پیست اسکی دبی‌ یک دیدنی شاد در تور دبی

پیست اسکی دبی‌


یکی از مکانهای دیدنی دبی و جاذبه های مهیج در دبی پیست اسکی معروف آن و یا پارک برفی دبی است.پیست اسکی دبی‌ مکانی مناسب برای کسانی است که با تور دبی مسافرت کرده اند و می خواهند اوقات خوشی را بگذرانند .


دبی یک منطقه به طور کامل خشک است.که  با صرف هزینه هنگفت یک پیست اسکی سرپوشیده با دمای زیر صفردرجه سانتیگراد که گنجایش 1500 نفر را دارد و دائما مملو از برف می باشد را بوجود آورده است.


که خانواده ها نیز از آن می توانند استفاده کنند. لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد، تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده و... برای میهمانان آماده است و فقط باید شما هزینه بلیط را بپردازید اگر به دبی سفر کردید . برف را در بیابان تجربه کنید.



پیست اسکی دبی‌ یک دیدنی شاد در تور دبی


اطلاعات بیشتر درباره پیست اسکی دبی‌پیست اسکی دبی‌دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور ‌آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد. مهارتهای خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان آزمایش کنید یا شیبهای‌ آرام مبتدی را دور بزنید.


اسکی‌بازها و اسنو‌بورد سواران در کلیه سطوح مهارتی از این شیبهای‌ گوناگون لذت خواهند برد و اسنو‌‌بورد سواران همچنین می‌توانند پرشهای‌ خود را در منطقه سبک آزاد تمرین کنند.


بچه‌ها و والدین می‌توانند به طور یکسان در پارک برفی دبی دوطرفه‌ بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان است، تفریح کنند.


اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشند؛ چرا که در پیست اسکی دبی‌، همه چیز در نظر گرفته شده است و مکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود دارد.


آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدک‌کش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند.


ویژگی های پیست اسکی دبی‌:


مساحت 22.500 مترمربع پوشیده از برف واقعی در تمام سال – (معادل سه زمین فوتبال)

دمای بینº1- تا º2- سانتی گراد

85 متر ارتفاع (تقریباً 25 طبقه) و 80 متر عرض

5 دور مختلف با میزان دشواری و طول متفاوت که طولانی‌ترین دور آن 400 متر است

ظرفیت کامل 1500 میهمان

منطقه سبک آزاد

رزرو شرکتی و گروهی

پارک برفی با مساحت 3.000 مترمربع با یک غار بزرگ برفی

تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده

رستوران پاتوق کوه

اجاره تجهیزات کیفی و لباس که در قیمت بلیط گنجانده می‌شود

مربیان حرفه‌ای واجد شرایط

سیستم صدور بلیط جدید

مناطق در حال تغییر با اجاره کمد

اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ها در دوبی

فروشگاه خرده‌ فروشی انحصاری – اسنو‌ پرو

‌کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه‌


 
پیست اسکی دبی‌ مفرح ترین و شادترین گزینه در تور دبی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.