قیمت تور دبی پاییز 93 | تور ارزان دبی 93

قیمت تور دبی پاییز 93

تور ارزان دبی 93


دبی را باید شهری دانست که بسیار بسیار بیشتر از کشوری که به آن تعلق دارد یعنی امارات متحده عربی مشهور و شناخته شده است . دبی بقدری معرفتر از امارات است که خیلی ها فکر می کنند که دبی برای خودش یک کشور است.

امارت دبی در کنار آبهای نیلگون ساحل غربی خلیج فارس و پشت به صحرایی با عظمت واقع شده است. دبی در تمام طول سال تابش نور آفتاب را همراه با تفریحات بسیار لوکس و همچنین یک تجربه بی همتا در کشوری عربی را به بازدید کنندگانش پیش کش می کند. دبی جای تضادهای جذاب و فریبنده و ترکیب متمایزی است از شهری مدرن و کویری بی انتها،غرب و شرق، نو و کهنه.


چه برای افرادی که برای تفریح و استراحت به اینجا می آیند تا به دور از شلوغی و آسمان ابری استراحت کنند و چه گردشگرهای پر جنب و جوشی که به دنبال تجربه های مهیج می آیند، در این شهر امکاناتی فوق العاده مهیا می باشد. مانند ورزش، خرید، خوراک و تفریح.

هوای دبی گرم و خشک می باشد. درجه حرارت در زمستان از 10 درجه سانتی گراد تا 30 درجه متغییر بوده و در تابستان به 48 درجه می رسد.
بارش باران در زمستان نیز به صورت دوره ای اتفاق می افتد که مقدار سالانه آن به 13 سانتی متر می رسد.

دبی یا همان پایتخت خرید خاورمیانه دارای مراکز خرید مدرن و مجهز، بازارهای فراوان و خیابانهایی با فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان است . فستیوال خرید دبی هر ساله در زمستان برگزار می شود.


در دبی مالیات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پائینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود، لذا قیمت بسیاری ازکالاها برابر با قیمت آنها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد.


مسافران می توانند هر کالایی اعم از ساعت، جواهرآلات، عطر و ادکلن، لوازم آرایش، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، کیف وکفش، اسباب بازی، لباس های طراحی توسط معروفترین طراحان لباس جهان و غیره را خریداری نمایند.


دبی دارای مراکز خرید مدرنی در منطقه است که این مراکز همگی دارای پارکینگ ، سیستم های خنک کننده قوی، رستورانها، کافی شاپ ها متعدد می باشند. مراکز بزرگ تر از امکانات بیشتری برخوردارند.


محل ویژه بازی برای بچه ها، سالن های متعدد سینما، پارکینگ های وسیع و رایگان از جمله این امکانات می باشند.تمامی امکانات برای یک خرید لذت بخش در این مراکز در نظر گرفته شده است.


در هنگام برگزاری فستیوال خرید و یا جشنواره تابستانی در دبی، برنامه های جذاب و دیدنی بسیاری مانند رقص گروه های مختلف از سراسر جهان، شعبده بازی ، اجرای موسیقی زنده و غیره در این مراکز برگزار می شود.


در طول این ماهها جوایز ویژه ای که معمولا اتومبیل می باشد به خریداران از این مراکز بصورت قرعه کشی اهدا می شود. اکثر مراکز خرید بصورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشند. ساعت کار این مراکز در روزهای جمعه از ساعت2 بعد از ظهر تا 10 شب می باشد.


قیمت تور دبی پاییز 93 :

دو تخته هر نفر  11,160,000 ریال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.