فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی

فستیوال خرید دبی



شاید یکی از پرطرفدارترین وقایع ممکن در دبی ، فستیوال خرید دبی یا همان جشنواره خرید دبی باشد که از سراسر دنیا مردم را به کشور امارات متحده عربی می کشاند تا در فستیوال خرید دبی شرکت داشته باشند.


فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی-21014-2015-2016


برنامه های گسترده و دیدنی زیادی برای این فستیوال تدارک دیده می شود. از جمله این برنامه ها می توان به کنسرت های موسیقی، رقص، فستیوال فیلم، کارناوال های خیابانی، شو های لباس (Fashion)، برنامه های ویژه کودکان، مسابقات جهانی اسب سواری، نور افشانی و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی و تفریحی اشاره کرد.


در طول این فستیوال، شهر و مراکز خرید آن به زیبایی تزیین می شود. هر شب در کنار خور دبی، برنامه های خاصی برای بینندگان تدارک دیده می شود. در طی برگزاری این فستیوال جوایز نقدی و غیر نقدی بسیاری به قید قرعه به شرکت کنندگان و خریداران اهدا می گردد.


فروشگاه ها و برند های مختلف تخفیفات  ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند. از آنجا که اکثر هتل های دبی در طول این فستیوال اتاق خالی ندارند، مسافران می بایست از قبل اتاق های خود را رزرو نمایند. این فستیوال هر ساله از دسامبر تا فوریه بمدت یک ماه برگزار می شود.


‌‌‌فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک مرکز خرده فروشی مجلل، مجموعه بی‌نظیری از رستورانها و کافه‌ها و یک تجربه تفریحی باشکوه را در داخل یک شاهکار معماری گرد هم می‌آورد.



فستیوال خرید دبی - جشنواره خرید دبی-21014-2015-2016


فستیوال واتر‌فرانت سنتر ترکیبی برجسته از مد بین‌المللی و منطقه‌ای و انواع خرده فروشان سطح بالا را همراه با جذابیت بازار قدیمی ترید‌ روتز‌ و بزرگترین غذاخوری سرباز در خاورمیانه عرضه می‌کند.


فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک تجربه سطح بالای کامل برای سلیقه بین‌المللی میهمان ارائه می‌دهد.فستیوال با چشم‌اندازهای خود مشرف بر تفرجگاه ساحلی فستیوال و دبی کریک‌، اینترکنتیننتال‌ فستیوال سیتی‌ دبی، فستیوال سیتی‌ کرون‌ پلازا‌ دبی‌ و ایونت‌ سنتر را به فستیوال سنتر‌ مرتبط می‌سازد و تا فستیوال سنتر‌ هتل چهار فصل دبی امتداد خواهد یافت.


دو منطقه متمایز فستیوال سنتر، یعنی فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌‌ و فستیوال پاور‌ سنتر‌ در دست تکمیل که بر یک آب نمای زیبا مشرف هستند، شامل بیش از 600 فروشگاه از جمله 25 فروشگاه مهم، بیش از 100 رستوران، کافه و اغذیه‌ فروشی، یک مجتمع سینمایی 12 پرده‌ای، یک مرکز بولینگ و یک مرکز تفریحی وسیع و پارکینگ با ظرفیت 13.000 اتومبیل خواهند بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.