جزایر پالم‌ دبی-دیدنی های تور دبی

جزایر پالم‌ دبی :

جزایر پالم‌ دبی یکی دیگر از مهمترین مکان های دیدنی دبی است. جزایر پالم‌ به جزایر مصنوعی در دبی گفته می شود که کاملا به صورتی مصنوعی توسط انسان ساخته می شود.


در راستای جذب توریست توسط تور دبی از تمام مناطق دنیا دولت دبی چند سالی پیش تصمیم گرفت که جزایر پالم را احداث کند.


جزایر پالم‌ دبی عظیم ترین پروژه‌های احیاء زمین در جهان به محسوب می شود که قصد دارند بزرگترین جزایر مصنوعی جهان را ایجاد کنند . این جزایر توسط شرکت املاک نخل احداث گردید.


جزایر پالم‌ دبی به سه جزیره مصنوعی تقسیم شده است :

  1. جزایر پالم‌ جمیرا‌
  2. پالم‌ جبل‌ علی
  3. پالم دیره‌


جزایر پالم‌ دبی-دیدنی های تور دبی


جزایر پالم‌ دبی توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی توسط برگزاری تور های دبی راه‌اندازی شدند.

 

پالم‌ دیره:

از تقریباً 1 میلیارد متر مکعب‌ تخته سنگ و ماسه تشکیل خواهد شد. کلیه مصالح از معادن امارات‌ متحده عربی استخراج خواهند شد. بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود خواهد داشت.


پالم‌ جمیرا‌:

به شکل یک درخت نخل است که از یک تنه ، یک تاج با 17 ساقبرگ‌ و یک جزیره هلالی پیرامون که به شکل یک موج شکن 11 کیلومتری است، تشکیل می‌شود. این جزیره 5 کیلومتر در 5 کیلومتر بوده و مساحت کل آن بیشتر از 800 زمین فوتبال است. تاج با یک پل 300 متری به منطقه اصلی متصل می‌شود و هلال با یک تونل‌ زیر دریا به بالای نخل وصل می‌گردد. این جزیره به عنوان‌ "هشتمین عجایب جهان"‌ شناخته شده است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.