شهر شناور دبی یکی از دیدنی های تور دبی

شهر شناور دبی

بعضی از مواقع به نظر می رسد که ساخت و ساز سازه های عجیب و غریب دبی به اتمام نخواهد رسید. یکی از این ساختمان های بسیار خارق العاده شهر شناور دبی می باشد :
 ایده ساخت شهرهای شناور چیز جدیدی نیست و مدتی است که ذهن بشر امروز را مشغول خود ساخته است، افزایش جمعیت دنیا و کمبود زمین برای سکونت و هزاران عامل دیگر باعث و بانی چنین طراحی‌ها و ایده‌ها می‌باشد، این ایده که Lilypad نام دارد توسط Vincent Callebaut طراحی شده است شهری شناور می‌باشد که چشم‌ها را خیره می‌سازد و دبی یا همان دوبی تصمیم گرفته تا این سازه بسیار مدرن و مربوط به آینده را بسازند.


شهر شناور دبی یکی از دیدنی های تور دبی

تا به حال هر چه که دبی خواسته توانسته با پول نفت و تکنولوژی مدرن و پیشرفته و تخیل های زیبای برخی انسانها بسازد اما آیا این پروژه عظیم ،شهر دریایی  و یا شهر شناور را خواهد توانست ساخت . و آیا ما تا چند سال دیگر تور دبی و تورهای دبی را در این شهر رویایی برگزار خواهیم کرد؟
به هر حال طراحی مدرن و زیبای شهر شناور دبی واقعا شگفت انگیز و تخیلی است، گنجایش این شهر شناور 50,000 خانه می‌باشد که شهری است برای سال 2100، انرژی این شهر ازطریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود و شهری سبز است و سوخت‌های فسیلی و کثیف کننده محیط زیست  در آن جایی ندارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.