دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

میدان عبد الناصر( بنی یاس)


میدان عبدالناصر که به میدان بنی یاس نیز مشهور است را باید مهمترین و مشهورترین میدان شهر دبی دانست .


میدان عبدالناصر که خودش به تنهایی یکی از دیدنی های دبی است جزء مناطقی است که به طور معمول تمام کسانی که در تور دبی شرکت کرده اند حتما این میدان را خواهند دید .


میدان عبد الناصر در اصل مرکز شهر دبی نیز محسوب می شود. یک ساختمان در ضلع غربی این میدان قرار دارد که اطلاعات مورد نیاز مسافران و توریست ها را در اختیار شان قرار می دهد.


میدان عبد الناصر این منطقه معروفترین ناحیه شهر نزد مسافران ایرانی می باشد. دراطراف این میدان، بازارها فروشگاه های عرضه کننده لوازم الکترونیکی، صوتی تصویری و موبایل را به وفور مشاهده می نمایید.


چندین فروشگاه معروف ایرانی نیز در نزدیکی این میدان قرار دارند. برج دیره که بورس فروش فرش ایرانی می باشد نیز در ضلع جنوبی این میدان قراردارد.


در فاصله کمی از این میدان به مرکز خرید   تویین تاورز می رسیم که بدلیل قرار گرفتن دو رستوران معروف ایرانی در آن، مرکزرفت و آمد مسافران ایرانی می باشد. با حرکت به طرف شرق این میدان به خیابان سبخه می رسیم که نقطه شروع بازار مرشد می باشد.


دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

 تور دبی را به یاد بسپارید

Burjuman Centre

بزودی این مرکز وسعتی برابر با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مرکز اداری، سالن کنفرانس، مجموعه ای از آپارتمان ها، سالن تاتر، باشگاه بدن سازی و مجموعه ای از سالن های سینما در نظر گرفته شده است.


ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب این مرکز زیبا در سه طبقه با زیربنایی حدود 92 هزار متر مربع بنا شده است و بیش از 19 فروشگاه را در خود جای داده است.


طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد و طبقات اول و دوم آن مملو از فروشگاه های مختلف می باشد. شما بسیاری از مارک های معروف جهان را در این مرکز مشاهده خواهید کرد. مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون و غیره در این مرکز وجود دارند.


بخشی تحت عنوان Fun City برای بازی کودکان درنظر گرفته شده است. رستوران ها و بخش عرضه کننده غذاهای Fastfood نیز از بخش های پرطرفدار این مرکز می باشد. در حال حاضر،


طرح توسعه این مرکز در حال انجام می باشد. بزودی این مرکز وسعتی برابر با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه،ساخت مرکز اداری، سالن کنفرانس، مجموعه ای از آپارتمان ها، سالن تاتر، باشگاه بدن سازی و مجموعه ای از سالن های سینما در نظرگرفته شده است.

دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

تور دبی را به یاد بسپارید


City Centre
شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور ، فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل)، 11 سالن سینمای ساین استار و بخش بازی کودکان به نام سرزمین جادویی ( Magic Planet ) از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب
آدرس: خیابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور


این مرکز با زیر بنایی حدود370 هزار متر مربع و با بیش از 300فروشگاه و 13رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکزخرید در دبی و خاورمیانه می باشد.


بخش فروشگاهی این مرکز در سه طبقه ساخته شده است. بخش اعظمی از طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد.


قسمت دیگری ازهمین طبقه نیز، به فروشگاه های عرصه کننده لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است. سایر فروشگاه های این مرکز در طبقات اول و دوم قرار دارند.


البته برخی از فروشگاه های بزرگ این مرکز بدلیل وسعت بیشتر، در دو بخش متصل به هم در هردو طبقه فعال می باشند.


شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور و فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل) و 11 سالن سینمای ساین استار از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.


دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

تور دبی را به یاد بسپارید


سرزمین جادویی ( Magic Planet ) نیز با داشتن انواع وسایل بازی از جمله جدیدترین بازیهای ویدئویی و کامپیوتری از قسمت های جذاب این مرکز برای کودکان و نوجوانان و البته بزرگسالان می باشد.


در کنار این قسمت، بخش بزرگ عرضه غذاهای Fast food قرار دارد که درفضایی زیبا بصورت یک میدان بزرگ، میزبان خریداران خواهد بود.


رستورانها نیز در قسمت دیگری از این مرکز قرار گرفته اند. درکنار ساختمان بخش فروشگاهی این مرکز، ساختمان هتل معروف سافیتل(متعلق به همین مرکز) و ساختمان 11 طبقه اداری مرکز قراردارند. نمایشگاه اتومبیل های تویوتا و لکسوس نیز از جمله سایربخش های این مرکز می باشند.

Mercato

دیدار از این مرکز را به همه و حتی کسانی که قصد خرید هم ندارند،توصیه می نماییم. گردش در این مرکز خرید به مانند گردش در یک موزه ای زیبا متعلق به دوران رنسانس می باشد...
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب


این مرکز بسیار دیدنی توسط طراح معروف ایتالیایی "دانیل مورللی" و بر اساس معماری دوره رنسانس طراحی گردیده است.


تماشای معماری خیره کننده این مرکز، لذت خرید را دو چندان می نماید. این مرکز دارای بیش از 90 فروشگاه و چندین غذاخوری و کافی شاپ می باشد.


شعبه ای از سوپرمارکت بزرگ "اسپینیز" نیز در این مرکز قرار دارد.7 سالن سینما "سنچری سینما" نیز از بخش های دیگر این مرکز میباشند. معمولا در تعطیلات آخر هفته، برنامه های سرگرم کننده ای برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته می شود.

دیدنی های دبی و جاذبه ها ی گردشگری دبی

 تور دبی را به یاد بسپارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.