هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی + نقشه + عکس

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی


 

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی زیبا و قشنگ با سبک و سیاق معماری بومی منطقه که خود این معماری ریشه در دل فرهنگ ایرانی دارد.


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی که یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد دارای 283 اتاق راحت و زیبا می باشد و با خدمات بی نظیر خود پذیرا مهمانان و گردشگران دبی است .



هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی را باید براستی هتلی دانست در خور شان گردشگران که با تور دبی به شهر رحل اقامت پهن نموده اند.

میهمانان عزیز می توانند از اتاقهای راحت هتل لذت ببرند موقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.


Dar Al Masyaf Madinat Jumeirah Hotel Dubai 


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی


اتاق های هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی بسیار تمیز و بهترین مکان برای استراحت و آرامش هستند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل اخرین انتخاب گردشگران دبی باشد.


امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد .


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی امکانات بسیارویژه و لوکسی نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه میدهد.فروشگاه های متعددی در هتل وجود دارد که خرید را برای مسافران راحت میکند. صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی


درصورت نیاز اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت . در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت . در باغ هتل استراحت کنید.


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی


برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.میهمانان تور دبی میتوانند در فعالیت هایی نظیر اسکواش، تنیس، موج سواری شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.


هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

خواندن 2163 بار
منتشر شده در هتل های پنج ستاره دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.