هتل هیدروپولیس دبی در تور دبی

هتل هیدروپولیس

هتل های زیادی هستند که در دنیا خاصیت های ویژه ای دارند و به همین خاطر صاحب اسم و رسم زیادی در بین توریست ها و مردمان دیگر می باشند.

یکی از بهترین هتل های خاص هتل هیدروپولیس دبی می باشد. اما چرا این هتل خاص است چونکه  هتل هیدروپولیس دبی نخستین هتل لوکس زیر‌آبی جهان به حساب می آید ؛


هتل هیدروپولیس دبی شامل سه بخش است:

  1. تالار اصلی، که مهمانان در آن مورد استقبال قرار می گیرند.
  2. تونل رابط که به وسیله آن مهمانان از طریق قطار به بخش اصلی منتقل می شوند .
  3. سوییت ها 220 سوییت که درون مجموعه ای به صورت زیردریایی قرار دارند.


هتل هیدروپولیس دبی که در 20 متری زیرآب خلیج فارس در ساحل جمیره با صرف هزینه ای برابر با 300 میلیون پوند تا پایان سال 2007 به بهره برداری رسید شاید بسیار باشکوه تر از مجموعه رویایی زیرآب ژول ورن باشد.


در حقیقت مناطق نادری در جهان هستند که ظرفیت ساخت چنین مجموعه عظیمی را دارند، خبره ترین معماران از سراسر جهان گردهم آمده اند ، بهترین طرح ها با استفاده از افرادی مجرب اجرا می شود و مصالح ساختمانی فوق العاده ای در آن به کار گرفته شده است.

 

در ساخت  هتل هیدروپولیس دبی خلاقیت زیادی به کار رفته و این سبب می شود یک کار کاملا ویژه باشد.زمینی که هیدروپولیس در آن ساخته شده است  متعلق به شیخ محمد بن راشد آل مکتوم امیر دبی است که آخرین دارایی وی در این ساحل به شمار می رود.



هتل هیدروپولیس دبی در تور دبی


وی با حمایت خود چندین شرکت بزرگ را در این کار سهیم نموده و حدود 150 پیمانکار در ساخت آن شرکت کرده اند. در واقع وی با این کار خود درصدد است داستان های تخیلی را به واقعیت مبدل کند.در ساخت  هتل هیدروپولیس دبی خلاقیت زیادی به کار رفته و این سبب می شود یک کار کاملا ویژه باشد.


 برای ورود به این فضای سوررئال، بازدیدکنندگان از قطاری بی صدا استفاده می کنند که به صورت تمام اتوماتیک مسافران را به هیدروپولیس می رساند.

یک سیستم لحظه ای نیز برای تامین نیازهای مهمانان فعالیت خواهد کرد. در طبقات بالای تالار اصلی کلینیک جراحی زیبایی، لابراتوار تحقیقات دریایی بیولوژیک و سالن های کنفرانس تعبیه شده است.

در طبقات پایین نیز فروشگاه های متعدد و هتل و فضای پارک وجود دارد. همچنین در این تالار سینمایی با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده که به تحول زندگی در اقیانوس و تاریخ معماری زیر آب می پردازد.

دیدن این هتل زیبا و رویایی که از دیدنی های دبی محسوب می شود را به تمام کسانی که با تور دبی به این شهر مسافرت کرده اند سفارش می کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.