تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث

تور نمایشگاهی دبی تور نمایشگاه پزشکی عرب هلث دبی

arab health exhibition in dubai


تور نمایشگاه های دبی یکی از مهمترین انواع تور دبی می باشد که در سال چندین بار و در چندین عنوان مختلف به طور مرتب برگزار می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که از جمله وقایع و رویداد های مهم دبی که تاثیر زیادی در رشد و توسعه دبی داشته و توانسته از سرتاسر جهان گردشگر تور دبی را جذب کند تور نمایشگاه های دبی میباشد یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه تجهیزات پزشکی در دبی arab health exhibition in dubai ....


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


نمایشگاه پزشکی در دبی  که به نمایشگاه عرب هلث دبی معروف است همه ساله در اواخر ژانویه یعنی از تاریخ 27الی 30ژانویه مصادف با 7الی 10بهمن ماه بصورت سالیانه در زمینه تجهیزات و تکنولوژیهای نوین پزشکی ، دندانپزشکی ، جراحی و دارو در شیخ نشین امارات متهده عربی و امیر نشین دبی برگزار می گردد.


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


هر سال شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از جراحان ، پزشکان ، پیراپزشکان ، دندانپزشکان ، مدیران داروخانه ها ، داروسازان ، اساتید دانشگاه و بازرگانان امور پزشکی و مدیکال برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی  از تور دبی استفاده میکنند . نمایشگاه پزشکی دبی بر توسعه بخش های پزشکی و مراقبت های بهداشتی با انگیزه کشف موفقیت کسب و کار خود است. آخرین تجهیزات در صنعت که فوق العاده حرفه ای ومرتبط با این صنعت است. بیش از 3000 غرفه دار در این نمایشگاه عرب هلتث دبی شرکت کرده اند.


نمایشگاه عرب هلث دبی


از موضوعات نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دبی میتوان به فناوری پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تشخیص و فیزیوتراپی و فن آوری های ارتوپدی، کالا و لوازم مصرفی بیمارستان ها، فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی، محصولات جراحی و خدمات، مدیریت تسهیلات، محصولات یکبار مصرف پزشکی، فن آوری ساختمان بهداشت و درمان ، خدمات پزشکی، رادیولوژی، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی، قلب و عروق، انتشارات پزشکی اشاره کرد.


تور نمایشگاه پزشکی دبی عرب هلث


همچنین 18 کنگره در کنار برگزاری نمایشگاه پزشکی دبی2014,15در زمینه های مختلف پزشکی برگزار می گردد که می تواند برای بازدید  کنندگان نمایشگاه عرب هلث و شرکت کنندگان در نمایشگاه عرب هلث مفید واقع گردد و از نزدیک با علم جدید روز آشنا گردند .


نمایشگاه عرب هلث


طی سالیان اخیر علاقمندان زیادی از ایران برای بازدید از نمایشگاه عرب هلث به سمت دبی سفر کرده وضمن بازدید از نمایشگاه پزشکی عرب هلتس  دبی از جاذبه های گردشگری دبی استفاده واز مراکز خرید دبی نیز دیدن می نمایند.

هزینه ها در دبی برای افرد کم تجربه بسیار زیاده مخصوصا در ایام خاص , بهتر  قبل از رزرو هتل های دبی برای شرکت در نمایشگاهای دبی با کارشناسان باتجربه ما مشاوره رایگان بگیرید تا سفری راحت  و کم هزینه داشته باشید. مطمئن باشید ضرر نمیکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.