفریحی رو اینجا ذکر کردم که امیدوارم به بتونید با رفتن به این مراکز تفریحی لذت ببرید.

تور دبی - امکانات و مراکز تفریحی دبی

تور دبی


تفریحات دبی

  • پارک خور دبی
  • جت اسکی در دبی
  • شرکت گردشگری گلف ونچرز دبی
  • پارک سگا دبی
  • پارک آبی ام القوین(دریم) دبی
  • کافی شاپ یخی دبی
  • تور هلیکوپتر دبی
  • استودیو یونیورسال دبی لند
  • شهر ورزشی دبی
  • اتاق گمشده آتلانتیس دبی
  • شهر بچه ها دبی
  • بالون سواری در دبی
  • رقص آب موزیکال دبی
  • پارک ساحلی الممزر دبی 
  • پارک صفا دبی
  • تور صحرا دبی
  • اتوبوس شگفت انگیز دبی
  • پیست اسکی دبی‌
  • پارک خور دبی
  • پارک آبی وایلد وادی دبی
  • سرزمین عجایب دبی  
  • تور صحرای دبی 
  • پارک ساحلی الممرز دبی

 امکانات تفریحی دبی-تور دبی - امکانات و مراکز تفریحی دبی

تور دبی

 

مرکز حمرین دیره لذت بی نهایت دبی

Extreme Fun Dubai

از دیگر مراکز تفریحی دبی که بیشتر برای کودکان است مرکز حمرین دیره لذت بی نهایت دبی است .این مرکز تفریحی کوچک دبی سابقا سیتی 2000 نامیده  میشد .امکانات تفریحی این مرکز شامل انواع بازی های ویدئویی و امکانات سواری است.

تور دبی مرکز حمرین دیره لذت بی نهایت دبی

تور دبی

 

 

ورودی مرکز حمرین دیره لذت بی نهایت دبی رایگان بوده و کلیه ی دستگاه ها با ژتون های 1 درهمی کار می کنند. اما بازی‌های شبیه‌ ساز بزرگسالان سه ژتون لازم دارند.رستوران این مکان تفریحی دبی همیشه آماده پذیرایی میهمانان عزیز است.

تور دبی مرکز حمرین دیره لذت بی نهایت دبی

تور دبی

 

آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

بهترین رستوران های دبی در تور دبی

Best Restaurants in Dubai

آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبیدر تور دبی که شرکت کرده اید بسیاری از مواقع که حسابی تمام مراکز تفریحی دبی و همچنین مراکز خرید دبی را با آن وسعتشان گشت زده اید. به شدت احساس گرسنگی می کنید . اینجاست که پیدا کردن یک رستوران خوب که با انگیزه آمدن شما به تور دبی جور در بیاید مهم است . چرا که حالا نوبت به خوردن بهترین و لذیذترین غذاهای جهان رسیده است. پس بهترین رستوران های دبی را در زیر به خاطر داشته باشید :



رستوران  ژاپنی زوما Zuma
مردم زیبا غذای زیبا را می پسندند. این رستوران میعادگاهی ست برای کسانی که به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند.
نام Zuma در بین 100 رستوران برتر جهان در سال 2012 نیز به چشم می خورد.
این رستوران در طبقه پایینی خود غذاهای فوق العاده ژاپنی را در بشقاب های کوچک عجیب و غریب سرو می کند و در طبقه بالایی انواع نوشیدنی های خنک به میهمانان عرضه می شود
قیمت غذا در این رستوران نیز از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی


رستوران ژاپنی اکو Okku
در شهری که پر است از انواع برند ها و سرآشپزهای بین المللی، رستوران Okku همچنان یکی از خاص ترین آنهاست. موسسین این رستوران، Markus Thesleff و Ramzy Abdul Majeed ریسک بزرگی کردند و تصمیم گرفتند در این مکان بسیار گرم غذاهایی مانند سوشی و دیگر غذاهای ژاپنی را در بشقاب هایی فوق العاده سرو کنند و در این راه موفق بودند.
قیمت ها در این رستوران از 700 درهم برای دو نفر شروع می شود.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

تور دبی



رستوران  بریتانیایی Rhodes Mezzanine
سرآشپز بریتانیایی این رستوران، Gray Rhodes به قدری به دبی علاقه پیدا کرد که در اقدامی ناگهانی وسایل خود را جمع کرد و برای همیشه به این شهر نقل مکان کرد. بعد از این اتفاق، شما تقریبا همیشه می توانید او را در رستورانش، Rhodes Mezzanine ببینید. در این رستوران، که یکی از مجهزترین آشپزخانه های شهر دبی را دارا می باشد، غذاهای کلاسیک بریتانیایی با رنگ و طعم فرانسوی آماده می شوند.
قیمت غذاها در این رستوران از 800 درهم برای دو نفر شروع می شود. تور دبی


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

تور دبی



رستوران فرانسوی La Petite Maison
یکی از پرطرفدارترین غذاهایی دبی، غذاهایی است که رستوران La Petite Maison در سبک فرانسوی سرو می کند. دفترچه رزرو این رستوران همیشه پر است.
آشپزخانه رستوران غذاهایی شامل نخودفرنگی، گوجه و ریحان، صدف و کیک پنیر خود را با استفاده از مواد تازه فصلی تهیه می کند که بسیار مورد توجه اند. قیمت های این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

تور دبی



رستوران ترکیبی Table 9, By Nick and Scott
کمتر کسی فکر می کرد که مهاجرت گوردون رمزی (Gordon Ramsay) تاثیری در شهرت رستوران های دبی داشته باشد. چندین آشپز از قبیل Scott Price و Nick Alvis برای کمک به سرآشپز مشهور، Verre، به دبی نقل مکان کردند. بعد از افزوده شدن گوردون به این گروه کس دیگری به آنها اضافه نشد.
آنها سبک غذایی اروپایی خود را در قالب Table 9 به میهمانان شهر عرضه کردند. منوی این رستوران یکی از خلاقانه ترین و بدیع ترین منوهایی ست که در دبی به چشم می خورد.
قیمت غذاها در این رستوران از 900 درهم برای دو نفر شروع می شود.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

تور دبی


رستوران  فرانسوی Reflets Par Pierre Gagnaire
اگر فرض کنیم که یک خط نازک مرز بین دیوانگی و نبوغ باشد، بی شک Pierre Gagnaire، سرآشپز این رستوران، بر روی آن راه می رود. فرش کاملا قرمز این رستوران و لوسترهای نامتعارف آن، شما را برای صرف یک غذای بدیع فرانسوی آماده می کند.
قیمت های این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبی

تور دبی


رستوران ایتالیایی Roberto’s

روبرتو رِلا رستوران خود را در قلب مراکز تجاری بین المللی دبی تاسیس کرد. وی امروزه به یکی از بزرگترین نام ها در صنعت آشپزی تبدیل شده است. وی قبل از تاسیس این رستوران آشپز رستورانی به نام BiCE بود، جاییکه یکی از بهترین غذاهای ایتالیایی شهر در آن سرو می شد.
با تکیه بر موفقیتش در رستوران BiCE ، اینکه روبرتو در رستوران جدیدش که به نام خودش نیز راه انداز کرده، موفق خواهد بود، پیش بینی سختی نیست.
قیمت ها در این رستوران از 600 درهم آغاز می شوند.


آشنایی با بهترین رستوران های دبی در تور دبیتور دبی


هتل های دبی


 قبل از انتخاب تور دبی حتما با افراد با تجربه مشاوره بگیرید کارکنان مجرب ما آماده پاسخگویی به سواللات شما در زمینه رزرو هتل های دبی , مراکز خرید دبی , عجیب ترین ها در تور دبی , نمایشگاهای دبی و ... میباشند . تماس با شما مشاوره رایگان از ما.

تور دبی ساعات کاری در شهر دبی

تور دبی ساعات کاری در دبی

Hours of Dubai


خوب است که در این مطلب از وبسایت تور دبی درباره ساعات کاری در دبی حرف بزنیم چرا که بسیاری از هموطنان به منظور قرار و ملاقات های کاری و تجاری اداری به این شهر مسافرت می کنند و از تور دبی بهره می برند . چه بسا که بدلیل اینکه در ساعات کاری دبی با ساعات کاری کشورهای دیگر مثل خود ایران تفاوت می باشد که باعث می شود خیلی از مواقع برنامه ریزی ذهنی ما برای انجام کارهای رسمی و اداری را با مشکل مواجه کند.


ساعات کاری و زندگی در دبی مانند بسیاری از کشورهای اطراف دریای مدیترانه می باشد. توجه و اهمیت به ساعات کار در دبی با کشورهای پیشرفته متفاوت می باشد بنابراین از به تاخیر افتادن ساعت قرار و ملاقات کاری خود در تور دبی تعجب نکنید.

تور دبی ساعات کاری در شهر دبی

ساعات زندگی در دبی مانند بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای اطراف دریای مدیترانه می باشد. مردم عادت به خواب نیمروز و خوردن شام در ساعت های آخر شب دارند. توجه و اهمیت به ساعات کار نیز کمی با سایر کشورهای پیشرفته متفاوت می باشد.

تور دبی ساعات کاری در شهر دبی

بطور کلی چیزی به نام تعطیلات آخر هفته در  تور دبی مفهومی ندارد اگر که جمعه بعنوان یک روز مقدس همیشه تعطیل می باشد. تعطیلات آخر هفته برای دفاتر دولتی و مدارس روزهای پنج شنبه و جمعه می باشد. بعضی از شرکت های خصوصی نیز بعد از ظهر پنج شنبه و روز جمعه تعطیل می باشند .

http://dubaitor.ir عموما ساعات کاری در دبی و برخی مراکر خرید دبی به شرح زیر است :

ساعات کار مراکز دولتی در دبی: 08:30 تا 14:00 شنبه تا چهارشنبه

ساعات کار بانک ها در دبی: 08:00 تا 13:00

ساعات کار سفارت خانه ها در دبی: 08:45 تا 13:30

ساعات کار صرافی ها در دبی: 08:00 تا 13:00 و 16:30 تا 20:30

ساعات کار دفاتر بخش خصوصی و فروشگاه های دبی:

مراکز دو شیفته: 08:00 تا 13:00 و 16:00 تا 19:00

مراکز یک شیفته: 08:00 تا 18:00

ساعات کار مجتمع های خرید و مراکز خرید دبی : 10:00 تا 22:00 هر روز غیر از جمعه ها(14:00 تا 22:00)

 اگر قصد سفر به دبی را داریدحتما از کارشناسان با تجربه ما مشاوره بگیرید و کاملترین اطلاعات در مورد مراکز خرید دبی و دیدنی های دبی و هتل های دبی... را از آنها بخواهید .خوشحال میشویم صدای شما را بشنویم

شرکت های سرمایه گذار در دبی


در دبی امکان سرمایه گذاری در شرکت های تجاری وجود دارد ،این هم یکی از روش های کار در دبی است.با این روش فرصت های شغلی برای دیگران نیز فراهم میشود. بعضی گروه های کاری و انجمن ها اطلاعاتی در زمینه تجارت با شرکت های خود را همراه با فرصت های شغلی در دبی و سطح بین المللی فراهم می سازند. پیش از سرمایه گذاری در شرکت های سرمایه گذار در دبی با اتاق تجارت دبی و دایره اقتصادی دبی تماس بگیرید تا نسبت به کاری که میخواهید انجام دهید.

لیست نمایشگاه های دبی در 2014-2015

نمایشگاهای دبی


بسیاری از ایرانی ها و هموطنان گرامی که از سراسر دنیا با تور دبی به این کشور امارات عربی متحده مسافرت می کنند تصمیم به بازدید از نمایشگاهها و کنفرانس های علمی و تجاری بین المللی دارند که در این شهر برگزار می شود.به عبارتی می توان گفت که :


همیشه تور دبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان بوده است که در هر زمان از سال ویژگیها وجذابیتهای خاص خود را داراست. در کنار دیدنی های دبی و مراکز خرید دبی, نمایشگاهای دبی Exhibition dubai هم سهم زیادی در جذب توریست دارد و مور استقبال گردشگران و شرکت های معتبر دنیاست

نمایشگاههای دبی که از اصلی ترین دلیل انتخاب تور دبی میباشد یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در منطقه خاورمیانه  و مهمترین رویداد دبی میباشد و سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه توریستی میکشاند
 در صورتی که قصد شرکت در نمایشگاه در دبی رو دارید زودتر برای سفر اقدام کنید. ما در زمینه رزرو بلیط دبی و رزرو هتل های دبی به شما کمک خواهیم کرد.در صورتی که بخواهید میتوانید در تورهای نمایشگاهی دبی که ما فراهم کرده ایم نیز شرکت کنید.

لیست نمایشگاه های دبی در 2014-2015

نمایشگاه جیتکس GITEX دبی
نمایشگاه تصویر برداری گرافیک دبی 
پانزدهمین نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی
کنگره و نمایشگاه بهداشت عرب  دبی
نمایشگاه ساختمان بیگ 5 big دبی
نمایشگاه هواپیمایی خاورمیانه  دبی
نمایشگاه وکنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی
نمایشگاه کلاسیک دبی
نمایشگاه برق خاورمیانه دبی
نمایشگاه خوراکی های بین المللی دبی
کنفرانس و نمایشگاه سازه های دریایی دبی
نمایشگاه قایق های بین المللی دبی
نمایشگاه تجاری بین المللی کاغذ و لوازم التحریر دبی
نمایشگاه لوازم آموزشی خلیج  و را ه حلها دبی
نمایشگاه بزرگترین برند ها و فن آوریهای جدید دبی
نمایشگاه نفت و گاز  عرب دبی
نمایشگاه بین المللی اسب دبی
نمایشگاه  محصولات کشاورزی  دبی
نمایشگاه و کنفرانس زنان و زایمان دبی
نمایشگاه طراحی دکورسیون و محوطه سازی دبی
دبی نمایشگاه هتل  دبی
نمایشگاه موبایل خاورمیانه دبی
نمایشگاه عروس دبی
نمایشگاه بین المللی چوب دبی
نمایشگاه سرگرمی و اوقات فراغت دبی
نمایشگاه و کنفرانس های بین المللی لیزری پوست دبی
نمایشگاه انرژی، فناوری و نمایشگاه محیط زیست دبی
نمایشگاه حرفه ای صوتی و نورپردازی دبی

زیباترین آبنمای جهان را در تور دبی ببینید

زیباترین آبنمای جهان در تور دبی

Musical fountain in Dubai

شهر دبی که یک شهر بیابانی خشک و بی آب و علف است جاذبه و زیبایی طبیعی خاصی ندارد اما تمام سعی اش این است که با سازهها عجیب و غریب و بی همتا در جهان کمبود جاذبه طبیعی را فراموش کند که واقعا هم توانسته است در این چند ساله بقدری خودش را مطرح کند که شهر دبی را که تا همین سی سال پیش در کمتر جایی شناخته شده بود حال به یکی از شهر های گردشگری تبدیل شود که هر ساله میلیونها انسان از سراسر دنیا با تور دبی به این شهر مسافرت می کنند.


یکی از این سازه های بی همتا در جهان آبنمای موزیکال دبی می باشد تا از طریق تور دبی گردشگران زیادی را جذب کنند آب های جهنده، نورهای خیره کننده، طراحی های زیبا و موسیقی های شنیدنی ....


امروزه فواره یا آبنماهای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی، می روند تا یک فواره به خصوص را در یکی از شهرهای دنیا به تماشا بنشینند و دقایقی را در رویا محو شوند.

زیباترین آبنمای جهان را در تور دبی ببینید

شهر ثروتمند دبی دارای یکی از زیباترین آبنماهای جهان در شهر دبی قرار دارد که به عنوان دیدنی های دبی محسوب میشود. این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند چهره این شهر توریستی را در ذهن بازدیدکنندگان حک خواهد کرد.

زیباترین آبنمای جهان را در تور دبی ببینید

آبنمای  دبی می تواند آب را با حجم ب۲۲،۰۰۰ گالن (۸۳،۰۰۰ لیتر) در هر لحظه در هوا اسپری کند و روبات های  که می تواند آب را  به رقص در آورد ، آبنمای دبی شامل بسیاری از نازلهای پرتاب آب با فشار بالا می باشد. سوپر نازلها که می تواند آب را  تا ۷۶ متر و نازلهای افراطی، که می تواند آب را با فشار تا (۱۵۲٫۴ متر) در هوا پرتاب کند که برابر با ارتفاع یک ساختمان ۵۰ طبقه است پرتاب کند . این فواره در فضایی به وسعت ۳۰ هکتار، در دریاچه مصنوعی برج خلیفه دبی در مرکز شهر دبی ساخته شده است.

زیباترین آبنمای جهان را در تور دبی ببینید

هزینهٔ ساخت آبنمای موزیکال دبی ۸۰۰ میلیون درهم معادل ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بوده‌است. آبنمای دبی مال دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است و طول آن ۲۷۵ متر است و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر (۵۰۰ فوت) به آسمان پرتاب می‌کند. طراح آبنمای دبی شرکت “وت دیزاین است که آبنمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

آبنمای برج خلیفه دبی طوری برنامه‌ریزی شده‌است تا با موسیقی‌های بی‌کلام ، پاپ و موسیقی عربی برقصد. این آب‌نما از تمام دریاچهٔ قابل مشاهده‌است و حتی از برخی ساختمان‌های اطراف نیز قابل تماشا می تواند از بیش از ۲۰ مایل دورتر دیده شود.

عکسهای آبنمای دبی

زیباترین آبنمای جهان را در تور دبی ببینید

 

بازار پارچه دبی به همراه عکس و نقشه

بازار پارچه دبی

Textile Bazaar Dubai


 خرید کردن از دبی ،برای بسیاری از ایرانیانی که در تور دبی می باشند بسیار خوشایند و مفرح خواهد بود . گردشگران و توریستها می توانند با کمی دقت بهترین خرید را داشته باشند و بهترین سوغاتی ها را برای خانواده و دوستان خود به ارمغان بیاورند .


بازار پارچه دبی به همراه عکس و نقشه یکی دیگر از مراکز خرید دبی که جزو شلوغ ترین بازارهای دبی به شمار می آید ،بازار پارچه دبی است. در این بازار پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه میتوان یافت.

 

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی به همراه عکس و نقشه در این مرکز خرید دبی می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .این بازار در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد . معمولا توریست هایی که قصد خرید پارچه دارند به این بازار میروند . البته ساکنان دبی نیز پارچه های مورد نیاز خود را از این بازار تهیه می کنند.

 

 

بازار پارچه دبی

تور دبی 4 شب و 5 روز با پرواز ماهان هتل کابتورن

 تور دبی  4 شب و 5 روز

تور دبی با پرواز ماهان هتل کابتورن

   

  COPTHORNE     4*   Hotel Dubai 

 دبی شهری کوچک ، شهری که با زیور و زینت می خواهد عروس شهرهای دنیا باشد . شاید در همین زمانهای نزدیک این عنوان را هم به دست بیاورد. 


هتل  4  ستاره کابتورن  دبی 



 واقع در دیره .سیتی سنتر

 

قیمت تور دبی :

  • 1.770.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 4 شب و 5 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • در تور دبی با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید از فروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • در تمام مدت تور دبی همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777           خط ویژه

10 کاری که در تور دبی حتما انجام دهید


10 کاری که در تور دبی حتما انجام دهید


در زیر لیست ده کاری که حتما در تور دبی باید انجام داد را آورده ایم هرچند که تهیه این لیست می تواند سلیقه ای باشد. اما به هر حال می تواند برای تمام کسانی که در تور دبی هستند و یا سفری کاری یا شخصی به این شهر دارند مفید باشد.

اگر از گردشگرانی که به دبی سفر کرده اند در مورد بهترین کارهایی که می توان در دبی انجام داد بپرسید، ممکن است جواب هایی کاملاً متفاوت بشنوید:

بازدید از عجایب معماری دنیا، غذا خوردن در بهترین و لوکس ترین رستوران ها، قایق سواری، بیابان گردی، و … اما اکثر لیست هایی که از خاطره انگیزترین لحظات سفر به دبی تهیه می شوند، نقاط مشترکی دارند. در این مطلب به معرفی مواردی می پردازیم که نباید قبل از بازدید و یا انجام آنها از دبی خارج شد:

برج خلیفه

هر گردشگری از لحظه رسیدن به دبی در فکر دیدن بلندترین سازه ی روی کره زمین است. ساختمانی که مانند یک سفینه فضایی عظیم الجثه یک سر و گردن از تمامی برج های بلند بالای دوبی، بالاتر است. فرصت دیدن دبی از سکوی طبقه 134 برج خلیفه را از دست ندهید. بودن روی این سکو شبیه ترین چیز به قدم زدن روی بال های هواپیماست. فرصت قدم زدن روی بالهای هواپیما را از دست ندهید…

10 کاری که در دبی باید انجام داد

دبی مال

یکی از بخش هایی که سرمایه گذاری های هنگفتی بر روی آن انجام شده، مراکز خرید دبی است. اما این مرکز خرید را باید دید تا باور کرد. یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا که هر نیازی را برآورده می کند. خرید و صرف غذا تبدیل به یکی از جاذبه های جانبی  دبی مال شده اند. 22 پرده سینما، پارک Sega World، دنیای بازی کودکان، و یک آکواریوم بزرگ از دیگر امکانات این مرکز خریدند. فواره های دبی که جای خود را در بین جاذبه های دبی پیدا کرده اند دقیقاً در مقابل درب ورودی این مرکز خرید قرار دارند. رقص آب این فواره ها همه روزه از ساعت 18:00 شروع می شود.تور دبی

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

اسکی کردن در مرکز خرید امارات عربی متحده !

شاید کمتر کسی باور کند که می توان در قلب بیابان های گرم و خشک امارات متحده عربی به اسکی پرداخت، آن هم روی برف، اما پیست اسکی مرکز خرید امارات این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. اگر در جمع خود، کودکی به همراه دارید، پارک برفی این پیست را به آنها هدیه بدهید.توردبی

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

وقت گذرانی در پیاده رو ساحل جمیرا

خیابان مقابل اقامتگاه های ساحل جمیرا که به پیاده رو (the Walk) معروف است، از سال 2008 تا به امروز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. نقاشی های خیابانی، نمایش های کمدی، و پیکره های شنی گوشه ای از چیزهایی است که در این خیابان به چشم می خورند. اگر دیدن یک پورشه طلایی، یا یک فِراری که با دو صدا حرکت میکند برایتان جذابیت دارد، در یکی از کافه ها یا رستوران های این خیابان بنشینید و منتظر باشید…

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

زوما

اگر به دنبال جایی هستید که غذا خوردن در آن یکی از بهترین خاطرات سفرتان به دبی باشد گزینه های متعددی در مقابلتان قرار خواهد گرفت، رستوران هایی در سبک های متنوع و در هر محدوده قیمتی در گوشه و کنار شهر مشغول به کارند. اما پیشنهاد ما زوماست، رستوران لوکس ژاپنی با آشپزخانه باز و سرویس عالی. اگر با غذاهای ژاپنی مشکلی ندارید، این تجربه را از دست ندهید.تور دبی

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

شهر گمشده

هتل آتلانتیس دبی یکی از لوکس ترین اقامتگاه های این شهر است که در بالاترین نقطه پالم جمیرا واقع شده است. رستوران ها و باشگاه های متعدد این هتل آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشند. پارک آبی، پارک بازی کودکان و استخر دلفین های آتلانتیس فوق العاده اند.

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

میان وعده روز جمعه

روز تعطیلی کشور امارات، مانند ایران روز جمعه است. رستوران ها بهترین و کاملترین منوی خود را در ساعات قبل از ظهر روز جمعه عرضه می کنند. بوفه های غذایی متنوع که هر کدام سعی می کنند کامل ترین باشند. ممکن است انتخاب های پیش رویتان قدری گیجتان کنند، دلتان را به دریا بزنید و یکی از آنها را انتخاب کنید…تور دبی

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

تورهای یک روزه

آژانس های متنوعی هستند با برگزاری تورهای یک روزه، شما را از درب هتل برمیدارند، به بیابان گردی و شترسواری می برند، یک وعده غذای عربی مهمانتان می کنند و سپس شما را به هتل باز می گردانند. اگر به دنبال ماجراجویی عمیق تری هستید گواهینامه بین المللی خود را به همراه داشته باشید، یک جیپ 4*4 کرایه کنید و برای چند ساعت خود را در قلب بیابان های عربی گم کنید.تور دبی

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

چانه زنی

یکی از مناسب ترین نقاط دنیا برای خرید طلا، بازار سنتی طلای دبی است. اگر خرید طلا یکی از برنامه های آینده تان است حتماً سری به این بازار بزنید. وقتی برای رفتن به بازار قدیمی طلا سوار تاکسی می شوید حتماً کلمه قدیمی را قید کنید تا اشتباهاً به یکی دیگر از بازارهای طلای دبی برده نشوید. اگر از جواهری خوشتان آمد، قبل از خرید آن مطمئن شوید که به قدر کافی بر سر قیمت آن چانه زده اید.

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

برج العرب

این هتل پنج ستاره از زمان ساخت آن تا به امروز به یکی از نمادهای این شهر تبدیل شده است. حتی بعد از ساخته شدن چندین و چند برج فوق العاده دیگر در این شهر، برج العرب همچنان یکی از بهترین هاست. نمای فوق العاده آن که به شکل یک بادبان است مدتها به عنوان نماد دبی شناخته می شد که در سال های اخیر این عنوان را از دست داد. عده ای معتقدند برج العرب این عنوان را به دلیل شکل صلیب گونه ای که از سمت دریا به خود میگیرد از دست داد.

10 کاری که پیش از حروج از دبی باید انجام داد

تور دبی

توردبی 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان هتل صدف

توردبی 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان



دبی شهری کوچک که بسیار پرمدعا می باشد شهری که با ایجاد انواع و اقسام جاذبه های توریستی توانسته است سالانه میلیونها انسان را در قالب توردبی از سراسر دنیا به این شهر بکشاند.

   

  SADAF    3*   Hotel Dubai 

 

 

هتل  3 ستاره صدف دبی 

 واقع در دیره .

 

 

قیمت تور دبی :

  • 1.760.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 7 شب و 8 روز
  • پرواز ماهان
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه تور دبی

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88744777021           خط ویژه

 

تور دبی معرفی بندرهای دبی - Dubai Ports


بندرهای دبی

 Dubai Ports
 

دبی که یکی از امارات مهم کشور امارات متحده عربی می باشد به واسطه اینکه در ساحل واقع شده است به طور طبیعی مجبور به داشتن بندر می باشد. در این میان در دبی نیز بندرهای مهمی وجود دارد، که از بنادر اصلی دبی می توان از بندر راشد و بندر جبل علی که جزو دیدنی های دبی میباشند نام برد.


بزرگ‌ترین بندر دبی بندر جبل علی بزرگ‌ترین بندر خاورمیانه و هفتمین بندر شلوغ جهان است.


تور دبی معرفی بندرهای دبی -  Dubai Ports

تور دبی معرفی بندرهای دبی -  Dubai Ports

با قایق میتوان از بردبی به دیره رفت این قایق ها که عَبرَه نامیده می شوند در خور دبی هستند، همچنین اتوبوس‌های دریایی نیز در این رودخانه فعالیت می‌کند.


تور دبی معرفی بندرهای دبی -  Dubai Ports



این بنادر که تعدادشان هم کم نیست جزو جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آیند، حتی اگر نمیخواهید با قایق در خور دبی به تفریح بپردازید، لذت گشت وگذار در این بندرهای بزرگ دبی را از دست ندهید.

تور دبی - رستوران پارس دبی


رستوران پارس دبی

Pars Resturant In Dubai


با آرزوی داشتن سفری خوش برای تمام کسانی که با تور دبی به این شهر مسافرت می کنند. باید به اطلاع هموطنان گرامی که در توردبی دوست دارند از بهترین رستوران های دبی حتما استفاده کنند برسانیم که یکی از بهترین رستوران های ایرانی دبی ، رستوران پارس دبی است.


رستوران پارس دبی که در جنب هتل ریجز پلاز واقع شده است. بیش از نیمی از ساکنین دبی از مشتریان ثابت این رستوران هستند. اغلب میزها در فضای باز و در کنار منقل کباب قرار گرفته اند.


تور دبی - رستوران پارس دبی


در این رستوران که از بهترین رستوران های دبی است پرطرفدارترین غذاهای این رستوران چلوکباب بختیاری، چلوکباب برگ و انواع خورشت های ایرانی وجود دارد. اکثر کباب های این رستوران از گوشت های آبدار و تازه تهیه می شوند. نان لواش تازه و خوشمزه در کنار غذای شما سرو خواهد شد.


  افر تور دبی 5 شب و 6 روز - ایران ایر


ROSE  REYHAN  BY  ROTANA   4*    HOTEL   DUBAI

هتل اقامت این سری تور دبی : هتل  4 ستاره رز ریحان دبی می باشد که در اتوبان زیبای شیخ زاید در نزدیکی مترو واقع شده است . این سری تور دبی هر هفته 4 شنبه ها شروع می شود.

 

قیمت استثنایی این سری از تورهای دبی با بهترین ساعت پرواز  صبح به شب برای مسافرت به دوبی 1.300.000 تومان                                            


خدماتی که در این سری تور دبی ارزان به شما ارائه می شود بدین شرح است :

    تهیه و دریافت بلیط دبی
    5 شب و 6 روز
    دریافت پرواز از ایران ایر
    تمامی خدمات قابل ارائه هتل در
   انجام تمام کارهای ویزا دبی
    لیدر فارسی زبان
    بیمه حودات مسافرتی برای تک تک مسافران
    ترانسفر فرودگاهی در دبی
    صبحانه فری

فقط کافیست که شما به این موارد توجه داشته باشید:

  •     برای سفر دبی پاسپورت شما باید حداقل اعتبار 7 ماهه داشته باشد.
  •     برای پیشگیری از مشکلات احتمالی حداقل برنامه ریزی کنید سه ساعت زودتر در فرودگاه باشید.



به ما اعتماد داشته باشید و با خیالی راحت به مسافرت دبی بروید چون ما مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی هستیم.
  • در دبی زمانی که از هتل به بیرون تشریف می برید حتما کارت شناسایی و مدارک معتبر به همراه داشته باشید.
  • در تمام طول تور دبی حتما نشانی ، شماره تلفن هتل و محل اقامت خود را به یاد بسپارید و یا در جایی یاد داشت کنید.

معرفی زیگورات دبی در تور دبی

زیگورات دبی و زیگورات چغازنبیل


معرفی زیگورات دبی در تور دبی


زیگورات دبی را در حالی بسیاری از ایرانی ها به عنوان یکی از دیدنی های دبی و یکی از مکان های دیدنی دبی که باید در تور دبی از آن بازدید کرد می شنوند. که اصلا شاید نام زیگورات چغازنبیل با چند هزار سال سابقه تمدنی را نشنیده باشند.

به هر حال قصد ما این است که اگر از داشته های دیگران صحبت می کنیم به نقاط قوت خودمان نیز اشاره ای داشته باشیم. 


زیگورات دبی


معرفی زیگورات دبی در تور دبی


طرح زیگورات دبی یک سازه خودپایدار با تامین انرژی مورد نیاز خود است که قادر میباشد ۱ میلیون نفر را در خود جای دهد. مساحت روی زمین این سازه ۲٫۳ کیلومتر مربع بوده و گفته میشود این طرح میتواند یک نمونه از شهرکهای آینده باشد که نه تنها سازگاری کامل با محیط زیست دارد بلکه بطور کاملا مستقل اقدام به تامین تمامی نیازهای ساکنین خود کند. مسئول این طرح شرکت Timelinks بوده که یک شرکت طراحی محیط زیستی در دبی است.


این سازه همچنین دارای یک سیستم حمل و نقل عمودی-افقی است که افراد را قادر میسازد به هر نقطه از آن منتقل شوند. با وجود ثبت شدن این طرح و در دسترس عموم قرار گرفتن برخی از جزئیات آن, هنوز هیچ خبری در مورد اجرایی شدن آن پخش نگردیده است. شاید این طرح نیز همانند طرح مگاسیتی ژاپن (ابرسازه هرمی در وسط آب) که چندین سال پیش ارائه شد تنها روی کاغذ بماند. در هر صورت تنها زمان نشان میدهد که آیا چنین طرحهایی اجرایی هستند یا خیر.

تور دبی از تهران آبان 93 -ویژه

تور دبی ویژه ابان ماه

این تور ویژه از شهر تهران به مقصد دبی حرکت می کند در این تور سعی ما قیمت ارزان با بهترین امکانات می باشد.


تور دبی ویژه آبان ماه ۹۳

تورهای دبی به صورت ویژه با توجه به نیاز و درخواست خود شما می تواند در هتل های دو ستاره تا هتل های مجلل پنج ستاره برگزار گردد برای این منظور فقط کافی است که با ما همراه باشید. و یا خیلی راحت با ما تماس بگیرید و معتبر ترین و مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید .


تور دبی     به مدت : سه شب و چهار روز     ویژه آبان ۹۳



هتل‌های اقامت برای تور دبی :

خدمات هتل   نام هتل       قیمت تور دبی
SKY WAYS **     H.B     تومان     ۱٫۱۲۰٫۰۰۰ تومان    
FORTUNE PEARL ***     H.B     تومان     ۱٫۲۲۰٫۰۰۰ تومان    
FORTUNE GRAND ****     H.B     تومان     ۱٫۴۳۰٫۰۰۰ تومان    
ALGHURAIR ROTANA *****     B.B     تومان     ۱٫۷۲۰٫۰۰۰ تومان    


اطلاعات تور دبی ویژه پاییز با پرواز تابان یا ایران ایر


** در صورت درخواست تور فوق با ایرلاین ایران ایر مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ تومان به تور دبی اضافه می شود.لازم به ذکر است که تور دبی با هواپیمایی ایران ایر هر روز ساعت ۹ صبح به سمت دبی و ساعت ۲۱ به سمت تهران پرواز دارد **
ازمبدا     تهران
نوع سفر     هوائی – ایرلاین تابان یا ایران ایر
تاریخ و زمان برگزاری تور دبی : دوشنبه به پنجشنبه هر هفته
مدارک لازم     گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار

خدمات آژانس     صبحانه و ناهار-بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی تابان -سه شب و چهار روز اقامت در هتلهای دبی – راهنمای تور فارسی زبان


توضیحات مربوط به تور دبی :

۱-نرخ کودک زیر ۲ سال ۱۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

۲-مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.
۳-درصورت درخواست تور با پرواز ماهان ، ایران ایر و آسمان با کانتر دبی هماهنگ فرمایید.