سرزمین عجایب دبی-مرکز تفریحی در تور دبی

سرزمین عجایب دبی


سرزمین عجایب دبی-مرکز تفریحی در تور دبی



سرزمین عجایب دبی یکی از مکان های تفریحی دبی می باشد و تمام کسانی که با تور دبی یا شخصا به این شهر مسافرت کرده اند می توانند از وسایل و امکانات تفریحی و مهیج این مکان نهایت استفاده را ببرند.


برای رفتن به سرزمین عجایب دبی از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور دبی عبور می کنید، متوجه سقف هایی زیبا ، قشنگ ، رنگارنگ و درخشان خواهید شد. و این نشانه این است که شما به سرزمین عجایب رسیده اید.


سرزمین عجایب دبی یکی از منحصر بفردترین پارک های سرگرمی در منطقه خاورمیانه می باشد. این پارک از سه بخش تشکیل گردیده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرگرمی ها و تفریحات مختلفی ارائه می گردد.


در این مرکز تفریحی دبی تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنین را به هیجان وا می دارد.


در سرزمین عجایب دبی همه چیز برای تفریح و هیجان مهیا میباشد. از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری آرام. و در کنار اینها می توانید از سایر امکانات این پارک مانند استخرها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نوشیدنی و غیره استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.