اشتباهات توریستها در تور دبی

اشتباهات توریستها در تور دبی

Mistakes tourists on Dubai tours


بسیاری از دوستان و هموطنان گرامی دفعه اولشان است که قصد استفاده از تور دبی را دارند پس باید به عرض این هموطنان برسانیم که برای شما تجربیات سایر توریستها و گردشگران که قبلا بارها و بارها از تور دبی استفاده کرده اند آماده کرده ایم تا شما سفر خوب و خوشی به دبی را تجربه کنید.


1-همرا داشتن چند چمدان بزرگ در تور دبی
یکی از بارز ترین اشتباهات مسافران تور دبی ارزان همراه داشتن چمدان های بزرگ و دستو پا گیر است در خانه که هستید چند بار در روز لباستان را عوض میکنید. ولی وقتی قرار باشد لباس های سفر خود را در یک چمدان جا کنید. لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده نشان میدهد که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده اند.

همرا داشتن چند چمدان بزرگ در تور دبی

2-در نگاه اول میخرید
بازار های دبی خیلی متنوع هستند وقتی چیزی را می بینید که خوشتان می آید همان لحظه آن را نخریدشاید در بازدید از مراکز خرید دبی چیزهای ارزانتری با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نمی شود. وقتی در سفر هستید و چیزی را می بینید که خیلی چشمتان را می گیرد حتماً آن را همانجا بخرید، وگرنه بقیه عمرتان هرگز آن را فراموش نمی کنید. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

3-در تور دبی برای سیم کارت و تلفن برنامه ریزی نمی کنید
یک هفته پیامک زدن از یک دبی به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی کنند.

در تور دبی برای سیم کارت و تلفن برنامه ریزی نمی کنید

4-معنی هتل های دبی نزدیک به مرکز شهر چیه؟
 عبارت "نزدیک به مرکز شهر"  برای هتل های دبی هزار و یک تفسیر و تعبیر دارد. وقتی هتلی در نزدیکی شهر پیدا می کنید و در پولتان صرفه جویی می کنید، در واقع آن پول را خرج حمل و نقل و کرایه تاکسی و ... می کنید و این مورد یکی از گناهان کبیره مسافرت محسوب می شود!

5-سوار ماشین های فرودگاه می شوید
بیشتر گردشگران تور دبی ارزان میخواهند پول کرایه تاکسی را در جیبشان بگذارند و سوار این ماشین ها می شوید. ولی در واقع اصلاً معلوم نیست که شما را اول پیاده کند یا آخر و همیشه به یاد داشته باشید که چیزی که در سفر از همه چیز مهمتر است وقت شماست. پس تاکسی بگیرید و به فکر صرفه جویی نباشید.

سوار ماشین های فرودگاه می شوید

6-در شامپوها را در کل مسیر محکم نکرده اید
شامپوهای کوچک اشانتیون و بطری های حالت دهنده مو شاید خیلی به درد بخور باشند، ولی تا وقتیکه درب آنها در مسیر باز نشود و کل کیف یا چمدان شما را شامپویی نکند.

7 -بهترین زمان برای رزرو بلیت دبی چه زمانی است

تحقیقات نشان داده اند که بهترین زمان  تور دبی برای خرید بلیت دبی ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین المللی 34 روز قبل از حرکت است. ولی در واقع ارزان ترین بلیت ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده اند که 80 روز قبل از پرواز باید بلیط  دبی را تهیه کرد.

8-سخت تلاش می کنید تا در خرید چانه بزنید
بله می دانیم که چانه زنی یکی از اصل های خرید کردن است، ولی آیا واجب است که بخاطر مقدار کمی پول برای یک کیف دستی که قرار است ته کمدتان بماند، این قدر وقت تلف کنید؟ هرگز کام خود را با رو در رو شدن با یک بازار پر از فروشنده و مغازه دار گرسنه تلخ نکنید و به دیدنی های دبی   فکر کنید.

9-در فرودگاه پولتان را چنج نمی کنید
عقیده عموم مردم این است که فقط آماتورها در فرودگاه پول چنج می کنند، زیرا در شهر نرخ ارز خارجی بهتر است. ولی اغلب اینطور نیست و در اکثر فرودگاه ها از شما برای کمتر از 300 دلار کمیسیون نمی گیرند. در ضمن برای پول چنج کردن در شهر باید حداقل یک ساعت بگردید و جای قابل قبولی را پیدا کنید و پولتان را چنج کنید. پس همیشه سعی کنید در فرودگاه پول چنج کنید و زحمت، ریسک و اتلاف وقت شهری را به جان نخرید.


http://dubaitor.ir

 10-جهنم از فرودگاه دبی بهتر است !
صحبت از دبی که می شود، هرگز نباید فرودگاه دبی را دست کم گرفت. زیرا احتمالاً مجبور می شوید چندصد متر راه بروید و در بخش بازرسی امنیتی و در صف های طولانی آن وقت تلف کنید.

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفرت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما ارائه دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.