تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی

تور دبی نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی

 Tour Dubai Exhibition Dubai reached and Snacks

نه تنها در تور دبی بلکه در هر زمان و شرایطی می توان گفت که شیرینی می تواند کام انسان را واقعا شیرین کند. چه برسد به اینکه شما در یک جا انواع و اقسام بهترین شیرینی ها را در شکل ها و اندازه های مختلف ببینید . واقعا تور دبی با نمایشگاه تخصصی شیرینی و اسنک رنگ و بو و مزه خاصی به خود می گیرد.


یکی از پر بازدید ترین نمایشگاهای دبی که در  علاقه مندان زیادی از بین گردشگران تور دبی دارد نمایشگاه شیرینی و شکلات دبی است توانسته جایگاه مناسبی را برای خریداران عمده این صنعت در کل منطقه خلیج فارس ایجاد نماید

نمایشگاه تخصصی شیرینی جات و اسنک دبی از تاریخ 9 تا 11 نوامبر 2014 مصادف با یکشنبه 18 آبان ماه 93 در مرکز تجارت جهانی دبی امارات متحده عربی برگزار می شود .

تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


نمایشگاه شیرینی و اسنک  دبی ، نمایشگاه مواد غذایی دبی امارات متحده عربی با گرایش صنعت نان، شیرینی و تنقلات در منطقه امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه مواد غذایی دبی برای پردازش، ساخت و بسته بندی برای شیرینی و تازه ها، شیرینی و اسنک وصنایع غذایی است.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


نمایشگاه شیرنی جات و اسنک دبی فرصتی برای دیدار  تمام صنایع مرتبط درزیر یک سقف می باشد. این رویداد پایگاهی برای تمام شرکت کنندگان جهت تبادل دانش خود راجع به این صنعت می باشد. در این رویداد میان وعده ها، محصولات مرتبط در صنعت قنادی، شکلات، غلات، حبوبات، شیرینی، کاکائو، بیسکویت، بادام و دیگر محصولات نانوایی برخی از مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


شرکت کنندگان نمایشگاه شیرینی و مواد غذایی دبی از کارشناسان وماشین آلات از تولید صنعت شیرینی سازی، ایمنی و مدیریت کیفیت کارکنان، مدیران از بخش بسته بندی و ارائه دهندگان مواد خام در این بخش می باشند.

تنوع محصولات شیرینی، شکلات، بیسکویت، کیک، اسنک، بستنی و مواد اولیه آنها و همچنین ماشین آلات مربوطه از کشورهای متنوع اروپایی، خاور میانه و خاور دور فرصت های جدیدی را برای غرفه داران و خریداران در نمایشگاه شیرنی دبی ایجاد نمود.


تور دبی- نمایشگاه تخصص شیرینی و اسنک دبی


این نمایشگاه از مهمترین نمایشگاهای دبی و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی جات و اسنک در منطقه ی خاورمیانه و شمال آفریقا MENA می باشد و در آن شرکت ها و موسسات معروف حضور دارند می کنند .

برای رزرو تور نمایشگاهی دبی از تجربه کارشناسان مجرب ما استفاده کنید تا از بین هتل های دبی گزینه ای را که به محل نمایشگاهای دبی , مراکز خرید دبی و دیدنی های دبی  دسترسی داشته باشد به شما معرفی کنند


مطالب جالب و خواندنی نمایشگاهای دبی

عجیب ترین ها در تور دبی
نمایشگاه بیگ 5 دبی در تور دبی
تور دبی و نمایشگاه جیتکس دبی
بهترین رستوران های دبی در تور دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.